Jump to content



ΠΛΑΙΣΙΟ ζαβαρακατρανέμια....


mellodos

Recommended Posts

Ευχές και κατάρες για το πλαίσιο μπορεί να έχουν χιλιοειπωθεί αλλά αυτή είναι ξεχωριστή περίπτωση.

Ένα φιλαράκι ψιλοάσχετο με pc αποφάσισε να κανει μια αναβάθμιση απο την μπακατέλα που είχε σε Α64.Αφού λοιπόν τσίμπησε μια μεταχειρισμένη 9800χτ και καταλήξαμε στο συστημα,

του εγραψα μια λιστα για το τι θα αγοράσει και αφού μένει δίπλα στο πλάσιο και η αγορά θα γινόταν απο εκεί , μητρική του εβαλά την asus Α8V αφου μονο αυτη 939 agp εχει το πλαίσιο(βασιζόμενος στο site) και cpu ενα 3000+ 939.

Πάει λοιπόν Παρασκευή το παλικάρι στο Πλαίσιο ,δίνει την λίστα και ο πωλητής του λέει πως σε agp έχουν μόνο albatron.Ti να κάνει ο φίλος μου άσχετος γαρ προχώρησε στην αγορά.Πάω σπιτι του για να στήσουμε το σύστημα και έκπληκτος βλέπω πως του έχουν δώσει την albatron nforce3 250gb socket 754!!!!! :tomato: .Πάει Σαββάτο να την αλλάξει και του λένε πως δε δέχονται αλλαγές ,ανοίχτηκε το κουτί και κάτι τέτοια.Πάω αύριο και εγώ για μάχη........ΑΙΣΧΟΣ.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από ea6gka [Σήμερα, στις 14:35]

νομιζω οτι εχεις αδικο , αν σου δινανε 775 θα μπορουσα να πω με σιγουρια οτι θα εβρισκες το δικιο σου

:tomato: :tomato: :tomato:

Link to comment
Share on other sites

Επειδη ειχα ταλαιπωρηθει και εγω παλαιοτερα με παρομοιες καταστασεις και ειχα μιλησει με ΙΝΚΑ πες τους οτι για τα ηλεκτρονικα μπορεις να τα αλλαξεις ή να παρεις πισω το 100 % των χρηματων σου μεσα σε 1 βδομαδα απο την αγορα

Ειναι-δεν ειναι ανοιγμενη η συσκευασια

Πες τους οτι επικοινωνησες με ΙΝΚΑ

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Braveheart1980 [Σήμερα, στις 14:40]

Επειδη ειχα ταλαιπωρηθει και εγω παλαιοτερα με παρομοιες καταστασεις και ειχα μιλησει με ΙΝΚΑ πες τους οτι για τα ηλεκτρονικα μπορεις να τα αλλαξεις ή να παρεις πισω το 100 % των χρηματων σου μεσα σε 1 βδομαδα απο την αγορα

Ειναι-δεν ειναι ανοιγμενη η συσκευασια

Πες τους οτι επικοινωνησες με ΙΝΚΑ

Το ξέρω αλλα προβάλουν την δικαιολογία οτι πρέπει να εχει βλάβη το hardware για να προβούν σε αλλαγή.Θα παρουν πισω την albatron σε microwave version μου φενεται.

Link to comment
Share on other sites

απο την στιγμη που πακετο με τον 939 του εδωσαν 754 φταινε ξεκαθαρα.Ο ιδιος πωλητης δεν ηταν και στα 2?Σε ποιοο πλαισιο αναφερεσαι απο ολα?

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από mellodos [Σήμερα, στις 12:45]

Το ξέρω αλλα προβάλουν την δικαιολογία οτι πρέπει να εχει βλάβη το hardware για να προβούν σε αλλαγή.Θα παρουν πισω την albatron σε microwave version μου φενεται.

Απο τη στιγμή που υπάρχει η συσκευασία εστω και αν έχει ανοιχτεί, θα την πάρουν πίσω!

Αυτές οι "μαγκιές" δε γίνονται ούτε στην Ουγκάντα. Υμαρτον ρε παιδιά!

939 cpu 754 mobo και όλα αυτά επειδή το παιδί δεν ήξερε.

Περιμένουμε νέα!

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει πιθανότητα να μην ήξερε ο υπάλληλος του Πλαισίου ότι η μητρκή δεν έκανε για αυτόν τον επεξεργαστή.Γενικά στο Πλαίσιο την έχουν δει "κάπως". Μου φαίνεται ότι πρέπει να κάνουμε ένα μπουκοτάζ στο Πλαίσιο και να πέσουν λίγο οι πωλήσεις του μήπως και φιλοτιμηθεί να αλλάξει στάση απέναντι στους πελάτες. Αν κάποιος δεν ξέρει και πολλά απο υπολογιστές, του πουλάνε ό,τι θέλουν!

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν ήξερε αυτός που πουλάει τι φταίει αυτός που αγοράζει?

Εγώ λέω να πάει με τον επεξεργαστή και την μητρική στο Πλαίσιο και να τους ζητήσει να τοποθετήσουν τον 939 στο socket 754.

Αν δεν τα καταφέρουν ας του επιστρέψουν τα λεφτά πίσω για την μητρική ( μην ξεχνάμε ότι ζήτησε socket 939 μητρική οπότε δεν υπάρχει δικαιολογία για τον πωλητή - έδωσε λάθος προιόν ) αλλιώς ας αρχίσει να τους πετάει μαγικές λέξεις όπως: INKA, forums, νόμοι....

Εννοείται ότι δεν θα δεχτεί ούτε πιστωτικό. Είναι λάθος δικό τους. Τελειά και παύλα.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από mellodos [Σήμερα, στις 14:45]

Το ξέρω αλλα προβάλουν την δικαιολογία οτι πρέπει να εχει βλάβη το hardware για να προβούν σε αλλαγή.Θα παρουν πισω την albatron σε microwave version μου φενεται.

H αλλαγη ισχυει ειναι-δεν ειναι χαλασμενη η mobo . Τα δικαιωματα μας ως καταναλωτες μιλανε ξεκαθαρα

Πες τους οτι δεν ταιριαζει με το χρωμα των ματιων σου , ετσι να τους τρελλανεις

Αληθεια σε ποιο Πλαισιο εγινε?

Link to comment
Share on other sites

Ενας πωλητης εξυπηρετησε το παλικαρι για ολα τα πραγματα.Το περιστατικο εγινε στο πλαισιο της Μεταμορφωσης. Καμια φορα η ζωη των πωλητων στο πλαισιο γινεται δυσκολη οταν εχει πολυ κοσμο ,τετοια λαθη όμως ειναι ξεφτιλα.

ps:+ το οτι του εδωσε 24pin τροφοδοτικο για 16pin μαμα :clap:

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από JimmyFox

Μήπως ο πωλητής ήταν ο Βενιέρης?

αυτος νομιζω ειναι στο τεχνικο τμημα,εμενα με ειχε εξυπηρετηση αψογα,και ηταν πολυ ευγενικος μεσο τηλ.μιλαω παντα

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από JimmyFox

Μήπως ο πωλητής ήταν ο Βενιέρης?

Εννοείς αυτόν με τα 50 AMD sockets? Σε αυτή τη περίπτωση ευθύνη έχει ο πελάτης!!!!:tomato:

Link to comment
Share on other sites

Νομιζω οτι το προβλημα θα λυθει πιο ευκολα απ'οτι φαινεται. Δε πιστευω να αντιμετωπισεις προβλημα στην αλλαγη... ειναι τοσο φανερη η π@π@ρια τους που βγαζει ματι. Εκτος κι αν πεσεις σε καναν "εγκεφαλο" εκει μεσα.... αλλα και παλι.... για να δουμε.

Link to comment
Share on other sites

Οσο εγκεφαλος και να ειναι ο αλλος, ΔΕΝ μπορει να αρνηθει στον πελατη τα δικαιωματα του. Και αυτα λενε ξεκαθαρα οτι εντος 7 ημερων και αν το προϊον ΔΕΝ ικανοποιει τον πελατη, τοτε μπορει να επιστραφει στο καταστημα, με επιστροφη των χρηματων 100%.

Μην μας τρελανουν κιολας, ελεος δηλαδη.

Ρε, πανε μαζι με τον φιλο σου και ριξε το κραξιμο της αρκουδας. Αλλιως δεν καταλαβαινουν μερικοι.

Υ.Γ. Να αναφερω απλα κατι που με ενοχλει. Το οτι συμβαινει αυτο απο καποιους υπαλληλους ή καποια υποκαταστηματα του Πλαισίου, δεν σημαινει οτι πρεπει να τους παιρνει ολους η μπαλα.

Υπαρχουν και πωλητες ή τεχνικοι, οι οποιοι μπορει να ειναι ή και να μην ειναι γνωστες επι του θεματος, αλλα προθυμοποιουνται να βοηθησουν οσο περισσοτερο μπορουν.

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά, αυτό με την επιστροφή σε 7 μέρες ανεξαρτήτως βλάβης μοου μοιάζει πολύ αμερικάνικο και πολύ καλό για να είναι αληθινό! Το έχει καταφέρει κανείς σας ως τώρα?

Γιατί αν ίσχυε κάτι τέτοιο ειδικά σε ΗΥ θα γινόταν χαμός! (Ξέρεις, αυτή η καρτούλα δεν οβερκλόκαρε καλά, κάτσε να δοκιμάσω 2-3 ακόμα κλπ κλπ)

Γιατί από καταναλωτική συνείδηση στην Ελλάδα είμαστε... κάτω από Ουγκάντα.

Εντάξει σε περιπτώσεις όπως αυτή όπου έχει κάθε δίκιο ο πελάτης, αλλά φοβάμαι πως μια τέτοια γενίκευση, αν εφαρμοζόταν. εκτός των άλλων θα είχε αντίκτυπο και στις τιμές.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.