Jump to content



DELETE RECENT DOCUMENTS


sotos1986

Recommended Posts

ΘΕΛΩ ΟΣΑ ΑΡΧΕΙΑ ΑΝΟΙΓΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝΤΑΙ ΙΧΝΗ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΝΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ. ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΠΙΚΕΝΤΡΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΩΝ OFFICE (ΕΧCEL,WORD), ΠΟΥ ΚΡΑΤΙΟΥΝΤΑΙ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ΣΚΛΗΡΟΥ ΔΙΣΚΟΥ ΚΑΠΟΙΑ ΑΡΧΕΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΙ ΠΡΟΣΦΑΤΑ. ΘΕΛΩ ΑΦΟΥ ΚΛΕΙΝΩ ΕΝΑ ΑΡΧΕΙΟ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΑΛΛΟΥ (ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΩΣ ΕΝΔΕΙΞΗ ΟΤΙ ΑΝΟΙΧΤΗΚΕ) ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ.

PLEASE HELP.

Link to comment
Share on other sites

Μας ξεκούφανες ,

ένας απλός τρόπος είναι δεξι κλικ στην startbar - ιδιότητες - μενου έναρξη

προσαρμογή - απαλοιφή.

Στο excel εργαλεία - επιλογές - γενικά - λίστα χρησιμοποιούμενων εγγράφων

στο word θα είναι κάτι ανάλογο.

Υποθέτω έχεις XP

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.