Jump to content



Aνέκδοτα και όχι μόνο...


jax7480

Recommended Posts

Αρχική απάντηση από YDinopoulos

http://kojakdaily.blogspot.com/2008/01/video.html

LOL με έπιασε το στομάχι μου, οχι ρε έλεορ :rofl:

Όχι ρε μλκ το τραγουδι που έπεσε στο τελος λοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοολ

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 7k
  • Created
  • Last Reply

Ένα ζευγάρι πάει στο σεξολόγο.

"Τι μπορώ να κάνω για σας;" ρωτάει ο γιατρός.

"Θα μας δείτε να κάνουμε σεξ;" ρωτάει ο άντρας.

Ο γιατρός παραξενεύεται αλλά συμφωνεί.

Όταν τελειώνει το ζευγάρι λέει ο γιατρός:

"Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με τον τρόπο που κάνετε σεξ" και τους χρεώνει

50 Ευρώ.

Αυτό γίνεται για μερικές εβδομάδες στη σειρά. Το ζευγάρι κλείνει ραντεβού,

το κάνει μπροστά στο γιατρό, τον πληρώνει και φεύγει.

Κάποια στιγμή ο γιατρός ρωτάει:

Τι ακριβώς προσπαθούμε να βρούμε;"

Και ο άντρας απαντάει:

"Α, τίποτα. Η κυρία είναι παντρεμένη και δεν μπορούμε να πάμε σπίτι της. Το

ίδιο κι εγώ, οπότε δεν μπορούμε να πάμε ούτε στο δικό μου σπίτι.

Το Caravel χρεώνει 90 Ευρώ.

Το Intercontinental χρεώνει 108 Ευρώ.

Το Ledra Mariott χρεώνει 147 Ευρώ.

Εμείς το κάνουμε εδώ με 50 Ευρώ και παίρνουμε και 43 Ευρώ επιστροφή από το

Medicare της Metrolife"...

Link to comment
Share on other sites

KANONEΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ

* Τα φλας προδίδουν την επόμενη κίνηση σου. Ο γνήσιος Έλληνας οδηγός δεν τα χρησιμοποιεί ποτέ.

* Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να κρατάτε απόσταση ασφαλείας από το προπορευόμενο όχημα, διότι στο κενό που αφήσατε μπορεί να «χωθεί» κάποιο άλλο όχημα φέρνοντας σας σε ακόμα πιο δύσκολη θέση.

* Όσο πιο γρήγορα διασχίσετε ένα κόκκινο φανάρι, τόσο μειώνονται οι πιθανότητες να συγκρουσθείτε με άλλο όχημα.

* Ποτέ μα ποτέ μην ακινητοποιήσετε το όχημα σας σε πινακίδα “STOP”. Τα οχήματα που σας ακολουθούν δε θα περιμένουν αυτή την αντίδραση σας, με αποτέλεσμα να καρφωθούν» πάνω σας.

* Ποτέ μην κλείσετε το δρόμο σε ένα σαραβαλάκι. Ο οδηγός του δεν έχει τίποτα να χάσει.

* Το φρενάρισμα πρέπει να γίνετε όσο πιο αργά μπορείτε για να σιγουρέψετε την καλή λειτουργία του ABS , το οποίο με τη σειρά του θα σας ανταμείψει με ένα χαλαρωτικό μασάζ του ποδιού σας. Για τους μη κάτοχους ABS είναι μια ευκαιρία να τεντώσουν τα πόδια τους.

* Ποτέ μην προσπερνάτε από αριστερά όταν μπορείτε να το κάνετε από δεξιά. Είναι μια ευκαιρία να γελάσετε καθώς ο οδηγός του οχήματος που μόλις προσπεράσατε τρομάζει.

* Τα όρια ταχύτητας είναι αυθαίρετοι αριθμοί που δίνονται μόνο ως πρόταση και δεν είναι προφανώς εκτελέσιμα στην Ελλάδα.

* Βρίσκεστε στην αριστερή λωρίδα με τρελό μποτιλιάρισμα και δεν υπάρχει χώρος να κινηθείτε ούτε εκατοστό. Ο οδηγός του οχήματος που βρίσκεται ακριβώς από πίσω σας, ο οποίος κορνάρει και αναβοσβήνει τα φώτα, είναι πεπεισμένος πως μπορεί να τα πάει καλύτερα από εσάς, αν ήταν στην θέση σας.

* Μάθετε να αλλάζετε λωρίδες με γρήγορους χειρισμούς. Χάρις στον υπουργό συγκοινωνιών, η Ελλάδα έχει μετατραπεί σε μια απέραντη πίστα με τρύπες-κλειδιά οι οποίες έχουν τοποθετηθεί σε καίρια σημεία για να ελέγξουν τα αντανακλαστικά σας.

* Είναι παράδοση στην Ελλάδα να κορνάρεις μόλις ανάψει το πράσινο φανάρι ακόμα και αν είστε πρώτος σ’ αυτό.

* Ποτέ μην κάνεις χώρο σε διερχόμενο όχημα όταν κινείσαι αντίθετα σε μονόδρομο. Ο οδηγός του θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει τον παράλληλο μονόδρομο, άρα για να κινείται στον ίδιο δρόμο με εσάς μάλλον το κάνει επίτηδες.

* Θυμηθείτε ότι ο σκοπός κάθε Έλληνα οδηγού είναι να φτάσει πρώτος και θα κάνει ότι χρειαστεί γι αυτό.

* Πάντα θα υπάρχει ένας πολύ καλός λόγος για τον οποίο εσείς θα βιάζεστε. Αντιθέτως όλοι οι υπόλοιποι οδηγοί των οχημάτων που θα συναντήσετε στον δρόμο σας δεν έχουν ιδέα γιατί πήραν τους δρόμους σήμερα.

* Το προστατευτικό κράνος φοριέται στον αγκώνα για ανεξακρίβωτους ακόμα λόγους. Σας συμβουλεύουμε να ακολουθήσετε και εσείς τη μόδα.

* Οι προστατευτικές ζώνες είναι επικίνδυνες. Έρευνες στην Ελλάδα έδειξαν ότι χιλιάδες crash test κάνουν λάθος. ’μα είναι γραπτό σου, θα πας κι ας φοράς ζώνη...

* Ανεξαρτήτως άσματος, το στερεοφωνικό του οχήματος σας πρέπει να παίζει στο φουλ. Με αυτό τον τρόπο διασκεδάζετε τους πεζούς που περιμένουν υπομονετικά πότε θα τους δώσει κάποιος προτεραιότητα να διασχίσουν την διάβαση.

* Οι πεζοί είναι οι κυριότεροι εχθροί των οδηγών, διότι καταλαμβάνουν χώρο στα πεζοδρόμια με αποτέλεσμα να μην μπορούν να σταθμεύσουν αυτοκίνητα και διασχίζουν τους δρόμους αναγκάζοντας τα διερχόμενα οχήματα να ελαττώσουν ταχύτητα.

Link to comment
Share on other sites

Actual conversation recorded on channel 106 of the maritime emergency frequency off the Galatian coast of Spain between Spaniards and Americans the 16th of October, 1997.

This conversation really took place and it took until March 2005 before the Spanish military released it. All Spanish newspapers printed it, and in the meantime, whole Spain is laughing out loud - have fun!!!

Spaniard:

(background noise) This is A-853, please alter your heading 15 degrees to the south to avoid collision. You are headed straight for us, at a distance of 25 nautical miles.

American:

(background noise) We suggest you alter your course 15 degrees to the north to avoid collision.

Spanish:

Negative. Repeat, please turn 15 degrees south to avoid collision.

Americans:

(another voice) This is the captain of a ship of the United States of America speaking. We request that you turn 15 degrees north to avoid collision.

Spanish:

We do not consider that doable, nor convenient. Please turn 15 degrees to the south to avoid colliding with us.

Americans:

(heated tone) THIS IS CAPTAIN RICHARD JAMES HOWARD SPEAKING, IN COMMAND OF THE AIRCRAFT CARRIER USS LINCOLN OF THE UNITED STATES NAVY, THE SECOND LARGEST WARSHIP IN THE AMERICAN FLEET. WE ARE ESCORTED BY 2 GUNBOATS, 6 DESTROYERS, 5 BATTLESHIPS, 4 SUBMARINES, AND A NUMBER OF OTHER SUPPORT VESSELS. I DO NOT "SUGGEST", I "ORDER" YOU TO CHANGE YOUR HEADING 15 DEGREES TO THE NORTH. IF YOU DO NOT COMPLY, WE TAKE ALL NECESSARY MEASURES TO ENSURE THE SAFETY OF THIS VESSEL. PLEASE OBEY IMMEDIATELY AND REMOVE YOURSELVES FROM OUR COURSE!!!

Spanish:

This is Juan Manuel Salas Alcantara speaking. We are two people. We are escorted by our dog, food, 2 beers, and a canary that's asleep at the moment. We have the support of the radio station "Cadena Dial de La Coru" and channel 106 of the emergency maritime frequency. We aren't going to turn anywhere, seeing as we're speaking from land. We're in the lighthouse A-853 of Finisterra on the Galatian coast. We don't have the foggiest clue about where we rank in Spanish affairs. You can take whatever measures you please and do whatever the **** you want to guarantee the safety of your piece of **** vessel, that's going to crash into the rocks! So we insist, once again, and we recommend you do the most sensible thing and change your heading 15 degrees south to avoid collision.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από DJD

* Είναι παράδοση στην Ελλάδα να κορνάρεις μόλις ανάψει το πράσινο φανάρι ακόμα και αν είστε πρώτος σ αυτό.

Edit:

Είναι παράδοση στην Aθηνα να κορνάρεις μόλις ανάψει το πράσινο φανάρι ακόμα και αν είστε πρώτος σ αυτό.

Kαταραμενη κινηση τι ψυχολογικα σας εχει αφησει....

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από DJD [Σήμερα, στις 11:51]

* Το προστατευτικό κράνος φοριέται στον αγκώνα για ανεξακρίβωτους ακόμα λόγους. Σας συμβουλεύουμε να ακολουθήσετε και εσείς τη μόδα.

φοριέται στον αγκώνα για προφανή λόγο: στην απίθανη περίπτωση της πτώσης, να μη λερώσεις το πουκάμισο. αυτά για τους άπειρους.

αυτοί που ξέρουν, το φοράνε για να μην ξύνει ο αγκώνας στις στροφές.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Chosen

1: http://www.google.com

2: "find chuck norris"

3: I'm feeling lucky

4: :hehe:

XOAOAXOAXOAXO

"Google won't search for Chuck Norris because it knows you don't find Chuck Norris, he finds you."

Edit : Για μια στιγμή νόμισα ότι ήταν πράγματι το Google

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.