tomhel Δημοσιεύτηκε Μάϊος 22, 2005 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Μάϊος 22, 2005 Προχθες ( 19/5) ειπα να αγορασω την μοβο που εχω βαλει στο ματι ....( chaintech nf4u) ... Παιρνω τηλ. στα κεντρικα του πλαισιου , ολα καλα - ολα ωραια , ζηταω την μητρικη ...ουπς .....δεν υπαρχει προς το παρων σαν στοκ εδω , μου λεει ο πωλητης , μονο στα καταστηματα μας .... Οκ , σε πιο καταστημα , ρωταω .... Στο ταδε μου λεει , υπαρχουν 4 ..... Αντε να παρεις οσες θες.... Παιρνω λοιπον το συγκεκριμενο καταστημα τηλ. και ρωταω τον πωλητη εαν οντος υπαρχει στοκ αυτης της μητρικης ...Ναι μου λεει , υπαρχουν 5 κομματια....( + 1 περισσοτερο ) απο αυτα που μου ειχαν πει απο τα κεντρικα 2 λεπτα πιο πριν ..... Τεσπα , λεω στον πωλητη να βαλει μια στην ακρη και θα εστελνα τον αδερφο μου ( που μενει εκει κοντα - εγω ειμαι απο κορινθο -) να την παραλαβει .... Ετσι και εγινε....Σημερα μου την εφερε ο bro , και την βγαζω απο την σακουλα..... Το κουτι ηταν λερωμενο , και οι λαβες και τα ανοιγματα χρησιμοποιημενα ...... η δε εσωτερικη συσκευασια ( το αντιστατικο πλαστικο ) ξεσφραγισμενο....Δεν εδωσα ιδιετερη σημασια γιατι πιστεψα οτι την ειχε ανοιξει ο αδερφος , αλλα οταν τον ρωτησα μου ειπε οτι δεν την ειχε πειραξει καθολου..... Εκει με εζωσαν τα φιδια... Ξανανοιξα την συσκευασια και ειδα οτι η μητρικη στις τρυπες που μπαινουν οι βιδες για να βιδωσει με το κουτι ειχε σημαδια απο χρηση...δηλ. η μητρικη ηταν ηδη χρησιμοποιημενη ..... Φυσικα εχει φυγει για rma με την μια , και αυριο θα γινει φασαρια... Γιαυτο τα κεντρικα εβλεπαν 4 ενω στο καταστημα ηταν 5 .... Η 5η ( αυτη που μου εδωσαν εμενα κατα τυχη ) ηταν απο rma.... Γαμω το κερατο μου, τρελενομαι οταν συμβαινει κατι τετοιο. Αν και δεν θελω να πιστευω ( που το πιστευω , γιατι ειναι η δευτερη φορα ) οτι εγινε εσκεμενα , σαλταρω οταν βλεπω πως ορισμενοι δεν σεβονται τιποτα και μας αντιμετοπιζουν σαν χαιβανια..... Θα επανελθω με περετερω σχολια επι του θεματος , μολις γινει το rma..... :mad: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vadergr Μάϊος 22, 2005 #2 Κοινοποίηση Μάϊος 22, 2005 Απο το στοκ την πηρες? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomhel Μάϊος 22, 2005 Author #3 Κοινοποίηση Μάϊος 22, 2005 QUOTE]Αρχική απάντηση από Vadergr Απο το στοκ την πηρες? Ξερω εγω ρε vader......Παντως την πληρωσα για καινουργια ( 110 ).... Link to comment Share on other sites More sharing options...
morius Μάϊος 22, 2005 #4 Κοινοποίηση Μάϊος 22, 2005 Δεν τους κάνει κανείς καμία μήνυσούλα να τους φάνε τα φίδια?????’ντε φίλε μου και καλά ξεμπερδέμετα:whistling :whistling Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomhel Μάϊος 22, 2005 Author #5 Κοινοποίηση Μάϊος 22, 2005 Αρχική απάντηση από morius Δεν τους κάνει κανείς καμία μήνυσούλα να τους φάνε τα φίδια?????’ντε φίλε μου και καλά ξεμπερδέμετα:whistling :whistling Οχι ρε συ και μηνυση ,,,,, το πολυ - πολυ καμοια καταγγελια στο ινκα .......Αυριο πρωι - πρωι θα αρχισω τα τηλ. στα κεντρικα και μετα στο συγκεκριμενο καταστημα . Το καλο ειναι οτι εχω κρατησει τα ονοματα των υπαλληλων με τους οποιους εχω συνεννοηθει και θα μπορεσω να βρω ( ευχομαι ) μια ακρη , εαν δεν ειχα δουλεια θα πηγαινα αυτοπροσωπως στο καταστημα ... Ειδωμεν..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
spc Μάϊος 22, 2005 #6 Κοινοποίηση Μάϊος 22, 2005 Δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα στην αλλαγή (και φυσικά δεν θα χρειαστούν ούτε φωνές, ούτε ΙΝΚΑ ούτε τίποτα, απλώς ηρεμία).Το άμεσο RMA του Πλαισίου έχει τα αρνητικά του: Πολλά από αυτά που κυκλοφορούν είναι χρησιμοποιημένα από επιστροφές πελατών, RMA κλπ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stakid Μάϊος 22, 2005 #7 Κοινοποίηση Μάϊος 22, 2005 Κι εγω εχω παθει ακριβως το ιδιο... Link to comment Share on other sites More sharing options...
steve_m Μάϊος 22, 2005 #8 Κοινοποίηση Μάϊος 22, 2005 φιλε δε φταιει το πλαισιο.Απλα καποιοι εκει μεσα δοκιμαζουν τα παντα και αμα τα βαρεθουν τα ξαναβαζουν παλι για πουλημα.Μου κανει εντυπωση οτι ειναι το μοναδικο μαγαζι που κανει αλλαγες σε δηθεν χαλασμενα προιοντα τοσο ευκολα καθως και το μοναδικο απο τα καταστηματα που εχω ψωνισει καρτες γραφικων (για μενα η για φιλους) οπου το κουτι δεν ειναι σφραγκισμενο οπως σε αλλα μαγαζια.Φαντασου λοιπον τι θα γινεται με τις μητρικες οι οποιες ειναι παντα ασφραγγιστες . Link to comment Share on other sites More sharing options...
totally_wired Μάϊος 23, 2005 #9 Κοινοποίηση Μάϊος 23, 2005 Ο παππούς μου (ο οποίος τυχαίνει και είναι ο ίδιος με τον τον παππού του vadergr) όταν αγόραζε κάτι και ήταν να του στείλουν ή να του το κρατήσουν αφού το έλεγχε έβαζε πάντα την υπογραφή του. Ένα πιάνο που υπάρχει στο σπίτι έχει ακόμα την υπογραφή του παππού. Αυτό να κάνουμε και εμείς. Έλεγχος και τα μάτια 14. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JimmyFox Μάϊος 23, 2005 #10 Κοινοποίηση Μάϊος 23, 2005 Δυστυχώς κάπως έτσι δουλεύουν... Κάποιος προφανώς την έκανε RMA, οι τεχνικοί είδαν οτι δούλευε κανονικά και την έδωσαν στο τμήμα πώλησης hardware. Αλλά το να μην είχαν την στοιχειώδη νοημοσύνη να βάλουν νέα ζελατίνα... ε είναι για σφαλιάρες.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rayden Μάϊος 23, 2005 #11 Κοινοποίηση Μάϊος 23, 2005 Δηλαδή δε δοκίμασες καθόλου τη μητρική να δεις αν τελικά δουλεύει?Αν η μητρική ήταν ΟΚ και δεν είχε κανένα πρόβλημα, εσένα τι σε πειράζει? Το ότι ήταν ανοιχτό το κουτί?Γιατί προτίμησες να μπεις στη διαδικασία του RMA ούτως ή άλλως και να μην περιμένεις να δεις αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα τελικά ώστε να το αποφύγεις? Αν αργότερα προέκυπτε κάτι, τότε ΟΚ, ας την έστελνες πίσω.Και μη βρίζουμε πολύ το Πλαίσιο για το άμεσο RMA γιατί αν δεν υπήρχε αυτό θα βρίζαμε επειδή δεν υπάρχει!’σε που μπορεί το 1ο RMA να έγινε επειδή κάποιος είχε πχ ελαττωματικές μνήμες και νόμιζε ότι φταίει η μητρική ή ότι δεν του άρεσε το χρώμα του PCB και του χάλαγε το case modding κλπ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomhel Μάϊος 23, 2005 Author #12 Κοινοποίηση Μάϊος 23, 2005 Μολις πηρα τηλ . στο εν'λογο καταστημα και μιλησα με εναν πωλητη . Του αναφερα το οτι αγορασα μια μοβο που η συσκευασια ηταν ξεσφραγισμενη και μου ειπε οτι ολες οι μητρικες ετσι ειναι :blink: , ξεσφαγιστες ...... :boxed: Οταν ομως του ειπα οτι ειχε σημαδια απο βιδες , τοτε αλλαξε αμεσως τροπαριο και μου ειπε να την παω ξανα πισω και οτι ηδη μου εχει ξεχωρησει μια που δεν ειναι χρησιμοποιημενη..... Παλι καλα δηλαδη .......... ( ρε τι εχουμε παθει....).... Link to comment Share on other sites More sharing options...
totally_wired Μάϊος 23, 2005 #13 Κοινοποίηση Μάϊος 23, 2005 Αρχική απάντηση από Rayden Δηλαδή δε δοκίμασες καθόλου τη μητρική να δεις αν τελικά δουλεύει?Αν η μητρική ήταν ΟΚ και δεν είχε κανένα πρόβλημα, εσένα τι σε πειράζει? Το ότι ήταν ανοιχτό το κουτί?Γιατί προτίμησες να μπεις στη διαδικασία του RMA ούτως ή άλλως και να μην περιμένεις να δεις αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα τελικά ώστε να το αποφύγεις? Αν αργότερα προέκυπτε κάτι, τότε ΟΚ, ας την έστελνες πίσω.Και μη βρίζουμε πολύ το Πλαίσιο για το άμεσο RMA γιατί αν δεν υπήρχε αυτό θα βρίζαμε επειδή δεν υπάρχει!’σε που μπορεί το 1ο RMA να έγινε επειδή κάποιος είχε πχ ελαττωματικές μνήμες και νόμιζε ότι φταίει η μητρική ή ότι δεν του άρεσε το χρώμα του PCB και του χάλαγε το case modding κλπ... Το RMA δεν είναι διαδικασία ώστε ο αλλός να πάρει αυτό που δώσαμε εμείς. Τα από rma που δουλεύουν πάνε στην μεταμόρφωση.Καλά εκάνε και διαμαρτηρίθηκε. Και να δούλευε άψογα το άνοιγμα κάθε καινούργιου pc part είναι μοναδικό. Και άρωμα και αίσθηση. Είναι ανάμεσα στις μικρές απολάυσης της ζωής. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ea6gka Μάϊος 23, 2005 #14 Κοινοποίηση Μάϊος 23, 2005 Αρχική απάντηση από totally_wired Και να δούλευε άψογα το άνοιγμα κάθε καινούργιου pc part είναι μοναδικό. Και άρωμα και αίσθηση. Είναι ανάμεσα στις μικρές απολάυσης της ζωής. :clap: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rayden Μάϊος 23, 2005 #15 Κοινοποίηση Μάϊος 23, 2005 Προσωπικά δε θα σπαταλούσα το χρόνο μου για κάτι που δουλεύει προκειμένου να νιώσω τέτοιου είδους μικρές "απολαύσεις". Θα προτιμούσα να τον αναλώσω σε άλλες... απολαύσεις... Τα πάντα τελικά είναι θέμα επιλογής...Εγώ είπα αυτό που μου φαινόταν λογικό και αυτό που θα έκανα και κατά 99% δε θα είχα και πρόβλημα...Και το RMA συγγνώμη, αλλά ΕΙΝΑΙ διαδικασία.Πήγαινε στο μαγαζί, συνεννοήσου/μάλωσε, περίμενε, ξαναπερίμενε, ξαναπήγαινε στο μαγαζί και έλπιζε να έιναι όλα καλά κλπ κλπ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomhel Μάϊος 23, 2005 Author #16 Κοινοποίηση Μάϊος 23, 2005 Αρχική απάντηση από Rayden Δηλαδή δε δοκίμασες καθόλου τη μητρική να δεις αν τελικά δουλεύει?Αν η μητρική ήταν ΟΚ και δεν είχε κανένα πρόβλημα, εσένα τι σε πειράζει? Το ότι ήταν ανοιχτό το κουτί?Γιατί προτίμησες να μπεις στη διαδικασία του RMA ούτως ή άλλως και να μην περιμένεις να δεις αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα τελικά ώστε να το αποφύγεις? Αν αργότερα προέκυπτε κάτι, τότε ΟΚ, ας την έστελνες πίσω.Και μη βρίζουμε πολύ το Πλαίσιο για το άμεσο RMA γιατί αν δεν υπήρχε αυτό θα βρίζαμε επειδή δεν υπάρχει!’σε που μπορεί το 1ο RMA να έγινε επειδή κάποιος είχε πχ ελαττωματικές μνήμες και νόμιζε ότι φταίει η μητρική ή ότι δεν του άρεσε το χρώμα του PCB και του χάλαγε το case modding κλπ... Σωστος ο Rayden......Ωραια νοοτροπια....!!!!Δηλαδη υποθετω πως εσυ εαν π.χ πας στην αντιπροσωπεια να παρεις ενα αυτοκινητο , δεν θα σε πειραξει εαν εχει κανει καμια 200 χμτρακια , και θα το πληρωσεις για καινουργιο.... ΟΚ..Εγω παντως απο την μερια την δικη μου , ΠΛΗΡΩΝΩ ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΩ....Εαν μου εκαναν 50% εκπτωση λογο μεταχειρησμενου προϊοντος θα το σκεφτομουν , αλλα απο την στιγμη που το πληρωνω για καινουργιο ΑΠΑΙΤΩ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ.....Γκεγκε.....Τωρα οσο αφορα για το rma του πλαισιου , μη τρελαθουμε κιολας ......Εχω ξανακολλησει με ελατωματικη μοβο πιο παλια και μου εβγαλαν το λαδι μεχρι να την αλλαξουν ......( Αχ , εχε χαρη που κολλησα με την chaintech αλλιως....... ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
totally_wired Μάϊος 23, 2005 #17 Κοινοποίηση Μάϊος 23, 2005 Αρχική απάντηση από RaydenΠήγαινε στο μαγαζί, συνεννοήσου/μάλωσε, περίμενε, ξαναπερίμενε, ξαναπήγαινε στο μαγαζί και έλπιζε να έιναι όλα καλά κλπ κλπ... Μα αυτός είναι ο λόγος που κάποιος (από εμάς τουλάχιστο) πάει στο πλαίσιο. Για να έχει το κεφάλι του ήσυχο. Ούτε πας για την ποικιλία, ούτε για τις γνώσεις των πωλητών, ούτε για τις καλές τιμές, ούτε για την εξυπηρέτηση.Πας σε έναν SuperMarket υπολογιστών γιατί ξέρεις ότι ο/η υπάλληλος (που η προηγούμενη δουλεία του ήταν σε μαγαζί με παπλώματα ή στα goodys*) δεν έχει κανέναν όφελος από το να σου δώσει σκάρτο πράγμα και θα στο αλλάξει χωρίς πως και τι εάν έχει πρόβλημα. Όπως έχει πχ ο παππούς στην γραμμή ή ο cosmodata που είναι το αφεντικό στο ταμείο.*Η δουλεία δεν είναι ντροπή ούτε υποτιμό αυτούς που δουλεύουν στα goodys ή στα παπλώματα αλλά αναφέρομαι στην γενικότητα των εργαζομένων ενός μαγαζίου σαν το πλαίσιο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomhel Μάϊος 23, 2005 Author #18 Κοινοποίηση Μάϊος 23, 2005 Υ.Ρ *****Το Γκεγκε..... δεν παει για εσενα , αλλα για κατι εξυπνακιδες που νομιζουν οτι μασαμε κουτοχορτο....Τεσπα , τα εχω ψιλοπαρει με ολη αυτην την ιστορια γιατι ειμαι αναγακασμενος να κανω καμια 180 χμτρ , απογευματιατικα για χαρη τους...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rayden Μάϊος 23, 2005 #19 Κοινοποίηση Μάϊος 23, 2005 Δε διαφωνώ σ' αυτό που λες, αλλά μην ξεχνάς ότι πρόκειται για μια εταιρική πολιτική που υπαγορεύεται απ' τη διοίκηση. Όπερ σημαίνει ότι αν δουν ότι το πράγμα παρατραβάει με τα άσκοπα RMA και δεν έχουν τρόπο να διοχετεύσουν τα RMA'ed προϊόντα (πχ σε ολοκληρωμένα συστήματα που δε βλέπεις τι σου βάζουν), τότε ίσως "σφίξουν" τη διαδικασία για να μη μαζεύουν "ανοιγμένα κουτιά" που κανείς δεν παίρνει.Μην ξεχνάτε ότι αυτή η πολιτική εφαρμόζεται εδώ και λίγο καιρό στο Πλαίσιο (νομίζω κάπου ένα χρόνο) και παλιότερα έπρεπε να αφήσεις κάτι για έλεγχο πριν γίνει το RMA!Α, επίσης δεν ξέρω αν κάποιος από "εσάς τουλάχιστο" (quote) πάει γι' αυτό το λόγο στο Πλαίσιο, ξέρω όμως ότι αν έβρισκε κάτι με 100Ε στον παππού της "Γραμμής" και 120 στο Πλαίσιο τότε κατά 99% θα πήγαινε στον "παππού"!Το γράφω για να δείξω ότι το Πλαίσιο παίζει και με τις τιμές πολύ, όπως πάντα άλλωστε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rayden Μάϊος 23, 2005 #20 Κοινοποίηση Μάϊος 23, 2005 Αρχική απάντηση από tomhel [Σήμερα, στις 12:20] Σωστος ο Rayden......Ωραια νοοτροπια....!!!!Δηλαδη υποθετω πως εσυ εαν π.χ πας στην αντιπροσωπεια να παρεις ενα αυτοκινητο , δεν θα σε πειραξει εαν εχει κανει καμια 200 χμτρακια , και θα το πληρωσεις για καινουργιο.... ΟΚ..Εγω παντως απο την μερια την δικη μου , ΠΛΗΡΩΝΩ ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΩ....Εαν μου εκαναν 50% εκπτωση λογο μεταχειρησμενου προϊοντος θα το σκεφτομουν , αλλα απο την στιγμη που το πληρωνω για καινουργιο ΑΠΑΙΤΩ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ.....Γκεγκε.....Τωρα οσο αφορα για το rma του πλαισιου , μη τρελαθουμε κιολας ......Εχω ξανακολλησει με ελατωματικη μοβο πιο παλια και μου εβγαλαν το λαδι μεχρι να την αλλαξουν ......( Αχ , εχε χαρη που κολλησα με την chaintech αλλιως....... ) Δηλαδή συγκρίνεις το αυτοκίνητο που έχει μηχανική φθορά με τη μητρική? Μήπως έχουν φθαρεί τα... μόρια του πυριτίου? Σόρι, αλλά άτοπη η σύγκριση.Ξέρεις κι εσύ πολύ καλά ότι η μητρική αυτή θα μπορούσε (εφόσον ανήκε σε κάποια απ' τις περιπτώσεις που ανέφερα παραπάνω) να δουλεύει για 10 χρόνια απροβλημάτιστα και να μην το θυμόσουν ότι είχε ανοιχτό κουτί όταν την πήρες. Όπως πιθανότατα θα συμβεί με τον επόμενο που θα την πάρει σε ένα πχ συναρμολογημένο PC από το Πλαίσιο...Η μομφή μου προς εσένα δεν ήταν τόσο για το ότι "δεν ανέχτηκες" το ανοιγμένο κουτί, όσο για το ότι αν το δεις πρακτικά το θέμα, το πιθανότερο ήταν να χάσεις απλώς το χρόνο σου για να πάρεις κάτι ουσιαστικά ίδιο, εφόσον μιλάμε για μητρικές!Σε κάθε περίπτωση απαιτώ κι εγώ σαν κι εσένα να είναι κάτι καινούργιο όταν το παίρνω, αλλά στα ηλεκτρονικά άντε βγάλε άκρη που παίρνεις ένα κουτί που απ' το εργοστάσιο δεν είναι κάν σφραγισμένο με τη γνωστή ζελατίνα (οπότε καταλαβαίνεις αμέσως αν έχει ανοίξει). Απλώς εδώ πέρα μπόρεσες και το είδες και σε πείραξε. Αν κάποιος το είχε κλείσει καλά θα ήταν όλα ΟΚ!Και για το ότι σου έβγαλαν το λάδι το φαντάζομαι, δες την απάντησή μου στον totally_wired.Φιλικά πάντα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.