saxon_747 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 30, 2005 #1 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 30, 2005 H κεντρική σελίδα... Preview 1 Price & Release
Seeker Ιούνιος 30, 2005 #4 Ιούνιος 30, 2005 Πάντως ξεφτίλα... σε λίγο θα καταντήσουμε να αγοράζουμε μητρική ανάλογα με την εταιρεία της κάρτας γραφικών μας...
Wizard! Ιούνιος 30, 2005 #5 Ιούνιος 30, 2005 Μερικοί θα θυμούντε πριν αρκετά χρόνια, τους μαθηματικούς επεξεργαστές που έμπαιναν εξτρά στο pc και βοηθούσαν αρκετά. Αν δεν είχες, τη δουλειά την έκανε ο κεντρικός και φυσικά πολύ πιό αργά. Αργότερα, ενσωματώθηκαν στη cpu. Μερικά χρόνια μετά εμφανίστηκαν οι συνεπεξεργαστές για τα γραφικά. Δεύτερη κάρτα που αναλάμβανε υπολογισμούς, 3d. Αργότερα ενσωματώθηκαν στη gpu. Και εδώ πιστεύω θα γίνει το ίδιο.
Malkav Ιούλιος 1, 2005 #6 Ιούλιος 1, 2005 Αρχική απάντηση από Wizard! Μερικοί θα θυμούντε πριν αρκετά χρόνια, τους μαθηματικούς επεξεργαστές που έμπαιναν εξτρά στο pc και βοηθούσαν αρκετά. Αν δεν είχες, τη δουλειά την έκανε ο κεντρικός και φυσικά πολύ πιό αργά. Αργότερα, ενσωματώθηκαν στη cpu. Μερικά χρόνια μετά εμφανίστηκαν οι συνεπεξεργαστές για τα γραφικά. Δεύτερη κάρτα που αναλάμβανε υπολογισμούς, 3d. Αργότερα ενσωματώθηκαν στη gpu. Και εδώ πιστεύω θα γίνει το ίδιο.
nickstamat Ιούλιος 1, 2005 #7 Ιούλιος 1, 2005 Δεν καταλαβαίνω όμως τι παραπάνω έχει αυτή η κάρτα από μια κοινή κάρτα γραφικών και μπορεί να τα κάνει όλα αυτά τόσο γρήγορα...
unstoppable Ιούλιος 1, 2005 #8 Ιούλιος 1, 2005 Δεν ειναι καρτα γραφικων αυτη. Παντως με μια τετοια add on καρτα για τα physics θα ξελαφρωσει αρκετα η CPU και η τιμη της για κατι τελειως καινουργιο ειναι καλη, οταν θα γινει mainstream θα πεσεις στα 100 λογικα.
Wizard! Ιούλιος 1, 2005 #9 Ιούλιος 1, 2005 Αρχική απάντηση από nickstamat [Σήμερα, στις 09:58] Δεν καταλαβαίνω όμως τι παραπάνω έχει αυτή η κάρτα από μια κοινή κάρτα γραφικών και μπορεί να τα κάνει όλα αυτά τόσο γρήγορα... Ο επεξεργαστής της κάρτας γραφικών έχει σχεδιαστεί για να υπολογίζει και να "ζωγραφίζει" πολύγωνα. Αυτό σημαίνει ότι οι συναρτήσεις που εκτελεί είναι καθαρά γεωμετρικές. Οι επεξεργαστές PPU, είναι σχεδιασμένοι για να υπολογίζουν δυνάμεις φυσικής, δηλαδή την πορεία για παράδειγμα ενός αντικειμένουν την ώρα που πέφτει, χτυπάει στο βράχο, κάνει γκελ, χτυπάει ξανά πιο κάτω, κ.ο.κ. Αν διαβάσεις στο site της εταιρία θα δεις ό,τι πχ. υπολογίζει που θα πάνε τα θραύσματα από μια έκρηξη, από τη σφαίρα που χτυπάει στον τοίχο, τις τούμπες ενός αυτοκινήτου και πολλά άλλα. Όλα αυτά τα κάνει και τώρα "πρόχειρα" ο επεξεργαστής σου, αλλά αν φυσικά υπάρχει ενας επεξεργαστής αποκλειστικά για τέτοια δουλειά, θα γίνονται πολύ καλύτερα, πολύ πιο γρήγορα και φυσικά με πολύ πιό ρεαλιστικό αποτέλεσμα Κάποτε, δεν υπήρχαν GPU. Όλα τα γραφικά τα έκανε η CPU και η κάρτα γραφικών απλά μετέφερε το αποτέλεσμα στην οθόνη. Δεν είναι καλύτερα τώρα?
nickstamat Ιούλιος 1, 2005 #10 Ιούλιος 1, 2005 Το ξέρω ότι δεν είναι κάρτα γραφικών! Wizard, ευχαριστώ!
Seeker Ιούλιος 1, 2005 #11 Ιούλιος 1, 2005 [θύμα mode ON]Τελικά θα βγεί σε PCI ή PCI-E?[θύμα mode OFF]
Dorian Ιούλιος 1, 2005 #12 Ιούλιος 1, 2005 αρκετά καλή ιδέα η κάρτα φυσικής, μπας και δούμε τη CPU να δημιουργεί ΑΙ της προκοπής. βέβαια σε αυτή τη φάση είναι πολύ ρίσκο να πάρει κανείς. δεν ξέρω τι μοντέλα φυσικής χρησιμοποιούν οι προγραμματιστές στα παιχνίδια αλλά από το λίγο που έχω ασχοληθεί με υπολογιστική φυσική υπάρχουν πάρα πολλοί διαφορετικοί αλγόριθμοι - υπολογιστικές μέθοδοι για να υπολογίστεί το ίδιο φυσικό μέγεθος. πχ για την επίλυση των εξισώσεων κίνησης τουλάχιστον 3-4 μέθοδοι ,newton feyman, verlet... υποθέτω πως η κάρτα υλοποιεί μέσω hardware κάποιο από όλους τους αλγόριθμους οπότε μέχρι να καθιερωθεί κάποιο πρότυπο όπως κατά αναλογία το directx για γραφικά, είναι πολύ νωρίς για να το σκεφτόμαστε.
giorgos_cupra Ιούλιος 1, 2005 #13 Ιούλιος 1, 2005 Δεν ξερω,εγω ειμαι πολυ επιφυλακτικος γιατι οπως λεει και στο preview θα ειναι διατεθημενος ενας μεσος χρηστης να δωσει αλλα 200 ή 300 ευρω απλα για να ειναι πιο interactive το παιχνιδι του?Και αυτο ειναι το πρωτο προβλημα,το δευτερο ειναι οι προγραμματιστες των παιχνιδιων...Υπαρχει περιπτωση να επαναπρογραμματισουν τα παροντα παιχνιδια ετσι ωστε να υποστηριζουν το ΡΡU γιατι ειναι ,σχεδον, σαν να τα φτιαχνουν απο την αρχη και αν κρινω και απο τη μεταβαση των παιχνιδιων και σε 64bit δεν βλεπω να παιρνουμε τετοιες καρτουλες μεχρι το 2010:eek: :sick:
def Ιούλιος 1, 2005 #14 Ιούλιος 1, 2005 επιτελους θα βγει μια καρτα που δεν θα επιβαρηνει τον επεξεργαστη αφου θα παρεχει δικο της cpu η καρτα ,και εβελπιστω οτι η καρτα αυτη θα βοηθηση στην καλυτερη αποικονηση των γραφικων αφου ειναι η ιδια εταιρια που χρησημοποιουνε τα flight-sim για τα γραφικα τους,φτανουμε σε λιγο καιρο στην εικονικη πραγματικοτητα και στα γραφικα
Wizard! Ιούλιος 1, 2005 #15 Ιούλιος 1, 2005 Βασικά στην εκτίμηση, αναφέρονται αποκλειστικά στα παιχνίδια και έχουν δίκιο για το κόστος. Ο προβληματισμός τους όμως, έγγειται στο γεγονός, ποιός θα κάνει την πρώτη κίνηση, οι εταιρίες ή οι αγοραστές. Αν οι αγοραστές δεν είναι οι αγοραστές των παιχνιδιών, αλλά εφαρμογών CAD/CAM που πληρώνουν πολλά εκατομύρια για να έχουν εκτιμίσεις μέσω software και φυσικά σε ασύμφωρους για τη δουλειά τους χρόνους? Σίγουρα είναι περιορισμένο κοινό, αλλά πιστεύω ό,τι σκοπός είναι να αρχίσει μαζική παραγωγή και να βγει σε συμφαίρουσα τιμή. Μετά τα άλλα θα έρθουν μόνα τους
morfeas-dsl- Σεπτέμβριος 2, 2005 #16 Σεπτέμβριος 2, 2005 BFG Technology to Sell Physics Accelerators.AGEIA and BFG Technologies Enter into Distribution AgreementThe cards based on the new AGEIA PhysX processor will start sampling in Q3 2005, and when they appear in retail in Q4 their price is supposed to be between $249 and $299http://www.xbitlabs.com/news/multimedia/display/20050901231620.html
Samael Σεπτέμβριος 2, 2005 #17 Σεπτέμβριος 2, 2005 Μακαρι να παει καλα κ να δουμε πραγματικα cinematic animation στα παιχνιδια
SLN Σεπτέμβριος 2, 2005 #18 Σεπτέμβριος 2, 2005 Αρχική απάντηση από Samael [Σήμερα, στις 17:15] Μακαρι να παει καλα κ να δουμε πραγματικα cinematic animation στα παιχνιδια ναι θα εχει αλλη αισθηση το "entangle" και ο alliance θα σκοτωνεται με μεγαλυτερη αληθοφανεια... Τι να το κανετε ρε καμμενοι το PPU?? Να τρεχει πιο ομορφα το... "mount"???
Samael Σεπτέμβριος 2, 2005 #19 Σεπτέμβριος 2, 2005 Αρχική απάντηση από SLN ναι θα εχει αλλη αισθηση το "entangle" και ο alliance θα σκοτωνεται με μεγαλυτερη αληθοφανεια... Τι να το κανετε ρε καμμενοι το PPU?? Να τρεχει πιο ομορφα το... "mount"??? Aαα να σε πω εσενα!!Πολυ αντι-WoW μας εγινες!! Σε εκλανε ο Τaugrom κ εχεις απωθημενα?
SLN Σεπτέμβριος 2, 2005 #20 Σεπτέμβριος 2, 2005 Αστα αστα... μια ητανε "λεει" με τους γονεις του διακοπες, μετα "λεει" διαβαζε...Ειχε λιωσει να μαζευει epic αντικειμενα εε??
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.