takis11 Δημοσιεύτηκε Μάϊος 9, 2005 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Μάϊος 9, 2005 Πιστεύω ότι στην αγορά notebook μεγάλο ρόλο παίζει η εγγύηση/υποστήριξη. Σκέφτομαι να αγοράσω acer 1691wlmi αλλά πολλά αρνητικά ακούω για το service των acer. Μπορούμε εδώ να καταθέτουμε τις απόψεις μας για γνώμες/προβλήματα/περιστατικά που έχουμε αντιμετωπίσει με laptop και τις εγγυήσεις τους για να ξέρουμε τι αγοράζουμε Link to comment Share on other sites More sharing options...
DarkSaga Μάϊος 9, 2005 #2 Κοινοποίηση Μάϊος 9, 2005 δεν μπορώ να καταλάβω πόσο υποχρεωτική είναι η μεγάλη επέκταση της εγγύησης προκειμένου να σχοληθούν με το μηχάνημα σου.και στις άλλες εταιρείες τα ίδια γίνονται? Link to comment Share on other sites More sharing options...
gto234 Μάϊος 9, 2005 #3 Κοινοποίηση Μάϊος 9, 2005 Κι εγώ έχω τρομάξει με αυτά που ακούω για τα acer και ιδίως με αυτό που γράφει το e-shop στο site του:"Η εγγύηση παρέχεται από τις εξουσιοδοτημένες συνεργάτιδες εταιρείες της Acer, Alman Hellas (τηλ 210 2409150) και MDI AE (τηλ 210 4804500). Σε περίπτωση βλάβης του Notebook ο πελάτης αναλαμβάνει την επικοινωνία με μία εκ των εταιρειών αυτών και την παράδοση του μηχανήματος σε αυτή αφού πρώτα έχει επικοινωνήσει με το call center της Acer στο support_greece@acer-euro.com ή στο 801-500-2000. Επισημαίνεται ότι στα μηχανήματα ACER, σε περίπτωση βλάβης, σε καμμία περίπτωση δεν γίνεται αντικατάσταση με καινούργιο αλλά επισκευή του υπάρχοντος από το service των αρμόδιων εταιρειών."Θα μου πεί κανείς πως όλες οι εταιρίες το ίδιο κάνουν αλλά το θέμα είναι τι πιθανότητες έχεις να πάρεις προβληματικό λαπτοπ του κουτιού;Στην acer μάλλον είναι λίγο μεγαλύτερες.Κρίμα και εκεί που είχα καταλήξει για ένα λαπτοπ acer τώρα με αυτά που ακούω ψάχνω για άλλη μάρκα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.