tsakdim Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 9, 2024 #1 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 9, 2024 Αντιμετωπίζω ενα προβλημα με εναν δισκο SEAGATE HDD SKYHAWK AI 16TB ST16000VE000 τον οποιο τον έχω στο NAS και το S.M.A.R.T. προγραμμα μου ζήτησε να τον αντικαταστήσω και κοκκίνησε την θέση του. Το κουφό της υπόθεσης ειναι πως ενώ ολα τα διαγνωστικά βγάζουν πως ο δίσκος είναι εντάξει, το NAS δεν τον δέχεται (qnap 8άρι) με την αιτιολογία πως ενδεχομένως έχει bad blocks. Διαβασα με το SKYtools της SEAGATE τον δισκο σε ενα απλο μηχανημα και βλέπω πως το firmware δεν εχει σωστό κωδικό. Τι εκτίμηση κάνετε για τον δίσκο αυτό? Να σημειώσω πως μπορώ να μεταφέρω και αποθηκεύσω σε αυτόν κανονικά αρχεία....
tsakdim Δεκέμβριος 12, 2024 Author #3 Δεκέμβριος 12, 2024 ΤΟ ΘΕΜΑ ειναι πως δεν μπορω να βρω firmware...λεει η SEAGATE πως δεν υπάρχει νεο και δεν δίνει καποιο firmware να κατεβασω!
minast Δεκέμβριος 12, 2024 #4 Δεκέμβριος 12, 2024 Δεν κατάλαβα τι εννοείς όταν λες ότι το firmware δεν έχει σωστό κωδικό... Πάντως δεν χάνεις κάτι να τρέξεις κι ένα extended SMART test για να ελέγξεις και την επιφάνεια του δίσκου.
tsakdim Δεκέμβριος 13, 2024 Author #5 Δεκέμβριος 13, 2024 Το έχω κάνει αυτό με το SMART αλλα εβγαλε ως αποτέλεσμα πως ολα ειναι καλά όμως το NAS δεν τον δέχεται... Οταν λέω πως δεν εχει σωστό κωδικό...δες τι γράφει ως κωδικό serial number στην εικόνα που εβαλα πιο πάνω. Το προβλήμα ειναι πως δεν δίνει η seagate καποιο firmware για να το περασω απο πάνω...δεν δίνει τιποτα... τα SEAtools μονον από λογισμικό...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now