Jump to content



Assassin’s Creed Mirage [5 Οκτωβρίου 2023]


GFFermari

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Εγώ πάντως είμαι ήδη hyped. Ειδικά αν όντως το συγκεκριμένο επιστρέψει στο στυλ των 1/2/Brotherhood/Revelations όπως λένε, μιας και δεν είμαι καθόλου φαν της rpg κατεύθυνσης που έχει πάρει η σειρά. Κατ' εμέ αυτό το φορματ δεν εξυπηρετεί το storytelling τους.

Καταπληκτική επιλογή voice actor για τη mentor του προταγωνιστή.

Έγινε επεξεργασία από apostolis159
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 8 months later...
  • 2 weeks later...

AC 1 με καλύτερα γραφικά. Αν μιλάμε για 15-20 ώρες, ok. Δεν βλέπω μεγάλες αλλαγές/βελτιώσεις, εν έτει 2023 έχουν κολλήσει με το ''τώρα σε βλέπω - τώρα δεν σε βλέπω'' system detection.

Πολύ χαμηλά τα κτήρια, οι κάτοικοι κι οι φρουροί θα κοιτάζουν -λογικά- τα παρτέρια για να μη σε δουν.

Α, τώρα που το ανέφερα, τι κόλλημα κι αυτό με τα παρτέρια και τα τοποθετημένα σε βολικά σημεία haystacks. 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

On 13/6/2023 at 8:29 ΠΜ, το μέλος DEADLAZARUS έγραψε:

AC 1 με καλύτερα γραφικά. Αν μιλάμε για 15-20 ώρες, ok. Δεν βλέπω μεγάλες αλλαγές/βελτιώσεις, εν έτει 2023 έχουν κολλήσει με το ''τώρα σε βλέπω - τώρα δεν σε βλέπω'' system detection.

 

Θες να σε προσλάβουν για να τους πεις πώς θα το φτιάξουν; :hehe: Γιατί βλέπω μόνο γκρίνια αλλά από προτάσεις, καμία. Δε θα δεχτώ το "μα εγώ δεν είμαι game developer". Σε χαλάει κάτι; Τι έχεις να προτείνεις καλύτερο που θα κάνει το game να είναι still AC και όχι splinter cell ξέρω γω ; 

 

On 13/6/2023 at 8:29 ΠΜ, το μέλος DEADLAZARUS έγραψε:

Πολύ χαμηλά τα κτήρια, οι κάτοικοι κι οι φρουροί θα κοιτάζουν -λογικά- τα παρτέρια για να μη σε δουν.

 

Στείλε τους ένα mail να βάλουν μερικούς ουρανοξύστες :rofl:  

 

On 13/6/2023 at 8:29 ΠΜ, το μέλος DEADLAZARUS έγραψε:

Α, τώρα που το ανέφερα, τι κόλλημα κι αυτό με τα παρτέρια και τα τοποθετημένα σε βολικά σημεία haystacks. 

Ισχύει ό,τι και με το πρώτο quote. Αυτό είναι το AC από το 1 μέχρι σήμερα, με όλες τις αλλαγές του. Αν δεν σου αρέσουν ΑΥΤΑ τα στοιχεία, δεν σου αρέσει το AC, τόσο απλά και τσάμπα χαλάς τη ζαχαρένια σου.

 

 

Από αυτό που είδα έχει blend παλιών και νέων AC , μου'φυγε λίγο το nostalgia-feeling μόλις είδα το πουλί και πάλι, και το leveling system, όμως νομίζω πως είνια πλέον part of AC. 

Αν δεν μας κρύβουν κάνα massive map και πάλι με τρελό πέρα-δόθε, φαίνεται αρκετά ok-ish AC αυτή τη φορά.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@tommybertsen

Όχι άλλα haystacks, παρτέρια, σκουπίδια και πλαστικά σε θάλασσες κι ακτές. Ας τα αφαιρέσουν ή ας περιορίσουν τη χρήση τους.

Όχι άλλο ''σε βλέπω - τώρα δεν σε βλέπω - τώρα που δεν σε βλέπω σε ξέχασα''. Σε είδε ο φρουρός; Την πάτησες. Red alert και game over, try again. Θες να τα βάλεις με τους φρουρούς; Οι πιθανότητες δεν θα είναι με το μέρος σου. 

Έχω παίξει όλα τα AC, ας με πληρώσουν από τη ubisoft και θα τους στείλω τις παρατηρήσεις/προτάσεις μου.

 

 

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, το μέλος DEADLAZARUS έγραψε:

Όχι άλλα haystacks, παρτέρια, σκουπίδια και πλαστικά σε θάλασσες κι ακτές. Ας τα αφαιρέσουν ή ας περιορίσουν τη χρήση τους.

 

Αυτό είναι το AC και η όλη ιδέα γύρω απ'το Leap Of Faith. Δεν θέλεις AC , θέλεις κάτι άλλο

2 ώρες πριν, το μέλος DEADLAZARUS έγραψε:

Όχι άλλο ''σε βλέπω - τώρα δεν σε βλέπω - τώρα που δεν σε βλέπω σε ξέχασα''. Σε είδε ο φρουρός; Την πάτησες. Red alert και game over, try again. Θες να τα βάλεις με τους φρουρούς; Οι πιθανότητες δεν θα είναι με το μέρος σου. 

 

Σε πόσα games βλέπεις να ΜΗΝ ισχύει αυτό; Αυτό έχει να κάνει με τον μαζοχισμό του καθενός σχετικά με τη δυσκολία.

Αν το έκαναν mandatory αυτό  κανείς δεν θα 'παιζε γιατί θα ήταν υπερβολικά δύσκολο. Θα μπορούσαν να το μοντάρουν βέβαια στα επίπεδα δυσκολίας κάτι που δεν κάνουν (εκεί θα το δεχόμουν άνετα).

Αν όμως θέλεις "σε είδα, καληνύχτα σου" , γιατί έπαιζες τόσο καιρό τα AC; Θες ρεαλισμό σε παιχνίδι που βλέπεις μνήμες προγόνων μέσω ενός.. μηχανήματος; Sorry dude, not gonna happen :p 

 

 

2 ώρες πριν, το μέλος DEADLAZARUS έγραψε:

Έχω παίξει όλα τα AC, ας με πληρώσουν από τη ubisoft και θα τους στείλω τις παρατηρήσεις/προτάσεις μου.

 

Δεν είμαι σίγουρος πόσο θυμάσαι τα AC που 'χεις παίξει :bleh: Αν τους στείλεις τις προτάσεις που κάνεις εδώ, θα το κλείσουν το μαγαζί, οπότε θα πρέπει οι προτάσεις σου να είναι περισσότερο ρεαλιστικές. Στείλτους προτάσεις για το πως να φτιάξουυν ένα άλλο παιχνίδι, της αρεσκείας σου, όχι πως να καταστρέψουν το AC, αυτό ξέρουν να το κάνουν μόνοι τους και το'χαν κάνει με τα 2-3 προηγούμενα μια χαρά :hehe: ( although I enjoyed 2 of them).

 

Link to comment
Share on other sites

Καμία σειρά με την ιστορία του AC δεν μπορεί να ανακυκλώνει συνέχεια την ίδια συνταγή.

Παρότι εγώ ξεκίνησα πολύ αργά τα AC, βρίσκω θετικά και αρνητικά σε όλα, ακόμα και στα φρέσκα (Origins και Odyssey, δεν έχω παίξει ακόμα Valhalla).

Την ίδια εικόνα περιέγραφε άλλωστε και το άρθρο που διαβάζαμε πρόσφατα για το Civilization, άλλη μακρόβια σειρά με περισσότερο ή λιγότερο πετυχημένους πειραματισμούς ;)

Τα stealth mechanics των παλιών θα έλεγα ότι είναι αποδεκτή επιστροφή, έστω και μόνο για να διαφοροποιηθούν από την ομοιομορφία των τριών τελευταίων.

Link to comment
Share on other sites

24 λεπτά πριν, το μέλος minast έγραψε:

δεν έχω παίξει ακόμα Valhalla

Δεν χρειάζεται :hehe: 

Αν το θες τόσο όμως, ορίστε τι μου'βγαλε μόλις τώρα

image.png

 

 

Μα δε γίνεται να έχει πάντα την ίδια συνταγή, συμφωνούμε. Το πλύνετε-ξεβγάλτε-επαναλάβετε είναι κάπως κουραστικό.

Καταλαβαίνω και τι λέει ο Γιώργος, ΟΜΩΣ ,αυτά που κάνει point out είναι και από τα βασικότερα χαρακτηριστικά των AC. Ειδικά τα haystacks και το leap of faith.

Κάποτε ήταν το eagle vision μόνο, μετά προστέθηκε και το πουλί και πάει λέγοντας. Πειραματισμός ήταν τo Black Flag, ας πούμε (και σίγουρα η στροφή της σειράς αργότερα).

Τώρα στο Mirage βλέπω λίγο απ'όλα "αχταρμά", ελπίζω να πετύχει. 

Link to comment
Share on other sites

19 ώρες πριν, το μέλος tommybertsen έγραψε:

Δεν χρειάζεται :hehe: 

Αν το θες τόσο όμως, ορίστε τι μου'βγαλε μόλις τώρα

image.png

 

 

Μα δε γίνεται να έχει πάντα την ίδια συνταγή, συμφωνούμε. Το πλύνετε-ξεβγάλτε-επαναλάβετε είναι κάπως κουραστικό.

Καταλαβαίνω και τι λέει ο Γιώργος, ΟΜΩΣ ,αυτά που κάνει point out είναι και από τα βασικότερα χαρακτηριστικά των AC. Ειδικά τα haystacks και το leap of faith.

Κάποτε ήταν το eagle vision μόνο, μετά προστέθηκε και το πουλί και πάει λέγοντας. Πειραματισμός ήταν τo Black Flag, ας πούμε (και σίγουρα η στροφή της σειράς αργότερα).

Τώρα στο Mirage βλέπω λίγο απ'όλα "αχταρμά", ελπίζω να πετύχει. 

Έγραψα πουθενά για τα leap of faith; Στα σημεία στα οποία κάνεις synchronization κι ακολουθεί το leap of faith, εννοείται πως θα έχει haystacks. Στις αποστολές όμως, όταν πρέπει να πας/μπεις κάπου, τι δουλειά έχουν τοποθετημένα σε βολικά για τον παίκτη σημεία;

Οκ, ίσως ήμουν υπερβολικός όταν υποστήριξα ότι detection=game over. Εάν, λοιπόν, σε δουν τα φαντάρια, θα πρέπει να έχουμε red alert και, το βασικότερο όλων, ενίσχυση της μνήμης τους, ώστε να μη σε ξεχάσουν μόλις κρυφτείς μπροστά στα αθώα μάτια τους.

Link to comment
Share on other sites

On 16/6/2023 at 8:22 ΠΜ, το μέλος DEADLAZARUS έγραψε:

Έγραψα πουθενά για τα leap of faith; Στα σημεία στα οποία κάνεις synchronization κι ακολουθεί το leap of faith, εννοείται πως θα έχει haystacks. Στις αποστολές όμως, όταν πρέπει να πας/μπεις κάπου, τι δουλειά έχουν τοποθετημένα σε βολικά για τον παίκτη σημεία;

Οκ, ίσως ήμουν υπερβολικός όταν υποστήριξα ότι detection=game over. Εάν, λοιπόν, σε δουν τα φαντάρια, θα πρέπει να έχουμε red alert και, το βασικότερο όλων, ενίσχυση της μνήμης τους, ώστε να μη σε ξεχάσουν μόλις κρυφτείς μπροστά στα αθώα μάτια τους.

Τοποθετημένο σε βολικό σημείο haystack είναι κι αυτό του leap of faith :p

 

Δε γίνεται να σε ενοχλεί αυτό. Έχω ακούσει τόσα , και ασχολείσαι με το " haystack σε βολικό σημείο". . Είναι σχεδιαστικό ζήτημα. Σε οτιδήποτε έχει στέλθ μηχανισμούς, βλέπεις και αντίστοιχα κόλπα. Δε γίνεται να είναι χύμα ο κόσμος , πρέπει να αλλάξει το level design. Πρέπει κάπως να υπάρχουν στέλθ μηχανισμοί. Στο ac είν' ένας από αυτούς. 

 

Το άλλο  που λες έχει να κάνει με το scaling του ΑΙ και τι σημαίνει το κάθε επίπεδο δυσκολίας. Θα μπορούσαν να το φτιάξουν προφανώς αλλά δεν απασχολεί κανέναν και δεν θα το δεις ποτέ, πιθανότατα.

Link to comment
Share on other sites

Το πιο μεγαλο θεμα των AC ειναι το στορυ. Δε τελειωνει, δε πηγαινει πουθενα, δεν εχει νοημα.

 

Μετα ερχεται η ανελεητη χρηση των ιδιων assets.

Μοντελα, υφες, gameplay (programming) etc ειναι ολα κοπυ παστε.

Spoiler

True Democracy - Ο Πολάκης είναι το alter ego του Τσίπρα. Παραπολιτικό  κατακάθι που αυτοεπιβεβαιώνεται και αυτοϊκανοποιείται μέσα από την προσοχή  που προκαλεί η ύβρις την οποία διαπράττει. Τσίπρας, Πολάκης & ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ

 

Και τελος η αναβαθμιση της Anvil μηχανης δεν αλλαξε σχεδον τιποτα οπτικα.

Εχεις Unity, Origins, Odyssey, Valhalla k Mirage να φαινονται σαν ενα παιχνιδι.

 

Το στυλ δε περιμενω και δε θα ηθελα να αλλαξει. Ναι ολα τα κλισε leap of faith, pseudostealth approach θα ηθελα να μεινουν.

Γιατι αυτο ειναι το AC. Ενα εντυπωσιακο οπτικα arcade τριτου προσωπου. Αν το κανουν πιο challenging by default, το οριστικο τελος δε θα ειναι μακρια.

Link to comment
Share on other sites

52 λεπτά πριν, το μέλος GFFermari έγραψε:

Το πιο μεγαλο θεμα των AC ειναι το στορυ. Δε τελειωνει, δε πηγαινει πουθενα, δεν εχει νοημα.

 

Αν και έχει ιστορία και συνάφεια αν το ψάξεις , και να μην είχε , η όλη λογική του " μπαίνω στο κεφάλι και παίζω μνήμες των προγόνων μου" είναι τόσο endless που.. αυτό είναι το cool thing με αυτό το game.

Δεν είναι θέμα αυτό. Αυτό είναι συνειδητή επιλογή και if you ask me, αρκετά έξυπνη. 

Φυσικά και δεν γίνεται να αρέσει σε όλους! 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.