Jump to content



Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε (edited)

Καλησπερα σε ολους

θα ηθελα την συμβουλη σας παρακαλω. Εχω δυο ιδιους υπολογιστες γραφειου σ ενα καταστημα και θελω (αν γινεται…) να συνδεθουν μεταξυ τους.

 

και για να γινω πιο σαφης… και στους δυο εργαζομαστε σ ενα συγκεκριμενο αρχειο excel. Θα ηθελα οταν γραφουμε καποια δεδομενα σ ενα απ τα δυο pc, αυτοματως να αποθηκευονται και στο excelακι του αλλου!

 

υπαρχει ευκολος τροπος;;; Με καποιο ειδικο καλωδιο; (παρακαλω θεωρηστε με σχεδον ασχετο σε σχεση με ολα οσα διαβαζω κατα καιρους στο forum σας)

 

Σας ευχαριστω για την προσοχη σας!

 

βαγγελης.

Έγινε επεξεργασία από Kp61

Δεν ξέρω αν ο σκιέρ από πάνω αυτό εννοεί αλλά για μένα το ευκολότερο θα ήταν ένα κοινόχρηστο google excel (spreadsheet)

  • Like 3
  • Agree 1

Η ποιο οικονομική λύση είναι αυτή που προτείνει ο schumifer με όποιους περιορισμούς σε δυνατότητες έχει το google excel. Εναλλακτικά πας σε Office 365 που εκεί κάνεις αυτό που θέλεις με live εικόνα αν είναι κάποιος μέσα και τι αλλάζει αλλά έχει συνδρομή.

  • Like 1

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.