dohc161416003179 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 6, 2005 #1 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 6, 2005 Σήμερα, το ανεμιστηράκι της ψύκτρας εντελώς ξαφνικά σταμάτησε και άνέβασε θερμοκρασία 58 βαθμούς σύμφωνα με το ΒΙΟS. Οπότε λέω μια και που το άνοιξα το κουτί ας βγάλω την ψύκτρα, να βάλω AS-5, να καθαρίσω λίγο την φτερωτή. Ο επεξεργαστής είναι celeron 478 στα 2 γίγα. Με μεγάλη έκπληξη διαπίστωσα ότι στο καπάκι υπήρχε μια ολοστρόγγυλη τρύπα(!) πάνω και αριστερά. Για την ιστορία πέραν των χαρακτηριστικών του επεξεργαστή έγραφε και Cost Rica, προφανώς αναφέρεται στον τύπο του επεξεργαστή. Καθότι δεν γνωρίζω πολλά από Ιντέλ, θα ήθλεα να ρωτήσω αν έβγαιναν επεξεργαστές με ...τρύπα στο καπάκι και σε τι χρησιμεύει...
spc Ιούνιος 6, 2005 #3 Ιούνιος 6, 2005 Τρούπα στο καπάκι; :-O Περίεργο.....Κάποιο λάκκο έχει έχει η cpu.... Προτεινόμενες Κινήσεις: 1. Προσέχεις μην σου πέσει τίποτα μέσα στην τρύπα και το ψάχνεις (πχ καμιά vga, κανά dvd-rom κλπ) 2. Κλείνεις αμέσως την τρούπα (κατά προτίμηση με χρήση μπετόν αρμέ) 3. Πας για RMA και στον Τριανταφυλλόπουλο καταγγέλοντας μία ακόμη μαύρη τρύπα στην οικονομία αυτού του κράτους. Χωρίς πλάκα: Η τρύπα είναι απολύτως φυσιολογική Το Cost Rica αναφέρεται στο εργοστάσιο κατασκευής
giorikas Ιούνιος 6, 2005 #4 Ιούνιος 6, 2005 ...και μαλλον εχει μπει για να βοηθα την σωστη και γρηγορη τοποθετηση της cpu στο socket,λειτουργει δλδ σαν "οδηγος" Αλλα τωρα ,σκεφτηκε η Ιντελ, που τα pins ειναι στην mobo και οχι στον cpu αλλος πληρωνει τα "σπασμενα" οποτε ως δια μαγειας εξαφανιστηκε και η τρουπα...
chroma Ιούνιος 6, 2005 #5 Ιούνιος 6, 2005 Η τρύπα είναι εκεί για να φεύγει ο αέρας και τα αέρια που δημιουργούνται κατά τη κόλληση του heatspreader.
dohc161416003179 Ιούνιος 6, 2005 Author #6 Ιούνιος 6, 2005 Nαι....αλλά μετά όταν απλώνουμε την θερμ/κή πάστα στην επιφάνεια του heαt spreader και μετά βάζουμε επάνω την ψύκτρα με την άνοδο της θερμοκρασίας κα ιτην ρευστοποίηση της πάστας δεν υπάρχει κίνδυνος μέρος του υλικού να ολισθήσει(sic!) μέσω της οπής στο εσωτερικό του επεξεργαστή;
chroma Ιούνιος 6, 2005 #7 Ιούνιος 6, 2005 Ας μπαίνει και κάτω από το καπάκι η πάστα, δε προκαλεί πρόβλημα.
Black_Maba Ιούνιος 6, 2005 #8 Ιούνιος 6, 2005 κ εμενα εχει τρυπα το μπρικακι μου (p4 1.8g), αλλα το περιεργο ειναι οτι την πρωτη φορα που το ειδα (πριν απο 2-3 χρονια, αλλαζοντας ψυκτρα) ηταν κλειστη με ενα ασπρο κομματακι "σκισμενο" αυτοκολλητο το οποιο φυσικα κ το αφαιρεσα. K λεγοντας σκισμενο εννοω πχ οπως κανουνε στις τιμες πανω στις ετικετες των δωρων!
giorikas Ιούνιος 7, 2005 #9 Ιούνιος 7, 2005 Αρχική απάντηση από chroma [Χθες, στις 22:15] Η τρύπα είναι εκεί για να φεύγει ο αέρας και τα αέρια που δημιουργούνται κατά τη κόλληση του heatspreader. οι 775 ομως δεν θυμαμαι να εχουν αυτη την τρυπουλα:...:
chroma Ιούνιος 7, 2005 #11 Ιούνιος 7, 2005 Αρχική απάντηση από giorikas οι 775 ομως δεν θυμαμαι να εχουν αυτη την τρυπουλα:...: Ούτε οι Α64, υπάρχει ένα κενό κάτω από το καπάκι και δε χρειάζεται.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.