Manos Syfakakis Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 19, 2021 #1 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 19, 2021 Έκανα την αγορά του στρώματος το 2018. Μέσα σε 3 μήνες, το στρώμα έκανε καθίζηση από το κέντρο προς τις άκρες. Ενημέρωσα την εταιρία, ήρθε τεχνικός και όντως είδε την διαφορά στο στρώμα. Η πρώτη εκτίμηση του τεχνικού ήταν ότι φταίει η σχάρα που ακουμπάει το στρώμα και ότι τα κενά της ήταν 6 εκ. αντί για 4(από το κατάστημα αγοράς δεν μας είχαν ενημερώσει για αυτό). Το πήραν και μας άφησαν ένα άλλο στρώμα για κάποιες μέρες για να γίνει αντικατάσταση εφόσον είδαν ότι όντως υπήρχε πρόβλημα στο στρώμα. Έγινε η αντικατάσταση, ήρθε το στρώμα και πάλι το ίδιο πρόβλημα και σε διάστημα λιγότερο από μήνα. Επικοινώνησα με την εταιρία, ήρθε ξανά τεχνικός, και ξανά τα ίδια. Απαίτησα να μην μου φέρουν ένα πρόχειρο στρώμα αλλά απευθείας καινούργιο(τα στρώματα που έχουν ελάττωμα γίνεται αφαίρεση των ελαττωματικών υλικών και αντικατάσταση, αυτό εννοούν ως εγγύηση από την εταιρία). Εγώ έφτιαξα (πρόσθεσα) ένα ολόκληρο τελάρο στην βάση χωρίς κενά βάση όσων μου είπε ο τεχνικός. Παρέλαβα το καινούργιο στρώμα και σε 4 μήνες τα ίδια. Όσο αφορά τις εγγυήσεις των 7 ετών διαβάστε τα μικρά γράμματα, από τον 3ο χρόνο η εγγύηση είναι βάση ποσοστού. Συμπέρασμα δικό μου, οι προσφορές των στρωμάτων πάνε βάση των προσφορών των υλικών. 5
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now