Jump to content



Ageia Physx PPU ( Physics Processing Unit)


saxon_747

Recommended Posts

Αρχική απάντηση από SLN

Αστα αστα... μια ητανε "λεει" με τους γονεις του διακοπες, μετα "λεει" διαβαζε...

Ειχε λιωσει να μαζευει epic αντικειμενα εε??

Oπως τα λες :p

Ολο το σετ μαζεψε το βοδι :D

Σε λίγο θα δείτε τι θα γίνει: Nvidia "The Power of three!!" = SLI + PPU = 1500!!!

Και ας αφήσει τώρα τις μ@λ@κ1ες η Nvidia περί shader model 3 + sli + HDR light. Είναι τρικ για να μας βάλει πιο "ομαλά" στη φούρια :p !!!! κάτι ξέρει και ο τίγρης ;)

Eγω δε ξερω τι λετε αλλα οταν γινονται τιποτα τρομερες εκρηξεις που σπανε και πεταγονται απειρα αντικειμενα στο hl2 βλεπω κατι 30 αρες και 40αρες fps.Eνω ακομα και στα ποιο βαρεια σημεια δεν εχω κατω απο 150.Εκει βεβαια που πεφτει το γελιο ειναι να δειτε και το αθλιο engine του counter-strike steam (1.6 για τους ποιο παλιους) που ακομα και τωρα οταν σκαει το c4 βλεπω 70-80 fps απο τα 500+ που εχω κανονικα?Τυχαια η μηπως το Physics engine ειναι πααααρα πολυ βαρυ.Για να μην μιλησω για το F.E.A.R λιγο που ειδα απ τα demo υπολογιζω μονοψηφια νουμερακια ακομα και για κατοχους SLI στις μεγαλες "εκρηξεις" της physics engine.

Αρχική απάντηση από Helly

Eγω δε ξερω τι λετε αλλα οταν γινονται τιποτα τρομερες εκρηξεις που σπανε και πεταγονται απειρα αντικειμενα στο hl2 βλεπω κατι 30 αρες και 40αρες fps.Eνω ακομα και στα ποιο βαρεια σημεια δεν εχω κατω απο 150.Εκει βεβαια που πεφτει το γελιο ειναι να δειτε και το αθλιο engine του counter-strike steam (1.6 για τους ποιο παλιους) που ακομα και τωρα οταν σκαει το c4 βλεπω 70-80 fps απο τα 500+ που εχω κανονικα?Τυχαια η μηπως το Physics engine ειναι πααααρα πολυ βαρυ.Για να μην μιλησω για το F.E.A.R λιγο που ειδα απ τα demo υπολογιζω μονοψηφια νουμερακια ακομα και για κατοχους SLI στις μεγαλες "εκρηξεις" της physics engine.

Αυτο με τις εκρηξεις-καπνους καημο το εχω κ γω ρε Μητσακο....αντε να δουμε...

Αν την υποστηριξουν τα παιχνιδια καλως...Το θεμα ειναι να γινει μερος του DirectX και αρα να ειναι πιο ευκολο για τους προγραμματιστες...Ισως με το DirectX 10???Ποιος ξερει??

μακάρι να ενσωματωθεί, ότι και να λέμε χρειάζεται. Ρε παιδιά counter strike source επαιζα, μου την ψιλοέσπασε που σκοτωνουν τον άλλο μπροστά μου και πετάχτηκε 5 μέτρα πίσω με αστραπιαία (και εντελως αφύσικη) ταχύτητα. Με το desert eagle τον είχε πυροβολήσει ο άλλος, όχι με το apollo 13!!!!!!!:p

εγω μολις τωρα ειδα αυτο το thread. ξαφνιαστικα μπορώ να πω.. ετσι οπως το παμε σε λιγο καιρο θα βγαλουν AIPU :p

εψαξα πολυ βιαστικά στο site. λεει αν πρεπει να πληρωσεις κατι για να χρησιμοποιησεις το SDK τους για commercial products? δεν ειδα που8ενα να ανεφερει κατι....

παω να κατεβασω οτι resources βρω στο site :p

Σιγουρα θα ενσωματωθει. Εδω εχουν βρει και το PPU2. Θα ειναι εκδοση για pci-x θα βγει σε κανενα χρονο απο τωρα και θα προσφερει μεγαλυτερο bandwitch σε σχεση με το πρωτο

ειμαι περιεργος να δω αν για τα physics εντολες χρησιμοποιηθει ο CPU θα υπαρχει συμαντικη πτωση στις επιδοσεις.

Δηλ κατα ποσο ειναι αναγκαια η υπαρξη επιπλεον επεξεργαστικης ισχυς

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.