Jump to content



Nvidia G70...O απογονος του Geforce 6800 θα κανει εμφανιση συντομα


Vasot

Recommended Posts

κοιταξε ποσο ακομα μπορουν χρονιστουν οι καρτες ας πουμε να φτασουν παραδειγμα λεω

1000πυρινα και 2000 μνημη, μετα θα βγει αλλη τεχνολογια με εικονικη πραγματικοτητα που αυτες οι καρτες θα υποστηριζουν αλλες αρχιτεκτονικες και μηχανες γραφικων,οπως τα

flight-sim που εκπαιδευονται οι πιλοτοι,εχω μπει και ειδα πως ειναι,φανταστικα.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 91
  • Created
  • Last Reply

Από ότι λένε, οι κάρτες αυτές δε θα διαδοθούν στην αγορά πρίν βγούν τα Windows Longhorn και αυτό γιατί τα Longhorn θα υποστηρίζουν DirectX10 όπως και αυτές οι κάρτες που λέμε. Αυτό θα είναι και το marketing trick για να πουλήσουν αυτές οι κάρτες! Θα λένε δηλαδή οι nVidia και ATI ότι η R520 και η G70 είναι οι μόνες κάρτες certified για Longhorn!

Το κόλπο κατά τη δική μου γνώμη είναι ότι αν πάρεις τώρα ή έχεις μια κάρτα που υποστηρίζει DirectX9c (μόνο nVidia για την ώρα) θα είσαι μια χαρά και για το Avalon (δηλαδή τη μηχανή γραφικών των Longhorn) και δε θα χρειαστεί να αλλάξεις κάρτα (ακόμη και αν οι κάρτα δεν θα είναι certified για Longhorn), διότι λέγεται ότι το Avalon θα υποστηρίζει (unofficially) και DirectX9c!

Έτσι άκουσα... :shifty:

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από gel

Από ότι λένε, οι κάρτες αυτές δε θα διαδοθούν στην αγορά πρίν βγούν τα Windows Longhorn και αυτό γιατί τα Longhorn θα υποστηρίζουν DirectX10 όπως και αυτές οι κάρτες που λέμε. Αυτό θα είναι και το marketing trick για να πουλήσουν αυτές οι κάρτες! Θα λένε δηλαδή οι nVidia και ATI ότι η R520 και η G70 είναι οι μόνες κάρτες certified για Longhorn!

Το κόλπο κατά τη δική μου γνώμη είναι ότι αν πάρεις τώρα ή έχεις μια κάρτα που υποστηρίζει DirectX9c (μόνο nVidia για την ώρα) θα είσαι μια χαρά και για το Avalon (δηλαδή τη μηχανή γραφικών των Longhorn) και δε θα χρειαστεί να αλλάξεις κάρτα (ακόμη και αν οι κάρτα δεν θα είναι certified για Longhorn), διότι λέγεται ότι το Avalon θα υποστηρίζει (unofficially) και DirectX9c!

Έτσι άκουσα... :shifty:

Τα Longhorn θα βγούνε στα τέλη του 2006 το νωρίτερο. Οπότε μιας και μιλάμε για την M$ υπολογίστε γύρω στα μέσα του 2007. Βάλτε και κανα 6μηνο για να βγούνε drivers. Μιλάμε για τουλάχιστο 2.5 χρόνια ακόμα. 2.5 χρόνια για αλλάγή κάρτας........ΚΥΡΙΛΕ!!!!

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Nos-Dio [Σήμερα, στις 15:40]

οκ αλλα με τις τιμες τι θα γινει...μεχρι 600 θα τις πανε...πιο πανω δεν λεει

αν εχουν αυτες 600 οι GT/Ultra και αντιστοιχες ΑΤΙ ποσο θα πανε???300...ρε σ μαμιουνται ολες οι κατηγοριες πιο κατω...θα φτασουμε στο σημειο να σε συμφαιρει 2πλη 6600 ΓΤ γιατι θα ειναι φθηνοτερες απο μια 6800 Γτ και πιο καλες..:o

δεν θα υπάρχει πρόβλημα με τις παλιές κάρτες και την τιμολόγησή τους σε σχέση με τις καινούργιες γιατί απλούστατα δεν θα βρίσκεις μετά από ένα σημείο και πέρα παλιά μοντέλα έστω . πχ βρες μου μία 9700pro ? εξαιρετική κάρτα ακόμα και σήμερα με το 70% περίπου της απόδοσης μίας 6600Gt και επειδή έχω και τις δύο η εντύπωσή μου είναι καλύτερη 2D εικόνα και καλύτερο TV out.

πιστεύω ότι τελικά δεν αξίζει να παίρνεις τίποτα πάνω από την μεσαία κατηγορία στις κάρτες γραφικών και απλώς μετά από 2 χρόνια να την αλλάζεις .

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Makis Hourdakis

Εγώ πάντως θέλω να δω το αντίστοιχο της ATi με τα 32pipelines (πώς λεγόταν ο πυρήνας;

LOKI απο οσο θυμαμαι ονομαζεται το R520

Απο τον γνωστο θεο των Βικινγκς

Νομιζω ειναι 24 ΤRUE pipelines

32 pipelineς ειναι τυπικο νουμερο

Βεβαια οσο αφορα αυτο μπορει να κανω και λαθος

Αρχική απάντηση από def [Σήμερα, στις 14:04]

maki ποτε θα βγουν ομως; εγω παλι πιστευω οτι και με 2 6600gt θα κανεις παλι καλα την δουλεια σου

Με 2 6600 GT θα συνεχιζεις να κανεις καλα τη δουλεια σου αλλα ηδη υπαρχουν γρηγοροτερες λυσεις απο το να εχεις 2Χ6600GT SLI

Και πολλη απλα για καποιον που παιζει παιχνιδια σε μεγαλες αναλυσεις και ολα στα γραφικα στο Full με ενα R520 και με ενα G70 θα κανει ΠΟΛΛΗ καλυτερα την δουλεια του

Και τα παιχνιδια που βγαινουν με την παροδο του χρονοθ γινονται πιο απαιτητικα για να τα ευχαριστηθεις σε ολο τους το Μεγαλειο

Το R520 οσο και G70 θα εχουν και τα δυο την δικια τους υποστηριξη για Dual επιδοσεις αν και δεν πολλη αξιζει τα λεφτα

Εγω παντως την αναβαθμιση θα την κανω μιας και θελω και καρτα να εχει υποστηριξη Shader 3.0

Ειναι και το μονο μειονεκτημα του Χ800

Αρχική απάντηση από gel [Χθες, στις 16:56]

Από ότι λένε, οι κάρτες αυτές δε θα διαδοθούν στην αγορά πρίν βγούν τα Windows Longhorn και αυτό γιατί τα Longhorn θα υποστηρίζουν DirectX10 όπως και αυτές οι κάρτες που λέμε. Αυτό θα είναι και το marketing trick για να πουλήσουν αυτές οι κάρτες! Θα λένε δηλαδή οι nVidia και ATI ότι η R520 και η G70 είναι οι μόνες κάρτες certified για Longhorn!

Ποιος τα λεει αυτα τα πραγματα?? Ακου εκει λεει περιμενει να βγουν τα Longhorn πρωτα τα τελη του 2006 :eek:

Η Ημερομηνια κυκλοφοριας του R520 ειναι Αυγουστος-Σεπτεμβριος 2005 και μετα

και λογικα και της nvidia καπου εκει θα ειναι μιας και δεν την συμφερει να μεινει εκτος συναγωνισμου

Κανονικα ηταν αυτο το μηνα αλλα η ΑTI το αλλαξε και αποφασισε να περιμενει πρωτα να αρχιζουν να βγαινους μητρικες με την δικια τους SLI λυση..

Link to comment
Share on other sites

αν και πηγαμε λιγο off topic με το xbox360, διαβασα πως το graphics chip του θαναι το R520 και θαχει 48 pipelines , αλλοι ομως λενε πως θα χρησομοποιουνται οι 24 or sth και οτι δεν θαχει σχεση με το R520 που θα βγει στην αγορα των PC , μπορει να μου εξηγησει κανεις το παραπανω ? επισης μπορει να αναλυσει καποιος τις διαφορες στην αρχιτεκτονικη μεταξυ κονσολας και PC ( επεξαργαστες risc / cisc κλπ ) ? εχω μπερδευτει λιγο :(

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από gel

Το κόλπο κατά τη δική μου γνώμη είναι ότι αν πάρεις τώρα ή έχεις μια κάρτα που υποστηρίζει DirectX9c (μόνο nVidia για την ώρα)

Και της Ατι υποστηριζουν βλεπε με x800xt..

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από AlienHack

Shader 3.0 δεν υποστηριζουν οι καρτες της ATI. Μονο το καινουριο chip που θα βγαλει θα υποστηρίζει.

Και το G70 SM3.0 θα εχει μεχρι το dx10 εχει δρομο ακομα.

GeForce 7800 GTX:

* 0.11 μ;

* Core 430 MHz;

* 24 pipelines;

* Μνημη 1200 Mhz DDR;

* Interface PCI Express x16;

* DirectX 9.0c (Pixel Shader 3.0), IntelliSample 4.0, CineFX 4.0, OpenGL 2.0

Θα εχει τρια μοντελα GeForce 7800 GTX, GeForce 7800 GT & GeForce 7800

GeForce 7800 GTX θελει psu 400 Watt με τουλαχιστο 26Α στην +12V.

Για SLI θελει PSU 500 Watt με 34Α στην +12V.

post-418-1416071933,2834_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Καπως ετσι διαβασα και εγω οτι ειναι. Το gtx αντικαταστα την εκδοση ultra. Θα δωθουν μαλλον σε λιγες μερες στη δημοσιοτητα ολα τα στοιχεια επειδη θα κανει και διαφημιση που κατασκευαζει το τσιπακι του ps3, και θελει να χτυπησει ολα τα μετωπα

Link to comment
Share on other sites

μην βιαζεσται ρε παιδια μοντελα θα βγαζουν οι εταιριες αυτη ειναι η δουλεια τους,παντα θα κοιτανε τον μεσο χρηστη το κομματι που φευγει πιο πολυ,καθε εταιρια και φυσικα θα βγαζει κορυφαια κομματια ποσοι ομως θα ανταποκριθουν για να τα αγορασουν;προς το παρον διαβασα οτι ολοι αυτοι οι αριθμοι που διαβαζουμε για 32 pipelines και 700πυρινα

δεν εχουν κανενα νοημα γιατι πολυ απλα δεν υπαρχουν παιχνιδια που να υποστηριζουν τοσο μεγαλες αναλυσεις πανο απο 2000χ1600 για να διακρινουμε με το ματι την διαφορα

δοκιμασατε πολυ απο σας να υπερχρονισετε την καρτα σας πανω απο 1200 ειδατε καμια

θεαματικη διαφορα;

Link to comment
Share on other sites

Μολις ερθει η 7800 Gt η οπως αλλιως θα το λενε το μοντελο που θα ειναι στα ιδια specs με το κορυφαιο αλλα με χαμηλοτερες συχνοτητες εχει φυγει η δικια μου η καρτα παντως!!

Link to comment
Share on other sites

φιλε μου θα σου πω ενα απλο παραδειγμα ετυχε να ανεβω πανω σε flight-sim που εκπεδευοναι οι πιλοτοι λογου του αδελφου μου. στην θεσσαλονικη εχουν ενα ATR λοιπον τα γραφικα του που τα συστηματα τους δεν εχουν απλες καρτες δεν εχουν ακομα την τελοιοτητα ωστε να ειναι τελοιος ρεαλιστικο εκει που η αναλυσεις φτανουνσε τρελλα νουμερα για την οθονη τους flight sim,μεχρι τοτε και καρτα με 100pipelines να βγει δεν θα μπορει να βγει τετοιο παιχνιδι για να το υποστηριξει γιατι απλα δεν γινεται

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από def

φιλε μου θα σου πω ενα απλο παραδειγμα ετυχε να ανεβω πανω σε flight-sim που εκπεδευοναι οι πιλοτοι λογου του αδελφου μου. στην θεσσαλονικη εχουν ενα ATR λοιπον τα γραφικα του που τα συστηματα τους δεν εχουν απλες καρτες δεν εχουν ακομα την τελοιοτητα ωστε να ειναι τελοιος ρεαλιστικο εκει που η αναλυσεις φτανουνσε τρελλα νουμερα για την οθονη τους flight sim,μεχρι τοτε και καρτα με 100pipelines να βγει δεν θα μπορει να βγει τετοιο παιχνιδι για να το υποστηριξει γιατι απλα δεν γινεται

Η αναλυση που λες σε ενα Flight Sim δεν ειναι και τοσο μεγαλη οσο αναφερεις. Για να μην σου πω οτι ειναι μια κοινη αναλυση που παρουσιαζουν και τα Windows. Κατι σε 1280χ0124 ή 1600χ1200. Και αυτο γιατι οσο μεγαλωνει η οθονη, αναγκαστικα μεγαλωνει και το dot pitch. Συν του οτι καθεσαι πιο μακρια απο την οθονη οποτε ολα τα βλεπεις πιο ομαλα-ομοιομορφα.

Οτι δηλαδη ισχυει και με την τηλεοραση.

Η διασταση που βλεπεις την εικονα αλλαζει οχι η ποιοτητα της.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από def

μην βιαζεσται ρε παιδια μοντελα θα βγαζουν οι εταιριες αυτη ειναι η δουλεια τους,παντα θα κοιτανε τον μεσο χρηστη το κομματι που φευγει πιο πολυ,καθε εταιρια και φυσικα θα βγαζει κορυφαια κομματια ποσοι ομως θα ανταποκριθουν για να τα αγορασουν;προς το παρον διαβασα οτι ολοι αυτοι οι αριθμοι που διαβαζουμε για 32 pipelines και 700πυρινα

δεν εχουν κανενα νοημα γιατι πολυ απλα δεν υπαρχουν παιχνιδια που να υποστηριζουν τοσο μεγαλες αναλυσεις πανο απο 2000χ1600 για να διακρινουμε με το ματι την διαφορα

δοκιμασατε πολυ απο σας να υπερχρονισετε την καρτα σας πανω απο 1200 ειδατε καμια

θεαματικη διαφορα;

Η ανλυση δε ειναι το παν, το αυξημενο fillrate χρησιμοποιηται σε μοντελα με πολυ περισσοτερα πολυγωνα

Link to comment
Share on other sites

Πως να τα αρπάξουν απο όλες τις πλευρές κοιτάνε ,,, βγάζουν μια κάρτα , μαζί και ένα game ενεργοβόρο [που αν το προγραμματίζανε σωστά τα ''ζωντανά'' θα έτρεχε και στην 9700pro] για να γονατίζει την προηγούμενη γενιά καρτών ,,, και νάσου που σε όλους δεν φτάνει η τωρινή ισχύ της κάρτας τους απο τον ένα μήνα στον άλλον .

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από jax7480

Η αναλυση που λες σε ενα Flight Sim δεν ειναι και τοσο μεγαλη οσο αναφερεις. Για να μην σου πω οτι ειναι μια κοινη αναλυση που παρουσιαζουν και τα Windows. Κατι σε 1280χ0124 ή 1600χ1200. Και αυτο γιατι οσο μεγαλωνει η οθονη, αναγκαστικα μεγαλωνει και το dot pitch. Συν του οτι καθεσαι πιο μακρια απο την οθονη οποτε ολα τα βλεπεις πιο ομαλα-ομοιομορφα.

Οτι δηλαδη ισχυει και με την τηλεοραση.

Η διασταση που βλεπεις την εικονα αλλαζει οχι η ποιοτητα της.

τοτε να σε ρωτησω κατι συμφωνεις η διαφωνεις με αυτα που λεω,πιστευεις οτι εστω και η καρτα που λενε οτι θα βγει με 32 pipelines θα υπαρχει παιχνιδι που θα χρησειμευουν για την αναλυση του;

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από def [Σήμερα, στις 14:40]

τοτε να σε ρωτησω κατι συμφωνεις η διαφωνεις με αυτα που λεω,πιστευεις οτι εστω και η καρτα που λενε οτι θα βγει με 32 pipelines θα υπαρχει παιχνιδι που θα χρησειμευουν για την αναλυση του;

Και βέβαια θα βγουν παιχνίδια που θα χρειάζονται κάτι τέτοιο για να παίξουν , πάντα βγαίνουν.

Και τώρα υπάρχουν παιχνίδια που απλά δεν τους φτάνει μια 6800U/Χ850ΧΤ για να παίξουν καλά , με μεγάλες αναλύσεις και φίλτρα.

Ακόμα και στα παιχνίδια που δεν χρειάζονται τόση δύναμη , όλο και κάτι θα βρεθεί να την κάνεις (1600x1200 με 16xAA και 16xAF , ενδιαφέρον ακούγεται).

Φιλοσοφική ερώτηση : το ότι μόνο η απολύτως κορυφαία (GTX) θα υποστηρίζει SLI , είναι καλό;

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.