ByAnyMeansNecessary Πέμπτη at 05:58 μμ Author #41 Πέμπτη at 05:58 μμ Έβαλα το καινούριο psu για να μου φύγει η ιδέα και μια από τα ίδια τόσο στο % load του cpu όσο και της gpu. Το micro stuttering ζει και βασιλεύει. Δυστυχώς, το αξιόμαχο VS650 που κατηγορήσαμε δεν έφταιγε τελικά. Βέβαια τα πράγματα είναι καλύτερα με DX12 και όσο το δυνατόν υψηλότερα γραφικά για να πέφτει βάρος στην gpu.
fatalara Πέμπτη at 06:04 μμ #42 Πέμπτη at 06:04 μμ 4 λεπτά πριν, το μέλος ByAnyMeansNecessary έγραψε: Έβαλα το καινούριο psu για να μου φύγει η ιδέα και μια από τα ίδια τόσο στο % load του cpu όσο και της gpu. Το micro stuttering ζει και βασιλεύει. Δυστυχώς, το αξιόμαχο VS650 που κατηγορήσαμε δεν έφταιγε τελικά. Βέβαια τα πράγματα είναι καλύτερα με DX12 και όσο το δυνατόν υψηλότερα γραφικά για να πέφτει βάρος στην gpu. Δεν βαζεις σε συστημα με καρτα γραφικων τροφοδοτικο με ενα regulator στην γραμμη 5 και 12v.
cabdik Παρασκευή at 06:07 πμ #43 Παρασκευή at 06:07 πμ 12 ώρες πριν, το μέλος fatalara έγραψε: Ενας πυρηνας χρειαζεται να ειναι στο 100% οχι ολος ο επεξεργαστης. Στο 75% σιγουρα υπαρχουν πυρηνες στο 100%. Επισης, το load ανεβαινει και απο την ταχυτητα. Οσο πιο αργος τοσο πιο ψηλα. και παλι .....εξαρταται απο το παιχνιδι, και τι διαχειριση κανει το καθε παιχνιδι στους πυρηνες. Δεν ειναι ολα τα παιχνιδια μονοπυρηνοκεντρικα............!!!!! τα παλια παιχνιδια ηταν γραμμενα για ενα πυρηνα. τωρα πλεον, δεν δικαιολογουνται...........!! και ειδικα το PUBG που οι απαιτησεις του ειναι παρα πολυ χαμηλες.............!!!! 19 ώρες πριν, το μέλος BloodMage έγραψε: κανεις τεραστιο λαθος. εχω δει μπουκαλι απο Cpu με 10% usage. αν εχεις δει μπουκαλι απο CPU με 10%, τοτε καταλαβαινεις τι σημαινει αυτο....! και δεν ειναι προβλημα επεξεργαστη......................
fatalara Παρασκευή at 06:35 πμ #44 Παρασκευή at 06:35 πμ 17 λεπτά πριν, το μέλος cabdik έγραψε: εξαρταται απο το παιχνιδι, και τι διαχειριση κανει το καθε παιχνιδι στους πυρηνες. Δεν ειναι ολα τα παιχνιδια μονοπυρηνοκεντρικα............!!!!! Δεν υπαρχει ισοποση κατανομη στους πυρηνες, οτι παιχνιδι και να παιζεις. Παντα υπαρχει ενας πυρηνας που θα ειναι στο 100% τυχαια. Ποτε ο ενας ποτε ο αλλος. Γιαυτο λεω εξαρχης να ανοιξει το hwinfo να δουμε τι γινεται. Και δεν ειπε μονο για το pubg, εχει παντου. Να δουμε ραμ, cpu ανα πυρηνα load και idle κλπ. Αντι αυτου πηγε και πειραξε την Registry. Εγω μια φορα που ειχα stuttering στο bf ειχα κολλησει κατι στο pc και εφτιαξε με malware bytes. Το ειδα απο το idle που ηταν στο 40%. 3
BloodMage Παρασκευή at 07:08 πμ #45 Παρασκευή at 07:08 πμ 54 λεπτά πριν, το μέλος cabdik έγραψε: και παλι .....εξαρταται απο το παιχνιδι, και τι διαχειριση κανει το καθε παιχνιδι στους πυρηνες. Δεν ειναι ολα τα παιχνιδια μονοπυρηνοκεντρικα............!!!!! τα παλια παιχνιδια ηταν γραμμενα για ενα πυρηνα. τωρα πλεον, δεν δικαιολογουνται...........!! και ειδικα το PUBG που οι απαιτησεις του ειναι παρα πολυ χαμηλες.............!!!! αν εχεις δει μπουκαλι απο CPU με 10%, τοτε καταλαβαινεις τι σημαινει αυτο....! και δεν ειναι προβλημα επεξεργαστη...................... Μάλλον δεν εχεις παιξει pfs competitive online παιχνίδι σε 1080 με ανοιχτό task manager σε μια δεύτερη οθόνη να δεις τα usage των cores του cpu γιαυτο τα γράφεις αυτα Και δεν ειναι μονο το pubg αλλά σχεδόν ολα αυτα τα παιχνίδια εχουν αυτη την συμπεριφορά Οταν ενα Cpu 8 core στον εναν πυρηνα εχει 100% και οι αλλοι 7 ξύνονται, 10% θα σου δείξει σαν overall cpu usage. Καποια πραγματα ειναι 1+1=2 αν δεν μπορεις να τα καταλαβεις δικο σου θεμα.
ByAnyMeansNecessary Παρασκευή at 07:14 πμ Author #46 Παρασκευή at 07:14 πμ Δεν χρειάζεται να τσακωνόμαστε. Πείτε μου πως ακριβώς θέλετε να κάνω τις μετρήσεις και θα σας δώσω τα αποτελέσματα. Θα παίξω με ανοιχτό το hwinfo και θα σας πω το max % από κάθε 1 από τα 12 threads στο Core Usage. Είναι οκ αυτό; 1
BloodMage Παρασκευή at 07:51 πμ #47 Παρασκευή at 07:51 πμ 32 λεπτά πριν, το μέλος ByAnyMeansNecessary έγραψε: Δεν χρειάζεται να τσακωνόμαστε. Πείτε μου πως ακριβώς θέλετε να κάνω τις μετρήσεις και θα σας δώσω τα αποτελέσματα. Θα παίξω με ανοιχτό το hwinfo και θα σας πω το max % από κάθε 1 από τα 12 threads στο Core Usage. Είναι οκ αυτό; Ναι κανε αυτo. Αν και ειναι ξεκαθαρο οτι θα δεις μεγαλο usage σε καποια threads
cabdik Παρασκευή at 07:59 πμ #48 Παρασκευή at 07:59 πμ 43 λεπτά πριν, το μέλος ByAnyMeansNecessary έγραψε: Δεν χρειάζεται να τσακωνόμαστε. Πείτε μου πως ακριβώς θέλετε να κάνω τις μετρήσεις και θα σας δώσω τα αποτελέσματα. Θα παίξω με ανοιχτό το hwinfo και θα σας πω το max % από κάθε 1 από τα 12 threads στο Core Usage. Είναι οκ αυτό; Δεν τσακωνομαστε... δεν υπαρχει λογος. απλα οι νεοτεροι ειναι πιο ενθερμοι. αυτο που ειπα πριν, και μαλλον δεν καταλαβατε την οπτικη μου γωνια, ειναι γιατι πρεπει να φταιει ο CPU και οχι το ιδιο το παιχνιδι.......??
BloodMage Παρασκευή at 08:48 πμ #49 Παρασκευή at 08:48 πμ 46 λεπτά πριν, το μέλος cabdik έγραψε: αυτο που ειπα πριν, και μαλλον δεν καταλαβατε την οπτικη μου γωνια, ειναι γιατι πρεπει να φταιει ο CPU και οχι το ιδιο το παιχνιδι.......?? 1 ώρα πριν, το μέλος BloodMage έγραψε: Μάλλον δεν εχεις παιξει pfs competitive online παιχνίδι σε 1080 με ανοιχτό task manager σε μια δεύτερη οθόνη ολα αυτα τα παιχνιδια ετσι λειτουργουν. Συμφωνω οτι ειναι λαθος αλλα δεν ειναι ενα παιχνιδι Και οτι αλλο παιχνιδι βαλεις εν ετη 25 σε 1080 παλι θα φας ενα μικρο b/n απο cpu, οχι ομως τοσο πολυ οπως με τα online fps 1
fatalara Παρασκευή at 08:49 πμ #50 Παρασκευή at 08:49 πμ 45 λεπτά πριν, το μέλος cabdik έγραψε: Δεν τσακωνομαστε... δεν υπαρχει λογος. απλα οι νεοτεροι ειναι πιο ενθερμοι. αυτο που ειπα πριν, και μαλλον δεν καταλαβατε την οπτικη μου γωνια, ειναι γιατι πρεπει να φταιει ο CPU και οχι το ιδιο το παιχνιδι.......?? Δεν ειπαμε οτι φταιει το cpu, οτι κανει bottleneck ειπαμε. Αυτο μια χαρα δουλευει. Στις περιπτωσεις αυτες απλα αλλαζεις cpu. (Δεν ξερουμε αν εδω χρειαζεται οντως) Αλλιως στελνεις email στην Blueballs Entertainment και της λες φτιαξε το παιχνιδι γτ δεν δουλευει το cpu μου. 1 1
cabdik Παρασκευή at 02:55 μμ #51 Παρασκευή at 02:55 μμ 6 ώρες πριν, το μέλος fatalara έγραψε: Δεν ειπαμε οτι φταιει το cpu, οτι κανει bottleneck ειπαμε. Αυτο μια χαρα δουλευει. Στις περιπτωσεις αυτες απλα αλλαζεις cpu. (Δεν ξερουμε αν εδω χρειαζεται οντως) Αλλιως στελνεις email στην Blueballs Entertainment και της λες φτιαξε το παιχνιδι γτ δεν δουλευει το cpu μου. προσωπικα αυτο κανω...! οταν εχω θεμα που δεν δικαιολογειται απο το HW που εχω, επικοινωνω απ ευθειας με την εταιρεια του εκαστοτε SW. ειτε ειναι παιχνιδι, ειτε καποια επαγγελματικη εφαρμογη...! Αλλα..., το αν θα ακουσουν μονο εμενα, ή αν πρεπει να βρεξει 1000αδες email, για να κανουν κατι, αυτο απτεται σε αυτους...! προσωπικα, παντως περασε ο καιρος που αλλαζα HW για να παιξω ενα παιχνιδι. τωρα ......απλα πεταω το παιχνιδι.................!!!
fatalara Παρασκευή at 06:13 μμ #52 Παρασκευή at 06:13 μμ 3 ώρες πριν, το μέλος cabdik έγραψε: προσωπικα αυτο κανω...! οταν εχω θεμα που δεν δικαιολογειται απο το HW που εχω, επικοινωνω απ ευθειας με την εταιρεια του εκαστοτε SW. ειτε ειναι παιχνιδι, ειτε καποια επαγγελματικη εφαρμογη...! Αλλα..., το αν θα ακουσουν μονο εμενα, ή αν πρεπει να βρεξει 1000αδες email, για να κανουν κατι, αυτο απτεται σε αυτους...! προσωπικα, παντως περασε ο καιρος που αλλαζα HW για να παιξω ενα παιχνιδι. τωρα ......απλα πεταω το παιχνιδι.................!!! Αν μιλαμε για επαγγελματικα γινεται. Η Blueballs Entertainment ομως ετσι για καποιο λογο.
Dr_Nikiforos Χθες στις 01:17 πμ #53 Χθες στις 01:17 πμ Το pubg είχε άπειρα θέματα με το performance που συνεχίζουν να υπάρχουν και το 2025. Υπάρχουν διάφορα tweaks για να το κανουν playable. Ανάλογα το hardware κάποια φέρνουν αποτέλεσμα και κάποια όχι. Προφανώς και psu - cpu - gpu παίζουν τον ρόλο τους αλλά υπό συνθήκες παιχνιδιών (ιδιαίτερα προβληματικών όπως το pubg) θέλει πειραματισμό με τα διάφορα cfg ρυθμίσεων που "παίζουν" στο net. 1
ByAnyMeansNecessary 21 ώρες πριν Author #54 21 ώρες πριν Λοιπόν αφού το έψαξα τόσες μέρες, μπορώ να πω ότι ο 5600 δεν προκαλεί bottleneck στην 6700 η οποία αποδίδει έως και 99% Το PUBG είναι ένα trash game όσον αφορά το optimization που έχει γίνει και επίσης και οι AMD drivers (2024+) δεν είναι ιδανικοί για DX11 games. Μοντάροντας τον driver για να παίζει με Legacy DX11 και όχι DXNAVI, το frametime είναι γρηγορότερο και η ροή πιο smooth. Αν κάποιος θέλει παραπάνω πληροφορίες 【HOW-TO】Install Legacy DX11 driver into Adrenalin 24.x.x and Disable DXNAVI on RDNA2 architecture (2024-09-22 Updated) · SimonMacer/AnWave · Discussion #6 GITHUB.COM 【HOW-TO】Install Legacy DX11 driver into Adrenalin 24.x.x and Disable DXNAVI on RDNA2 architecture (2024-09-22 Updated) AnWave v4.30.8.22 Updated UMD Configuration Profile Selection... Επίσης στην registry χρειάζεται το ShaderCache από 31 (AMD Optimized) να γυρίσει σε 32 (ON) 2
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now