Athens2004 Μάϊος 22, 2005 Author #41 Μάϊος 22, 2005 litle update . Kόπηκαν θέσεις για 1Χ12άρη μπρός [condesser-in] , 1Χ12άρη πλάγια [compressor-in] και μία τρύπα διαμέτρου 6εκατοστών για τις πρίζες και τους σωλήνες της αντλίας. Επίσης θα κοπέι και μία στην οροφή για exhaust [out] .
spresv Μάϊος 22, 2005 #42 Μάϊος 22, 2005 3 πραγματακια θελω να ρωτησω. 1) Που βρηκες το πλεξι και ποσο?2) Τι παχος εχει?3) Πως εκοψες την τρυπα για τα ανεμιστηρια?
Athens2004 Μάϊος 22, 2005 Author #43 Μάϊος 22, 2005 1. Tα πήρα απο συγγενή μου που έχει κατάστημα με τζαμια-κρυσταλλα και τέτοια. Έτοιμο - κομμένο 4κομμάτια 67Χ27 και άλλα 2 κομμάτια 27Χ27 [1μπρος 1πίσω] όλα 25 ευρώ απο ότι κατάλαβα τον έβαλα μέσα ίσως να μου τα έδωσε πιο φθηνά απο όσο τα παίρνει . 2. Δεν το έχω μετρήσει ακριβώς , μισό εκτατοστο ίσως . Αλλά δεν είναι εκεί το θέμα δεν είναι κανονικό πλέξι είναι ενισχυμένο . 3. φωτό .
def Μάϊος 22, 2005 #44 Μάϊος 22, 2005 α φιλε μου εσυ ξεφυγες πολυ μπραβο παληκαρε:worship: :T: :clap:
Athens2004 Μάϊος 22, 2005 Author #45 Μάϊος 22, 2005 Nαι αλλά η φάση είναι να έρθει και η **μω κουριερ κάποτε να βάλουμε και τίποτε μέσα στο κουτί γιατί δεν έχω κάτι άλλο να κάνω πλέον
chros26_ Μάϊος 22, 2005 #46 Μάϊος 22, 2005 τα ποτηροτρυπανα που τα βρήκες??? εγώ έχω ψάξει όλη την Κοζάνη και δεν βρήκα τπτ
Athens2004 Μάϊος 23, 2005 Author #49 Μάϊος 23, 2005 Και οι πρωταγωνιστές έτοιμοι να παίξουν τον ρόλο τους .
unseen Μάϊος 23, 2005 #51 Μάϊος 23, 2005 το condeser μην ξεχασεις να το βαλεις οριζοντια. Σημαντικο! Υγ. Δεν κοιτας για καμια μικροτερη αντλια? Ειναι λιγο μεγαλουτσικη....
Athens2004 Μάϊος 23, 2005 Author #52 Μάϊος 23, 2005 Oριζόντια ? καλα . Aντλία αυτην έχω , και παλι εχω ενδιασμους αν τα καταφερει ...... 1.5 μετρο μακρια , και 1 μετρο κατω θα ειναι το chiller .
GoriLLakoS Μάϊος 23, 2005 #54 Μάϊος 23, 2005 Αρχική απάντηση από petros@idk$ Το condeser απο που το πειρες? unseen is what you want...
AlienHack Μάϊος 23, 2005 #55 Μάϊος 23, 2005 οριζοντια? Εγω γιατι το εχω τον εναλακτη σου ορθιο unseen? λεσ να τον αλλαξω θεση και να δω καμια μαματη αλαγη αποδοσης??
Athens2004 Μάϊος 23, 2005 Author #56 Μάϊος 23, 2005 οριζόντια λέει το condesser βρε. όχι τον εναλάκτη
unseen Μάϊος 24, 2005 #57 Μάϊος 24, 2005 ναι το condeser να ειναι οριζοντια. Να μην κοιτανε οι σωληνες προς τα πανω αλλα προς τα αριστερα ή δεξια...
AlienHack Μάϊος 25, 2005 #58 Μάϊος 25, 2005 πλακα πλακα δεν ελεγε τον εναλακτη αλλα εγω εκανα την κινηση στο chiller μου, γυρισα τον εναλακτη οριζοντια και ειδα λιγο διαφορα προσ το καλυτερο. φαινεται γινεται καλυτερη κυκλοφορια του νερου ετσι, το βοηθαει η βαρυτητα.
Athens2004 Μάϊος 25, 2005 Author #59 Μάϊος 25, 2005 Μακάρι να είναι έτσι . Το είχες γεμισει τέρμα το τανκ ? αν όχι ίσως και γιαυτό /. Γιατι διαφορά μιλάμε ? Αξίζει ? αν είναι να το βάλω και γώ έτσι .
Athens2004 Μάϊος 25, 2005 Author #60 Μάϊος 25, 2005 Έπίσης μου ήρθε μία πολύ καλή ιδέα , η οποία αν περάσει εγκριτική επιτροπή ,, Unseen ακούς ? θα την κάνω πράξη για την χαρά της δημιουργίας . . Πρόκειται για μία κατασκευή Τανκ-Evaporator απλή εύκολη και δεν χρειαζεται κολλήσεις , για αυτους που δεν τα πάνε καλά με το mapgas [εμένα] . Υλικά , 1 δοχειο ενός λίτρου απο χρώμα [το δοχείο μεταλικό-λαμαρίνα όχι πλαστικο] 2Χ ρακορ , ότι μέγεθος βολέυει , [12mm] 2Χ βίδες για τα ρακόρ που θα βιδώνουν απο μέσα 2Χ φλάτζες για την στεγανοποιηση των ρακορ Και τον χαλκοσωλήνα που θα γίνει ο εναλάκτης . Βασικά προτείνω δοχείο απο χρώμα επειδη είναι μεταλικό-> χωράει παντου [του 1lt] και σφραγίζει-είναι με καπάκι [μεγάλο καπάκι , χωράει το χέρι μέσα να βιδωθουν ρακορ και να γίνει καλή τοποθέτηση του εναλλάκτη ] -->δεν θέλει κολλήσεις . Τρυπάμε 2 θέσεις στο δοχείο για τα ρακόρ , ένα κάτω [προς αντλία] και ένα ψηλότερα [επιστροφη] -> τα βιδώνουμε , ανοίγουμε το καπάκι τα βιδώνουμε και απο μέσα περνώντας φλάτζες για στεγανοποιηση , Βάζουμε μέσα στο κουτί τον εναλάκτη που φτιάξαμε με την γνωστή μεθοδο σκουπα@Unseen και κλέινουμε το αεροστεγές καπάκι αφού του έχουμε κάνει 2 τρυπούλες με το τρυπάνι για είσοδο-έξοδο του εναλάκτη . Unseen θα πετύχει ?
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.