cozzyz Δημοσιεύτηκε Μάϊος 31, 2005 #1 Δημοσιεύτηκε Μάϊος 31, 2005 καλησπέρα! Έκανα σήμερα μια ερευνα αγοράς για παπάκι καθώς το αυτοκίνητο τώρα το καλοκαιρι ειναι αστα να πανε! Πήγα πρωτα στην honda και στην yamaha και άκουσα τις τάπες 1900 ευρα.(δεν παω να παρω καλύτερα κανα bombato pc?). μετα εντελός τυχαία βλέπω στον δρομο ενα παρακμιακο μαγαζακι με παπακια απο ε3ω. Εκει είδα τα daytona οπου η τιμη τους ήταν λογικότατη! 1200 euro το 100αρι με δισκόφρενο μπροστά-πίσω! Το θέμα είναι οτι την μάρκα αυτή δεν την ξέρω και φοβάμαι μη φαω τάπα. Φυσικά ο μαγαζάτορας το εβγαλε κορυφή-τελιότητα αλλα που να τον εμπιστευτώ.νο γουει.Η ερώτηση: Έχει κάποιος πληροφορίες για το παπακι αυτό? (απο τους δικους μου γνωστούς δεν το 3έρει κανεις). Δεν περιμένς να ειναι ισάξιο με honda-yamaha αλλα τουλάχιστον να είναι αξιόπιστο.
Solid Snake Ιούνιος 1, 2005 #2 Ιούνιος 1, 2005 To dayang λες? Το Dv??Πω...Αν λες αυτο...Για τον πο ειναι.Εχει ενας φιλος μου.τετραχρονο και δεν παει μια.Παντος αν γουσταρεις 100αρι πανε σε κανα Supra ή ακομα καλυτερα σε κανα Crypton R.Οσο για την τιμη...Οτι πληρωνεις περνεις..
Solid Snake Ιούνιος 1, 2005 #7 Ιούνιος 1, 2005 Αυτα ελεγα στο πρωτο ποστ...Νομιζα οτι και τα 100αρια τα λεγανε dy...Παρε καμια καλη μαρκα για να δεις ασπρη μερα!Αυτος ο φιλος μου που σου ειπα,την δευτερη μερα που το πηρε του εκαψε τα ποινεια...Φαντασου...@ea6gkaΚαλο και το inova αλλα το supra ειναι αλλο πραμα.(παντα στα honda ετσι?)Αλλα στο crypton παιζει αλλη κλαση...Το μοτερ δεν κωλονει μια πουθενα!
Qlim4X Ιούνιος 1, 2005 #8 Ιούνιος 1, 2005 εγω λεω μακρια απο παπακια γιατι ειναι σκοτοστρες...................παρε οτι θες εκτος απο παπι. ακομα και τα σκουτερ ειναι καλητερα
Solid Snake Ιούνιος 1, 2005 #9 Ιούνιος 1, 2005 Αρχική απάντηση από D.J.AleXXX_gr [Σήμερα, στις 14:29] εγω λεω μακρια απο παπακια γιατι ειναι σκοτοστρες...................παρε οτι θες εκτος απο παπι. ακομα και τα σκουτερ ειναι καλητερα Σκωτοστρες???Μα γιατι το λες αυτο?
Bobi Rhoads Ιούνιος 1, 2005 #10 Ιούνιος 1, 2005 Αρχική απάντηση από ea6gka εγω λεω να παρει Honda inova , εγγυηση γιατι εγγυηση ρε συ?????1ον:ειναι πανακριβο!2ον:σε σχεση με το προηγουμενο δεν λεει και πολλα πραγματα!(αλλαγη μονο desing!)3ον:δινεις τοσα λεφτα και δισκοφρενο πισω δεν εχει!4ον:το ταμπουρο πισω ειναο για τον π****ο!(ολο στριγγλιζει!λογο κακης ποιοτητας)τι αλλο?μακρια απο Honda Innova!τα προηγουμενα honda ηταν καλα!
DuKe Ιούνιος 1, 2005 #11 Ιούνιος 1, 2005 πάρε runner vx, θα σκάσεις κάμπωσα αλλα σου μιλάω για άλλη αίσθηση οδήγησης...
mortisboy Ιούνιος 1, 2005 #12 Ιούνιος 1, 2005 ...συμφωνω και γω scooter και παλι scooter...στην ανηφορα με 2 ατομα με το παπι θα σε περνανε τα scooter σαν σταματημενο....ασε που απο προσφυση 0...που να πιασει το λαστιχακι του παπιου στους ελληνικους δρομους!!:whistling
mauros Ιούνιος 1, 2005 #13 Ιούνιος 1, 2005 επειδή ,μιλάμε για παπάκια μην μπαίνεις στην διαδικασία του πιό πάει καλύτερα.Παλιότερα ασχολούμουνα πιτσιρικάς γαρ.Λοιπόν σε προσανατολίζω:εάν θές κάτι οικονομικό και σχετικά αξιόπιστο πάς απευθείας για τετράχρονο.το μείον είναι ότι δεν έχουν καλό στησιμο τα πιο πολλά καθώς φλώρικα λόγω έλειψης γκαζιόυ,αλλά τα χιλιόμετρα τα πιάνουν πράγμα κακό.Προσωπικά έχω μείνει έκπληκτος και τρομερά ευχαριστημένος απο το yamaha Z.Αν και λάτρης των τετράχρονων πιό πολυ για την <<αξιοπιστία>>τους θυσίαζα τα γκάζια που προσφέρουν τα δίχρονα.Το Ζ που λές,σκυλί απο μοτέρ,πολύ παιχνιδιάρικο με ροπές στα ψηλά,μαμάτα φρένα (μπρος-πίσω δισκόφρενα) και πολύ τέζα στήσιμο γιανα μπαίνεις με τα όσα στις στροφές.το μόνο μείον είναι ότι έκαιγε πολύ,το κλασικό άρωμα των 2Τ και ότι έχει σταματήσει να κυκλοφορεί .υπάρχουν όμως η modenas που έχει βγάλει αντίστοιχο μηχανάκι και το κυκλοφορεί και μάλιστα λέει εξίσου.ΜΗΝ πάρεις με την καμμία κατι τύπου runner καθώς έχουν άθλιο στήσιμο(σταυρο κάνεις πριν την κάθε στροφή μην φύγεις φέτα)και θα βαρεθείς να αλλάζεις φυγοκεντρικά και ιμάντες.Όσο για το innova απο τότε που η Ηοnda στανάτησε τα glx και άρχισε τα αστρεα και τα σούπρα ξενέρωσα.Εκανε μια αλλαγή στην καμπάνα με αποτέλεσμα χάλια αίσθηση στης αλλαγές(πατινάρισμα) + το ότι τρωγόντουσαν οι δισκοι του συμπλέκτη γρήγορα.Απο την στιγμή που παίρνεις κάτι καινούργιο να ξέρεις ότι θα τα σκάσεις τα λεφτα.το glx μου στον χρόνο απάνω έγινε σαν ποδήλατο απο το ξεχαρβάλωμα(χωρίς να το έχω στουκάρει) ενώ το ζ το έχω ακόμα (3 χρόνια) και είναι δεμένο ακόμα παρότι είναι full modded και oced στα 150.Για μένα πάρε το modenas 125 δίχρονο,τα αξίζει τα λεφτά του.Αλλιώς πάρε pc η κανόνισε ένα διήμερο το καλοκαίρι με τρεις Φεντόντοβες.Αυτά.ΒΤW πόσο χρονών είσαι?Για τί χρήση το θές το μηχανάκι?Εχεις εμπειρία απο οδήγηση?
Bobi Rhoads Ιούνιος 1, 2005 #14 Ιούνιος 1, 2005 Αρχική απάντηση από mortisboy...ασε που απο προσφυση 0...που να πιασει το λαστιχακι του παπιου στους ελληνικους δρομους!!:whistling τρομερο λαθος!!!!!ποιος ειπε οτι τα λαστιχο του σκουτερ εχει καλυτερη προσφυση?????τα σκουτερ λογο μεγεθος ροδας ειναι τα πιο επικινδυνα!κρατιμα σε σχεση με τοπαπι καμια!πολυ χειροτερο!
cozzyz Ιούνιος 1, 2005 Author #15 Ιούνιος 1, 2005 Αδέλφια όλα καλά αυτά που λέτε αλλα το 8έμα είναι οτι έχω αποφασίσει να πάρω παπάκι. Δεν μου αρέσουν τα σκουτερ. Δεν με νοιαζει για το αμα παει η μπαλα η όχι, τις δουλιές μου 8έλω να κάνω και να μην έχω πρόβλημα πάρκινγκ. Αυτό που ρωτάω είναι αμα κάποιος έχει το daytona να μου πεί εντυπώσεις (έστω αν το έχει κάποιος γνωστός του). Το μόνο που με νοιάζει είναι να είναι αξιόπιστο. Αν είναι το πέρνω
Solid Snake Ιούνιος 1, 2005 #17 Ιούνιος 1, 2005 Αρχική απάντηση από Arapis [Σήμερα, στις 16:32] επειδή ,μιλάμε για παπάκια μην μπαίνεις στην διαδικασία του πιό πάει καλύτερα.Παλιότερα ασχολούμουνα πιτσιρικάς γαρ.Λοιπόν σε προσανατολίζω:εάν θές κάτι οικονομικό και σχετικά αξιόπιστο πάς απευθείας για τετράχρονο.το μείον είναι ότι δεν έχουν καλό στησιμο τα πιο πολλά καθώς φλώρικα λόγω έλειψης γκαζιόυ,αλλά τα χιλιόμετρα τα πιάνουν πράγμα κακό.Προσωπικά έχω μείνει έκπληκτος και τρομερά ευχαριστημένος απο το yamaha Z.Αν και λάτρης των τετράχρονων πιό πολυ για την <<αξιοπιστία>>τους θυσίαζα τα γκάζια που προσφέρουν τα δίχρονα.Το Ζ που λές,σκυλί απο μοτέρ,πολύ παιχνιδιάρικο με ροπές στα ψηλά,μαμάτα φρένα (μπρος-πίσω δισκόφρενα) και πολύ τέζα στήσιμο γιανα μπαίνεις με τα όσα στις στροφές.το μόνο μείον είναι ότι έκαιγε πολύ,το κλασικό άρωμα των 2Τ και ότι έχει σταματήσει να κυκλοφορεί .υπάρχουν όμως η modenas που έχει βγάλει αντίστοιχο μηχανάκι και το κυκλοφορεί και μάλιστα λέει εξίσου.ΜΗΝ πάρεις με την καμμία κατι τύπου runner καθώς έχουν άθλιο στήσιμο(σταυρο κάνεις πριν την κάθε στροφή μην φύγεις φέτα)και θα βαρεθείς να αλλάζεις φυγοκεντρικά και ιμάντες.Όσο για το innova απο τότε που η Ηοnda στανάτησε τα glx και άρχισε τα αστρεα και τα σούπρα ξενέρωσα.Εκανε μια αλλαγή στην καμπάνα με αποτέλεσμα χάλια αίσθηση στης αλλαγές(πατινάρισμα) + το ότι τρωγόντουσαν οι δισκοι του συμπλέκτη γρήγορα.Απο την στιγμή που παίρνεις κάτι καινούργιο να ξέρεις ότι θα τα σκάσεις τα λεφτα.το glx μου στον χρόνο απάνω έγινε σαν ποδήλατο απο το ξεχαρβάλωμα(χωρίς να το έχω στουκάρει) ενώ το ζ το έχω ακόμα (3 χρόνια) και είναι δεμένο ακόμα παρότι είναι full modded και oced στα 150.Για μένα πάρε το modenas 125 δίχρονο,τα αξίζει τα λεφτά του.Αλλιώς πάρε pc η κανόνισε ένα διήμερο το καλοκαίρι με τρεις Φεντόντοβες.Αυτά.ΒΤW πόσο χρονών είσαι?Για τί χρήση το θές το μηχανάκι?Εχεις εμπειρία απο οδήγηση? Ωραιος ο αραπης!! Καλα φιλε,οδηγισα μια φορα ενα ζετακι πειραγμενο 57cc πιστονι απο wiseco..ρε φιλε σοβαρα,μου φυγε το κεφαλι λεμε !! Κοματια πηγενε!! Οσο για το modemas που λες ειναι το dynamik 125 με 17 αλογακια και με την 300 εξατμισουλα πας στα 23!! Και μακρια απο τα βρομοrunner.Kουβαδες με μεγαλους κινητερες και μετα απο ενα χρονο το πετας γιατι δεν μπορεις να το πουλησεις..Και αμα φας και καμια τουμπιτσα...Μαματα με κεφαλαια γραματα...300 το καθε βρομο πλαστικο :TD:
Qlim4X Ιούνιος 1, 2005 #18 Ιούνιος 1, 2005 αμα πας για παπι σε Ζ παντα ειναι κορυφη!!!και παρε ολα τα κοματια απο ΤΑΚΙCAVA και θα πεταει
cozzyz Ιούνιος 1, 2005 Author #19 Ιούνιος 1, 2005 Αρχική απάντηση από Arapis Αυτά.ΒΤW πόσο χρονών είσαι?Για τί χρήση το θές το μηχανάκι?Εχεις εμπειρία απο οδήγηση? 26 είμαι, είχα διάφορα παπάκια απο τα 15 μου έως τα 19, μετά πήρα αμάξι. Το μηχανάκι όπως είπα το 8έλω για να μη μπλέκω στην κίνηση και να φύγει το πρόβλημα παρκινγκ κα8ώς με το αμά3ι μου έχει φύγει η πίστη. Παλιά είχα και αστρεα και κριπτον (το πρώτο που βγήκε και μαξ 100 (πριν το καζε αρ) και ένα σωρό αλλα. Το 8εμα εδώ είναι άλλο οπώς ξαναείπα, ρωτάω συγκεκριμένα για το daytona γιατί δεν υπάρχει περίπτωση να δωσω 1900 για κρυπτον και 2100 για χοντακι. αμα δεν είναι αξιοπρεπές το daytona που κάνει 1200 8α πάρω ένα μετ/σμενο επώνυμο οτι νάναι. Το θέμα μας λιπόν: DAYTONA Ευχαριστώ
Solid Snake Ιούνιος 1, 2005 #20 Ιούνιος 1, 2005 Αμα παει σε Ζ πρεπει να το παρει μεταχειρισμενο μονο γιατι δεν τα βγαζει η Yamaha. Μονο το Dynamik προσφερει οτι και το Ζ και με καλη τιμη μαλιστα. Αλλα απ'οτι καταλαβα ο φιλος cozzyz δεν θελει τρελες επιδοσεις αλλα οικονομια. Τοτε το CryptonR ειναι μονοδρομος γιατι και τετραχρονο ειναι(= οικονομια) αλλα βγαζει και καλες επιδοσεις. Και αμα θελει να το κανει πυραυλακι ενα 24 καρμπιλατερ mikuni και μια 100αρα sebring ή μια Daytona φτανουν
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.