panos 12 Δημοσιεύτηκε Τετάρτη at 10:35 μμ #1 Δημοσιεύτηκε Τετάρτη at 10:35 μμ Καλησπέρα παιδιά, σήμερα είδα μια ύποπτη συναλλαγή στον τραπεζικό μου λογαριασμό της Πειραιώς δεν ξέρω γράφει google ads 9996094966 dublin και πήρε 10€, η τράπεζα μου πρότεινε ακύρωση της κάρτας άλλα λέω μήπως είναι κάτι που όντως έκανα, άλλα δεν ξέρω τι είναι αυτό το google ads, έχω την κάρτα στο ψηφιακό πορτοφόλι της google μήπως κάτι από εκεί να έγινε δεν ξέρω η κάρτα είχε μέσα 13€ και έμειναν 3 και κάτι μέσα τώρα
Luka Πέμπτη at 02:44 πμ #2 Πέμπτη at 02:44 πμ Από την Google δεν σας έχει έρθει εμαιλ; Αν πας στις πληρωμές δεν σας βγάζει λεπτομέρειες; 1
panos 12 Πέμπτη at 06:30 μμ Author #3 Πέμπτη at 06:30 μμ 15 ώρες πριν, το μέλος Luka έγραψε: Από την Google δεν σας έχει έρθει εμαιλ; Αν πας στις πληρωμές δεν σας βγάζει λεπτομέρειες; Τιποτα δεν εχει ερθει καμια συναλαγη δεν φενεται στην google και στον λογαριασμο μου, δεν εχω κανει τιποτα αυτες τις μερες παρα μονο σε pos πληρωσα μια μπουγατσα 7.50€ και ενα σαντουιτς την Δευτερα 5€ εκει εβαλα στοιχεια της καρτας μου αλλα ειναι χρονια το γυραδικο και εχω βαλει κι αλλες καρτες και ποτε δεν εγινε κατι, αυτο ομως αρχισε απο την κυριακη που προσπαθησαν να παρουν χρηματα ακριβως 10€ ηθελαν μολις μπηκαν 13€ πηρανε τα 10 αλλα δεν εκανα καμια συνδρομη δεν μου βγαζει τιποτα στην google ουτε στο πορτοφολι το ψηφιακο της google εχει τιποτα
trib Χθες στις 06:32 πμ #4 Χθες στις 06:32 πμ Κατά 99% έχουν κλαπεί τα στοιχεία σου από κάποιο site που μπορεί να αγόρασες κάτι. Υπάρχουν στο Reddit αντίστοιχα θέματα και οι χρεώσεις ήταν πολύ παραπάνω από 10€ (εκατοντάδες ή και χιλιάδες ευρώ). Οπότε ακύρωσε την κάρτα και κάνε αμφισβήτηση μπας και τα πάρεις πίσω. 1
panos 12 17 ώρες πριν Author #5 17 ώρες πριν 8 ώρες πριν, το μέλος trib έγραψε: Κατά 99% έχουν κλαπεί τα στοιχεία σου από κάποιο site που μπορεί να αγόρασες κάτι. Υπάρχουν στο Reddit αντίστοιχα θέματα και οι χρεώσεις ήταν πολύ παραπάνω από 10€ (εκατοντάδες ή και χιλιάδες ευρώ). Οπότε ακύρωσε την κάρτα και κάνε αμφισβήτηση μπας και τα πάρεις πίσω. Για την αμφισβήτηση συναλλαγής ζητάνε 15€ και δεν με συμφέρει λέει για να πάρω πίσω τα 10€ επίσης λέει είναι δύσκολο και πρέπει να συμφωνήσουν και οι 2 τράπεζες την ακυρωσα παντως την κάρτα θα βγάλω καινούρια, ως μια συναλλαγή που είχα κάνει τον Δεκέμβρη και είχα δώσει στοιχεία κάρτας ήτανε στο keyworld για αγορά κλειδιού για τα windows αλλα απο τοτε μεχρι τωρα δεν ειχα δει τιποτα υποπτο 1
trib 16 ώρες πριν #6 16 ώρες πριν 2 λεπτά πριν, το μέλος panos 12 έγραψε: Για την αμφισβήτηση συναλλαγής ζητάνε 15€ και δεν με συμφέρει λέει για να πάρω πίσω τα 10€ επίσης λέει είναι δύσκολο και πρέπει να συμφωνήσουν και οι 2 τράπεζες την ακυρωσα παντως την κάρτα θα βγάλω καινούρια, ως μια συναλλαγή που είχα κάνει τον Δεκέμβρη και είχα δώσει στοιχεία κάρτας ήτανε στο keyworld για αγορά κλειδιού για τα windows αλλα απο τοτε μεχρι τωρα δεν ειχα δει τιποτα υποπτο Το κάνουν επίτηδες, να διατηρούν τα στοιχεία εννοώ χωρίς να τα χρησιμοποιήσουν, για να μην γίνεις alert και το ακυρώσεις απευθείας. Σε αυτές τις περιπτώσεις/αγορές, η καλύτερη λύση είναι εικονικές κάρτες μιας χρήσης (σαν αυτές που βγάζει η Revolut). 1
acct 16 ώρες πριν #7 16 ώρες πριν 27 minutes ago, panos 12 said: Για την αμφισβήτηση συναλλαγής ζητάνε 15€ και δεν με συμφέρει λέει για να πάρω πίσω τα 10€ επίσης λέει είναι δύσκολο και πρέπει να συμφωνήσουν και οι 2 τράπεζες την ακυρωσα παντως την κάρτα θα βγάλω καινούρια, ως μια συναλλαγή που είχα κάνει τον Δεκέμβρη και είχα δώσει στοιχεία κάρτας ήτανε στο keyworld για αγορά κλειδιού για τα windows αλλα απο τοτε μεχρι τωρα δεν ειχα δει τιποτα υποπτο Δεν μπορούν να σε χρεώνουν 15€ για να αμφισβητήσεις μια χρέωση που έγινε παράνομα, χωρίς τη συγκατάθεσή σου. Ακυρώνεις την επίμαχη κάρτα και στέλνεις έγγραφο αίτημα αμφισβήτησης της χρέωσης. Λογικά ισχύει ακόμη το e-mail dispute@piraeusbank.gr. Αν θέλουν, ας σου απαντήσουν εγγράφως στο μήνυμά σου ότι θέλουν να σε χρεώσουν 15€ για την αμφισβήτηση χρέωσης για μια υπηρεσία ή προϊόν που ουδέποτε προμηθεύτηκες. 1
panos 12 12 ώρες πριν Author #8 12 ώρες πριν 4 ώρες πριν, το μέλος trib έγραψε: Το κάνουν επίτηδες, να διατηρούν τα στοιχεία εννοώ χωρίς να τα χρησιμοποιήσουν, για να μην γίνεις alert και το ακυρώσεις απευθείας. Σε αυτές τις περιπτώσεις/αγορές, η καλύτερη λύση είναι εικονικές κάρτες μιας χρήσης (σαν αυτές που βγάζει η Revolut). Για να προστατευτώ στο μέλλον σε σαιτ που δε γνωρίζω πως μπορώ να πληρώνω; με paysafe ας πούμε άλλα αμα εχει μονο επιλογη για καρτα; αυτες τις revolut πως τις βγάζεις 4 ώρες πριν, το μέλος acct έγραψε: Δεν μπορούν να σε χρεώνουν 15€ για να αμφισβητήσεις μια χρέωση που έγινε παράνομα, χωρίς τη συγκατάθεσή σου. Ακυρώνεις την επίμαχη κάρτα και στέλνεις έγγραφο αίτημα αμφισβήτησης της χρέωσης. Λογικά ισχύει ακόμη το e-mail dispute@piraeusbank.gr. Αν θέλουν, ας σου απαντήσουν εγγράφως στο μήνυμά σου ότι θέλουν να σε χρεώσουν 15€ για την αμφισβήτηση χρέωσης για μια υπηρεσία ή προϊόν που ουδέποτε προμηθεύτηκες. Θα το δοκιμάσω να στείλω αν είναι, άλλα τώρα ακυρώθηκε η κάρτα μου παίζει κάποιο ρολο; θα στείλω αν είναι
acct 11 ώρες πριν #9 11 ώρες πριν 38 minutes ago, panos 12 said: Θα το δοκιμάσω να στείλω αν είναι, άλλα τώρα ακυρώθηκε η κάρτα μου παίζει κάποιο ρολο; θα στείλω αν είναι Ίσα-ίσα, συνήθως είναι αναγκαίο να την ακυρώσεις, αν επικαλείσαι απάτη. Τώρα βλέπω ότι έχουν προσθέσει και στο e-banking επιλογή. Κάρτες > Οι Πιστωτικές Κάρτες μου > Αμφισβήτηση συναλλαγών με κάρτα. Δες μήπως σε εξυπηρετεί και από εκεί.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now