Jump to content



Πτώση στις τιμές ADSL από Vivodi!


Legend1416003172

Recommended Posts

Η Vivodi Telecom, συνεπής στην παροχή οικονομικά προσιτών υπηρεσιών τηλεφωνίας και Internet, αλλάζει τα δεδομένα στην Ελληνική αγορά των ευρυζωνικών, με μία προσφορά που αναμένεται να αλλάξει τις ισσοροπίες στην αγορά του ελληνικού Internet. Με στόχο λοιπόν, την εξάπλωση της ευρυζωνικότητας στην Ελλάδα, η Vivodi μειώνει τις τιμές πρόσβασης και πλοήγησης στο DSL δίκτυό της.

Πιο συγκεκριμένα, το κόστος πρόσβασης στους ιδιόκτητους DSL κόμβους της θα ξεκινά από τα 12,90, ενώ η πλοήγηση από 10,90. Δηλαδή μόνο με 23,80 συνολικά το μήνα ο κάθε χρήστης θα μπορεί να απολαμβάνει τις υπηρεσίες DSL Internet, για 24ωρη, υψηλής ταχύτητας σύνδεση με το Διαδίκτυο, χωρίς χρονοχρέωση ή ογκοχρέωση, στη χαμηλότερη τιμή της αγοράς. (Αφορά την πρόσβαση και πλοήγηση στο Internet μέσω των ιδιόκτητων DSL κόμβων της Vivodi στην ταχύτητα των 256Kbps.)

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Vivodi είναι ο πρώτος πάροχος που προσφέρει τις υπηρεσίες DSL σε ταχύτητες πρόσβασης έως 4Mbps.

Επιπλέον, η Vivodi αναβαθμίζει την ταχύτητα πρόσβασης και πλοήγησης των υφιστάμενων συνδρομητών της, χωρίς καμία επιβάρυνση, στην αμέσως επόμενη μεγαλύτερη ταχύτητα Internet (για παράδειγμα η ταχύτητα 384Kbps αλλάζει σε 512Kbps). (Αφορά στο σύνολο της υπηρεσίας DSL by Vivodi για τους συνδρομητές LLU ταχυτήτων 256/128 Kbps, 384/128 Kbps και τους συνδρομητές Vivodi Α.ΡΥ.Σ. (OTE) ταχυτήτων 256/128 Kbps.)

Πηγή: myPhone.gr

Προβλέπεται ένα καυτό καλοκαίρι! :D

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 53
  • Created
  • Last Reply
Αρχική απάντηση από RootX

Μακάρι να ακολουθήσουν και οι υπόλοιποι μιας και vivodi ούτε για αστείο δεν ξαναβάζω.

Ναι αλλά δεν παίζει ρόλο και τι ταχύτητας γραμμή σου έχει βάλει ο ΟΤΕ; Δηλαδή έστω οτι οι εταιρείες αναβαθμίζουν τα accounts με τις ίδιες τιμές, δεν θα πρέπει να αναβαθμιστεί και η γραμμή από τον ΟΤΕ;

Link to comment
Share on other sites

εχω την εντυπωση οτι η παροχη της γραμμης απο τον οτε δεν εχει σχεση με το ξεκλειδωμα της ταχυτητας απο τον παροχεα ιντερνετ που δινει εντολη για ξεκλειδωμα της ηδη ανοιχτης γραμμης........

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από cherryman

Ναι αλλά δεν παίζει ρόλο και τι ταχύτητας γραμμή σου έχει βάλει ο ΟΤΕ; Δηλαδή έστω οτι οι εταιρείες αναβαθμίζουν τα accounts με τις ίδιες τιμές, δεν θα πρέπει να αναβαθμιστεί και η γραμμή από τον ΟΤΕ;

Υποθέτω πως ναι, πρέπει.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Legend

Η Vivodi Telecom,

Αρχική απάντηση από Legend

ο κάθε χρήστης θα μπορεί να απολαμβάνει τις υπηρεσίες DSL Internet

άμα είναι να ''απολαμβάνω'' τις υπηρεσίες της Vivodi και να πληρώνω κιόλας, ξέρω κι άλλα μέρη να σκορπίσω τα λεφτά μου....

Link to comment
Share on other sites

Μην είσαι τόσο αρνητικός

Είναι αλήθεια ότι υπήρχαν κάποια προβλήματα στην αρχή του χρόνου αλλά τα περισσότερα αν αόχι όλα ξεπεράστηκαν.

Από εκεί και πέρα νομίζω ότι είναι από τους καλύτερους ενναλάκτικούς παρόχους επικοινωνιών με πολύ επιθετική πολητική

Ναι υπάρχουν προβληματα υποστήριξης

αλλά πέραν των συνηθησμένων λόγων ευθύνονται

και στον ΟΤΕ.... για λόγους που βαριέμαι να αναλύσω ,αλλα κοιτάχτε ενδεικτικα τα προστίμα της ΕΕΤ

Πάντως ως συνδρομητής της Full LLu και DSL Phone ΠΛΕΟΝ είμαι ικανοποιημένος

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από gleon

Είναι αλήθεια ότι υπήρχαν κάποια προβλήματα στην αρχή του χρόνου αλλά τα περισσότερα αν αόχι όλα ξεπεράστηκαν.

Ναι, αφού έτσι που τα έκαναν έφυγαν οι μισοί συνδρομητές (μετά έκαναν και μία mini αναβάθμιση) καλά θα πηγαίνει (τώρα....).

Περίμενε λίγο να αυξηθούν οι συνδρομητές για να δείξει και πάλι η εταιρία την - καταπληκτική - επιχειρηματική της λογική....

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από spc

Ναι, αφού έτσι που τα έκαναν έφυγαν οι μισοί συνδρομητές (μετά έκαναν και μία mini αναβάθμιση) καλά θα πηγαίνει (τώρα....).

Περίμενε λίγο να αυξηθούν οι συνδρομητές για να δείξει και πάλι η εταιρία την - καταπληκτική - επιχειρηματική της λογική....

Σκασε γκαντεμη!Κ γω εκει εμεινα ακομα :p

Χρεωσαν κ 3 τιμολογια λιγοτερα για την ταλαιπορια...

Δεν εχω παραπονο τον τευταιο καιρο,αλλα αμα ξαναστραβωσει δε κανω πομονη.-

Link to comment
Share on other sites

Το πρόβλημα με την vivodi και ο βασικός λόγος που δεν θέλω ούτε καν να ακούω γι'αυτή, ήταν η αντιμετώπισή της προς τους πελάτες της και όχι τα προβλήματα.

Αυτή η αντιμετώπιση δεν νομίζω να έχει αλλάξει.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από RootX

Το πρόβλημα με την vivodi και ο βασικός λόγος που δεν θέλω ούτε καν να ακούω γι'αυτή, ήταν η αντιμετώπισή της προς τους πελάτες της και όχι τα προβλήματα.

Αυτή η αντιμετώπιση δεν νομίζω να έχει αλλάξει.

Προφανώς, αυτό είναι το πρόβλημα (όπως λέω και παραπάνω).

Τα τεχνικά προβλήματα έρχονται και παρέρχονται.

Η νοοτροπία όμως δεν αλλάζει (απ' ότι φαίνεται τουλάχιστον) και είναι αυτή που δημιούργησε και θα δημιουργήσει και πάλι πρόβλημα στο μέλλον.

Και δεν μιλάω φυσικά για το επίπεδο εξυπηρέτησης (αυτό είναι ούτως ή άλλως χαμηλό στην Ελλάδα γενικά), μιλάω για νοοτροπία.

Όταν ξέρεις πχ ότι το δίκτυό σου έχει τιγκάρει και αντί να κάνεις αναβάθμιση κάθεσαι και λες ένα σωρό παραμύθια στους πελάτες σου (κατηγορώντας μάλιστα και άδικα άλλες εταιρίες).....Τι μπορείς να περιμένεις μετά; ......

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από spc

πχ ότι το δίκτυό σου έχει τιγκάρει και αντί να κάνεις αναβάθμιση κάθεσαι και λες ένα σωρό παραμύθια στους πελάτες σου (κατηγορώντας μάλιστα και άδικα άλλες εταιρίες).....Τι μπορείς να περιμένεις μετά; ......

προσωπικά με αντιμετώπισαν ευγενικότατα και τον 1 ΜΗΝΑ που πεδευόμουν και τεχνικό έστειλαν........ και ΞΕΡΩ ότι το προβλημα οφείλοταν στον ΟΤΕ (παρόλο που FULL LLU) αλλά αυτό ως καταναλωτής δεν θα πρέπει να σε ενδιαφέρει.

Τέλος ΔΕΝ υπάρχει ΚΑΜΙΑ εταίρεια τηλεπηκοινωνιών που να μην αντιμετωπίζει προβλημα bandwith στην Ελλάδα , με τον τρόπο που έχουν στηθεί οι γραμμές.

Αυτά που αναφέρεις ισχύουν σε όλες τις εταιρείες

Πείτε αν θέλετε ο καθένας πόσο χρόνο είστε στην εταιρεία που είστε και τι προβλήματα είχατε (Τιμολογιακα,Τεχνικά, Υποστήριξης)

Εγώ με 6 μηνες Vivodi είχα γύρω στις 25 μέρες σοβαρό τεχνικό προβλήμα ..... αλλά μου χάρησαν 2 μήνες και γενικότερο είχα υψηλό επίπεδο αντιμετώπισης

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από gleon

Αυτά που αναφέρεις ισχύουν σε όλες τις εταιρείες

Δεν είναι έτσι τα πράγματα.

Οι σοβαρές εταιρίες (ή τουλάχιστον αυτές με την ελάχιστη απαιτούμενη σοβαρότητα - πχ Forthnet, ΟΤΕnet από τις οποίες έχω προσωπική εμπειρία) όταν (ή και αρκετά έως λίγο πριν) τιγκάρουν προγραμματίζουν αναβάθμιση την οποία (αργά ή γρήγορα) υλοποιούν.

Η εν λόγω εταιρία, απλά θεώρησε καλύτερο να μην κάνει τίποτα!

Απλά, είναι θέμα πολιτικής.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από spc

Δεν είναι έτσι τα πράγματα.

Οι σοβαρές εταιρίες (ή τουλάχιστον αυτές με την ελάχιστη απαιτούμενη σοβαρότητα - πχ Forthnet, ΟΤΕnet από τις οποίες έχω προσωπική εμπειρία) όταν (ή και αρκετά έως λίγο πριν) τιγκάρουν προγραμματίζουν αναβάθμιση την οποία (αργά ή γρήγορα) υλοποιούν.

Η εν λόγω εταιρία, απλά θεώρησε καλύτερο να μην κάνει τίποτα!

Απλά, είναι θέμα πολιτικής.

Για την Forthnet δεν ξέρω αλλά ας έχουμε λίγο ανοιχτά τα αφτιά και τα μυαλά

http://www.eet.gr/gr_pages/dimosiotita/deltia_typou/DT_4a_2_05.htm

http://www.eet.gr/gr_pages/dimosiotita/deltia_typou/dt_8_3_05.htm

http://www.eet.gr/gr_pages/dimosiotita/deltia_typou/DT19-4-05.htm

http://www.eet.gr/gr_pages/dimosiotita/deltia_typou/DT-27-4-05.htm

ΤΕΛΟΣ ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ

http://www.adslgr.com/forum/index.php

το σημαντικό είναι ποιος τα δίνει ποιο φτηνά αυτά τα προβλήματα :-P

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από gleon

ΤΕΛΟΣ ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ

Σαφώς αλλά τόσο μεγάλα και με τόσο μεγάλο χρόνο επίλυσης (αν ο τρόπος ομαλοποίησης της κατάστασης θεωρείται επίλυση του προβλήματος....) έχω να ακούσω πολλααααααα χρόνια.

Link to comment
Share on other sites

πάντως με vivodi είχαν σχεδόν ολοι πρόβλημα.

με τις άλλες εταιρίες δε συμβαίνει κάτι τέτοιο.

π.χ. στον 1,5 χρόνο που χω dsl συνολικά 3-4 μέρες να μην είχα internet,

και εκείνο το μήνα η tellas μου χε κάνει έκπτωση στο λογαριασμό.

Link to comment
Share on other sites

Κατι ολιγον ξεκαρφωτο : Οσον αφορα αυτη την ιστορια με το φτηνο internet για φοιτητες

με σημαντικη επιβαρυνση στους μη-φοιτητες , σημερα που ειχα μπει στο site της Forthnet να

δω κατι , ανεφερε ως πρωτοπορος του εγχειρηματος σαφως για ΟΓΚΟΧΡΕΩΣΗ στο 'φτηνο'

Internet .

Link to comment
Share on other sites

Εγώ ήμουν απο τους τυχερούς που δεν είχα κανένα πρόβλημα με τη Vivodi, (αν εξαιρέσεις το Ping) και επιπλέον μας κάνανε και 2 μήνες δωρεάν. Αυτό που με ανησυχεί είναι ότι πήρα τηλέφωνο σήμερα κιόλλας για την αναβάθμιση και δεν ξέρανε να μου απαντήσουν και μου είπαν να στείλω mail στο αρμόδιο τμήμα.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.