Jump to content



Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα στην παρέα!

 

Εχω Cosmote TV multiroom εδώ και 2 χρόνια αλλά δεν πάει άλλο αυτή η ιστορία.

Και οι 2 αποκωδικοποιητές είναι συνδεδεμένοι με καλώδιο δικτύου.

Και οι δύο παίρνουν IP. Εχω αποκλείσει μετά από άπειρες δοκιμές το confict IP.

Τους έχω καρφωτές IP και επίσης πριν 2-3 μέρες προχώρησα και σε αλλαγή ρουτερ από Speedport Plus σε Fritz!box 7530AX.

 

Το πρόβλημα τώρα που με έχει τρελάνει

 

1. Ξεκινάμε με την περίπτωση που όλα είναι συνδεδεμένα κανονικά. Δηλαδή έχουμε καλώδιο από δορυφορικό πιάτο και καλώδιο για σύνδεση στο internet. Οι αποκωδικοποιητές δουλεύουν καλά για περίπου μία εβδομάδα.

Ξαφνικά παίρνω το μήνυμα ότι χάθηκε η επαφή μεταξύ των αποκωδικοποιητών και σταματάει η προβολή περιεχομένου.

 

Εχω δοκιμάσει restart και στους 2

Εχω δοκιμάσει restart στο ρούτερ. Και στο παλιό και στο νέο

Εχω δοκιμάσει restart του switch πάνω στο οποίο είναι συνδεδεμένος ο ένας από τους δύο.

 

Δεν γίνεται τίποτα!!! Οπότε η λύση είναι η συνδεσμολογία Νο2

 

2. Από τον κύριο αποκωδικοποιητή αποσυνδέω το καλώδιο δικτύου, κάνει restart και δουλεύουν και οι 2!!!! Εννοείται χωρίς το Replay TV.

Δουλεύουν έτσι για άλλη μία εβδομάδα περίπου και μόλις ξαναπάρω το μήνυμα, απλά ξανασυνδέω το καλώδιο δικτύου του κύριου αποκωδικοποιητή και έχω και replay TV μέχρι την επόμενη διακοπή.

 

Πως γίνεται να βγάζω το καλώδιο και να δουλεύουν και οι δύο;;; Αφού δεν θα έρπεπε να βρίσκει ο ένας τον άλλον άρα θα έπρεπε να συνεχίσει το μήνυμα για διακοπή προβολής περιεχομένου;;;

Στο ΟΤΕ που είχα καλέσει μου είχαν πει ότι φταίει το switch. Το switch το άλλαξα και έβαλα ένα καινούριο, αλλά προκοπή δεν είδα!!

 

Σας παρακαλώ πολύ τα φώτα σας!!

μα τι γινεται σε αυτο το σπιτι(εχοντας διαβασει και τα αλλα) ..ολα δικτυακα τα κανεις...

  • Haha 1
(edited)

Αν έχεις την δυνατότητα δοκίμασε να τους βάλεις και τους 2 πάνω στο ίδιο switch, μιας και σου έχουν πει οτι αυτό φταίει.

Έστω και προσωρινά για δοκιμή .

Έγινε επεξεργασία από Efialtis
  • Like 1

Δυστυχώς δε μπορώ να το κάνω αυτό. Ο ένας είναι στο ισόγειο και ο άλλος στον 1ο...

Σκέφτομαι να καταργήσω το switch στην επόμενη δοκιμή aka επόμενο ΣΚ και να τους κουμπώσω και τους 2 απευθείας στις πρίζες τοίχου.

Το κακό με αυτή την ιστορία ότι κάνει μία εβδομάδα σχεδόν να φανεί το πρόβλημα, οπότε μεσολαβούν μέρες από δοκιμή σε δοκιμή μέχρι να δω αποτέλεσμα...

Για να αποκλείσεις το δικτυακό κομμάτι από τους πιθανούς φταίχτες, κάνε ένα ping τους δέκτες όταν παρουσιάζεται το πρόβλημα από κάποια άλλη συσκευή στο δίκτυο.

Στο πιο προχωρημένο, δες ποιες υπηρεσίες τρέχουν στους δέκτες, π.χ με το nmap, όταν όλα δουλεύουν σωστά και αν τρέχουν τα ίδια όταν παρουσιάζεται το πρόβλημα. 

Δε γνωρίζω καθόλου τους συγκεκριμένους δέκτες, οπότε δεν ξέρω τι προτόκολλο επικοινωνίας χρησιμοποιούν μεταξύ τους ή με τα κεντρικά για να παίζουν σωστά, ούτε αν έχουν κάποιο web interface ή ssh/telnet για να συνδεθείς και να κάνεις troubleshooting. Αν υπάρχει κάτι τέτοιο, κοίταξε αν υπάρχουν τίποτα logs που να διαφωτίζουν λίγο την κατάσταση.

  • Like 1

Να σου αλλαξουν τον κυριο αποκωδικοποιητη.  Ειχα παρομοιο θεμα στο σπιτι των γονιων μου. Μεχρι που αλλαξα καλωδιωση σε cat6e και Switch αποκλειστικα για τους 2 δεκτες. Ανα 5-8 μερες ο δευτερος εχανε τον κύριο.

Καλεσα cosmote, μιλησα με τεχνικο (κανονικο τεχνικο, οχι τους απλους τηλεφωνητες, θελει πιεση να σε περασουν) και του εξηγησα.

 

Μου εστειλαν εναν νεο δεκτη, τα κουμπωσα ολα, ηθελε παλι να βαλω PIN και ολες τις αλλες βλακειες και δουλευει απο το καλοκαιρι μια χαρα.

  • Like 4
On 16/1/2022 at 12:58 ΜΜ, το μέλος karmen1983 έγραψε:

Στο ΟΤΕ που είχα καλέσει μου είχαν πει ότι φταίει το switch. Το switch το άλλαξα και έβαλα ένα καινούριο, αλλά προκοπή δεν είδα!!

Μεγαλυτερη παπατζα δικαιολογια δεν υπαρχει, φταιει ο αλλος

  • Like 1
  • 2 weeks later...
On 1/16/2022 at 12:58 PM, karmen1983 said:

Καλησπέρα στην παρέα!

 

Εχω Cosmote TV multiroom εδώ και 2 χρόνια αλλά δεν πάει άλλο αυτή η ιστορία.

Και οι 2 αποκωδικοποιητές είναι συνδεδεμένοι με καλώδιο δικτύου.

Και οι δύο παίρνουν IP. Εχω αποκλείσει μετά από άπειρες δοκιμές το confict IP.

Τους έχω καρφωτές IP και επίσης πριν 2-3 μέρες προχώρησα και σε αλλαγή ρουτερ από Speedport Plus σε Fritz!box 7530AX.

 

Το πρόβλημα τώρα που με έχει τρελάνει

 

1. Ξεκινάμε με την περίπτωση που όλα είναι συνδεδεμένα κανονικά. Δηλαδή έχουμε καλώδιο από δορυφορικό πιάτο και καλώδιο για σύνδεση στο internet. Οι αποκωδικοποιητές δουλεύουν καλά για περίπου μία εβδομάδα.

Ξαφνικά παίρνω το μήνυμα ότι χάθηκε η επαφή μεταξύ των αποκωδικοποιητών και σταματάει η προβολή περιεχομένου.

 

Εχω δοκιμάσει restart και στους 2

Εχω δοκιμάσει restart στο ρούτερ. Και στο παλιό και στο νέο

Εχω δοκιμάσει restart του switch πάνω στο οποίο είναι συνδεδεμένος ο ένας από τους δύο.

 

Δεν γίνεται τίποτα!!! Οπότε η λύση είναι η συνδεσμολογία Νο2

 

2. Από τον κύριο αποκωδικοποιητή αποσυνδέω το καλώδιο δικτύου, κάνει restart και δουλεύουν και οι 2!!!! Εννοείται χωρίς το Replay TV.

Δουλεύουν έτσι για άλλη μία εβδομάδα περίπου και μόλις ξαναπάρω το μήνυμα, απλά ξανασυνδέω το καλώδιο δικτύου του κύριου αποκωδικοποιητή και έχω και replay TV μέχρι την επόμενη διακοπή.

 

Πως γίνεται να βγάζω το καλώδιο και να δουλεύουν και οι δύο;;; Αφού δεν θα έρπεπε να βρίσκει ο ένας τον άλλον άρα θα έπρεπε να συνεχίσει το μήνυμα για διακοπή προβολής περιεχομένου;;;

Στο ΟΤΕ που είχα καλέσει μου είχαν πει ότι φταίει το switch. Το switch το άλλαξα και έβαλα ένα καινούριο, αλλά προκοπή δεν είδα!!

 

Σας παρακαλώ πολύ τα φώτα σας!!

βγαλε προσωρινα το switch για καποιες ημερες αν και αμα ειναι ενα απλο switch και οχι managed δεν θα πρεπε να εχεις θεμα.

πριν 12 ώρες, το μέλος poulinos έγραψε:

και αμα ειναι ενα απλο switch και οχι managed δεν θα πρεπε να εχεις θεμα.

Δηλαδή τι θέμα θα είχε αν ήταν managed;

πριν 21 λεπτά, το μέλος trendy έγραψε:

Δηλαδή τι θέμα θα είχε αν ήταν managed;

θεωρητικα κακης ρυθμισης

πριν 6 λεπτά, το μέλος slalom έγραψε:

θεωρητικα κακης ρυθμισης

Αν ήταν κακή ρύθμιση δε θα έπαιζαν καθόλου, όχι να σταματάει μετά από μία βδομάδα.

(edited)
On 30/1/2022 at 2:12 ΜΜ, το μέλος trendy έγραψε:

Δηλαδή τι θέμα θα είχε αν ήταν managed;

δεν εχω τιποτα με τα managed αρκει αυτος που τα εχει να ξερει τι εχει και οχι να εχει δωσει στο switch καμια ip που εχει και ο αποκωδικοποιητης και να βαραει conficts κτλ.

 Vlan κτλ αν τα ειχε κανει λαθος τοτε σιγουρα δεν θα επαιζε καθολου.αλλα τα conflicts με ip ειναι λιγο υπουλα. την εχει πατησει ατομο που εψαχνε να βρει γιατι ειχε θεματα με το  internet. εκει βεβαια ηταν λιγο πιο συνθετο το θεμα αλλα στην πραξη το βασικο θεμα ηταν ip conflict

Έγινε επεξεργασία από poulinos

IP conflicts μπορεί να έχει οποιαδήποτε συσκευή, αν δεν ξέρει να τα ρυθμίσει σωστά ο χρήστης. Και τα managed switches αν δεν τα πειράξεις από τις εργοστασιακές ρυθμίσεις παίζουν το ίδιο με ένα unmanaged.

  • Like 1

Οπως και να εχει θα σας πω ενα παραδοξο. Εδω και πόσες μέρες (πάνω απο 2 εβδομάδες για πρώτη φορα) ειναι αποσυνδεδεμένοι και οι 2 και περιμενω το κουλό να σκασει για να τους ξανασυνδεσω, αλλά τίποτα. Θα ενημερώσω σε πρώτη ευκαιρία. Δεν ξλεχασα το θεμα εξάλλου μου σπάει τα νευρα οτι δεν μπορώ να πατήσω ενα pause πχ

 

On 3/2/2022 at 8:59 ΠΜ, το μέλος trendy έγραψε:

IP conflicts μπορεί να έχει οποιαδήποτε συσκευή, αν δεν ξέρει να τα ρυθμίσει σωστά ο χρήστης. Και τα managed switches αν δεν τα πειράξεις από τις εργοστασιακές ρυθμίσεις παίζουν το ίδιο με ένα unmanaged.

σωστος αλλα δεν ξερουμε αν τα εχει πειραξει ο χρηστης ή αν τα πηρε μεταχειρισμενα και τα εχει πειραξει  o previous.επισης επειδη υπαρχει και η Ip που απανταει το Web interface δεν ξερουμε αν ο χρηστης εχει βαλει στο δικτυο του την ιδια Ip.

λοιπόν αποσυνδεθηκανε πάλι, τους σύνδεσα τα καλώδια δικτύου και δούλεψαν για 3-4 μέρες.

Βγήκε το μήνυμα ότι ό ένας αποκωδικοποιητής έχασε τον άλλον.

 

Εκανα ping τις IP των δύο αποκωδικοποιητών και απαντούσαν κανονικά. Σε σκανάρισμα του δικτύου την ίδια ώρα μου τους έβγαζε με τις ip που έκανα ping και την ονομασία τους κανονικά που έχω δώσει στο router, οπότε δεν παίζει να μου απαντούσε κάποια άλλη συσκευή. Είμαι 100% σίγουρη μετά από τόσες δοκιμές και αλλάγες σε ρούτερ και switch ότι φταίει κάποιος από τους δύο αποκωδικοποιητές και δεν ειναι θέμα conflict.

Θα πάρω τον ΟΤΕ και βλέπουμε, με έχει κουράσει αυτή η ιστορία...

  • 2 weeks later...
On 14/2/2022 at 12:05 ΠΜ, το μέλος slalom έγραψε:

Επρεπε να ζητησεις απο την αρχη αλλαγη

πολλες φορες σε πριζουν να κανεις 100 δοκιμες οποτε δεν ειναι κακο που τα εχει κανει για να τους πει οτι αυτα και αυτα και αυτα τα δοκιμασα.

  • 1 month later...
On 2/3/2022 at 8:51 ΜΜ, το μέλος slalom έγραψε:

Χασιμο χρονου γειτονα

δυστυχως τα support εχουν ενα ποιημα και σε πηγαινουν απο ολα τα βηματα αλλιως δεν θα βγαλουν ευκολα ραντεβου.εχουν και δικιο και αδικο.μεγαλη ιστορια γενικοτερα.εχω περασει απο support πολυ πιο παλια και για πολλα πραγματα φταινε οι πελατες.μαζι με αυτους την πληρωνουν και αυτοι που ξερουν

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.