Jump to content



Aνέκδοτα και όχι μόνο...


jax7480

Recommended Posts

Ο μπάρμαν βρίσκεται στο μαγαζί του, όταν ξαφνικά η πόρτα ανοίγει δυνατά

και τέσσερις πανέμορφες ξανθιές μπαίνουν μέσα, φωνάζοντας, πανηγυρίζοντας και τσιρίζοντας. Πηγαίνουν στην μπάρα, παραγγέλνουν 5 μπουκάλια σαμπάνια και δέκα ποτήρια και κάθονται σε ένα μεγάλο τραπέζι. Οι φελλοί ανοίγουν και τα ποτήρια γεμίζουν με αφρώδη οίνο, καθώς τραγούδια και χαρές πλημμυρίζουν το μαγαζί, ενώ φωνάζουν όλες μαζί: "51 μέρες, 51 μέρες, 51 μέρες". Πολύ σύντομα, τρεις ακόμη ξανθιές καταφθάνουν, παίρνουν τις θέσεις τους στο τραπέζι και τα τσουγκρίσματα συνεχίζουν καθώς και τα τραγούδια τους:

"51 μέρες, 51 μέρες, 51 μέρες" Δύο ακόμη εμφανίζονται σε λίγο και οι φωνές ανεβαίνουν σε ένταση: "51 μέρες, 51 μέρες, 51 μέρες" Τελικά, η δέκατη ξανθιά έρχεται στο τραπέζι με μια φωτογραφία κάτω από το χέρι της. Κατευθύνεται προς το τραπέζι, τοποθετεί την μεγάλη φωτογραφία στην μέση του και όλες μαζί αρχίζουν να ξαναφωνάζουν θριαμβευτικά: "51 μέρες, 51 μέρες, 51 μέρες"

Πηδάνε και χορεύουν γύρω γύρω και χτυπάνε τα χέρια τους και χειροκροτούν φωνάζοντας και πάλι: "51 μέρες, 51 μέρες, 51 μέρες". Σκέτο πανηγύρι. Ο μπάρμαν δεν μπορεί να αντισταθεί στην περιέργειά του και πλησιάζει στο τραπέζι τους.

Εκεί στην μέση του τραπεζιού βρίσκεται ένα παιδικό παζλ. Φτάνοντας

κοντά τους, ρωτάει τη μιά απο αυτές: - Τι γίνεται εδώ; Γιατί όλες αυτές οι

γιορτές και οι πανηγυρισμοί; Η ξανθιά που είχε φέρει μαζί της το παζλ,

πετάγεται και λέει: - Ολοι λένε ότι οι ξανθιές είναι χαζές και κάνουν πλάκα μαζί μας. Έτσι, αποφασίσαμε να βάλουμε τα πράγματα στην θέση τους. Δέκα από εμάς μαζευτήκαμε, αγοράσαμε αυτό το παζλ και το συναρμολογήσαμε. Στο πλάι του κουτιού γράφει "Από 2 -4 χρόνια", αλλά εμείς το στήσαμε ολόκληρο σε μόνο 51 ημέρες.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 7k
  • Created
  • Last Reply

Ένα πρωί πλησιάζει στο συνοριακό φυλάκιο της Κακαβιάς ένας τύπος καβάλα σε ένα ποδήλατο. Στους ώμους του κρέμονται δύο σάκοι.

"Επ, που πάς εσύ", τον ρωτάει με καχυποψία ο φύλακας. "Τι έχεις μέσα

στους σάκους;-

-"Αμμο", απαντάει ο τύπος.

-"Τι άμμο και ******** μου λες. Χθεσινός είμαι; Κατέβα αμέσως για έλεγχο."

Κατεβαίνει αυτός και αρχίζει να ψάχνει ο τελωνιακός μέσα στην άμμο. Μετά

από δύο ώρες ψαξίματος δε βρίσκει τίποτα και αφήνει τον τύπο να περάσει.

Την άλλη μέρα το πρωί η ίδια δουλειά. Ο τύπος με το ποδήλατο πλησιάζει, το σταματάει ο τελωνιακός, του παίρνει τους σάκους και μετά από τέσσερεις ώρες επίμονου ψαξίματος τον αφήνει να περάσει.

Την τρίτη μέρα να σου πάλι ο τύπος, καβάλα στο ποδήλατο με τους δύο σάκους να κρέμονται στου ώμους του.

-"Ρε γαμώτο, πάλι εσύ; Τι θα γίνει με την περίπτωση σου; λέγε τι κουβαλάς

μέσα στους σάκους."

- 'Αμμο."

- "Καλάααα... Κατέβα για έλεγχο."

Έξι ώρες παιδευόταν ο τελωνιακός. Εξέτασε την άμμο κόκκο προς κόκκο αλλά τίποτα.

Επί έξι μήνες, κάθε πρωί ο τύπος ερχότανε, έπινε τον καφέ του όσο ο

τελωνιακός ξεσκιζότανε να βρει κάτι μέσα στην άμμο και πέρναγε απέναντι

καβάλα στο ποδηλατάκι του με τους δυο σάκους άμμο. Μέχρι στο χημείο του κράτους είχε στείλει την άμμο ο τελωνιακός μπας και βρει τίποτα ύποπτο αλλά τίποτα. Κόντευε να τρελαθεί.

Ένα πρωί δεν άντεξε και του λέει:

- Ακου να δεις φίλε, δεν αντέχω να σε ψάχνω άλλο. Θα σε ρωτήσω κάτι και θέλω να μου απαντήσεις ειλικρινά, κι εγώ σου υπόσχομαι ότι ούτε θα σε

συλλάβω, ούτε θα σε πειράξω, ούτε τίποτα."

- "Εντάξει."

- "Κάνεις λαθρεμπόριο;"

- "Κάνω."

- "Και τι διάολο βγάζεις λαθραία απ` τη χώρα τόσο καιρό;"

- "Ποδήλατα."

Link to comment
Share on other sites

Νεαρή σκωτσέζα γυρίζει σπίτι με κλάμματα και όταν η μάνα της τη ρωτάει τί τρέχει, απαντάει οτι της βγήκε θετικό το τέστ εγκυμοσύνης.

"Ποιό γουρούνι στο έκανε αυτό" λέει η μαμά, "να 'ρθει αμέσως ν'αναλάβει τις ευθύνες του"

Σηκώνει το τηλέφωνο η μικρή, παίρνει ένα νούμερο και σε καμμιά ωρίτσα σταματάει έξω απ'την πόρτα τους μια κόκκινη Ferrari και βγαίνει ένας καλοντυμένος κύριος με γκρίζους κροτάφους, με πολύ αέρα.

Μπαίνει στο σπίτι

κάθονται στο σαλόνι, μαμά, μπαμπάς και νεαρή, κι ο Φεράρι απέναντι.

Τους λέει λοιπόν:

"Ακούστε, δεν μπορώ να παντρευτώ την κόρη σας, δεν μου το επιτρέπει η θέση μου και η οικογενειακή μου κατάσταση, αλλά προτίθεμαι να εξασφαλίσω το μέλλον του παιδιού και με το παραπάνω.

Αν κάνει κορίτσι θα της γράψω στ'όνομά της 2 διαμερίσματα στο Λονδίνο, μια βίλλα στην Κορνουάλη και θα καταθέσω 500.000 λίρες στο λογαριασμό της.

Αν κάνει αγόρι θα του γράψω ένα εργοστάσιο και θα καταθέσω στο λογαριασμό του 1.000.000 λίρες.

Αν κάνει δίδυμα θα τους γράψω απο ένα εργοστάσιο και θα καταθέσω απο 500.000 λίρες στο καθένα.

Τώρα βέβαια, άν τυχόν αποβάλλει..."

Πετάγεται όρθιος ο μπαμπάς που μέχρι εκείνη την ώρα απλώς άκουγε, τον χτυπάει στον ώμο και του λέει, "εντάξει βρε αδερφέ, άν αποβάλει, εδώ είμαστε την ξαναμαμάς".

Link to comment
Share on other sites

Η απόσταση ανάμεσα στις δύο ράγιες των σιδηροδρομικών γραμμών στις ΗΠΑ είναι

4 πόδια και 8,5 ίντσες (143,5 cm). Μάλλον παράξενος αριθμός. Γιατί άραγε

έχει επιλεγεί το συγκεκριμένο διάκενο; Διότι ο σιδηρόδρομος στις ΗΠΑ

κατασκευάστηκε με τον τρόπο που είχε κατασκευαστεί ο σιδηρόδρομος στην

Αγγλία, από ’γγλους μηχανικούς που μετανάστευσαν, και οι οποίοι θεώρησαν ότι

θα ήταν καλή σκέψη, επειδή θα επέτρεπε να χρησιμοποιηθούν υπάρχουσες

ατμομηχανές από την Αγγλία. Και τότε, γιατί οι ’γγλοι κατασκεύασαν τις

ατμομηχανές τους έτσι; Διότι οι πρώτες σιδηροδρομικές γραμμές

κατασκευάστηκαν από τους ίδιους μηχανικούς που κατασκεύαζαν τραμ, στο οποίο

χρησιμοποιούσαν ήδη το συγκεκριμένο διάκενο. Και γιατί αυτό το διάκενο;

Διότι οι κατασκευαστές του τραμ ήταν και κατασκευαστές αμαξών, που

χρησιμοποιούσαν τα ίδια εργαλεία και τις ίδιες μεθόδους. Γιατί οι άμαξες

έχουν αυτό το διάκενο; Διότι, παντού στην Ευρώπη, και στην Αγγλία, οι δρόμοι

είχαν λούκια για τους τροχούς των αμαξών και ένα διαφορετικό διάκενο θα

προκαλούσε διαρκώς βλάβες στους άξονες. Και γιατί τα λούκια απέχουν τόσο

μεταξύ τους; Οι πρώτες μεγάλες οδοί στην Ευρώπη είχαν κατασκευαστεί από τους

Ρωμαίους, με σκοπό να μετακινούνται εύκολα οι λεγεώνες τους. Οι πρώτες

άμαξες ήταν οι πολεμικές άμαξες των Ρωμαίων. Οι άμαξες αυτές ήταν ιππήλατες:

τις τραβούσαν δύο άλογα, τα οποία κάλπαζαν δίπλα-δίπλα και έπρεπε να απέχουν

μεταξύ τους, ούτως ώστε το ένα άλογο να μην ενοχλεί το άλλο κατά τον

καλπασμό. Προκειμένου να εξασφαλίζεται η σταθερότητα της άμαξας, οι τροχοί

δεν έπρεπε να είναι ευθυγραμμισμένοι με τα ίχνη των αλόγων, ενώ δεν έπρεπε

να είναι και πολύ απομακρυσμένοι, έτσι ώστε να αποτρέπονται τα ατυχήματα

κατά την διασταύρωση δύο αμαξών στην ίδια οδό. Ιδού λοιπόν η απάντηση στο

αρχικό μας ερώτημα! Το διάκενο στις ράγιες των Αμερικανικών σιδηροδρόμων

εξηγείται, αφού 2.000 χρόνια νωρίτερα, σε μιαν άλλη ήπειρο, οι ρωμαϊκές

άμαξες κατασκευάζονταν ανάλογα με το φάρδος που έχουν τα καπούλια δύο

αλόγων. Και τώρα, το κερασάκι στην τούρτα: Υπάρχει και μια προέκταση αυτής

της ιστορίας με το διάκενο στις ράγιες και τα καπούλια των αλόγων. Αν δει

κανείς το Αμερικανικό διαστημικό λεωφορείο στην εξέδρα εκτόξευσής του,

μπορεί να παρατηρήσει δύο πλευρικές δεξαμενές καυσίμων που είναι στηριγμένες

εκατέρωθεν της κεντρικής δεξαμενής. Η εταιρεία Thiokol κατασκευάζει αυτές

τις δεξαμενές στο εργοστάσιό της στην Γιούτα. Θα ήθελαν να τις κάνουν

μεγαλύτερες, αλλά οι δεξαμενές αποστέλλονται σιδηροδρομικώς στο σημείο

εκτόξευσης. Η σιδηροδρομική γραμμή μεταξύ του εργοστασίου και του Ακρωτηρίου

Κανάβεραλ περνά από μια σήραγγα, κάτω από τα Βραχώδη Όρη. Αυτή η σήραγγα

περιορίζει το μέγεθος των δεξαμενών στο πλάτος που έχουν τα καπούλια δύο

αλόγων. Έτσι, το πλέον εξελιγμένο μεταφορικό μέσον του κόσμου, το διαστημικό

λεωφορείο, εξαρτάται από το φάρδος του κώλ@υ ενός αλόγου. Οι τεχνικές

προδιαγραφές και η γραφειοκρατία είναι αθάνατες! Επομένως, την επόμενη φορά

που θα βρεθείτε να κρατάτε στα χέρια σας παράξενες προδιαγραφές και θα

αναρωτιέστε ποιος κώλ@ς τις επινόησε, θα έχετε θέσει το σωστό ερώτημα.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από daospi

Η απόσταση ανάμεσα στις δύο ράγιες των σιδηροδρομικών γραμμών στις ΗΠΑ είναι

4 πόδια και 8,5 ίντσες (143,5 cm). Μάλλον παράξενος αριθμός. Γιατί άραγε

έχει επιλεγεί το συγκεκριμένο διάκενο; Διότι ο σιδηρόδρομος στις ΗΠΑ

κατασκευάστηκε με τον τρόπο που είχε κατασκευαστεί ο σιδηρόδρομος στην

Αγγλία, από ’γγλους μηχανικούς που μετανάστευσαν, και οι οποίοι θεώρησαν ότι

θα ήταν καλή σκέψη, επειδή θα επέτρεπε να χρησιμοποιηθούν υπάρχουσες

ατμομηχανές από την Αγγλία. Και τότε, γιατί οι ’γγλοι κατασκεύασαν τις

ατμομηχανές τους έτσι; Διότι οι πρώτες σιδηροδρομικές γραμμές

κατασκευάστηκαν από τους ίδιους μηχανικούς που κατασκεύαζαν τραμ, στο οποίο

χρησιμοποιούσαν ήδη το συγκεκριμένο διάκενο. Και γιατί αυτό το διάκενο;

Διότι οι κατασκευαστές του τραμ ήταν και κατασκευαστές αμαξών, που

χρησιμοποιούσαν τα ίδια εργαλεία και τις ίδιες μεθόδους. Γιατί οι άμαξες

έχουν αυτό το διάκενο; Διότι, παντού στην Ευρώπη, και στην Αγγλία, οι δρόμοι

είχαν λούκια για τους τροχούς των αμαξών και ένα διαφορετικό διάκενο θα

προκαλούσε διαρκώς βλάβες στους άξονες. Και γιατί τα λούκια απέχουν τόσο

μεταξύ τους; Οι πρώτες μεγάλες οδοί στην Ευρώπη είχαν κατασκευαστεί από τους

Ρωμαίους, με σκοπό να μετακινούνται εύκολα οι λεγεώνες τους. Οι πρώτες

άμαξες ήταν οι πολεμικές άμαξες των Ρωμαίων. Οι άμαξες αυτές ήταν ιππήλατες:

τις τραβούσαν δύο άλογα, τα οποία κάλπαζαν δίπλα-δίπλα και έπρεπε να απέχουν

μεταξύ τους, ούτως ώστε το ένα άλογο να μην ενοχλεί το άλλο κατά τον

καλπασμό. Προκειμένου να εξασφαλίζεται η σταθερότητα της άμαξας, οι τροχοί

δεν έπρεπε να είναι ευθυγραμμισμένοι με τα ίχνη των αλόγων, ενώ δεν έπρεπε

να είναι και πολύ απομακρυσμένοι, έτσι ώστε να αποτρέπονται τα ατυχήματα

κατά την διασταύρωση δύο αμαξών στην ίδια οδό. Ιδού λοιπόν η απάντηση στο

αρχικό μας ερώτημα! Το διάκενο στις ράγιες των Αμερικανικών σιδηροδρόμων

εξηγείται, αφού 2.000 χρόνια νωρίτερα, σε μιαν άλλη ήπειρο, οι ρωμαϊκές

άμαξες κατασκευάζονταν ανάλογα με το φάρδος που έχουν τα καπούλια δύο

αλόγων. Και τώρα, το κερασάκι στην τούρτα: Υπάρχει και μια προέκταση αυτής

της ιστορίας με το διάκενο στις ράγιες και τα καπούλια των αλόγων. Αν δει

κανείς το Αμερικανικό διαστημικό λεωφορείο στην εξέδρα εκτόξευσής του,

μπορεί να παρατηρήσει δύο πλευρικές δεξαμενές καυσίμων που είναι στηριγμένες

εκατέρωθεν της κεντρικής δεξαμενής. Η εταιρεία Thiokol κατασκευάζει αυτές

τις δεξαμενές στο εργοστάσιό της στην Γιούτα. Θα ήθελαν να τις κάνουν

μεγαλύτερες, αλλά οι δεξαμενές αποστέλλονται σιδηροδρομικώς στο σημείο

εκτόξευσης. Η σιδηροδρομική γραμμή μεταξύ του εργοστασίου και του Ακρωτηρίου

Κανάβεραλ περνά από μια σήραγγα, κάτω από τα Βραχώδη Όρη. Αυτή η σήραγγα

περιορίζει το μέγεθος των δεξαμενών στο πλάτος που έχουν τα καπούλια δύο

αλόγων. Έτσι, το πλέον εξελιγμένο μεταφορικό μέσον του κόσμου, το διαστημικό

λεωφορείο, εξαρτάται από το φάρδος του κώλ@υ ενός αλόγου. Οι τεχνικές

προδιαγραφές και η γραφειοκρατία είναι αθάνατες! Επομένως, την επόμενη φορά

που θα βρεθείτε να κρατάτε στα χέρια σας παράξενες προδιαγραφές και θα

αναρωτιέστε ποιος κώλ@ς τις επινόησε, θα έχετε θέσει το σωστό ερώτημα.

Απίστευτος:blink::T: :clap: :daisy:

Link to comment
Share on other sites

Ο Χένρυ Ford (κατασκευαστής του πρώτου αυτοκινήτου Ford) πεθαίνει και

πηγαίνει στον παράδεισο. Στις πύλες, τον καλωσορίζει ο ’γιος Πέτρος και του

λέει, "" Εσείς είστε ένας τόσο καλός άνθρωπος, και η εφεύρεσή σας... η

γραμμή συνάθροισης για το αυτοκίνητο άλλαξε τον κόσμο. Ως ανταμοιβή,

μπορείτε να μείνετε στον Παράδεισο παρέα με όποιον εσεις επιθυμίτε."" Ο Ford

σκέφτεται και λέει, "" θέλω να μείνω με το Θεό! ""

Ο ’γιος Πέτρος παίρνει το Ford και τον πάει στο Θεό. Ο Ford δε χάνει την

ευκαιρία και ρωτάει το Θεό, "" όταν εφεύρατε τη γυναίκα, τι σκεφτόσασταν;""

Ο Θεός ρωτά, "" καλά τι εννοείς; Και ο Ford απαντά στο Θεό "έχετε μερικές

σημαντικές ρωγμές στο σχέδιό σας για την εφεύρεση τη γυναίκας" και αρχίζει

να απαριθμεί στο Θεό τις ρωγμές σχεδίου για την ανακάλυψη της γυναίκας:

1. Έχει πολύ ακριβά τέλη κυκλοφορίας.

2. Φλυαρεί με πάρα πολύ υψηλές ταχύτητες.

3. Η συντήρηση της είναι εξαιρετικά υψηλή.

4. Χρειάζεται συνεχώς βάψιμο.

5. Το οπίσθιο ταλαντεύεται πάρα πολύ.

7. Η εισαγωγή είναι κοντά στην εξάτμιση.

8. Οι προβολείς είναι συνήθως μικροί.

9. Κάνει μεγάλη κατανάλωση καυσίμου.

Χμμμμ περίμενε να συμβουλευτώ τον ουράνιο υπερυπολογιστή και θα σου

απαντήσω. Συμβουλεύετε λοιπόν ο Θεός τον υπερυπολογιστή εκτυπώνει μια

έκθεση, την διαβάζει και γυρίζει έπειτα στον Ford και λέει, "" μπορεί να

είναι η εφεύρεσή μου ελαττωματική κατά τη γνώμη σου, αλλά σύμφωνα με αυτές

τις στατιστικές, περισσότερα άτομα οδηγούν την εφεύρεσή μου από ότι τη δική σου!"

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.