Samael Σεπτέμβριος 2, 2005 #21 Σεπτέμβριος 2, 2005 Αρχική απάντηση από SLN Αστα αστα... μια ητανε "λεει" με τους γονεις του διακοπες, μετα "λεει" διαβαζε... Ειχε λιωσει να μαζευει epic αντικειμενα εε?? Oπως τα λες Ολο το σετ μαζεψε το βοδι
tigrakas Σεπτέμβριος 3, 2005 #22 Σεπτέμβριος 3, 2005 Σε λίγο θα δείτε τι θα γίνει: Nvidia "The Power of three!!" = SLI + PPU = 1500!!! Και ας αφήσει τώρα τις μ@λ@κ1ες η Nvidia περί shader model 3 + sli + HDR light. Είναι τρικ για να μας βάλει πιο "ομαλά" στη φούρια !!!! κάτι ξέρει και ο τίγρης
Helly Σεπτέμβριος 3, 2005 #23 Σεπτέμβριος 3, 2005 Eγω δε ξερω τι λετε αλλα οταν γινονται τιποτα τρομερες εκρηξεις που σπανε και πεταγονται απειρα αντικειμενα στο hl2 βλεπω κατι 30 αρες και 40αρες fps.Eνω ακομα και στα ποιο βαρεια σημεια δεν εχω κατω απο 150.Εκει βεβαια που πεφτει το γελιο ειναι να δειτε και το αθλιο engine του counter-strike steam (1.6 για τους ποιο παλιους) που ακομα και τωρα οταν σκαει το c4 βλεπω 70-80 fps απο τα 500+ που εχω κανονικα?Τυχαια η μηπως το Physics engine ειναι πααααρα πολυ βαρυ.Για να μην μιλησω για το F.E.A.R λιγο που ειδα απ τα demo υπολογιζω μονοψηφια νουμερακια ακομα και για κατοχους SLI στις μεγαλες "εκρηξεις" της physics engine.
Samael Σεπτέμβριος 4, 2005 #24 Σεπτέμβριος 4, 2005 Αρχική απάντηση από Helly Eγω δε ξερω τι λετε αλλα οταν γινονται τιποτα τρομερες εκρηξεις που σπανε και πεταγονται απειρα αντικειμενα στο hl2 βλεπω κατι 30 αρες και 40αρες fps.Eνω ακομα και στα ποιο βαρεια σημεια δεν εχω κατω απο 150.Εκει βεβαια που πεφτει το γελιο ειναι να δειτε και το αθλιο engine του counter-strike steam (1.6 για τους ποιο παλιους) που ακομα και τωρα οταν σκαει το c4 βλεπω 70-80 fps απο τα 500+ που εχω κανονικα?Τυχαια η μηπως το Physics engine ειναι πααααρα πολυ βαρυ.Για να μην μιλησω για το F.E.A.R λιγο που ειδα απ τα demo υπολογιζω μονοψηφια νουμερακια ακομα και για κατοχους SLI στις μεγαλες "εκρηξεις" της physics engine. Αυτο με τις εκρηξεις-καπνους καημο το εχω κ γω ρε Μητσακο....αντε να δουμε...
Overclocker Σεπτέμβριος 4, 2005 #25 Σεπτέμβριος 4, 2005 Αν την υποστηριξουν τα παιχνιδια καλως...Το θεμα ειναι να γινει μερος του DirectX και αρα να ειναι πιο ευκολο για τους προγραμματιστες...Ισως με το DirectX 10???Ποιος ξερει??
Myralis Σεπτέμβριος 4, 2005 #26 Σεπτέμβριος 4, 2005 μακάρι να ενσωματωθεί, ότι και να λέμε χρειάζεται. Ρε παιδιά counter strike source επαιζα, μου την ψιλοέσπασε που σκοτωνουν τον άλλο μπροστά μου και πετάχτηκε 5 μέτρα πίσω με αστραπιαία (και εντελως αφύσικη) ταχύτητα. Με το desert eagle τον είχε πυροβολήσει ο άλλος, όχι με το apollo 13!!!!!!!
unreal Σεπτέμβριος 4, 2005 #27 Σεπτέμβριος 4, 2005 εγω μολις τωρα ειδα αυτο το thread. ξαφνιαστικα μπορώ να πω.. ετσι οπως το παμε σε λιγο καιρο θα βγαλουν AIPU εψαξα πολυ βιαστικά στο site. λεει αν πρεπει να πληρωσεις κατι για να χρησιμοποιησεις το SDK τους για commercial products? δεν ειδα που8ενα να ανεφερει κατι.... παω να κατεβασω οτι resources βρω στο site
morfeas-dsl- Σεπτέμβριος 4, 2005 #28 Σεπτέμβριος 4, 2005 Σιγουρα θα ενσωματωθει. Εδω εχουν βρει και το PPU2. Θα ειναι εκδοση για pci-x θα βγει σε κανενα χρονο απο τωρα και θα προσφερει μεγαλυτερο bandwitch σε σχεση με το πρωτο
esdee Σεπτέμβριος 4, 2005 #29 Σεπτέμβριος 4, 2005 ειμαι περιεργος να δω αν για τα physics εντολες χρησιμοποιηθει ο CPU θα υπαρχει συμαντικη πτωση στις επιδοσεις. Δηλ κατα ποσο ειναι αναγκαια η υπαρξη επιπλεον επεξεργαστικης ισχυς
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.