Seeker Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 25, 2005 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 25, 2005 Μετά απο δύο εβδομάδες κατάφερα να συνέλθω απο το σοκ και σας εξιστορώ την παρακάτω εμπειρία που σίγουρα δεν θα ξεχάσω ποτέ. Όμως ας πάρουμε τα πράγματα απο την αρχή:Ένας γνωστός μου ήθελε να αγοράσει υπολογιστή (τον οποίο σχεδιάζει να κρατήσει τουλάχιστον 3 χρόνια αν όχι αρκετά παραπάνω ). Γενικά αυτός είναι άσχετος με το αντικείμενο και έτσι παρακάλεσε εμένα να δώ την προσφορά που είχε διαλέξει. Η προσφορά που έγινε απο μαγαζί μιας μεγαλούτσικης πόλης της βόρειας Ελλάδας ήταν η εξής:Pentium 3,2GHz [socket 478]ASUS P4P800-X512MB KingstonHDD 80GB [άγνωστου κατασκευαστή]NVIDIA GeForce FX 5200 128MB [άγνωστου κατασκευαστή]No-name κουτίNo-name PSU 300WattΠολυμηχάνημα HP [δεν θυμάμαι μοντέλο]Απλά mouse+keyboardΦθηνα ηχεία 2,1 CreativeWinModem της πλάκαςΌλο το παραπάνω σύστημα το έδινε 1060 ο κύριος και μάλιστα χωρίς λειτουργικό στην τιμή! Όταν εξήγησα στον γνωστό μου πως αυτό το PC όπως είναι χάνει πολύ σε επιδόσεις και αναβαθμισημότητα με πήγε στον ίδιο τον καταστηματάρχη για να του τα πώ ο ίδιος.Με το που μπήκα στο κατάστημα ο καταστηματάρχης αδιάφορος δεν σταμάτησε την δουλειά του για να έρθει να μας εξυπηρετήσει. Αυτό δεν με πείραξε καθόλου γιατί πιθανόν να είχε κάτι σημαντικό και έτσι δεν έδωσα σημασία. Καθίσαμε λοιπόν κοντά του και αρχίσαμε την συζήτηση. Στην αρχή παραπονέθηκα γενικότερα για το σύστημα και την προσφορά του.1) Του είπα πως δεν είναι δυνατόν εν έτει 2005 να βάζει μια 5200 σε καινούριο υπολογιστή και πως αυτή η κάρτα ήταν low-end απο την στιγμή που κυκλοφόρησε πόσο μάλλον τόσο καιρό μετά και πως θα έπρεπε να την αλλάξει. Αυτός είπε πως η κάρτα αυτή ήταν "αρκετά δυνατή για να ανετέξει στα παιχνίδια για 3 ακόμα χρόνια"! Είπα πως το AGP σταδιακά αντικαθιστάται απο το PCI-Express και μια AGP mobo θα έβαζε φραγμούς σε μελλοντική αναβάθμιση αλλά ο "κύριος" μου απάντησε πως "ποτέ δεν ξέρεις τι θα κάνουν οι εταιρείες, όλες έχουν υπολογισμένη με μαθηματική ακρίβεια πότε θα κυκλοφορήσουν τι" και πρόσθεσε πως το PCI-Express μπορεί να καταργούνταν τα επόμενα δύο χρόνια!!! Μάλιστα επιχείρησε πάνω απο 5 φορές να πείσει τον γνωστό μου πως "ότι και να πάρεις μέσα σε 4 μήνες θα είναι πολύ πάλιο και δεν θα μπορείς να αναβαθμίσεις"...2) Ανέφερα πως η μητρική και ο επεξεργαστής ήταν για socket 478 και αυτό θα καθιστούσε αδύνατη την αναβάθμιση στο μέλλον. Είπα πως το socket 478 είχε ήδη αντικατασταθεί απο το socket 755 και ξέρετε τι μου απάντησε? Είπε "Τι λες, πριν δυο μέρες βγήκε καινούριος Pentium αλλά αν θέλεις να δώσεις 800 για να τον πάρεις..." εγώ του απάντησα πως κάνει λάθος και ο μόνος Pentium που θα μπορούσε να κοστίζει τόσο ήταν ένας Extreme Edition και σίγουρα δεν είχε βγεί καινούριος πρόσφατα πόσο μάλλον για 478. Αυτός όμως επέμενε και δεν άλλαζε γνώμη ότι και να του έλεγες...3) Όταν τον ρώτησα αν έχει 64bit Pentium μου είπε πως ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ τέτοιο πράγμα και να μην ζητάω πράγματα που βλέπω σε περιοδικά γιατί δεν έχουν βγεί ακόμα πουθενά!!! Έτσι ζήτησα να δώ τι είχε σε Athlon64 που μετά απο αρκετούς δισταγμούς μου έδειξε.4) Εκεί άρχισε το θάψιμο της AMD. Είπε πως είχε 5 Athlon64 στο γραφείο και όλοι σερνονταν αν άνοιγες μαζί Word και Excel!!! Είπε επίσης πως οι Athlon64 ήταν πολύ πιο ζεστοί και έκαιγαν περισσότερο ρεύμα... Ε εκεί δεν άντεξα χτύπησα το χέρι μου στο γραφείο και ούρλιαξα "αυτό είναι ιεροσυλία..." Ο τύπος μάλιστα για να ψαρώσει τον γνωστό μου επέμενε πως αυτός ήξερε καλύτερα και αν ήθελα να μας πάει στο υπόγειο να μας δείξει έναν υπολογιστή που το κουτι του κόστισε δήθεν "4,500 μόνο το κουτί"... Αμέσως μετά φώναξε έναν τεχνικό (όσο αυτός είναι τεχνικός άλλο τόσο εγώ είμαι αερόστατο...) που μας έπρηξε λέγοντας "χαζοί είναι όλοι οι εισαγωγείς που μας λένε πάρτε Pentium?" και "οι Athlon64 δεν ζούνε πολύ" αλλά ούτε μια φορά δεν είπε έναν τεχνικό όρο. Όταν τον προκάλεσα να μου πεί με τεχνικά επιχειρήματα γιατί οι Pentium είναι καλύτεροι είπε "είναι πιο σταθεροί"... Όσον αφορά τα 64bit...είπε πως "δεν χρειάζονται και πως δεν υπάρχουν Windows που να τα εκμεταλλεύονται". Όταν του είπα πως έχω τα Windows XP 64bit μάσαγε τα λόγια του και άρχισε να λέει οτι μάλλον κάνω λάθος, πως θα βγούνε σε έναν χρόνο και άλλα τέτοια διάφορα...5) Μετά έπιασα το θέμα του κουτιου και τον κατάφερα να μου το δείξει. Μιλάμε παιδιά για ένα κουτι αίσχος. Η λαμαρίνα σχεδόν ψεύτικη πολύ λεπτή και το κουτί είχε ελάχιστες θέσεις για fans. Μάλιστα ο τύπος επέμενε πως ήταν πολύ καλό και πως το έδινε σε τιμή ευκαιρίας. Του είπα να το αλλάξει αμέσως και τελικά έβαλα ένα Antec (είχε μόνο Antec και no-name...).6) To τροφοδοτικό έπρεπε να το αλλάξω. Έλα όμως που ο τύπος είχε μόνο δύο κατηγορίες τροφοδοτικών, τα noname των 20-30 και τα Antec. Τον ρώτησα για Heroichi αλλά είπε πως δεν υπάρχουν και δεν μπορούσε να φέρει για ένα άτομο έτσι αναγκαστικά βάλαμε ένα 400άρι Antec. Ο καταστηματάρχης είχε φαγωθεί να με πείσει πως για PCI-E χρειάζεται "τουλάχιστον ένα 500Watt τροφοδοτικό"...7) Την CPU του είπα να την αλλάξει με έναν Athlon64 3200+ (939) και την μητρική με με μια της ASUS που δεν θυμάμαι όνομα αλλά έχει PCI-Express και NF4. Μετά τον έβαλά να αλλάξει την VGA με μια 6600 απλή της ASUS (με 128MB) εννοείται PCI-E.8) Μέχρι να αλλάξει τον επεξεργαστή κόντεψε να με κάνει Τούρκο. Ο καραγκίοζης φώναξε 4 άτομα επιπλεόν για να πείσουν τον γνωστό μου πως η προσφορά του ήταν καλύτερη και δεν άξιζε να πάει σε Athlon64. Μάλιστα, 4+1 ο καταστηματάρχης έπεσαν πάνω στον γνωστό μου και τον πολιορκούσαν απο παντού για να μην με αφήσουν να μιλήσω. Στο τέλος έβαλα τις φωνές και κατάφερα να τους διώξω. Τελικά καταλήξαμε στο εξής σύστημα:Athlon64 3200+ socket 939Μητρική ASUS (δεν θυμάμαι μοντέλο) με NForce4Την ίδια μνήμη (512ΜΒ Kingston 3-3-3-8 400άρα)80άρη δίσκο SATA (ας βάλει όποιον θέλει)ASUS 6600 128MB PCI-ExpressΚουτί Antec (δεν θυμάμαι μοντέλο)PSU Antec 400WattTo όλο σύστημα μας βγήκε περίπου 1270 δηλαδή 210 παραπάνω απο την αρχική υλοποίηση αλλά έχει:i) Socket 939 -> Δυνατότα μελλοντικής αναβάθμισης με καινούριο επεξεργαστήii) PCI-Express -> Δυνατότα μελλοντικής αναβάθμισης με καινούρια VGAiii) Πολύ καλύτερη VGAiv) Πολύ καλύτερο και ποιοτικότερο κουτίv) Πολύ καλύτερο ποιοτικότερο τροφοδοτικόΜόνο για τα παραπάνω πιστεύω πως τα αξίζει τα +210 αλλά όταν ο γνωστός μου ρώτησε την γνώμη του καταστηματάρχη αυτός είπε πως είναι περίπου ίσα με πολύ μικρή διαφορά και δεν αξίζει τα επιπλέον χρήματα...Σε αυτό το μαγαζί δεν ξαναπατάω ούτε εγώ ούτε θα αφήσω κανέναν γνωστό μου να τον ξεγελάσουν. ’λλη φορά να μάθουν να είναι τίμιοι απέναντι στον πελάτη και να μην προσπαθούν να τον ξεγελάσουν με ψέματα και υποσχέσεις.Ούφ, το είπα και ησύχασα. Εννοείται πως το παραπάνω περιστατικό είναι πέρα για πέρα αληθινό. Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrOsT Ιούνιος 25, 2005 #2 Κοινοποίηση Ιούνιος 25, 2005 Μάλλον θα του είχαν περισσέψει τα Pentium 3,2GHz [socket 478] ASUS P4P800-X NVIDIA GeForce FX 5200 128MB και θα ήθελε να τα δώσει Γενικά στην "επαρχία" πέφτει πολύ παραπληροφόρηση... Για πες μας και το κατάστημα να ξέρουμε... Link to comment Share on other sites More sharing options...
SirGeorge Ιούνιος 25, 2005 #3 Κοινοποίηση Ιούνιος 25, 2005 Δυστυχώς φίλε μου, έτσι είναι οι περισσότεροι "τεχνικοί" και "πωλητές" που υπάρχουν στην αγορά. Λυπάμαι που κάποιοι σαν αυτούς είναι συνάδελφοί......γιατί και εγώ αυτή τη δουλειά κάνω. Φταίνε βέβαια και λίγο οι πελάτες οι οποίοι δεν είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν κάτι παραπάνω για ποιοτικά προϊόντα και υπηρεσίες αλλά και κάποια καταστήματα που πραγματικά ξεφτιλίζουν το προϊόν (πχ. πλήρες σύστημα με 350) και έτσι ο καταναλωτής θεωρεί απαξιωτικό να επενδύσει πολλά χρήματα σε υπολογιστή. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seeker Ιούνιος 25, 2005 Author #4 Κοινοποίηση Ιούνιος 25, 2005 Και να ήταν μόνο αυτά παιδιά... έχει κι άλλα εξίσου τρομακτικά αλλά κάθε φορά που σκέφτομαι το συγκεκριμένο θέμα ψυχοπλακώνωμαι. Όχι τίποτα άλλο αλλά νιώθω ενοχές επειδή ο γνωστός μου που δεν ξέρει απο υπολογιστές μπορεί να νομίζει πως έδωσε τζάμπα τα 210 παραπάνω... Link to comment Share on other sites More sharing options...
schumifer Ιούνιος 25, 2005 #5 Κοινοποίηση Ιούνιος 25, 2005 Και για ποιο λόγο δε λες το μαγαζί. ???Και για ποιο λόγο δέχθηκες να κονταροχτυπηθείς? Τις γνώσεις που με μελέτη διάβασμα και πολύυυυ χρόνο έχεις αποκτήσει τις δίνεις αφιλοκερδώς σε φίλους σου όπως κάνουμε όλοι . Από εκεί και πέρα αν ο άλλος δε θέλει , δε θέλει. Είχα ξοδέψει πολλά λίτρα αέρα να μιλάω πέρισυ για τους ΑΜΔ σε φίλο με ίντελ ,και με κορόιδευε. Που είχε βάλει και δύο ριμς 800 σε 533 επεξεργαστή και με κορόιδευε. λλά όταν το άκουσε από άλλους, όταν το είδε σε περιοδικά ,τότε " θα πάρω αμδ ,είναι οι καλύτεροι" Τα ίδια με κάρτες επεξεργαστές ό,τι μπορείς να φανταστείς. Δεν αξίζει τον κόπο . ¨Οταν δουν τι πάθανε θα σε ρωτήσουν και θα σε εμπιστευτούν.Και κάτι ακόμη. Δεν έχεις ακούσει ότι υπάρχουν καταστήματα που αποστέλλουν στο χωριό σου όσο μακριά και να βρίσκεται ? Ήταν ανάγκη να τα σκάσεις στυς καραγκιόζηδες? Για ρίξε μια ματιά πόσο κάνουν αυτά που πήρες στο eshop/ chipshop? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sbeetle Ιούνιος 25, 2005 #6 Κοινοποίηση Ιούνιος 25, 2005 Η ασχετίλα, η παραπληροφόρηση και η απατεωνιά σε όλο της το μεγαλείο. Να μας πεις και το κατάστημα για να πάμε και εμείς να ψωνίσουμε, μη σου πω θα το κάνουμε και στέκι. Ρε τι κυκλοφορεί στην πιάτσα.............τι να πεις, απλά δεν ξαναπατάς και ενημερώνεις και όσους μπορείς για τα ...«πλεονεκτήματα» του μαγαζιού.......... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seeker Ιούνιος 25, 2005 Author #7 Κοινοποίηση Ιούνιος 25, 2005 Αρχική απάντηση από schumifer [Σήμερα, στις 01:10] Και κάτι ακόμη. Δεν έχεις ακούσει ότι υπάρχουν καταστήματα που αποστέλλουν στο χωριό σου όσο μακριά και να βρίσκεται ? Ήταν ανάγκη να τα σκάσεις στυς καραγκιόζηδες? Για ρίξε μια ματιά πόσο κάνουν αυτά που πήρες στο eshop/ chipshop? Φίλε μου μάλλον και εγώ δεν εξήγησα καλά την κατάσταση. Εγώ ψωνίζω απο καταστήματα όπως το e-shop αλλά ο γνωστός μου που δεν είναι σχετικός φοβάται να το κάνει.Και για ποιο λόγο δε λες το μαγαζί. ???Και για ποιο λόγο δέχθηκες να κονταροχτυπηθείς?Το κατάστημα δεν το λέω για να αποφύγω πιθανά προβλήματα. Όπως ο ίδιος λες τις γνώσεις μας τις δίνουμε αφιλοκερδώς σε γνωστούς και φροντίζουμε να μην τους ξεγελάνε επιτίδιοι και αυτό έκανα. Δεν αντιδρώ έτσι σχεδόν ποτέ αλλά στην συγκεκριμένη περίπτωση έπρεπε να ήσουν εκεί να έβλεπες τον καταστηματάρχη με ένα υφάκι όλο ειρωνία και την υποτίμηση σε κάθε κουβέντα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
schumifer Ιούνιος 25, 2005 #8 Κοινοποίηση Ιούνιος 25, 2005 Ξέρεις κάτι στείλτο μου με πμ και θα το γράψω εγώ. Τι φοβάσαι βρε. Από τους άσχετους που πουλάνε φύκια για μεταξωτές κορδέλες. Αν είναι τόσο φίλος και αφού προφανώς σε εμπιστεύεται εγώ θα έκανα το εξής. Θα του ζήταγα του χρήματα που θα έδινε και θα τα έπαιρνα όλα από κάποιο οικονομικό κατάστημα και θα του το έδινα κι ας μην μάθαινε ποτέ τι καλό του είχες κάνει Link to comment Share on other sites More sharing options...
totally_wired Ιούνιος 25, 2005 #9 Κοινοποίηση Ιούνιος 25, 2005 Βασικά δεν έπρεπε να πίασεις κουβέντα με τον τύπο στο μαγαζί...Να έλεγες -> θελώ αυτό και αυτό και τέρμα η κουβέντα... Πιστέψε με ο περιπτεράς στην στουρνάρη (ή ακόμα και ο θυρωρος του πολυτεχνίου) ξέρει περισότερα για pc από ότι ο θείος στα περισσότερα συνοικιακά pcάδικα... Δεν λέω ότι οι τύποι στην στουρνάρη είναι οι απίστευτοι pcades αλλά είναι το κέντρο των εξελίξεων όπως και να έχει. Βέβαια υπάρχουν και συνοικιακά μαγαζία που τα έχουν πραγματικά μερακλήδες και κάθε pc που φτίαχνουν είναι σαν να είναι δικό τους (πχ φροντίζοντας να σου βάλουν τους τελευταίους drivers και όχι ότι έχει μέσα το cd)Όμως οι πλειάδα των μαγαζίων αυτών δουλεύει με τον/την φιλόλογο και το γιατρό που απλά θέλει ένα pc να γράφει στο word... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seeker Ιούνιος 25, 2005 Author #10 Κοινοποίηση Ιούνιος 25, 2005 Αρχική απάντηση από totally_wired Βασικά δεν έπρεπε να πίασεις κουβέντα με τον τύπο στο μαγαζί...Να έλεγες -> θελώ αυτό και αυτό και τέρμα η κουβέντα... Δίκιο έχεις αλλά δεν ήξερα τις τιμές του τύπου και τι έχει οπότε δεν μπορούσα να του πώ απο την αρχή... Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Ιούνιος 26, 2005 #11 Κοινοποίηση Ιούνιος 26, 2005 Αρχική απάντηση από totally_wiredΠιστέψε με ο περιπτεράς στην στουρνάρη (ή ακόμα και ο θυρωρος του πολυτεχνίου) ξέρει περισότερα για pc από ότι ο θείος στα περισσότερα συνοικιακά pcάδικα... Δεν λέω ότι οι τύποι στην στουρνάρη είναι οι απίστευτοι pcades αλλά είναι το κέντρο των εξελίξεων όπως και να έχει. παίζεται αυτό. μου έχουν πει απίστευτες μπούρδες μερικοί. κυρίως σε αλυσίδες - μεγάλα καταστήματα που προτιμούν έναν "πωλητή" από έναν γνώστη. εννοείται προσπαθώ να μην πιάνω κουβέντα, συνήθως: έχετε αυτό? αν ναι πόσο? αυτές είναι οι λέξεις που χρησιμοποιώ βέβαια υπάρχουν και καταστήματα με συνείδηση παρ'όλ'αυτά, έχω αρχίσει και προτιμώ το eshop:D στο θέμα: εγώ θα πήγαινα σε άλλο μαγαζί. δεν ανέχομαι να μου λέει ο καθένας ό,τι θέλει, άμα είναι να μιλήσουμε και για αστρολογία, όχι μόνο για pentium. Link to comment Share on other sites More sharing options...
voudas Ιούνιος 26, 2005 #12 Κοινοποίηση Ιούνιος 26, 2005 και δεν άλλαζες μαγαζί... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mefistofelis Ιούνιος 26, 2005 #13 Κοινοποίηση Ιούνιος 26, 2005 Επρεπε να παρεις μια προσφορα απο το E-SHOP και να του την κολλησεις στη μουρη και να του πεις εχω αυτο εσυ τι καλυτερο εχεις??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
def Ιούνιος 26, 2005 #14 Κοινοποίηση Ιούνιος 26, 2005 μαλλον ηθελε να ξαποστηλει οτι του ειχε μηνει.LOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL Link to comment Share on other sites More sharing options...
CaptainMilo Ιούνιος 26, 2005 #15 Κοινοποίηση Ιούνιος 26, 2005 Με τίποτα δεν θα έδινα χρήματα σε τέτοια ντουγάνιαΚαλύτερα να μου κοβόταν το χέρι , παρά να έδινα σε απατεώνα τέτοιου βαθμού - γιατί περί απατεώνα πρόκειται όταν πουλάει σύστημα σχεδόν 2 χρόνων+ παλιό πάνω από 1000 ευρώ - έστω και 1 ευρώΜέσα στην ημιμάθεια και την βλακεία που διακρίνει ένα 60% των πωλητών , δεν φαντάζεσαι τι ηλιθιότητες μπορεί να ακούσειςΣε περίπτωση που δεν έχει γίνει η παραγγελία , θα σε συμβούλευα να ΜΗΝ αγοράσεις τίποτα από το συγκεκριμένο μαγαζί και από την στιγμή που ο φίλος δεν εμπιστεύεται τα online stores , να ψάξεις κάποιο άλλο στην πόλη σου , δεν γίνεται να υπάρχει μόνο το συγκεκριμένοΠροσωπικά , έχω ρίξει ban σε πάνω από τα μισά μαγαζιά της θεσ/νίκης λόγο τέτοιων και καλά "ειδικών" που προσπαθούν να σπρώξουν ότι τους έχει μείνει σε στοκ , ή ότι άλλη σαβούρα έχουν και καλά θεωρούν "καλή"Καλά θα ήταν να αναφέρεις το όνομα του μαγαζιού , για να αποφευχθούν στο μέλλον τέτοιου είδους περιστατικά και να μην την πατήσει και κανένα καινούργιο παλικάριΚαι όπως είπα παραπάνω , αν δεν έχει γίνει η παραγγελία , προτίμησε κάποιο άλλο μαγαζί , σας δουλεύουν ψιλό γαζί , θα τους πληρώσετε και από πάνω? Link to comment Share on other sites More sharing options...
morfeas-dsl- Ιούνιος 26, 2005 #16 Κοινοποίηση Ιούνιος 26, 2005 Κατι παρομοια ειχα παθει εγω πριν αρχισω να ψαχνω για το τι θα βαλω στο pc μου. Δυστυχως η υπομονη μου δεν ειναι σαν την δικη σου και μετα απο λιγη ωρα εφυγα.Απορω γιατι δεν κανατε το ιδιο! Link to comment Share on other sites More sharing options...
oktech Ιούνιος 26, 2005 #17 Κοινοποίηση Ιούνιος 26, 2005 Αρχική απάντηση από totally_wired Βασικά δεν έπρεπε να πίασεις κουβέντα με τον τύπο στο μαγαζί...Να έλεγες -> θελώ αυτό και αυτό και τέρμα η κουβέντα... Πιστέψε με ο περιπτεράς στην στουρνάρη (ή ακόμα και ο θυρωρος του πολυτεχνίου) ξέρει περισότερα για pc από ότι ο θείος στα περισσότερα συνοικιακά pcάδικα... Δεν λέω ότι οι τύποι στην στουρνάρη είναι οι απίστευτοι pcades αλλά είναι το κέντρο των εξελίξεων όπως και να έχει. Βέβαια υπάρχουν και συνοικιακά μαγαζία που τα έχουν πραγματικά μερακλήδες και κάθε pc που φτίαχνουν είναι σαν να είναι δικό τους (πχ φροντίζοντας να σου βάλουν τους τελευταίους drivers και όχι ότι έχει μέσα το cd)Όμως οι πλειάδα των μαγαζίων αυτών δουλεύει με τον/την φιλόλογο και το γιατρό που απλά θέλει ένα pc να γράφει στο word... Η πλειάδα των μαγαζιών που στηρίζονται σε 1-2 σοβαρούς τεχνικούς και κάνουν πραγματικά καλή δουλειά φίλε μου, κλείνουν το ένα πίσω από το άλλο γιατί οι περισσότεροι αγοράζουν από e-shop και αλυσίδες άσχετα άν ξέρουν ή δεν ξέρουν... Όταν ο ψαγμένος πελάτης κοιτάει μόνο την τιμή και όχι την ποιότητα την εξυπηρέτηση την καλή διάθεση στην αντιμετώπιση ενός προβλήματος και την αφιέρωση εκ μέρους του τεχνικού χρόνου για να στηθεί ένα μηχάνημα, να βγεί μια προσφορά στα μέτρα του πελάτη και γενικά να ικανοποιηθεί ο πελάτης, τότε καλά κάνουν όσοι τα τρώνε από κορόιδα και καλύτερα κάνουν οι αλυσίδες και τα e-shop να έχουν τους πελάτες γραμμένους στα παλαιότερα των υποδημάτων τους....Επί του θέματος, το ότι η συμπεριφορά ενός καταστήματος σύμφωνα με την περιγραφή που έγινε είναι απαράδεκτη είναι πέραν κάθε έννοιας συζητήσεως....Επίσης, το ότι και στις δύο προτάσεις 1. Ευκαιρεία μηχάνημα της πλάκας σε εξωφρενική τιμή & 2. Συμμαζεμένο μηχάνημα καλύτερο κλπ, δεν αναζητήθηκε η βάση της αγοράς δηλαδή ο πελάτης, είναι το ενοχλητικό...Ενδεχομένως, ο πελάτης να καλυπτόταν από τις επιδόσεις της πρώτης προσφοράς απλά θα έπρεπε να αγοράσει με 500 ευρώ και όχι με 800 που ίσως χρεώθηκε. Η ουσία είναι να αγοράζει κανείς τον υπολογιστή για την δουλειά που θέλει και να έχει προβλέψει και λίγο πιο πάνω αλλά πάντα σε λογικές διαφορές τιμής... Στο ένα θέμα που είχε απόλυτο δίκιο το "κατάστημα" είναι απλούστατα ότι πραγματικά η έννοια της αναβάθμισης είναι γελειότητα αφού άν δεν τα σκάς κάθε 5-6 άντε 12 μήνες, στους 13 μπορεί να μήν βρίσκεις ούτε βίδα για το κουτί που λέει ο λόγος.. Επίσης έχει δίκιο στο ότι ότι και να πάρεις σήμερα, σε 4-5-6 μήνες είναι ήδη παλιό... άρα άν θέλεις να έχει πάντα κάτι ανεβασμένο πρέπει και να τα σκάς.. Αυτά, δεν είναι δικαιολογίες για να πουλήσει κανείς το στόκ του, ούτε για να πουλήσει μηχάνημα των 400 ευρώ με 800..... Είναι όμως κάτι που πολλοί δεν υπολογίζουν και όντας άσχετοι τα χώνουν για ένα σούπερ μηχάνημα για το οποίο μπορεί να κοκορεύονται και κάνα δύο χρόνια μετά... μόνο που έξι μήνες μετά μόνο σούπερ δεν είναι και ένα χρόνο μετά πρέπει να δώσουν άλλα τόσα για να το ξανακάνουν σούπερ...!Δεν προσπαθώ να δικαιολογήσω κανέναν προς Θεού, αλλά όσο λάθος είναι το "πάρε αυτό είναι καλό" και πασάρω στοκ σε τιμές καινούριου άλλο τόσο είναι και το να παρασύρει ένας "γνωστικός" φίλος τον άσχετο να πάρει κάτι που ο ίδιος δεν χρειάζετε μή υπολογίζοντας τις γνώσεις του άλλου..Είναι συνηθισμένο να έρχεται πχ ο πιτσιρικάς -10/12 χρονών- με τον μπαμπά και να ζητάνε μηχάνημα που ένας φίλος τους είπε ότι είναι καλό και θα αντέξει -sic/???- 1500-2000 ευρώ... πείτε μου δηλαδή.. το παιδί δεν ξέρει πώς ανοίγει το μηχάνημα καλά καλά, πόσο μάλλον ο μπαμπάς... θα του πουλήσω μηχάνημα 2000 ευρώ που δεν έχει ούτε ο ξάδερφός μου που είναι μοριακός βιολόγος και θέλει γκάζια και καλά γραφικά 3D και και και?????????? Για να πάιξει τί παιχνίδια τα οποία θα εγκαταστήσει πώς????500-800 άντε 1000 ευρώ με μια καλή οθόνη μήπως αντέξει αυτή την 5ετία ... του λές του μπαμπά, πάρε ένα φτηνό, αμά θέλει παιχνίδια πάρε του ένα PS2 ώστε και το παιχνίδι να μήν στερηθεί, αλλά να καταλάβει ότι το PC είναι ένα εργαλείο.. ότι μπορεί να κάνει και άλλα πράγματα εκτός από τα παιχνίδια.. και πάει και σκάει 1500-1800 ευρώ στην αλυσίδα και πέρνει και δώρο λέει το πολυμηχάνημα. πολυμίξερ και ένα μπλέντερ! Γιατί αυτό είναι το καλύτερο μηχάνημα και είναι λέει και σε προσφορά!!!!Όταν θα κλείσουν όλα τα μικρά μαγαζιά, και θα μείνουν μόνο οι 2-3 μεγάλοι του χώρου με τα παρακλάδια τους, τότε να μου πείτε άν θα είναι καλύτερα... Στην τελική, σε αρκετά μικρά μαγαζιά που ξέρω, σε κερνάνε και έναν καφέ, λές και μια κουβέντα και μιλάς και με έναν άνθρωπο που τον ενδιαφέρει η ποιότητα για να μήν τρέχει για service, τον ενδιαφέρει να μείνεις ικανοποιημένος για να φέρεις και έναν φίλο σου... ωραία, έχει 10 ευρώ πάραπάνω τον επεξεργαστή και 2 ευρώ παραπάνω τον δίσκο.. και??Το μόνο που θέλω να πώ πέραν των παραπάνω, είναι ότι καλώς ή κακώς, στον χώρο της πληροφορικής κυκλοφορεί κάθε καρυδιάς καρύδι.. λίγα μαγαζιά, μικρά ή μεγάλα ανήκουν σε ανθρώπους που πραγματικά είναι τεχνικοί. Έχω δεί μαγαζάτορα φυσικό, μαθηματικό, λογιστή, ταξιτζή και άλλα κουφά.. που πάνε για εύκολο και γρήγορο κέρδος, έχουν 5 φράγκα και αντέχουν τον πόλεμο τιμών των μεγάλων 2-3 χρόνια και μετά κλείνουν... και φυσικά την πληρώνουν όλα τα "σωστά" μαγαζιά και στην τελική και οι πελάτες οι ίδιοι... Αυτά.. τα ολίγα.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
morfeas-dsl- Ιούνιος 26, 2005 #18 Κοινοποίηση Ιούνιος 26, 2005 Ειχε μια εκπομπη χθες σχετικα με πωλησεις και ελεγε ενας υπευθυνος οτι οταν ο πελατης ζηταει κατι συγκεκριμενο ποτε μα ποτε δε του λες παρε κατι αλλο γιατι τοτε θα τον χασεις. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dorian Ιούνιος 26, 2005 #19 Κοινοποίηση Ιούνιος 26, 2005 συμφωνώ γενικαά με τον oktech, δεν είμαι φανατικός με τις αλυσίδες, ειδικά στο ότι για 5 και 10 δεν κάνουν την διαφορά, ενώ μπορεί σε ένα μαγαζί που υπάρχει προσωπική σχέση να έχεις καλύτερη αντιμετώπιση, ανταλλαγές-άμεση αντικατάσταση κλπ. δυστυχώς ο κανόνας με τα μικρά μαγαζιά είναι ότι καποιος που δεν ξέρει τον κοροιδεύουν από λίγο εως πολυ, και πολλοί θα έχουν παρόμοιες ή και πιο κραυγαλέες ιστορίες όπως του seeker, με άθλια stock συστήματα τριετίας ή και παλαιότερα να πωλούνται σε τιμές εκτός πραγαμτικότητας. καλά τα μικρά μαγαζιά εφόσον ξέρεις πέντε πράγματα, γνωρίζεις κάπως αυτόν που το έχει και να είναι τύπος που δεν βαριέται γιατί δυστυχώς στα περισσότερα αν σε δουν ότι δεν πας να τα σκάσεις βαριούνται και να μιλήσουνoff-topic - δεν χρειάζεται κάποιου τύπου δίπλωμα σχετικό με την πληροφορική για να ανοίξει κανείς μαγαζί για εμπορία και περισσότερο για επισκευή υπολογιστών?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
oktech Ιούνιος 26, 2005 #20 Κοινοποίηση Ιούνιος 26, 2005 Αρχική απάντηση από morfeas-dsl- Ειχε μια εκπομπη χθες σχετικα με πωλησεις και ελεγε ενας υπευθυνος οτι οταν ο πελατης ζηταει κατι συγκεκριμενο ποτε μα ποτε δε του λες παρε κατι αλλο γιατι τοτε θα τον χασεις. Αν έρθει ένας πελάτης και ζητάει κάτι πολύ συγκεκριμμένο, τότε 90% τον έχεις χάσει ήδη, εκτός κι άν έχεις ακριβώς αυτό που ζητάει... ’ν έχεις κάτι άλλο παρόμοιο οφείλεις να του το προτείνεις εκτός κι άν ξέρεις ότι δεν ενναλακτική λύση.. ’ν από την κουβέντα καταλάβεις κάτι άλλο .... μισό λεπτό... ειπά κουβέντα???? Κουβέντα με e-shop δεν παίζει, με σουπερμάρκετ μόνο άν ο υπάλληλος είναι στις καλές του και φυσικά έχει μια ιδέα για τί του μιλάς, ενώ στις αλυσίδες θέλει απλά να σου πασσάρει ότι τον έχουν δασκαλέψει να πουλήσει σήμερα... ’ρα, το βασικό σε τεχνικά ζητήματα είναι να μπορείς να έχεις επικοινωνία με τον πωλητή, ο οποίος εφόσον έχει 5 γνώσεις, οφείλει να τις μοιραστεί με τον πελάτη.. 5 του πωλητή και 5 του πελάτη 10... και οι δύο κερδισμένοι είναι, άσχετα αν και τί θα αγοράσει ο πελάτης.. Τώρα, με την σωστή επικοινωνία, ο πελάτης δεν θα πάρει P4 12GHz Extreme edition me 12 GB ram kai FX14000 για να μπέι στο Internet και να γράψει ένα κείμενο... άρα θα γλιτώσει λεφτά, θα μείνει ικανοποιημένος και εφόσον μείνει ικανοποιημένος θα ξανάρθει... μόνο έτσι στεριώνει μια επιχείρηση.. customer loyalty is the biggest asset in doing business..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.