Jump to content



Πρόβλημα με οθόνη LG UltraGear 27GR93U-B


panos 12

Recommended Posts

Καλησπέρα παιδιά, έχω ένα πρόβλημα με τη συγκεκριμένη οθόνη, στον ένα μήνα που την αγόρασα ξαφνικά όταν την άνοιγα έβγαζε γραμμές στο άνοιγμά που βγάζει το λογότυπο αποφάσισα μετά από αρκετό καιρό περίπου 5 μήνες γιατί δε μου το έκανε συνέχεια να τη στείλω στην αντιπροσωπεία της LG,  η οθόνη είναι αγορασμένη από το αμαζον. Λοιπόν, ήρθαν την πήρανε κάνανε περίπου 1 εβδομάδα δεν τους έβγαλε το πρόβλημα, τη φέρνουν σπίτι τη συνδέει ο τεχνικός, στάθηκα τυχερός εκεί γιατί το έκανε το πρόβλημα  στο άνοιγμα, την ξανά παίρνει πάλι πίσω, με λέει θα γίνει αλλαγή πάνελ, αλλάζουν το πάνελ περίπου 3 εβδομάδες την ειχανε, όλα λέει καλώς. Τίποτα τελικά δεν άλλαξε τα ίδια προβλήματα και χειρότερα, η οθόνη πλέον σβήνει πολλές φορές όταν βλέπω πχ το google street view κυρίως ή όταν παίζει κάποιο βίντεο στο youtube άλλα το κυριότερο είναι και το έντονο flickering που εχει. Έρχονται ξανά παίρνουν την οθόνη για 3 φορά με λένε δε βλέπουμε το πρόβλημα, επειδή έμεινα χωρίς υπολογιστή πήγα την πήρα την οθόνη άλλα με λέει ο υπεύθυνος της LG αντε και να αλλάξουμε την πλακέτα θα φτιάξει το πρόβλημα;  Δυστυχώς βλέπω στο ίδιο μοντέλο της οθόνης αναφορές και από άλλους χρήστες στο αμαζον ότι είναι ελαττωματικό ακριβώς οι ίδιες γραμμές, με λέει αυτός στην LG μπορεί να την έσπασαν την οθόνη και άλλες τέτοιες δικαιολογίες. Με λίγα λόγια κάνανε αλλαγή πάνελ ενώ δεν ήτανε αυτό το πρόβλημα, η οθόνη έκανε 650€ και δεν μπορώ να βγάλω άκρη, σαν τελευταία λύση είναι να τη στείλουμε στο αμαζον άλλα δεν ξέρω τώρα αλλάχτηκε και το πάνελ θα τη δεχτούν;          

1.jpg

2.jpg

3.jpg

20240724170949_c7a7d25d.jpeg

Link to comment
Share on other sites

18 λεπτά πριν, το μέλος fatalara έγραψε:

Η οθονη επρεπε να παει στο amazon και οχι στην LG. Θα την αλλαζαν με καινουργια και τελος. Πως σου ηρθε να την στειλεις εκει?

Επειδή έχουμε υποτίθεται  Ελληνική αντιπροσωπεία, άλλα δεν ξέρει τι τους γίνεται και αλλάζουν πάνελ χωρίς να ξέρουν στην τύχη και φέρνουν την οθόνη με δαχτυλιές γεμάτες γιατί από εκεί πιάνουμε την οθόνη δεν έγινε και κάτι και με ξεβιδωμένη βάση. Επίσης, από το αμαζον μου την παρήγγειλε μαγαζί όχι εγώ, απλά έπρεπε να την πάω μέχρι το μαγαζί να την αποστείλει το θεμα ειναι τωρα θα την δεχτει το αμαζον;      

Link to comment
Share on other sites

Βάλτην στο κουτί και στείλε την πίσω. Στην φόρμα για το RMA βάλε ότι φωτογραφίες έχεις από τις γραμμές που εμφανίζει κατά καιρούς. Αν είναι από το ίδιο το Amazon και όχι από πωλητή στην πλατφόρμα, δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 3/9/2024 at 9:05 ΠΜ, το μέλος masteroidz έγραψε:

Βάλτην στο κουτί και στείλε την πίσω. Στην φόρμα για το RMA βάλε ότι φωτογραφίες έχεις από τις γραμμές που εμφανίζει κατά καιρούς. Αν είναι από το ίδιο το Amazon και όχι από πωλητή στην πλατφόρμα, δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα.

Δυστυχώς, δεν την αγόρασα εγώ από μαγαζί την πήρα, που την αγόρασε από το αμαζον της Γερμανιας  μάλλον είναι από πωλητή  δεν ειμαι σιγουρος 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.