Jump to content



Μια απίστευτη ταλαιπωρία σε κατάστημα...


Seeker

Recommended Posts

off-topic - δεν χρειάζεται κάποιου τύπου δίπλωμα σχετικό με την πληροφορική για να ανοίξει κανείς μαγαζί για εμπορία και περισσότερο για επισκευή υπολογιστών??

ΟΧΙ.. για την εμπορία ειδικά δεν θέλει απολύτως τίποτε.. και πίστεψέ με, όταν οι περισσότεροι πουλάνε έτοιμο σύστημα επώνυμο -brrr- Quest, Πουλιάδη, Interset, Altec, Oktabit κλπ, ελάχιστοι είναι αυτοί που έχουν κάν σχέση με την πληροφορική...

Τώρα για το service, άν και τεχνικός ΗΥ το επάγγελμα με χαρτί σφραγίδα βούλα και βουλοκέρι, κανείς δεν μου το ζήτησε όταν άνοιξα μαγαζί... τόσο καλά...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 46
  • Created
  • Last Reply

oktech το ειπα με την εννοια οτι αν θελει συστημα 2000 ευρω ή οσο θελει τοτε αν του λεει ο αλλος παρε κατι με 800 τον εχασε.

Αν σου ερθει με κατι συγκεκριμενο και το εχεις το δινεις αλλιως κανεις καποια παρομοια προταση ή αν εχει ξαναγορασει απο εσενα μπορεις να τον συμβουλεψεις κιολας. Τυποι ομως που λενε "μην παρεις αυτο γιατι κτλ κτλ" λεγοντας κατι που δεν ισχυει για να σου πουλησουν κατι αλλο την εχουν χασει απο χερι τη δουλεια.

Οταν το σεπτεμβριο ηθελα να παρω συστημα ελεγε το 90% "no amd64, no, halaei pos to lene sto ellada? intel rules" αυτοι κ αν κλεισουν πολλοι που θα στενοχωρηθω

Link to comment
Share on other sites

Φίλε oktech, όταν κάποιος θέλει ένα σύστημα που να αντέξει για πολύ καιρό τότε πρέπει να κάνει λίγο απο όλα. Το σύστημα που είχε προταθεί απο το κατάστημα αυτό δεν το έκανε ακόμα και σήμερα πόσο μάλλον στο μέλλον. Έτσι κι αλλιώς ο γνωστός μου ήθελε κάτι καλό και ας έδινε και κάτι παραπάνω (δικά του λόγια αυτά).

Αν μετά απο 1 χρόνο δοκίμαζε ο γνωστός μου να τρέξει μια εφαρμογή που έκανε χρήση της κάρτας γραφικών και έβλεπε τον υπολογιστή να σερνεται τι θα έκανε? Θα πήγαινε στο κατάστημα και θα ζητούσε αναβάθμιση. Εκεί θα του έλεγαν πως η μητρική του δεν είναι συμβατή και στο τέλος με αναβαθμίσεις επι αναβαθμίσεων θα πλήρωνε πολύ περισσότερα. Τώρα με το PCI-E αν θέλει να αλλάξει κάρτα θα μπορεί να βρεί άνετα χωρίς να χρειαστεί να αλλάξει κάτι άλλο στο σύστημά του.

Με όλο αυτό το σκεπτικό νομίζω πως τα παραπάνω 210 άξιζε να δωθούν. Πάντως δυστυχώς ο γνωστός μου επιμένει να το πάρει απο αυτό το κατάστημα αλλά δεν μπορεί να κάνει και αλλιώς για άλλους λόγους.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Seeker

Φίλε oktech, όταν κάποιος θέλει ένα σύστημα που να αντέξει για πολύ καιρό τότε πρέπει να κάνει λίγο απο όλα. Το σύστημα που είχε προταθεί απο το κατάστημα αυτό δεν το έκανε ακόμα και σήμερα πόσο μάλλον στο μέλλον. Έτσι κι αλλιώς ο γνωστός μου ήθελε κάτι καλό και ας έδινε και κάτι παραπάνω (δικά του λόγια αυτά).

Αν μετά απο 1 χρόνο δοκίμαζε ο γνωστός μου να τρέξει μια εφαρμογή που έκανε χρήση της κάρτας γραφικών και έβλεπε τον υπολογιστή να σερνεται τι θα έκανε? Θα πήγαινε στο κατάστημα και θα ζητούσε αναβάθμιση. Εκεί θα του έλεγαν πως η μητρική του δεν είναι συμβατή και στο τέλος με αναβαθμίσεις επι αναβαθμίσεων θα πλήρωνε πολύ περισσότερα. Τώρα με το PCI-E αν θέλει να αλλάξει κάρτα θα μπορεί να βρεί άνετα χωρίς να χρειαστεί να αλλάξει κάτι άλλο στο σύστημά του.

Με όλο αυτό το σκεπτικό νομίζω πως τα παραπάνω 210 άξιζε να δωθούν. Πάντως δυστυχώς ο γνωστός μου επιμένει να το πάρει απο αυτό το κατάστημα αλλά δεν μπορεί να κάνει και αλλιώς για άλλους λόγους.

Ώπα φιλαράκι.. δεν είπα ότι έκανες κάτι λάθος... γενικά μιλούσα ορμόμενος από την περιπέτεια του φίλου σου... εσύ καλά έκανες ότι έκανες.. και άν του έφτιαχνές το μηχάνημα από άλλο μαγαζί ίσως να έκανε και πιο λίγο από το αρχικό σουπερπροφορομηχανημα που του εδιναν.. τι ισως, σχεδόν σίγουρο είναι...

Link to comment
Share on other sites

oktech γενικά σωστά είναι αυτά που λες (ιδιαίτερα με την άχρηστη ισχύ των συστημάτων, δες και το δημοψήφισμα της πρώτης σελίδας;) ) αλλά δυστυχώς πολλοί κοιτάνε ΜΟΝΟ την τιμή, μέσα σ' αυτούς είμαι κι εγώ. Δε με νοιάζει η υποστήριξη, πέραν του rma. Δηλαδή αν κάτι το βρω φτηνό στο πλαίσιο, στο eshop, στο technikdirekt θα το πάρω από εκεί. Επίσης τα τεχνικά τμήματα των αλυσίδων δεν είπε κανείς πως έχουν άσχετους, στους πωλητές αναφερόμαστε.

seeker, αν μπορείς πάντως θα σου έλεγα να του κάνεις εσύ μια προσφορά από το eshop ή από το πλαίσιο (που τουλάχιστον σε κάθε πόλη έχουν τις ίδιες τιμές). όσον αφορά την εμπιστοσύνη, αντικαταβολή. Δηλαδή τον τοπικό reseller τον εμπιστεύεσαι περισσότερο?

Link to comment
Share on other sites

αν και ειμαι μικρος 16 χρονων, εχω δει αρκετα μαγαζια που ριχνουν ΤΟ κλεψιμο και ιδιως εδω στο κιλκις που δεν υπαρχουν και παρα πολλα μαγαζια. θα βγαλω μια φοτο με το κινητο το βραδυ αν μπορεσω απο την βιτρινα ενος μαγαζιου που πουλαει ενα κουτι με υδροψυξη μαζι για να δειτε την εξωφρενικη τιμη και το συστημα. Παντως συμφωνω απολυτα με τον oktech σε αυτα που ειπε, γιατι ετσι ειναι περιπου.

Link to comment
Share on other sites

Το ότι πληρώνεις πέρνεις δεν είναι τυχαία ρήση...

’λλος πληρώνει ταχύτητα, άλλος εξυπηρέτηση, άλλος γιατί γουστάρει να τα λέει με τον άνθρωπο που τον εξυπηρετεί.... άλλος για το service και άλλος γιατι τον πιάσανε κώτσο....

Απλά, πολλές φορές θεωρούμε τα αυτονόητα σημαντικά, και δεν μας εντυπωσιάζει το 9/10 της κακής παροχής υπηρεσιών αλλά το 1/10 της σωστής...

Λέει ο άλλος "Έφαγα μια μακαρονάδα ρε παιδιά, υπέροχη".... μα, γι'αυτό πήγες έξω και πλήρωσες 7 ευρώ μια μακαρονάδα, για να είναι υπέροχη! Πόσο μάλλον όταν δεν μιλάμε για μακαρονάδα αλλά μιλάμε για υψηλή τεχνολογία... τί θα πέι : "Πήρα γρήγορο PC"??? αυτό έλλειπε να σέρνετε...

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά , καλά όλα αυτά , να υποστηρίξουμε τις μικρότερες επιχειρήσεις , δεν λέω

Αλλά , όταν πηγαίνω σε κάποιο μαγαζί , έχω την απαίτηση να με αντιμετωπίσουν σαν πελάτη και με σεβασμό

ΔΕΝ θέλω όταν ζητάω κάτι το συγκεκριμένο , να μου το παίξουν και καλά γνώστες , λέγοντάς μου πως με τα ίδια χρήματα ή και λιγότερα παίρνω κάτι άλλο το οποίο τυχαίνει να έχουν σε απόθεμα και τις περισσότερες φορές είναι κατώτερης ποιότητας

ΔΕΝ θέλω να σου την λένε για το τι αγοράζεις , εκφράζοντας άποψη χωρίς να γνωρίζουν . Η ημιμάθεια είναι χειρότερη και από την άγνοια

Και το κυριότερο , οταν μπαίνω στο μαγαζί , ΑΠΑΙΤΩ εξυπηρέτηση . Έχει τύχει να περιμένω και 10 λεπτά να με εξυπηρετήσουν σε μαγαζί 5 επί 5 , γιατί ο ιδιοκτήτης τύχαινε να μιλάει στο τηλέφωνο με τον Μπάμπη τον χασάπη

Παρόλο που 7 χρόνια τώρα προτιμούσα μικρά μαγαζάκια για τις αγορές μου , οι αλυσίδες με κέρδισαν

Γιατί?

1)Όταν θέλω κάτι , στο 90% των περιπτώσεων είναι άμεσα διαθέσιμο ή στο φέρνουν μέσα σε 1~2 μέρες

2)Όταν ερχόμαστε στο θέμα της εγγύησης και RMA , ούτε σου ζητάν να την αφήσεις και καλά να την δοκιμάσουν και οι ίδιοι , ούτε τίποτα . Ορίστε το καινούργιο , ευχαριστούμε πολύ

3)ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ

Παρεπιπτώντος , κουβέντα που έχω κάνει με πωλητές του Multirama Θεσ/νικης σχετικά με προιόντα/overclocking , δεν έχω κάνει ξανά ποτέ στα 7 χρόνια που ασχολούμαι . Ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ στα παιδιά για την άριστη εξυπηρέτηση και μεράκι που διαθέτουν

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά, δεν καταλαβαίνω, 1200 για ένα τέτοιο σύστημα και χωρίς οθόνη???

Προ 2μήνου έστησα για ένα φίλο ένα σύστημα 939 με ΟΛΑ τα χαρακτηριστικά (εκτός απ' το τροφοδοτικό) καλύτερα απ' αυτό που συζητάμε ΜΑΖΙ με οθόνη 17" TFT και έδωσα 1080 στο Πλαίσιο!!! Δηλαδή αυτό το σύστημα θα κόστιζε στο Πλαίσιο (ενδεικτικά μιλάω) κάτω από 800! Γιατί να επιμείνει στο συγκεκριμένο μαγαζί που είναι εμφανές ότι αν κάνει έτσι στις πωλήσεις ας μη σκεφτούμε τι θα γίνει στην υποστήριξη!!!

Link to comment
Share on other sites

Oλα ωραια και σωστα αυτα που λετε. Δικιο εχεις seeker σε ολα. Αλλα μη τα βαζουμε ολα σε ενα τσουβαλι... Δουλευω σαν τεχνικος και καθημερινα μου ερχονται απιστευτα φρουτα και μου ζητανε οτι τους κατεβει στο κεφαλι. Συγκεκριμενα στην εταιρεια που δουλευω το πρωι υποστηριζουμε επιχειρησεις και το τμημα λιανικης σε πελατες βιτρινας δεν μας ενδιαφερει. Οποτε οταν ερθει καποιος που θα μου το παιξει ξερολας για να αγορασει πχ μια sdram 128 απλα θα του πω οτι μπουρδα μου ερθει και του κοπανησω 100% πανω για να σηκωθει να φυγει.

Και να παω σπιτι του να την εγκαταστησω, και να με παρει μετα 7 τηλεφωνα γιατι το ταδε παιχνιδι δεν παιζει πιο γρηγορα, και να του κοψω το φπα και να την παρει χονδρικη ειναι παρα πολλα μαζεμμενα... Γιαυτο κι εγω τους στελνω στο πλαισιο να βγαλουν ακρη.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από unseen

Oλα ωραια και σωστα αυτα που λετε. Δικιο εχεις seeker σε ολα. Αλλα μη τα βαζουμε ολα σε ενα τσουβαλι... Δουλευω σαν τεχνικος και καθημερινα μου ερχονται απιστευτα φρουτα και μου ζητανε οτι τους κατεβει στο κεφαλι. Συγκεκριμενα στην εταιρεια που δουλευω το πρωι υποστηριζουμε επιχειρησεις και το τμημα λιανικης σε πελατες βιτρινας δεν μας ενδιαφερει. Οποτε οταν ερθει καποιος που θα μου το παιξει ξερολας για να αγορασει πχ μια sdram 128 απλα θα του πω οτι μπουρδα μου ερθει και του κοπανησω 100% πανω για να σηκωθει να φυγει.

Και να παω σπιτι του να την εγκαταστησω, και να με παρει μετα 7 τηλεφωνα γιατι το ταδε παιχνιδι δεν παιζει πιο γρηγορα, και να του κοψω το φπα και να την παρει χονδρικη ειναι παρα πολλα μαζεμμενα... Γιαυτο κι εγω τους στελνω στο πλαισιο να βγαλουν ακρη.

Καλέ μου άααααανθρωωωπεεεεεεεε, άν ξέρεις και από βέσπα..................

Όπως ακριβώς τα είπες... τίποτε άλλο...

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Rayden [Σήμερα, στις 10:59]

Ρε παιδιά, δεν καταλαβαίνω, 1200 για ένα τέτοιο σύστημα και χωρίς οθόνη???

Πώ, πω έχεις δίκιο ξέχασα να αναφέρω την οθόνη. Το μοντέλο της προσφοράς που έκανε αυτός είναι αυτό ακριβότερο βέβαια. Αλλά και στο άλλο σύστημα πήραμε την ίδια οθόνη (λόγω περιορισμού σε )

Μου θύμισες όμως ακόμα ένα σκέλος της κουβέντας: Όταν είπα στον καταστηματάρχη να βάλουμε την 6600 αντί για 5200 επέμενε να πάρουμε οθόνη με DVI (Sony) γιατί λέει αφού θα έπαιρνε καλή κάρτα με το DVI θα "έδειχνε καλύτερα τα χρώματα στην οθόνη" και έτσι "έπρεπε" (αυτή την λέξη την επαναλάμβανε κάθε τόσο) να πάρουμε την άλλη οθξόνη. Εγώ και ο γνωστός μου επιμείναμε στην προηγούμενη αλλά ο καταστηματάρχης έλεγε πως υπάρχει μεγάλη διαφορά στην ποιότητα εικόνας. Τελικά πήραμε την Philips. Είχα ζητήσει και LG αλλά δεν είχε.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω σε ποιόν να πρωτο-απευθυνθώ...

oktech συμφωνώ στο μεγαλύτερο μέρος από τα λεγόμενά σου (γραφόμενα).

Διαφωνώ στο παρακάτω.

morfeas-dsl ,καλύτερα να χάσεις ένα πελάτη επειδή θα διαφωνήσεις μαζί του, παρά να κάνεις αυτό που θέλει (που κατά την ταπεινή σου γνώμη δεν είναι σωστό) και να στο χτυπάει λίγο καιρό αργότερα γιατί δεν τον συμβούλεψες σωστά.

unseen δυστυχώς ούτε εγώ έχω τόσο ελευθερο χρόνο για να τον σπαταλήσω για κάποιον που έχει περάσει από 7 μαγαζιά και έχει όλες τις προσφορές στο χέρι.

Αυτός κατά τη γνώμη μου έχει ήδη χάσει, γιατί δεν ξέρει τι θέλει.

Γιαυτο κι εγω τους στελνω στο πλαισιο να βγαλουν ακρη.

Ή μου έχεις κλέψει την ιδέα ή στην έχω κλέψει..... :)

Τέλος, λέω για πολλοστή φορά (ίσως 1η εδώ) ότι όλοι έχουν παράπονα από τα μαγαζιά.

Θα ακούσετε και για εμένα και για τον oktech και για το e-shop και για το πλαισιο και για όλους.

Ουδείς άσφαλτος που λέει και η Lady A.

Εγώ στηρίζω τη δουλειά μου στις παροχές προστιθέμενης αξίας.

Μερικοί στις τιμές. Για την ώρα ζούμε όλοι.... είδωμεν....

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από amartolos

θα μας πεις επιτελους ποιο ειναι το καταστημα???σαν να διαβαζω για φαντασματα αισθανομαι...

Για να ησυχάσετε μερικοί ( :p ), το κατάστημα βρίσκεται στα Γιαννιτσά. Όνομα όπως είπα στην αρχή δεν μπορώ να πώ... όμως αν κάποιος είναι απο τα Γιαννιτσά μπορώ να του πώ που είναι ;)

Link to comment
Share on other sites

Αν και δεν είμαι από τα Γιαννιτσά εγώ λέω να μην το πεις.

Θα συμφωνούσα να το αναφέρεις, μόνο και εφόσον αναφέρεις και το ονοματεπώνυμό σου ώστε αν χρειαστεί να γίνει συζήτηση να γίνει με ίσους όρους.

Ξέρετε ότι η ανωνυμία του internet έχει θάψει πολύ κόσμο και αυτό είναι κακό...

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από CaptainMilo [Σήμερα, στις 10:35]

Παρεπιπτώντος , κουβέντα που έχω κάνει με πωλητές του Multirama Θεσ/νικης σχετικά με προιόντα/overclocking , δεν έχω κάνει ξανά ποτέ στα 7 χρόνια που ασχολούμαι . Ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ στα παιδιά για την άριστη εξυπηρέτηση και μεράκι που διαθέτουν

Εξαρταται απο τα multirama, πχ στην στουρναρη οταν ζητησα καποτε τιμη για οθονη lg ο ξυπνιος μου ειπε οτι η lg βγαζει μονο τηλεορασεις......

Μου ηρθε και πελατης ομως καποτε που δουλευα σε ενα μαγαζακι και ηθελε να μου βαλει στην nf7-s με το ζορι celeron καλη του ωρα................................

Και με δυο προτασεις....

Εχω πετυχει μαγαζατορες και τεχνικους φρουτα...........

Αλλα εχω πετυχει και πελατες που ειναι να τους πιασεις να βαρας με αυτους τους αποπανω.

Και οπως σωστα ειπωθηκε...

Η γνωση ειναι δυναμη...

Η αγνοια ειναι ενα σταδιο που ετσι και αλλιως ολοι περνουν...

Η ημιμαθεια και ο ψωνισμος του τα-ξερω-ολα ειναι ακρως επικινδυνα (η εστω εκνευριστικα) ομως.............:tomato:

Προσωπικα οταν προκειται για μενα προτιμω τα μαγαζια τα μικρα που εχω γνωστους. Αν ειναι για αλλον ομως, απο οπου μου πει η αποπου βρω φτηνοτερα γιατι απλα και αυτος μενει ευχαριστημενος πιο πολυ και εμενα δεν με κοφτει καθολου!

υγ. στο ασχετο, οταν δουλευα στο μαγαζακι μου ηρθε μια κυρια καλη της ωρα με την κορουλα της 10-12 χρονων κοριτσι ζωη να'χει με μια προσφορα στο χερι απο το πλαισιο για ενα μηχανηματακι να μαθει η μικρη....1900 ευρω συστημα με κατι για την εποχη σαν να λεμε με ΕΕ και Χ850 μεσα τωρα. Της εφτιαξα ενα με 600 ευρω μαζι με 17' οθονη να παει το παιδακι να ζωγραφισει τιποτα η να παιξει κανενα παιχνιδακι.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.