Ben Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 19, 2023 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 19, 2023 Έχω το speedport plus 2 από την cosmote και θέλω να χρησιμοποιώ την δικιά μου συσκευή voip 'yealink' η οποία είναι συνδεδεμένη με το lan2 (χωρίς να χρησιμοποιώ το analog telephone το οποίο είναι συνδεδεμένο στην μπρίζα phone1 ή phone2). Δεν καταφέρνω να κάνω register την γράμμη του ΟΤΕ στο συστήμά μου ενώ έχω το σωστό όνομα χρήστη και κώδικο. Έχει κανείς καμία ιδέα για το πως μπορώ να το φτιάξω; Link to comment Share on other sites More sharing options...
mr.Vox Οκτώβριος 15 #2 Κοινοποίηση Οκτώβριος 15 (edited) Καλημέρα δεν ξέρω πως βρέθηκα στο forum αν και είμαι γραμμένος από παλιά. Δεν ξέρω αν έλυσες το πρόβλημα ή αν το άφησες έτσι. Παρόμοιο πρόβλημα αντιμετωπίζω και εγώ και μάλλον πρέπει να είναι γενικότερο το πρόβλημα. Αν βρήκες λύση ενημέρωσε όπως θα κάνω και εγώ. Με την αναβάθμιση μου σε fiber στην Cosmote και με router Speedport Plus 2 έχω το εξής θέμα. Με αυτό το SpeedPort Plus 2 λοιπόν δεν έχω καταφέρει να «περάσω» κλήσεις VOIP με αντίστοιχη τηλεφωνική συσκευή πχ Gigaset Voip. Έχω τους αριθμούς registered κανονικά αλλά ούτε ακούω, ούτε με ακούνε ανεξάρτητα από τον πάροχο. Δοκιμάσω και με μια σταθερή συσκευή Grandstream που έχω η οποία δεν είναι ασύρματη.( Ο αριθμός COSMOTE #+3021XXXXXXX@ims.otenet.gr# λειτουργεί κανονικά από την Line 1 ή Line 2.) Το πρόβλημα για να είμαι κατανοητός είναι με συσκευές IP συνδεδεμένες στις LAN. Με το προηγούμενο router το SpeedPort Plus και με γραμμή VDSL δεν υπήρχε θέμα. Το θέμα υπήρχε και με το Zoiper. Με την εφαρμογή Zoiper στο κινητό βρέθηκε λύση. Στην αρχή οι κλήσεις δεν «περνούσαν» από το WiFI αλλά μόνο μέσω κινητής 4G. Η λύση για να «περνούν» μέσω του Speedport Plus2 και το WiFi ήταν στις ρυθμίσεις Network -> Transport Type επιλέgoyme TLS. Δυστυχώς στις συσκευές τις «κανονικές» δεν βλέπω τέτοια ρύθμιση. Σε επικοινωνία με Voip πάροχο και μετά από ελέγχους διαπιστώθηκε ότι είναι ενεργοποιημένο to SIP ALG στο router. Σε έλεγχο που έκανα στις ρυθμίσεις μέσω web interface δεν είναι εμφανή αυτή η ρύθμιση. Υπήρχε όμως στο παλαιότερο router που προφανώς τώρα είναι κρυμμένη. Ο τεχνικός του Voio πάροχου μου είπε ότι είναι κρυμμένη και δεν τη βλέπω. Επικοινώνησα με το τεχνικό τμήμα της Cosmote όπου απλά μου είπαν ότι θα το κοιτάξουν. Σε δοκιμές που έκανα ακριβώς με την ίδια συσκευή όπως είναι σεταρισμένη σε σπίτι γείτονα με Vodafone Fiber η φωνή «περνάει» κανονικά. Εδώ κάποιες πληροφορίες σχετικά με το SIP ALG που βρήκα . Ο πάροχος μου δεν είναι αυτός αλλά μάλλον κάτι τέτοιο συμβαίνει. Αναμένω την επίλυση από την Cosmote. Ίσως αντιμετωπίζουν και άλλοι πρόβλημα οπότε ίσως οι πληροφορίες αυτές είναι χρήσιμες. Επίσης δεν μπορώ να κάνω κλήσεις μεταξύ δικτύου gigaset. (Το δικό της που έχει η gigaset και λειτουργεί αποκλειστικά δωρεάν μεταξύ συσκευών gigaset Voip). Χθες δοκίμασα τρεις συσκευές. Softphone δεν βρήκα για να δοκιμάσω. Με πήραν σήμερα από την Cosmote. με τα χίλια ζόρια να με καταλάβει αυτός ότι μιλάω για συσκευές voip συνδεδεμένες σε θύρες LAN και όχι για την γραμμή του OTE που αυτή λειτουργεί κανονικά. Σίγουρα το πρόβλημα είναι δικό τους. Μου παρέδωσαν άλλο router αφού εκεί ίσως εντοπίζεται το πρόβλημα. Και το νέο router είναι το Speedpprt Plus2 Υπάρχει όμως διαφορά. Αυτό που πήρα χθες είναι της sercomm ενώ αυτό που έχω πάνω είναι το arcadyan. Θα αρχίσω τις δοκιμές. Δοκίμασα και το Speedport Plus2 SERCOM το οποίο δεν κάνει registration στην τηλεφωνία COSMOTE #+3021XXXXXXX@ims.otenet.gr# ενώ το ARCADYAN κάνει registrtion κανονικά. Καινούργιο αυτό. Internet όλα κανονικά. Τι μπορεί να συμβαίνει; Το 13788 μου το δηλώνει βλάβη και θα πρέπει να παρέμβει τεχνικός; ΕΡΩΤΗΣΗ Αυτός που μίλησα στην τεχνική υπηρεσία δεν είναι τεχνικός ώστε να απαντήσει; Με λίγα λόγια αυτή την στιγμή έχω και τα δύο router υπό δοκιμή. Το πρόβλημα μου είναι και στις δυο περιπτώσεις δεν μπορώ να κάνω χρήση VOIP συσκευές και να χρησιμοποιήσω και άλλους πάροχους. Οι αριθμοί Voip άλλων παρόχων γίνονται registered κανονικά αλλά δεν ακούω και δεν με ακούν. Σε αυτό που έβαλα τώρα το SERCOM ούτε ο αριθμός σταθερής 210ΧΧΧΧΧΧ κάνει registration. Οπότε πίσω στην πρώτη για να έχουμε τηλεφωνία μέχρι να παρέμβει ο τεχνικός. Εδώ και ένα test που έκανα. αλημέρα δεν ξέρω πως βρέθηκα στο forum αν και είμαι γραμμένος από παλιά. Δεν ξέρω αν έλυσες το πρόβλημα ή αν το άφησες έτσι. Με την αναβάθμιση μου σε fiber στην Cosmote και με router Speedport Plus 2 έχω το εξής θέμα. Με αυτό το SpeedPort Plus 2 λοιπόν δεν έχω καταφέρει να «περάσει» κλήσεις VOIP με αντίστοιχη τηλεφωνική συσκευή πχ Gigaset Voip. Έχω τους αριθμούς registered κανονικά αλλά ούτε ακούω, ούτε με ακούνε ανεξάρτητα από τον πάροχο. Δοκιμάσω και με μια σταθερή συσκευή Grandstream που έχω η οποία δεν είναι ασύρματη. Με το προηγούμενο router το SpeedPort Plus και με γραμμή VDSL δεν υπήρχε θέμα. Το θέμα υπήρχε και με το Zoiper. Με την εφαρμογή Zoiper στο κινητό βρέθηκε λύση. Στην αρχή οι κλήσεις δεν «περνούσαν» από το WiFI αλλά μόνο μέσω κινητής 4G. Η λύση για να «περνούν» μέσω του Speedport Plus2 και το WiFi ήταν στις ρυθμίσεις Network -> Transport Type επιλέgoyme TLS. Δυστυχώς στις συσκευές τις «κανονικές» δεν βλέπω τέτοια ρύθμιση. Σε επικοινωνία με Voip πάροχο και μετά από ελέγχους διαπιστώθηκε ότι είναι ενεργοποιημένο to SIP ALG στο router. Σε έλεγχο που έκανα στις ρυθμίσεις μέσω webinterface δεν είναι εμφανή αυτή η ρύθμιση. Υπήρχε όμως στο παλαιότερο router που προφανώς τώρα είναι κρυμμένη. Ο τεχνικός του Voio πάροχου μου είπε ότι είναι κρυμμένη και δεν τη βλέπω. Επικοινώνησα με το τεχνικό τμήμα της Cosmote όπου απλά μου είπαν ότι θα το κοιτάξουν. Σε δοκιμές που έκανα ακριβώς με την ίδια συσκευή όπως είναι σεταρισμένη σε σπίτι γείτονα με Vodafone Fiber η φωνή «περνάει» κανονικά. Εδώ κάποιες πληροφορίες σχετικά με το SIP ALG που βρήκα . Ο πάροχος μου δεν είναι αυτός αλλά μάλλον κάτι τέτοιο συμβαίνει. Αναμένω την επίλυση από την Cosmote. Ίσως αντιμετωπίζουν και άλλοι πρόβλημα οπότε ίσως οι πληροφορίες αυτές είναι χρήσιμες. Επίσης δεν μπορώ να κάνω κλήσεις μεταξύ δικτύου gigaset. (Το δικό της που έχει η gigaset και λειτουργεί αποκλειστικά δωρεάν μεταξύ συσκευών gigaset Voip). Χθες δοκίμασα τρεις συσκευές. Softphone δεν βρήκα για να δοκιμάσω. Με πήραν σήμερα από την Cosmote. με τα χίλια ζόρια να με καταλάβει αυτός ότι μιλάω για συσκευές voip συνδεδεμένες σε θύρες LAN και όχι για την γραμμή του OTE που αυτή λειτουργεί κανονικά. Σίγουρα το πρόβλημα είναι δικό τους. Μου παρέδωσαν άλλο router αφού εκεί ίσως εντοπίζεται το πρόβλημα. Και το νέο router είναι το Speedpprt Plus2 Υπάρχει όμως διαφορά. Αυτό που πήρα χθες είναι της sercomm ενώ αυτό που έχω πάνω είναι το arcadyan. Θα αρχίσω τις δοκιμές. Δοκίμασα και το Speedport Plus2 SERCOM το οποίο δεν κάνει registration στην τηλεφωνία COSMOTE #+3021XXXXXXX@ims.otenet.gr# ενώ το ARCADYAN κάνει registrtion κανονικά. Καινούργιο αυτό. Internet όλα κανονικά. Τι μπορεί να συμβαίνει; Το 13788 μου το δηλώνει βλάβη και θα πρέπει να παρέμβει τεχνικός; ΕΡΩΤΗΣΗ Αυτός που μίλησα στην τεχνική υπηρεσία δεν είναι τεχνικός ώστε να απαντήσει; Με λίγα λόγια αυτή την στιγμή έχω και τα δύο router υπό δοκιμή. Το πρόβλημα μου είναι και στις δυο περιπτώσεις δεν μπορώ να κάνω χρήση VOIP συσκευές και να χρησιμοποιήσω και άλλους πάροχους. Οι αριθμοί Voip άλλων παρόχων γίνονται registered κανονικά αλλά δεν ακούω και δεν με ακούν. Σε αυτό που έβαλα τώρα το SERCOM ούτε ο αριθμός σταθερής 210ΧΧΧΧΧΧ κάνει registration. Οπότε πίσω στην πρώτη για να έχουμε τηλεφωνία μέχρι να παρέμβει ο τεχνικός. Εδώ και ένα test που έκανα. αλημέρα δεν ξέρω πως βρέθηκα στο forum αν και είμαι γραμμένος από παλιά. Δεν ξέρω αν έλυσες το πρόβλημα ή αν το άφησες έτσι. Με την αναβάθμιση μου σε fiber στην Cosmote και με router Speedport Plus 2 έχω το εξής θέμα. Με αυτό το SpeedPort Plus 2 λοιπόν δεν έχω καταφέρει να «περάσει» κλήσεις VOIP με αντίστοιχη τηλεφωνική συσκευή πχ Gigaset Voip. Έχω τους αριθμούς registered κανονικά αλλά ούτε ακούω, ούτε με ακούνε ανεξάρτητα από τον πάροχο. Δοκιμάσω και με μια σταθερή συσκευή Grandstream που έχω η οποία δεν είναι ασύρματη. Με το προηγούμενο router το SpeedPort Plus και με γραμμή VDSL δεν υπήρχε θέμα. Το θέμα υπήρχε και με το Zoiper. Με την εφαρμογή Zoiper στο κινητό βρέθηκε λύση. Στην αρχή οι κλήσεις δεν «περνούσαν» από το WiFI αλλά μόνο μέσω κινητής 4G. Η λύση για να «περνούν» μέσω του Speedport Plus2 και το WiFi ήταν στις ρυθμίσεις Network -> Transport Type επιλέgoyme TLS. Δυστυχώς στις συσκευές τις «κανονικές» δεν βλέπω τέτοια ρύθμιση. Σε επικοινωνία με Voip πάροχο και μετά από ελέγχους διαπιστώθηκε ότι είναι ενεργοποιημένο to SIP ALG στο router. Σε έλεγχο που έκανα στις ρυθμίσεις μέσω webinterface δεν είναι εμφανή αυτή η ρύθμιση. Υπήρχε όμως στο παλαιότερο router που προφανώς τώρα είναι κρυμμένη. Ο τεχνικός του Voio πάροχου μου είπε ότι είναι κρυμμένη και δεν τη βλέπω. Επικοινώνησα με το τεχνικό τμήμα της Cosmote όπου απλά μου είπαν ότι θα το κοιτάξουν. Σε δοκιμές που έκανα ακριβώς με την ίδια συσκευή όπως είναι σεταρισμένη σε σπίτι γείτονα με Vodafone Fiber η φωνή «περνάει» κανονικά. Εδώ κάποιες πληροφορίες σχετικά με το SIP ALG που βρήκα . Ο πάροχος μου δεν είναι αυτός αλλά μάλλον κάτι τέτοιο συμβαίνει. Αναμένω την επίλυση από την Cosmote. Ίσως αντιμετωπίζουν και άλλοι πρόβλημα οπότε ίσως οι πληροφορίες αυτές είναι χρήσιμες. Επίσης δεν μπορώ να κάνω κλήσεις μεταξύ δικτύου gigaset. (Το δικό της που έχει η gigaset και λειτουργεί αποκλειστικά δωρεάν μεταξύ συσκευών gigaset Voip). Χθες δοκίμασα τρεις συσκευές. Softphone δεν βρήκα για να δοκιμάσω. Με πήραν σήμερα από την Cosmote. με τα χίλια ζόρια να με καταλάβει αυτός ότι μιλάω για συσκευές voip συνδεδεμένες σε θύρες LAN και όχι για την γραμμή του OTE που αυτή λειτουργεί κανονικά. Σίγουρα το πρόβλημα είναι δικό τους. Μου παρέδωσαν άλλο router αφού εκεί ίσως εντοπίζεται το πρόβλημα. Και το νέο router είναι το Speedpprt Plus2 Υπάρχει όμως διαφορά. Αυτό που πήρα χθες είναι της sercomm ενώ αυτό που έχω πάνω είναι το arcadyan. Θα αρχίσω τις δοκιμές. Δοκίμασα και το Speedport Plus2 SERCOM το οποίο δεν κάνει registration στην τηλεφωνία COSMOTE #+3021XXXXXXX@ims.otenet.gr# ενώ το ARCADYAN κάνει registrtion κανονικά. Καινούργιο αυτό. Internet όλα κανονικά. Τι μπορεί να συμβαίνει; Το 13788 μου το δηλώνει βλάβη και θα πρέπει να παρέμβει τεχνικός; ΕΡΩΤΗΣΗ Αυτός που μίλησα στην τεχνική υπηρεσία δεν είναι τεχνικός ώστε να απαντήσει; Με λίγα λόγια αυτή την στιγμή έχω και τα δύο router υπό δοκιμή. Το πρόβλημα μου είναι και στις δυο περιπτώσεις δεν μπορώ να κάνω χρήση VOIP συσκευές και να χρησιμοποιήσω και άλλους πάροχους. Οι αριθμοί Voip άλλων παρόχων γίνονται registered κανονικά αλλά δεν ακούω και δεν με ακούν. Σε αυτό που έβαλα τώρα το SERCOM ούτε ο αριθμός σταθερής 210ΧΧΧΧΧΧ κάνει registration. Οπότε πίσω στην πρώτη για να έχουμε τηλεφωνία μέχρι να παρέμβει ο τεχνικός. Eδώ φαίνεται ότι στο router είναι ενεργοποιημένο το SIP ALG How to Detect and Disable a SIP ALG VoIP Troubleshooting Tools Knowledgebase : VoIP Troubleshooting Tools Χθες ήρθε τεχνικός της Cosmote ο οποίος δεν μπορούσε να κατανοήσει το πρόβλημα. Οπότε παρέμεινα με το touter Speedportplus της Arcadyan Τελευταίες προσπάθειες ήταν να ανοίξω ports με port forwarding και port triggering. Δεν κατάφερα κάτι και το πρόβλημα παραμένει. Αυτές είναι οι δικές μου παρατηρήσεις στο πρόβλημα αυτό και θα απευθυνθώ στην Cosmote εγγράφως για την επίλυση του. Έγινε επεξεργασία Οκτώβριος 15 από mr.Vox Link to comment Share on other sites More sharing options...
mr.Vox Νοέμβριος 3 #3 Κοινοποίηση Νοέμβριος 3 CGNAT: A Complete Guide to Carrier-Grade NAT [2024] Το μόνο που δεν είχα τσεκάρει. Βλέπω ότι άλλη IP έχει το router και άλλη μου βγάζει ο browser οπότε μάλλον με έχουν σε cgnat. Για αυτό και δεν δουλεύει τίποτα με το port forwarding Με το cmd μου δείχνει tracert my ip μου βγάζει ένα αποτέλεσμα. Πάντως μάλλον κάτι τρέχει. Λύθηκε το πρόβλημα με το VOIP Ζήτησα και με γύρισαν σε IPV4. Τουλάχιστον αυτό μου είπαν. Η φράση κλειδί για να καταλάβει αυτή που σήκωσε το τηλέφωνο στο 13788 είναι. Δεν λειτουργούν οι κάμερες. Ούτε για Voip καταλάβαινε ούτε για Grandstream συσκευές και τέτοια. Τι έκανε δεν ξέρω. Γιατί το router συνεχίζει και βγάζει διαφορετικές IP σε σχέση με αυτή που δίνει το My ip. Στο μεταξύ έχω κάμερες αλλά εκεί δεν είχα ποτέ πρόβλημα και δεν έδινα σημασία. Σε πέντε λεπτά μετά από επανεκκίνηση που έκανε από την πλευρά της τα τηλέφωνα ξεκίνησαν κανονικά. Μου ζήτησε ένα κινητό για να συνεχίσουμε να μιλάμε και όλα μετα καλά. Τρεις μήνες το πάλευα. Ο ένας έλεγε το άλλο και ο καθένας το δικό του όπως και εγώ τώρα. Δεν μιλάμε μόνο για έναν Voip πάροχο αλλά διαφορετικούς και όλοι λειτουργούν. Το πρωί πριν πάρω το 13788 είχα δοκιμάσει και δεν λειτουργούσαν ενώ οι αριθμοί ήταν registered. Το zoiper σε μένα έπαιζε μόνο με ρύθμιση στο network TLS Μακάρι να συνεχίσουμε έτσι. Παρόμοια θέματα θυμάμαι υπήρχαν τότε και με το ADSL πριν πολλά χρόνια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now