Jump to content



Sherlock Holmes Chapter 1 [16 Νοεμβρίου 2021]


tommybertsen

Recommended Posts

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
Sherlock-Holmes-Chapter-One-new-screensh
WWW.DSOGAMING.COM

Gamespot has shared a new video, showcasing seven minutes of gameplay footage from Sherlock Holmes:...

Hitman πριν τον hitman.

Έγινε επεξεργασία από DEADLAZARUS
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ακόμη και σε αυτό το footage, το framerate φαίνεται να χωλαίνει.

Ένα περίεργο πράγμα, τα Sherlock ήταν πάντα προβληματικά σε αυτόν τον τομέα και χωρίς να έχουν τα τρομερά visuals, ήθελες τέρατα από hardware για να την παλέψεις.  Θυμάμαι το προηγούμενο το έπαιζα με την 1070 με τα recommended να προτείνουν GTX 760, και είχε αρκετά προβληματάκια. Ελπίζω να το διορθώσουν, γιατί ενώ είναι εν γένει ενδιαφέροντα παιχνίδια (έχω παίξει και τα 3 προηγούμενα αυτής της σειράς και αρκετά από τα παλιότερα), ταλανίζεται από αχρείαστα προβλήματα. 

Το game σαν game ξεφεύγει λίγο από τα παλιότερα, έχει περισσότερη δράση σε σημεία, αλλά υποθέτω θέλει να μας δείξει και το πως ο Σέρλοκ έγινε "ατρόμητος". 

Αν οι υποθέσεις δένουν καλά και δεν έχει τίποτα περίεργα, θα είναι ευχάριστο! 

Spoiler

ΥΓ: Τι φυντάνια ρε αυτά που σχολιάζουν στο DSOG ? Walking Sim With Puzzles λέει ο άλλος. Μιλάμε μπράβο του, μέσα έπεσε :hehe: 

 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 40 λεπτά, το μέλος tommybertsen έγραψε:

Το game σαν game ξεφεύγει λίγο από τα παλιότερα, έχει περισσότερη δράση σε σημεία, αλλά υποθέτω θέλει να μας δείξει και το πως ο Σέρλοκ έγινε "ατρόμητος".

Αδιαπραγμάτευτο: οι γρίφοι (θα) πρέπει να είναι γρίφοι. Όχι ανόητα παζλ και παιχνίδια με κουμπάκια. Να δουλέψει λίγο το (ελάχιστο) μυαλό που διαθέτουμε.

Ατμόσφαιρα: υποβλητική. Στοιχεία από survival horror games δεν θα με ενοχλούσαν, αρκεί να μην το παρακάνουν.

Πολλαπλοί τρόποι επίλυσης γρίφων/αποστολών, αναγκαία η παρατήρηση και εκμετάλλευση του περιβάλλοντος και των στοιχείων αυτού από την πλευρά του παίκτη, προκειμένου να ολοκληρωθεί μια αποστολή.

Γενικά, έχουν δύσκολο έργο. Αν πάρουν στοιχεία από τα RotTR/Hitman και τα εντάξουν αρμονικά στο τελικό αποτέλεσμα, we r good to go. Αν  όχι, ε, θα μιλάμε για μια αντιγραφή των ανωτέρω παιχνιδιών.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εν τω μεταξύ δεν ξέρω γιατί σας μοιάζει με "hitman" κλπ. Καμία απολύτως σχέση δεν έχουν τα Sherlock και αυτό δεν βλέπω να μοιάζει και ιδιαίτερα.

Αυτό προσπαθεί με δικούς του τρόπους να εντάξει λίγη περισσότερη δράση στο όλο concept και εισάγει περισσότερο interaction με τον γύρω κόσμο, ξεφεύγοντας από τον ξεκάθαρο "Adventure" προσανατολισμό. Αλλά RoTR ή Hitman, δεν θα το έλεγα. Προσωπική μου άποψη αυτό :) 

 

Γιώργο, έχεις παίξει κάποιο από τα "Testament of Sherlock Holmes" , "Sherlock Holmes: Crimes and Punishments" και "Sherlock Holmes  The Devil's Daughter" ? 

Αν ναι, θα καταλάβεις πως ακριβώς λειτουργεί το θέμα του γρίφου. Δεν βλέπω να αλλάζει εδώ, βλέπω να εμπλουτίζεται. Αρκεί να μην έχουν τίποτα περίεργα, εννοώ, να έχουν μια κάποια λογική , overall (και ας είναι δύσκολοι). Πολλαπλούς τρόπους έχει πάντα, οι οποίοι έχουν impact στο αν έλυσες σωστά τον γρίφο ή όχι, αυτό συνέβαινε στα προηγούμενα. 

 

Survival/Horror στοιχεία δεν είχαν και δεν θα έχουν τα παιχνίδια αυτά. Δεν είναι survival. Είναι adventure σε 3rd person view. Πλέον είναι "action/adventure", καθώς φαίνεται. Δεν είναι το adventure που θα κάνεις 15 συνδυασμούς αντικειμένων όμως, τύπου κλασικού point & click. 

 

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δεν εχω παιξει κανενα Hitman ή Sherlock αλλα μου φαινονται ιδια ως προς την εικονα. Τα γραφικα ειναι ιδια (εχουν ιδια μηχανη?) καθως κ ο τροπος που κινειται ο χαρακτηρας.

 

Walking sim με puzzles....loooool.

Link to comment
Share on other sites

πριν 8 λεπτά, το μέλος Seek & Find έγραψε:

Το "Sherlock Holmes: Crimes and Punishments" εχω παιξει κ μου αρεσε πολυ. ελπιζω να ναι τουλαχιστον ανταξιο του..

ΠΡΕΠΕΙ  να παίξεις το the testament of sherlock holmes. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 1 month later...
πριν 21 ώρες, το μέλος tommybertsen έγραψε:

Αυτό με το lip sync και το μέτριο προς κακό voice acting (εκτός από ελάχιστα σημεία) με ανησυχούν ιδιαιτέρως.. 

To lip sync είναι κόλπο του Σέρλοκ, για να μπερδεύει όσους ανακρίνει:p.

Ελπιδοφόρα πράγματα βλέπω, σίγουρα απαιτούνται βελτιώσεις. Το voice acting πρέπει να το φτιάξουν, διότι σε βγάζει από το immersion.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
Sherlock-Holmes-Chapter-One-new-screensh
WWW.DSOGAMING.COM

Powered by Unreal Engine 4, it's time to benchmark Sherlock Holmes Chapter One and see how it performs on the...

Συμπέρασμα: πάρτε gpu. Αν βρείτε. Αλλιώς, περιμένετε κάνα patch. Το παιχνίδι, χωρίς να δικαιολογούν κάτι τέτοιο τα γραφικά του, απαιτεί δυνατή κάρτα. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 5 λεπτά, το μέλος DEADLAZARUS έγραψε:
Sherlock-Holmes-Chapter-One-new-screensh
WWW.DSOGAMING.COM

Powered by Unreal Engine 4, it's time to benchmark Sherlock Holmes Chapter One and see how it performs on the...

Συμπέρασμα: πάρτε gpu. Αν βρείτε. Αλλιώς, περιμένετε κάνα patch. Το παιχνίδι, χωρίς να δικαιολογούν κάτι τέτοιο τα γραφικά του, απαιτεί δυνατή κάρτα. 

Παράθεση

 

Sherlock Holmes Chapter One does not feature any built-in benchmark tool. As such, we’ve decided to benchmark the first mansion area. This area appears to be one of the most demanding ones at the beginning of the game, so it can give you a pretty good idea of how the rest of the game will run.

 

 

Μλκ το'χει χάσει ο τύπος. Καμία σχέση με αυτά που λέει, ΚΑΜΜΙΑ όμως. Πως το συμπεραίνει αυτό; Ο τυπάς έπαιξε μισή ώρα και έκανε benchmarking σε έναν εσωτερικό χώρο του παιχνιδιού, όπου υπάρχουν σχεδόν πάντα τα ίδια πρόσωπα στα ίδια σχεδόν σημεία κάθε φορά :hehe:. Απαράδεκτος, αγνοεί ένα σωρό πράγματα του παιχνιδιού μόνο και μόνο για να πει ότι έκανε performance analysis.

Επίσης τι σκατά performance analysis είναι αυτό κατά το οποίο δεν σημειώνει πουθενά το πόσο stuttering παίζει με το game? Κάποτε τα έκανε καλά, πλέον είναι φουλ αναξιόπιστος. Τα ίδια με το Kena: Bridge of spirits το οποίο έθαβε, ενώ πέρα από 3-4 περιοχές σε ΟΛΟ το game, δεν είχε κανένα πρόβλημα και ήταν υπόδειγμα optimization από ένα νέο στούντιο. 

 

Μην είσαι υπερβολικός όμως κι εσύ.. Δεν θέλει GPU το παιχνίδι, φτιάξιμο θέλει. Αν ήταν για κάθε broken game να χρειάζεσαι νέα GPU, ζήτω που καήκαμε.

 Είναι φουλ στα microstutters. Λύνεται προσωρινά με vsync (ομαλοποιείται κάπως) γιατί αλλιώς το stuttering είναι εμφανές. Και δεν είναι 1 big stutter κάθε τόσο, αλλά microstutters τα οποία "σπάνε" την εικόνα πολύ τακτικά.

FPS-wise το παιχνίδι έχει διακυμάνσεις, δείγμα του μέτριου optimization, αλλά πχ στο σύστημά μου, τα FPS δεν είναι χαμηλά και πέφτει σπανίως κάτω από 60 σε 1440p, Epic settings. 

Gameplaywise έχει γίνει ακατανόητα δυσκολότερο από τους προκατόχους του. 

Αλλά we'll get through it. 

Ο οπτικός τομέας είναι συμπαθητικός.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τελικά να προσθέσω πως μετά από αρκετή ενασχόληση, συνηθίζεις τα νέα elements του παιχνιδιού. Δεν είναι πάντα 100% σαφές ότι έχεις βρει όλα τα στοιχεία ώστε να καταλήξεις σε συμπέρασμα, αλλά πχ στην πρώτη αποστολή, είναι κάπως εμφανές το αποτέλεσμα. Στη συνέχεια και στον "έξω κόσμο", το παιχνίδι "βαραίνει". Μου αρέσει που στο DSOG το έκανε τεστ στη Μάνσιον :rofl:  

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.