GFFermari Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 1, 2022 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 1, 2022 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DEADLAZARUS Σεπτέμβριος 11, 2022 #2 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 11, 2022 Το μέλλον της σειράς Assassin’s Creed. - GameOver WWW.GAMEOVER.GR Όλες οι ανακοινώσεις για τους επερχόμενους τίτλους της σειράς Assassin’s Creed. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Proteas Σεπτέμβριος 11, 2022 #3 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 11, 2022 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
apostolis159 Σεπτέμβριος 13, 2022 #4 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 13, 2022 (edited) Εγώ πάντως είμαι ήδη hyped. Ειδικά αν όντως το συγκεκριμένο επιστρέψει στο στυλ των 1/2/Brotherhood/Revelations όπως λένε, μιας και δεν είμαι καθόλου φαν της rpg κατεύθυνσης που έχει πάρει η σειρά. Κατ' εμέ αυτό το φορματ δεν εξυπηρετεί το storytelling τους. Καταπληκτική επιλογή voice actor για τη mentor του προταγωνιστή. Έγινε επεξεργασία Σεπτέμβριος 13, 2022 από apostolis159 Link to comment Share on other sites More sharing options...
raven_g20 Σεπτέμβριος 21, 2022 #5 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 21, 2022 Rinse, Repeat, Profit.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Proteas Μάϊος 25, 2023 #6 Κοινοποίηση Μάϊος 25, 2023 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DEADLAZARUS Μάϊος 26, 2023 #7 Κοινοποίηση Μάϊος 26, 2023 Assassin's Creed Mirage is not coming to Steam, will be exclusive to Epic Games Store & Ubisoft Connect WWW.DSOGAMING.COM Assassin's Creed Mirage will be available on Windows PC through the Epic Games Store and the Ubisoft... 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
biker Ιούνιος 9, 2023 #8 Κοινοποίηση Ιούνιος 9, 2023 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DEADLAZARUS Ιούνιος 11, 2023 #9 Κοινοποίηση Ιούνιος 11, 2023 Assassin's Creed Mirage will include a 'desaturated blue/gray' mode for people who are stuck in 2007 | PC Gamer WWW.PCGAMER.COM (But it won't run on Windows Vista.) 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GFFermari Ιούνιος 12, 2023 Author #10 Κοινοποίηση Ιούνιος 12, 2023 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DEADLAZARUS Ιούνιος 13, 2023 #11 Κοινοποίηση Ιούνιος 13, 2023 AC 1 με καλύτερα γραφικά. Αν μιλάμε για 15-20 ώρες, ok. Δεν βλέπω μεγάλες αλλαγές/βελτιώσεις, εν έτει 2023 έχουν κολλήσει με το ''τώρα σε βλέπω - τώρα δεν σε βλέπω'' system detection. Πολύ χαμηλά τα κτήρια, οι κάτοικοι κι οι φρουροί θα κοιτάζουν -λογικά- τα παρτέρια για να μη σε δουν. Α, τώρα που το ανέφερα, τι κόλλημα κι αυτό με τα παρτέρια και τα τοποθετημένα σε βολικά σημεία haystacks. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommybertsen Ιούνιος 14, 2023 #12 Κοινοποίηση Ιούνιος 14, 2023 On 13/6/2023 at 8:29 ΠΜ, το μέλος DEADLAZARUS έγραψε: AC 1 με καλύτερα γραφικά. Αν μιλάμε για 15-20 ώρες, ok. Δεν βλέπω μεγάλες αλλαγές/βελτιώσεις, εν έτει 2023 έχουν κολλήσει με το ''τώρα σε βλέπω - τώρα δεν σε βλέπω'' system detection. Θες να σε προσλάβουν για να τους πεις πώς θα το φτιάξουν; Γιατί βλέπω μόνο γκρίνια αλλά από προτάσεις, καμία. Δε θα δεχτώ το "μα εγώ δεν είμαι game developer". Σε χαλάει κάτι; Τι έχεις να προτείνεις καλύτερο που θα κάνει το game να είναι still AC και όχι splinter cell ξέρω γω ; On 13/6/2023 at 8:29 ΠΜ, το μέλος DEADLAZARUS έγραψε: Πολύ χαμηλά τα κτήρια, οι κάτοικοι κι οι φρουροί θα κοιτάζουν -λογικά- τα παρτέρια για να μη σε δουν. Στείλε τους ένα mail να βάλουν μερικούς ουρανοξύστες On 13/6/2023 at 8:29 ΠΜ, το μέλος DEADLAZARUS έγραψε: Α, τώρα που το ανέφερα, τι κόλλημα κι αυτό με τα παρτέρια και τα τοποθετημένα σε βολικά σημεία haystacks. Ισχύει ό,τι και με το πρώτο quote. Αυτό είναι το AC από το 1 μέχρι σήμερα, με όλες τις αλλαγές του. Αν δεν σου αρέσουν ΑΥΤΑ τα στοιχεία, δεν σου αρέσει το AC, τόσο απλά και τσάμπα χαλάς τη ζαχαρένια σου. Από αυτό που είδα έχει blend παλιών και νέων AC , μου'φυγε λίγο το nostalgia-feeling μόλις είδα το πουλί και πάλι, και το leveling system, όμως νομίζω πως είνια πλέον part of AC. Αν δεν μας κρύβουν κάνα massive map και πάλι με τρελό πέρα-δόθε, φαίνεται αρκετά ok-ish AC αυτή τη φορά. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DEADLAZARUS Ιούνιος 15, 2023 #13 Κοινοποίηση Ιούνιος 15, 2023 @tommybertsen Όχι άλλα haystacks, παρτέρια, σκουπίδια και πλαστικά σε θάλασσες κι ακτές. Ας τα αφαιρέσουν ή ας περιορίσουν τη χρήση τους. Όχι άλλο ''σε βλέπω - τώρα δεν σε βλέπω - τώρα που δεν σε βλέπω σε ξέχασα''. Σε είδε ο φρουρός; Την πάτησες. Red alert και game over, try again. Θες να τα βάλεις με τους φρουρούς; Οι πιθανότητες δεν θα είναι με το μέρος σου. Έχω παίξει όλα τα AC, ας με πληρώσουν από τη ubisoft και θα τους στείλω τις παρατηρήσεις/προτάσεις μου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommybertsen Ιούνιος 15, 2023 #14 Κοινοποίηση Ιούνιος 15, 2023 2 ώρες πριν, το μέλος DEADLAZARUS έγραψε: Όχι άλλα haystacks, παρτέρια, σκουπίδια και πλαστικά σε θάλασσες κι ακτές. Ας τα αφαιρέσουν ή ας περιορίσουν τη χρήση τους. Αυτό είναι το AC και η όλη ιδέα γύρω απ'το Leap Of Faith. Δεν θέλεις AC , θέλεις κάτι άλλο 2 ώρες πριν, το μέλος DEADLAZARUS έγραψε: Όχι άλλο ''σε βλέπω - τώρα δεν σε βλέπω - τώρα που δεν σε βλέπω σε ξέχασα''. Σε είδε ο φρουρός; Την πάτησες. Red alert και game over, try again. Θες να τα βάλεις με τους φρουρούς; Οι πιθανότητες δεν θα είναι με το μέρος σου. Σε πόσα games βλέπεις να ΜΗΝ ισχύει αυτό; Αυτό έχει να κάνει με τον μαζοχισμό του καθενός σχετικά με τη δυσκολία. Αν το έκαναν mandatory αυτό κανείς δεν θα 'παιζε γιατί θα ήταν υπερβολικά δύσκολο. Θα μπορούσαν να το μοντάρουν βέβαια στα επίπεδα δυσκολίας κάτι που δεν κάνουν (εκεί θα το δεχόμουν άνετα). Αν όμως θέλεις "σε είδα, καληνύχτα σου" , γιατί έπαιζες τόσο καιρό τα AC; Θες ρεαλισμό σε παιχνίδι που βλέπεις μνήμες προγόνων μέσω ενός.. μηχανήματος; Sorry dude, not gonna happen 2 ώρες πριν, το μέλος DEADLAZARUS έγραψε: Έχω παίξει όλα τα AC, ας με πληρώσουν από τη ubisoft και θα τους στείλω τις παρατηρήσεις/προτάσεις μου. Δεν είμαι σίγουρος πόσο θυμάσαι τα AC που 'χεις παίξει Αν τους στείλεις τις προτάσεις που κάνεις εδώ, θα το κλείσουν το μαγαζί, οπότε θα πρέπει οι προτάσεις σου να είναι περισσότερο ρεαλιστικές. Στείλτους προτάσεις για το πως να φτιάξουυν ένα άλλο παιχνίδι, της αρεσκείας σου, όχι πως να καταστρέψουν το AC, αυτό ξέρουν να το κάνουν μόνοι τους και το'χαν κάνει με τα 2-3 προηγούμενα μια χαρά ( although I enjoyed 2 of them). Link to comment Share on other sites More sharing options...
minast Ιούνιος 15, 2023 #15 Κοινοποίηση Ιούνιος 15, 2023 Καμία σειρά με την ιστορία του AC δεν μπορεί να ανακυκλώνει συνέχεια την ίδια συνταγή. Παρότι εγώ ξεκίνησα πολύ αργά τα AC, βρίσκω θετικά και αρνητικά σε όλα, ακόμα και στα φρέσκα (Origins και Odyssey, δεν έχω παίξει ακόμα Valhalla). Την ίδια εικόνα περιέγραφε άλλωστε και το άρθρο που διαβάζαμε πρόσφατα για το Civilization, άλλη μακρόβια σειρά με περισσότερο ή λιγότερο πετυχημένους πειραματισμούς Τα stealth mechanics των παλιών θα έλεγα ότι είναι αποδεκτή επιστροφή, έστω και μόνο για να διαφοροποιηθούν από την ομοιομορφία των τριών τελευταίων. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommybertsen Ιούνιος 15, 2023 #16 Κοινοποίηση Ιούνιος 15, 2023 24 λεπτά πριν, το μέλος minast έγραψε: δεν έχω παίξει ακόμα Valhalla Δεν χρειάζεται Αν το θες τόσο όμως, ορίστε τι μου'βγαλε μόλις τώρα Μα δε γίνεται να έχει πάντα την ίδια συνταγή, συμφωνούμε. Το πλύνετε-ξεβγάλτε-επαναλάβετε είναι κάπως κουραστικό. Καταλαβαίνω και τι λέει ο Γιώργος, ΟΜΩΣ ,αυτά που κάνει point out είναι και από τα βασικότερα χαρακτηριστικά των AC. Ειδικά τα haystacks και το leap of faith. Κάποτε ήταν το eagle vision μόνο, μετά προστέθηκε και το πουλί και πάει λέγοντας. Πειραματισμός ήταν τo Black Flag, ας πούμε (και σίγουρα η στροφή της σειράς αργότερα). Τώρα στο Mirage βλέπω λίγο απ'όλα "αχταρμά", ελπίζω να πετύχει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DEADLAZARUS Ιούνιος 16, 2023 #17 Κοινοποίηση Ιούνιος 16, 2023 19 ώρες πριν, το μέλος tommybertsen έγραψε: Δεν χρειάζεται Αν το θες τόσο όμως, ορίστε τι μου'βγαλε μόλις τώρα Μα δε γίνεται να έχει πάντα την ίδια συνταγή, συμφωνούμε. Το πλύνετε-ξεβγάλτε-επαναλάβετε είναι κάπως κουραστικό. Καταλαβαίνω και τι λέει ο Γιώργος, ΟΜΩΣ ,αυτά που κάνει point out είναι και από τα βασικότερα χαρακτηριστικά των AC. Ειδικά τα haystacks και το leap of faith. Κάποτε ήταν το eagle vision μόνο, μετά προστέθηκε και το πουλί και πάει λέγοντας. Πειραματισμός ήταν τo Black Flag, ας πούμε (και σίγουρα η στροφή της σειράς αργότερα). Τώρα στο Mirage βλέπω λίγο απ'όλα "αχταρμά", ελπίζω να πετύχει. Έγραψα πουθενά για τα leap of faith; Στα σημεία στα οποία κάνεις synchronization κι ακολουθεί το leap of faith, εννοείται πως θα έχει haystacks. Στις αποστολές όμως, όταν πρέπει να πας/μπεις κάπου, τι δουλειά έχουν τοποθετημένα σε βολικά για τον παίκτη σημεία; Οκ, ίσως ήμουν υπερβολικός όταν υποστήριξα ότι detection=game over. Εάν, λοιπόν, σε δουν τα φαντάρια, θα πρέπει να έχουμε red alert και, το βασικότερο όλων, ενίσχυση της μνήμης τους, ώστε να μη σε ξεχάσουν μόλις κρυφτείς μπροστά στα αθώα μάτια τους. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommybertsen Ιούνιος 17, 2023 #18 Κοινοποίηση Ιούνιος 17, 2023 On 16/6/2023 at 8:22 ΠΜ, το μέλος DEADLAZARUS έγραψε: Έγραψα πουθενά για τα leap of faith; Στα σημεία στα οποία κάνεις synchronization κι ακολουθεί το leap of faith, εννοείται πως θα έχει haystacks. Στις αποστολές όμως, όταν πρέπει να πας/μπεις κάπου, τι δουλειά έχουν τοποθετημένα σε βολικά για τον παίκτη σημεία; Οκ, ίσως ήμουν υπερβολικός όταν υποστήριξα ότι detection=game over. Εάν, λοιπόν, σε δουν τα φαντάρια, θα πρέπει να έχουμε red alert και, το βασικότερο όλων, ενίσχυση της μνήμης τους, ώστε να μη σε ξεχάσουν μόλις κρυφτείς μπροστά στα αθώα μάτια τους. Τοποθετημένο σε βολικό σημείο haystack είναι κι αυτό του leap of faith Δε γίνεται να σε ενοχλεί αυτό. Έχω ακούσει τόσα , και ασχολείσαι με το " haystack σε βολικό σημείο". . Είναι σχεδιαστικό ζήτημα. Σε οτιδήποτε έχει στέλθ μηχανισμούς, βλέπεις και αντίστοιχα κόλπα. Δε γίνεται να είναι χύμα ο κόσμος , πρέπει να αλλάξει το level design. Πρέπει κάπως να υπάρχουν στέλθ μηχανισμοί. Στο ac είν' ένας από αυτούς. Το άλλο που λες έχει να κάνει με το scaling του ΑΙ και τι σημαίνει το κάθε επίπεδο δυσκολίας. Θα μπορούσαν να το φτιάξουν προφανώς αλλά δεν απασχολεί κανέναν και δεν θα το δεις ποτέ, πιθανότατα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GFFermari Ιούνιος 17, 2023 Author #19 Κοινοποίηση Ιούνιος 17, 2023 Το πιο μεγαλο θεμα των AC ειναι το στορυ. Δε τελειωνει, δε πηγαινει πουθενα, δεν εχει νοημα. Μετα ερχεται η ανελεητη χρηση των ιδιων assets. Μοντελα, υφες, gameplay (programming) etc ειναι ολα κοπυ παστε. Spoiler Και τελος η αναβαθμιση της Anvil μηχανης δεν αλλαξε σχεδον τιποτα οπτικα. Εχεις Unity, Origins, Odyssey, Valhalla k Mirage να φαινονται σαν ενα παιχνιδι. Το στυλ δε περιμενω και δε θα ηθελα να αλλαξει. Ναι ολα τα κλισε leap of faith, pseudostealth approach θα ηθελα να μεινουν. Γιατι αυτο ειναι το AC. Ενα εντυπωσιακο οπτικα arcade τριτου προσωπου. Αν το κανουν πιο challenging by default, το οριστικο τελος δε θα ειναι μακρια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommybertsen Ιούνιος 17, 2023 #20 Κοινοποίηση Ιούνιος 17, 2023 52 λεπτά πριν, το μέλος GFFermari έγραψε: Το πιο μεγαλο θεμα των AC ειναι το στορυ. Δε τελειωνει, δε πηγαινει πουθενα, δεν εχει νοημα. Αν και έχει ιστορία και συνάφεια αν το ψάξεις , και να μην είχε , η όλη λογική του " μπαίνω στο κεφάλι και παίζω μνήμες των προγόνων μου" είναι τόσο endless που.. αυτό είναι το cool thing με αυτό το game. Δεν είναι θέμα αυτό. Αυτό είναι συνειδητή επιλογή και if you ask me, αρκετά έξυπνη. Φυσικά και δεν γίνεται να αρέσει σε όλους! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now