sotos1986 Δημοσιεύτηκε Μάϊος 30, 2005 #1 Δημοσιεύτηκε Μάϊος 30, 2005 ΘΕΛΩ ΟΣΑ ΑΡΧΕΙΑ ΑΝΟΙΓΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝΤΑΙ ΙΧΝΗ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΝΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ. ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΠΙΚΕΝΤΡΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΩΝ OFFICE (ΕΧCEL,WORD), ΠΟΥ ΚΡΑΤΙΟΥΝΤΑΙ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ΣΚΛΗΡΟΥ ΔΙΣΚΟΥ ΚΑΠΟΙΑ ΑΡΧΕΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΙ ΠΡΟΣΦΑΤΑ. ΘΕΛΩ ΑΦΟΥ ΚΛΕΙΝΩ ΕΝΑ ΑΡΧΕΙΟ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΑΛΛΟΥ (ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΩΣ ΕΝΔΕΙΞΗ ΟΤΙ ΑΝΟΙΧΤΗΚΕ) ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ.PLEASE HELP.
Johnakis12 Μάϊος 30, 2005 #3 Μάϊος 30, 2005 Μας ξεκούφανες ,ένας απλός τρόπος είναι δεξι κλικ στην startbar - ιδιότητες - μενου έναρξηπροσαρμογή - απαλοιφή.Στο excel εργαλεία - επιλογές - γενικά - λίστα χρησιμοποιούμενων εγγράφωνστο word θα είναι κάτι ανάλογο.Υποθέτω έχεις XP
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.