Jump to content



Δικαιώματα καταναλωτή ?


blockname

Recommended Posts

Καλησπέρα σας,

θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας την εμπειρία μου για την τελευταία μου "αγορά", μήπως ξέρετε κάτι παραπάνω και μπορείτε να με συμβουλεύσετε.

Αντικατέστησα το πρώτο μονιτορ που αγόρασα, από μεγάλη αλυσίδα, με ένα καινούργιο το οποίο αποδήχθηκε ελατωματικό. Το δεύτερο μόνιτορ έχει φύγει από τα χέρια μου από τις 6/12 και στις 15/12 ήταν στην Ολλανδία για "check". Ένα μήνα και κάτι μετά αρχίζω να ρωτάω που είναι το μόνιτορ και το μόνο που ακούω είναι ότι είναι στην Ολλανδία και το ελέγχουν. Στην έξτρα εγγύηση που έχω ψωνίσει μαζί με το μόνιτορ καλύπτει την αντικατάσταση σε περίπτωση βλάβης που δεν επισκευάζεται. Κάποιος μου είπε ότι εφόσον περάσει ένας μήνας από την συγγεκριμένη ημερομηνία έχω έξτρα δικαιώματα και ότι μπορώ να το κυνηγίσω. Γνωρίζει κάποιος κάτι η να απευθυνθώ κατευθειαν στο 1520?

Link to comment
Share on other sites

πριν 38 λεπτά, το μέλος blockname έγραψε:

Καλησπέρα σας,

θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας την εμπειρία μου για την τελευταία μου "αγορά", μήπως ξέρετε κάτι παραπάνω και μπορείτε να με συμβουλεύσετε.

Αντικατέστησα το πρώτο μονιτορ που αγόρασα, από μεγάλη αλυσίδα, με ένα καινούργιο το οποίο αποδήχθηκε ελατωματικό. Το δεύτερο μόνιτορ έχει φύγει από τα χέρια μου από τις 6/12 και στις 15/12 ήταν στην Ολλανδία για "check". Ένα μήνα και κάτι μετά αρχίζω να ρωτάω που είναι το μόνιτορ και το μόνο που ακούω είναι ότι είναι στην Ολλανδία και το ελέγχουν. Στην έξτρα εγγύηση που έχω ψωνίσει μαζί με το μόνιτορ καλύπτει την αντικατάσταση σε περίπτωση βλάβης που δεν επισκευάζεται. Κάποιος μου είπε ότι εφόσον περάσει ένας μήνας από την συγγεκριμένη ημερομηνία έχω έξτρα δικαιώματα και ότι μπορώ να το κυνηγίσω. Γνωρίζει κάποιος κάτι η να απευθυνθώ κατευθειαν στο 1520?

Από την στιγμή που έχεις και "έξτρα" εγγύηση ζήτα νέα οθόνη ή τα λεφτά σου... χθες.

Ο νόμος σε καλύπτει ακόμη και χωρίς έξτρα εγγύηση. Η εμπορική εγγύηση που είναι υποχρεωμένο κάθε κατάστημα να προσφέρει, προβλέπει επισκευή ή αντικατάσταση σε "εύλογο" χρόνο, διαφορετικά επιστροφή χρημάτων. Ο ένας μήνας είναι παραπάνω από εύλογος.

 

edit: Επίσης ρίξε μια ματιά στο υπάρχον θέμα:

 

Έγινε επεξεργασία από minast
Link to comment
Share on other sites

Στις 15 ημερες, μπορεις να απαιτησεις απο το καταστημα αγορας να σου δωσουν κατι για προσωρινη αντικατασταση, ιδιων specs.

 


Διαβασε εδω. Εξηγει ωραια και πιο "απλα".

 

WWW.GEORGASNET.GR

Δικαιώματα καταναλωτή σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος. Άρθρο του Δημήτριος Γεωργάς, Δικηγόρος Ρόδου - Αστικολόγος, Αστικός Κώδικας.


 

Link to comment
Share on other sites

Καλώς όρισες.

 

Στην έξτρα εγγύηση, δικαιούσαι αντικατάσταση ΧΩΡΙΣ πολλά πολλά. 

Το έπαθα με καφετιέρα. 1 χρόνος και χάλασε η αντλία, αντικατάσταση σε χρόνο μηδέν και ΟΧΙ επισκευή/έλεγχος. Αυτή δεν νοιάζει τον καταναλωτή όταν έχει πληρώσει έξτρα καλούδια από τις γνωστές (3-4 ) μεγάλες αλυσίδες. 

Τα υπόλοιπα στα είπαν τα παιδιά :) 

 

Link to comment
Share on other sites

Κανείς δε ξέρει τίποτα σε αυτή την εταιρία. Υποτύθεται ότι θα με πάρουν απο το αρμόδιο τμήμα του total support για να με ενημερώσουν. Η εταιρία ειναι ο κωτσόβολος και στο συμβόλαιο του total support αναφέρει το εξής: Αντικατάσταση σε περίπτωση αδυναμίας επισκευής: Εντός 4 εβδομάδων

Στο 1520 μου είπαν να περιμένω λίγο ακόμα. Εγώ απο την άλλη έχω καταναλώσει πολύ χρόνο για αυτή την ιστορία. Με το τμήμα του total support δε μπορώ να μιλήσω γιατί δεν υπάρχει γραμμή για εκεί. Έχω αρχίσει να ξεμένω από ιδέες και χρόνο. Γνωρίζει κάποιος κάποιο τρόπο πίεσης?

Link to comment
Share on other sites

πριν 8 λεπτά, το μέλος blockname έγραψε:

Κανείς δε ξέρει τίποτα σε αυτή την εταιρία. Υποτύθεται ότι θα με πάρουν απο το αρμόδιο τμήμα του total support για να με ενημερώσουν. Η εταιρία ειναι ο κωτσόβολος και στο συμβόλαιο του total support αναφέρει το εξής: Αντικατάσταση σε περίπτωση αδυναμίας επισκευής: Εντός 4 εβδομάδων

Στο 1520 μου είπαν να περιμένω λίγο ακόμα. Εγώ απο την άλλη έχω καταναλώσει πολύ χρόνο για αυτή την ιστορία. Με το τμήμα του total support δε μπορώ να μιλήσω γιατί δεν υπάρχει γραμμή για εκεί. Έχω αρχίσει να ξεμένω από ιδέες και χρόνο. Γνωρίζει κάποιος κάποιο τρόπο πίεσης?

Πας στο κατάστημα και τους λες ότι ή θα φύγεις με πιστωτικό επιτόπου (ή με ίδια ή καλύτερη οθόνη) ή τη Δευτέρα θα μιλήσεις με Συνήγορο Καταναλωτή, δικηγόρο και ότι social media, ραδιόφωνο και τηλεόραση είναι διατεθιμένο να ακούσει - και μετά δεν θα ζητάς μόνο την αξία του προϊόντος. Είναι πραγματικά ντροπή να έχεις πληρώσει "έξτρα" εγγύηση και να μην έχεις ούτε τη βασική.

Μίλα με τον προϊστάμενο και μην κάνεις πίσω. Το ότι χάλασε είναι πρόβλημα δικό τους, μην αφήνεις να το κάνουν δικό σου.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 34 λεπτά, το μέλος blockname έγραψε:

Κανείς δε ξέρει τίποτα σε αυτή την εταιρία. Υποτύθεται ότι θα με πάρουν απο το αρμόδιο τμήμα του total support για να με ενημερώσουν. Η εταιρία ειναι ο κωτσόβολος και στο συμβόλαιο του total support αναφέρει το εξής: Αντικατάσταση σε περίπτωση αδυναμίας επισκευής: Εντός 4 εβδομάδων

Στο 1520 μου είπαν να περιμένω λίγο ακόμα. Εγώ απο την άλλη έχω καταναλώσει πολύ χρόνο για αυτή την ιστορία. Με το τμήμα του total support δε μπορώ να μιλήσω γιατί δεν υπάρχει γραμμή για εκεί. Έχω αρχίσει να ξεμένω από ιδέες και χρόνο. Γνωρίζει κάποιος κάποιο τρόπο πίεσης?

Μίλησα πριν από ακριβώς 2 εβδομάδες, για μια καφετιέρα της Philips. Έχω το total και εγώ από τον Κωτσόβολο. Με σύνδεσαν με αρμόδιο τμήμα (εφόσον με ρώτησε αν έχω το total support και είπα "ναι" ) και η κοπέλα στο τηλέφωνο μου είπε τα εξής: 

"Πηγαίνετε ο ίδιος την μηχανή, για να μην καθυστερήσετε. Άπαξ και έρθουν να παραλάβουν, θα πρέπει να γίνει έλεγχος και θα καθυστερήσει 1-2 εβδομάδες το θέμα. Ενώ εκεί θα σας την αλλάξουν αμέσως με ίδιο ή εφάμιλλο προϊόν". Έχω ακούσει και για 1,5 μήνα καθυστέρηση στην αντιπροσωπεία, για την συγκεκριμένη καφετιέρα.

 

Πήρα την μηχανή, πήγα στον πλησιέστερο Κωτσόβολο, με ρώτησαν τι έχει, τους είπα, δεν την έλεγξαν καν, μου'βγαλαν ένα χαρτάκι για αντικατάσταση και άλλαξα την μηχανή με καινούρια. Σε μισή ώρα είχα τελειώσει.

 

Ο λόγοι που μπορώ να φανταστώ πως καθυστερεί σε εσάς είναι : 

α)  Δεν πήγατε ο ίδιος την οθόνη κι έτσι έχετε μπλέξει με την αποστολή του Κωτσόβολου στην αντιπροσωπεία, με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Η φυσική παρουσία ήταν ο μόνος τρόπος πίεσης από πλευράς μου και νομίζω κι από πλευράς σας.

β)  Δεν υπάρχει οθόνη αντικατάστασης και έτσι για να πάρετε νέα, πρέπει να ελεγχθεί, ώστε να διαπιστωθεί το πρόβλημα και να επισκευαστεί ή να σας δώσουν άλλο μοντέλο (είναι δυσκοίλιοι σε ότι αφορά διαφορετικό μοντέλο). Κουραφέξαλα βέβαια, καθώς το total support σου λέει ότι στην αντικαθιστά no matter what. 

 

Εφόσον το λέει στο Total Support (το οποίο και πληρώσατε), πρέπει να παραστείτε ο ίδιος και να απαιτήσετε αντικατάσταση με καινούριο μόνιτορ. Δεν βλέπω κάποιο διαφορετικό τρόπο πίεσης. Τα τηλέφωνα, δεν είναι σίγουρα τρόπος πίεσης.

πριν 28 λεπτά, το μέλος minast έγραψε:

Πας στο κατάστημα και τους λες ότι ή θα φύγεις με πιστωτικό επιτόπου (ή με ίδια ή καλύτερη οθόνη) ή τη Δευτέρα θα μιλήσεις με Συνήγορο Καταναλωτή, δικηγόρο και ότι social media, ραδιόφωνο και τηλεόραση είναι διατεθιμένο να ακούσει - και μετά δεν θα ζητάς μόνο την αξία του προϊόντος. Είναι πραγματικά ντροπή να έχεις πληρώσει "έξτρα" εγγύηση και να μην έχεις ούτε τη βασική.

Μίλα με τον προϊστάμενο και μην κάνεις πίσω. Το ότι χάλασε είναι πρόβλημα δικό τους, μην αφήνεις να το κάνουν δικό σου.

Δεν εκδίδουν πιστωτικό όταν έχεις total support. Μου το είπαν στο τηλέφωνο. Και να βγάλουν , για τον Κώτσο μιλάμε, είναι φαρμακείο 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.