Vasot Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 6, 2005 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 6, 2005 Το ΑΤΙ R520 θα υποστηριζει μια πιο βελτιωμενη εκδοση του Shader 3.0 που χρησιμοποιειτε στην σειρα Geforce 6xxxΤο ονομα της ειναι Shader 3.0 alphaΔεν εχουν ακομα ανακοινωθει διαφορες μεταξυ του απλου 3.0(της nvidia) και του 3.0a(της ΑΤΙ) αλλα ηδη το πρωτο παιχνιδι που εκμεταλευεται το ΑΤΙ 3.0a ειναι το Earth 2160 και συμφωνα και με το patch που κυκλοφορησεhttp://www.3dgamers.com/dlselect/games/earth2160/earth2160_goldupg11.txt Link to comment Share on other sites More sharing options...
GruntGR Ιούνιος 9, 2005 #2 Κοινοποίηση Ιούνιος 9, 2005 βλεπω ο ενας να πιανει την κ*λου του αλλου στην gaming industry λεγοντας πχ η ΑΤΙ στις ταδε εταιρειες " no shader 3.0 support just 3.0A 2.0b and 1.1 only here's 34298290243824 bucks " και την nvidia " 3.0A sucks the perfomance gain is too little, program your game to utilize shader model versions 1.1 1.4 2.0 and 3.0 only here's twice the bucks " στανταρ δεν θα υπαρχουνε διαφορες στο image quality ειναι καθαρα θεμα marketing το πολυ πολυ κανα 2-3 % fps boost στα παιχνιδια για να λενε οτι κανανε κατι Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.