petros32 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 25, 2022 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 25, 2022 (edited) Καλησπέρα! Έχω μια XFX RX 6800 XT την οποία αγόρασα από αγγελίες. Όλα καλά με την κάρτα κανένα θέμα. Επειδή δεν πολυπαίζω, υπάρχει μια σκέψη να την πουλήσω. Είμαι σε επικοινωνία με τον πωλητή που μου την είχε δώσει μήπως βρει το τιμολόγιο. Το θέμα: αν δεν βρούμε το τιμολόγιο, εξακολουθεί να ισχύει η εγγύηση; Να σας πω ότι στο https://support.xfxforce.com ...έχω κάνει κι εγώ δήλωση του προϊόντος και βλέπω τα εξής: Άρα να υποθέσω ότι ισχύει η εγγύηση και χωρίς το τιμολόγιο, μέσω serial; Έγινε επεξεργασία Αύγουστος 25, 2022 από petros32 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Αύγουστος 25, 2022 #2 Κοινοποίηση Αύγουστος 25, 2022 Με την on site εγγύηση κατασκευαστή, ασφαλώς και δεν υπάρχει θέμα. Τα πράγματα περιπλεκονται όσον αφορά το κάθε κατάστημα αγοράς κ την πολιτική, που έχει στις επιστροφές ελαττωματικων προϊόντων. Άλλα καταστήματα εξυπηρετούν μόνο από τον σειριακό αριθμό του προϊόντος και τον κωδικό πελάτη και άλλα ζητάνε το παραστατικό αγοράς. Επομένως, στην περίπτωση σου καλό είναι να μάθεις ποιο είναι το το κατάστημα αγοράς και να ενημερωθείς για την σχετική πολιτική επιστροφων που εφαρμόζει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
petros32 Αύγουστος 25, 2022 Author #3 Κοινοποίηση Αύγουστος 25, 2022 1 ώρα πριν, το μέλος Chipakias έγραψε: Με την on site εγγύηση κατασκευαστή, ασφαλώς και δεν υπάρχει θέμα. Τα πράγματα περιπλεκονται όσον αφορά το κάθε κατάστημα αγοράς κ την πολιτική, που έχει στις επιστροφές ελαττωματικων προϊόντων. Άλλα καταστήματα εξυπηρετούν μόνο από τον σειριακό αριθμό του προϊόντος και τον κωδικό πελάτη και άλλα ζητάνε το παραστατικό αγοράς. Επομένως, στην περίπτωση σου καλό είναι να μάθεις ποιο είναι το το κατάστημα αγοράς και να ενημερωθείς για την σχετική πολιτική επιστροφων που εφαρμόζει. Πρέπει να είναι αγορασμένη από εξωτερικό! Άρα τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση; Θέλω να πω, υπάρχει υποστήριξη άμεσα από την XFX για να είναι καλυμμένος όποιος χρειαστεί την εγγύηση ή πρέπει απαραίτητα να επικοινωνήσει με το κατάστημα, ακόμα και εξωτερικού; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Αύγουστος 26, 2022 #4 Κοινοποίηση Αύγουστος 26, 2022 Οτιδήποτε έχει αγοραστεί από μη εξουσιοδοτημενο μεταπωλητή της εταιρείας δεν καλύπτεται από εγγύηση. Αυτό που γίνεται συνήθως στις επιστροφές είναι το κατάστημα αγοράς να επιστρέφει το προϊόν στον εξουσιοδοτημενο μεταπωλητή από τον οποίο το προμηθευτηκε για να ισχύσει η εγγύηση. Σε κάθε άλλη περίπτωση η εταιρεία δεν καλύπτει το προϊόν με εγγύηση. Επομένως χρειάζεται σίγουρα το παραστατικό αγοράς αφού είναι αγορά από εξωτερικό και η περιοχή για την οποία ισχύει η εγγύηση, καθώς υπάρχουν διαφοροποιησεις ανάλογα την περιοχή. Με λίγα λόγια θα πρέπει να μάθεις ποιος είναι ο επίσημος μεταπωλητής για να καλυφθεί από την on site εγγύηση, διαφορετικά οπωσδήποτε παραστατικό αγοράς για επιστροφή στο κατάστημα. Για περισσότερα δες ενδεικτικά εδώ: Xfx warranty us Canada Link to comment Share on other sites More sharing options...
petros32 Αύγουστος 29, 2022 Author #5 Κοινοποίηση Αύγουστος 29, 2022 Λοιπόν παιδιά, ήρθα σε επικοινωνία μέσω support ticket με την XFX και μου είπαν ξεκάθαρα ότι η εγγύηση ισχύει κανονικά. Οπότε όλα καλά. Παράθεση Hello, Warranty service can be provided without the purchase invoice. Please contact us by opening a ticket here and describe the problem if support service is needed. Thanks. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now