karmen1983 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 16, 2022 #1 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 16, 2022 Καλησπέρα στην παρέα! Εχω Cosmote TV multiroom εδώ και 2 χρόνια αλλά δεν πάει άλλο αυτή η ιστορία. Και οι 2 αποκωδικοποιητές είναι συνδεδεμένοι με καλώδιο δικτύου. Και οι δύο παίρνουν IP. Εχω αποκλείσει μετά από άπειρες δοκιμές το confict IP. Τους έχω καρφωτές IP και επίσης πριν 2-3 μέρες προχώρησα και σε αλλαγή ρουτερ από Speedport Plus σε Fritz!box 7530AX. Το πρόβλημα τώρα που με έχει τρελάνει 1. Ξεκινάμε με την περίπτωση που όλα είναι συνδεδεμένα κανονικά. Δηλαδή έχουμε καλώδιο από δορυφορικό πιάτο και καλώδιο για σύνδεση στο internet. Οι αποκωδικοποιητές δουλεύουν καλά για περίπου μία εβδομάδα. Ξαφνικά παίρνω το μήνυμα ότι χάθηκε η επαφή μεταξύ των αποκωδικοποιητών και σταματάει η προβολή περιεχομένου. Εχω δοκιμάσει restart και στους 2 Εχω δοκιμάσει restart στο ρούτερ. Και στο παλιό και στο νέο Εχω δοκιμάσει restart του switch πάνω στο οποίο είναι συνδεδεμένος ο ένας από τους δύο. Δεν γίνεται τίποτα!!! Οπότε η λύση είναι η συνδεσμολογία Νο2 2. Από τον κύριο αποκωδικοποιητή αποσυνδέω το καλώδιο δικτύου, κάνει restart και δουλεύουν και οι 2!!!! Εννοείται χωρίς το Replay TV. Δουλεύουν έτσι για άλλη μία εβδομάδα περίπου και μόλις ξαναπάρω το μήνυμα, απλά ξανασυνδέω το καλώδιο δικτύου του κύριου αποκωδικοποιητή και έχω και replay TV μέχρι την επόμενη διακοπή. Πως γίνεται να βγάζω το καλώδιο και να δουλεύουν και οι δύο;;; Αφού δεν θα έρπεπε να βρίσκει ο ένας τον άλλον άρα θα έπρεπε να συνεχίσει το μήνυμα για διακοπή προβολής περιεχομένου;;; Στο ΟΤΕ που είχα καλέσει μου είχαν πει ότι φταίει το switch. Το switch το άλλαξα και έβαλα ένα καινούριο, αλλά προκοπή δεν είδα!! Σας παρακαλώ πολύ τα φώτα σας!!
steve_m Ιανουάριος 16, 2022 #2 Ιανουάριος 16, 2022 μα τι γινεται σε αυτο το σπιτι(εχοντας διαβασει και τα αλλα) ..ολα δικτυακα τα κανεις... 1
Efialtis Ιανουάριος 16, 2022 #3 Ιανουάριος 16, 2022 (edited) Αν έχεις την δυνατότητα δοκίμασε να τους βάλεις και τους 2 πάνω στο ίδιο switch, μιας και σου έχουν πει οτι αυτό φταίει. Έστω και προσωρινά για δοκιμή . Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 16, 2022 από Efialtis 1
karmen1983 Ιανουάριος 16, 2022 Author #4 Ιανουάριος 16, 2022 Δυστυχώς δε μπορώ να το κάνω αυτό. Ο ένας είναι στο ισόγειο και ο άλλος στον 1ο... Σκέφτομαι να καταργήσω το switch στην επόμενη δοκιμή aka επόμενο ΣΚ και να τους κουμπώσω και τους 2 απευθείας στις πρίζες τοίχου. Το κακό με αυτή την ιστορία ότι κάνει μία εβδομάδα σχεδόν να φανεί το πρόβλημα, οπότε μεσολαβούν μέρες από δοκιμή σε δοκιμή μέχρι να δω αποτέλεσμα...
trendy Ιανουάριος 18, 2022 #5 Ιανουάριος 18, 2022 Για να αποκλείσεις το δικτυακό κομμάτι από τους πιθανούς φταίχτες, κάνε ένα ping τους δέκτες όταν παρουσιάζεται το πρόβλημα από κάποια άλλη συσκευή στο δίκτυο. Στο πιο προχωρημένο, δες ποιες υπηρεσίες τρέχουν στους δέκτες, π.χ με το nmap, όταν όλα δουλεύουν σωστά και αν τρέχουν τα ίδια όταν παρουσιάζεται το πρόβλημα. Δε γνωρίζω καθόλου τους συγκεκριμένους δέκτες, οπότε δεν ξέρω τι προτόκολλο επικοινωνίας χρησιμοποιούν μεταξύ τους ή με τα κεντρικά για να παίζουν σωστά, ούτε αν έχουν κάποιο web interface ή ssh/telnet για να συνδεθείς και να κάνεις troubleshooting. Αν υπάρχει κάτι τέτοιο, κοίταξε αν υπάρχουν τίποτα logs που να διαφωτίζουν λίγο την κατάσταση. 1
YDinopoulos Ιανουάριος 18, 2022 #6 Ιανουάριος 18, 2022 Να σου αλλαξουν τον κυριο αποκωδικοποιητη. Ειχα παρομοιο θεμα στο σπιτι των γονιων μου. Μεχρι που αλλαξα καλωδιωση σε cat6e και Switch αποκλειστικα για τους 2 δεκτες. Ανα 5-8 μερες ο δευτερος εχανε τον κύριο. Καλεσα cosmote, μιλησα με τεχνικο (κανονικο τεχνικο, οχι τους απλους τηλεφωνητες, θελει πιεση να σε περασουν) και του εξηγησα. Μου εστειλαν εναν νεο δεκτη, τα κουμπωσα ολα, ηθελε παλι να βαλω PIN και ολες τις αλλες βλακειες και δουλευει απο το καλοκαιρι μια χαρα. 4
slalom Ιανουάριος 18, 2022 #7 Ιανουάριος 18, 2022 On 16/1/2022 at 12:58 ΜΜ, το μέλος karmen1983 έγραψε: Στο ΟΤΕ που είχα καλέσει μου είχαν πει ότι φταίει το switch. Το switch το άλλαξα και έβαλα ένα καινούριο, αλλά προκοπή δεν είδα!! Μεγαλυτερη παπατζα δικαιολογια δεν υπαρχει, φταιει ο αλλος 1
poulinos Ιανουάριος 29, 2022 #8 Ιανουάριος 29, 2022 On 1/16/2022 at 12:58 PM, karmen1983 said: Καλησπέρα στην παρέα! Εχω Cosmote TV multiroom εδώ και 2 χρόνια αλλά δεν πάει άλλο αυτή η ιστορία. Και οι 2 αποκωδικοποιητές είναι συνδεδεμένοι με καλώδιο δικτύου. Και οι δύο παίρνουν IP. Εχω αποκλείσει μετά από άπειρες δοκιμές το confict IP. Τους έχω καρφωτές IP και επίσης πριν 2-3 μέρες προχώρησα και σε αλλαγή ρουτερ από Speedport Plus σε Fritz!box 7530AX. Το πρόβλημα τώρα που με έχει τρελάνει 1. Ξεκινάμε με την περίπτωση που όλα είναι συνδεδεμένα κανονικά. Δηλαδή έχουμε καλώδιο από δορυφορικό πιάτο και καλώδιο για σύνδεση στο internet. Οι αποκωδικοποιητές δουλεύουν καλά για περίπου μία εβδομάδα. Ξαφνικά παίρνω το μήνυμα ότι χάθηκε η επαφή μεταξύ των αποκωδικοποιητών και σταματάει η προβολή περιεχομένου. Εχω δοκιμάσει restart και στους 2 Εχω δοκιμάσει restart στο ρούτερ. Και στο παλιό και στο νέο Εχω δοκιμάσει restart του switch πάνω στο οποίο είναι συνδεδεμένος ο ένας από τους δύο. Δεν γίνεται τίποτα!!! Οπότε η λύση είναι η συνδεσμολογία Νο2 2. Από τον κύριο αποκωδικοποιητή αποσυνδέω το καλώδιο δικτύου, κάνει restart και δουλεύουν και οι 2!!!! Εννοείται χωρίς το Replay TV. Δουλεύουν έτσι για άλλη μία εβδομάδα περίπου και μόλις ξαναπάρω το μήνυμα, απλά ξανασυνδέω το καλώδιο δικτύου του κύριου αποκωδικοποιητή και έχω και replay TV μέχρι την επόμενη διακοπή. Πως γίνεται να βγάζω το καλώδιο και να δουλεύουν και οι δύο;;; Αφού δεν θα έρπεπε να βρίσκει ο ένας τον άλλον άρα θα έπρεπε να συνεχίσει το μήνυμα για διακοπή προβολής περιεχομένου;;; Στο ΟΤΕ που είχα καλέσει μου είχαν πει ότι φταίει το switch. Το switch το άλλαξα και έβαλα ένα καινούριο, αλλά προκοπή δεν είδα!! Σας παρακαλώ πολύ τα φώτα σας!! βγαλε προσωρινα το switch για καποιες ημερες αν και αμα ειναι ενα απλο switch και οχι managed δεν θα πρεπε να εχεις θεμα.
trendy Ιανουάριος 30, 2022 #9 Ιανουάριος 30, 2022 πριν 12 ώρες, το μέλος poulinos έγραψε: και αμα ειναι ενα απλο switch και οχι managed δεν θα πρεπε να εχεις θεμα. Δηλαδή τι θέμα θα είχε αν ήταν managed;
slalom Ιανουάριος 30, 2022 #10 Ιανουάριος 30, 2022 πριν 21 λεπτά, το μέλος trendy έγραψε: Δηλαδή τι θέμα θα είχε αν ήταν managed; θεωρητικα κακης ρυθμισης
trendy Ιανουάριος 30, 2022 #11 Ιανουάριος 30, 2022 πριν 6 λεπτά, το μέλος slalom έγραψε: θεωρητικα κακης ρυθμισης Αν ήταν κακή ρύθμιση δε θα έπαιζαν καθόλου, όχι να σταματάει μετά από μία βδομάδα.
poulinos Φεβρουάριος 1, 2022 #12 Φεβρουάριος 1, 2022 (edited) On 30/1/2022 at 2:12 ΜΜ, το μέλος trendy έγραψε: Δηλαδή τι θέμα θα είχε αν ήταν managed; δεν εχω τιποτα με τα managed αρκει αυτος που τα εχει να ξερει τι εχει και οχι να εχει δωσει στο switch καμια ip που εχει και ο αποκωδικοποιητης και να βαραει conficts κτλ. Vlan κτλ αν τα ειχε κανει λαθος τοτε σιγουρα δεν θα επαιζε καθολου.αλλα τα conflicts με ip ειναι λιγο υπουλα. την εχει πατησει ατομο που εψαχνε να βρει γιατι ειχε θεματα με το internet. εκει βεβαια ηταν λιγο πιο συνθετο το θεμα αλλα στην πραξη το βασικο θεμα ηταν ip conflict Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 1, 2022 από poulinos
trendy Φεβρουάριος 3, 2022 #13 Φεβρουάριος 3, 2022 IP conflicts μπορεί να έχει οποιαδήποτε συσκευή, αν δεν ξέρει να τα ρυθμίσει σωστά ο χρήστης. Και τα managed switches αν δεν τα πειράξεις από τις εργοστασιακές ρυθμίσεις παίζουν το ίδιο με ένα unmanaged. 1
karmen1983 Φεβρουάριος 3, 2022 Author #14 Φεβρουάριος 3, 2022 Οπως και να εχει θα σας πω ενα παραδοξο. Εδω και πόσες μέρες (πάνω απο 2 εβδομάδες για πρώτη φορα) ειναι αποσυνδεδεμένοι και οι 2 και περιμενω το κουλό να σκασει για να τους ξανασυνδεσω, αλλά τίποτα. Θα ενημερώσω σε πρώτη ευκαιρία. Δεν ξλεχασα το θεμα εξάλλου μου σπάει τα νευρα οτι δεν μπορώ να πατήσω ενα pause πχ
poulinos Φεβρουάριος 6, 2022 #15 Φεβρουάριος 6, 2022 On 3/2/2022 at 8:59 ΠΜ, το μέλος trendy έγραψε: IP conflicts μπορεί να έχει οποιαδήποτε συσκευή, αν δεν ξέρει να τα ρυθμίσει σωστά ο χρήστης. Και τα managed switches αν δεν τα πειράξεις από τις εργοστασιακές ρυθμίσεις παίζουν το ίδιο με ένα unmanaged. σωστος αλλα δεν ξερουμε αν τα εχει πειραξει ο χρηστης ή αν τα πηρε μεταχειρισμενα και τα εχει πειραξει o previous.επισης επειδη υπαρχει και η Ip που απανταει το Web interface δεν ξερουμε αν ο χρηστης εχει βαλει στο δικτυο του την ιδια Ip.
karmen1983 Φεβρουάριος 13, 2022 Author #16 Φεβρουάριος 13, 2022 λοιπόν αποσυνδεθηκανε πάλι, τους σύνδεσα τα καλώδια δικτύου και δούλεψαν για 3-4 μέρες. Βγήκε το μήνυμα ότι ό ένας αποκωδικοποιητής έχασε τον άλλον. Εκανα ping τις IP των δύο αποκωδικοποιητών και απαντούσαν κανονικά. Σε σκανάρισμα του δικτύου την ίδια ώρα μου τους έβγαζε με τις ip που έκανα ping και την ονομασία τους κανονικά που έχω δώσει στο router, οπότε δεν παίζει να μου απαντούσε κάποια άλλη συσκευή. Είμαι 100% σίγουρη μετά από τόσες δοκιμές και αλλάγες σε ρούτερ και switch ότι φταίει κάποιος από τους δύο αποκωδικοποιητές και δεν ειναι θέμα conflict. Θα πάρω τον ΟΤΕ και βλέπουμε, με έχει κουράσει αυτή η ιστορία...
poulinos Φεβρουάριος 27, 2022 #18 Φεβρουάριος 27, 2022 On 14/2/2022 at 12:05 ΠΜ, το μέλος slalom έγραψε: Επρεπε να ζητησεις απο την αρχη αλλαγη πολλες φορες σε πριζουν να κανεις 100 δοκιμες οποτε δεν ειναι κακο που τα εχει κανει για να τους πει οτι αυτα και αυτα και αυτα τα δοκιμασα.
poulinos Απρίλιος 2, 2022 #20 Απρίλιος 2, 2022 On 2/3/2022 at 8:51 ΜΜ, το μέλος slalom έγραψε: Χασιμο χρονου γειτονα δυστυχως τα support εχουν ενα ποιημα και σε πηγαινουν απο ολα τα βηματα αλλιως δεν θα βγαλουν ευκολα ραντεβου.εχουν και δικιο και αδικο.μεγαλη ιστορια γενικοτερα.εχω περασει απο support πολυ πιο παλια και για πολλα πραγματα φταινε οι πελατες.μαζι με αυτους την πληρωνουν και αυτοι που ξερουν
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now