Jump to content



To R520 θα υποστηριζει SHADER 3.0A και οχι απλως shader 3.0


Vasot

Recommended Posts

Το ΑΤΙ R520 θα υποστηριζει μια πιο βελτιωμενη εκδοση του Shader 3.0 που χρησιμοποιειτε στην σειρα Geforce 6xxx

Το ονομα της ειναι Shader 3.0 alpha

Δεν εχουν ακομα ανακοινωθει διαφορες μεταξυ του απλου 3.0(της nvidia) και του 3.0a(της ΑΤΙ) αλλα ηδη το πρωτο παιχνιδι που εκμεταλευεται το ΑΤΙ 3.0a ειναι το Earth 2160 και συμφωνα και με το patch που κυκλοφορησε

http://www.3dgamers.com/dlselect/games/earth2160/earth2160_goldupg11.txt

Link to comment
Share on other sites

βλεπω ο ενας να πιανει την κ*λου του αλλου στην gaming industry λεγοντας πχ η ΑΤΙ στις ταδε εταιρειες " no shader 3.0 support just 3.0A 2.0b and 1.1 only here's 34298290243824 bucks " και την nvidia " 3.0A sucks the perfomance gain is too little, program your game to utilize shader model versions 1.1 1.4 2.0 and 3.0 only here's twice the bucks " στανταρ δεν θα υπαρχουνε διαφορες στο image quality ειναι καθαρα θεμα marketing το πολυ πολυ κανα 2-3 % fps boost στα παιχνιδια για να λενε οτι κανανε κατι

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.