mellodos Δημοσιεύτηκε Μάϊος 8, 2005 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Μάϊος 8, 2005 Ευχές και κατάρες για το πλαίσιο μπορεί να έχουν χιλιοειπωθεί αλλά αυτή είναι ξεχωριστή περίπτωση. Ένα φιλαράκι ψιλοάσχετο με pc αποφάσισε να κανει μια αναβάθμιση απο την μπακατέλα που είχε σε Α64.Αφού λοιπόν τσίμπησε μια μεταχειρισμένη 9800χτ και καταλήξαμε στο συστημα, του εγραψα μια λιστα για το τι θα αγοράσει και αφού μένει δίπλα στο πλάσιο και η αγορά θα γινόταν απο εκεί , μητρική του εβαλά την asus Α8V αφου μονο αυτη 939 agp εχει το πλαίσιο(βασιζόμενος στο site) και cpu ενα 3000+ 939. Πάει λοιπόν Παρασκευή το παλικάρι στο Πλαίσιο ,δίνει την λίστα και ο πωλητής του λέει πως σε agp έχουν μόνο albatron.Ti να κάνει ο φίλος μου άσχετος γαρ προχώρησε στην αγορά.Πάω σπιτι του για να στήσουμε το σύστημα και έκπληκτος βλέπω πως του έχουν δώσει την albatron nforce3 250gb socket 754!!!!! .Πάει Σαββάτο να την αλλάξει και του λένε πως δε δέχονται αλλαγές ,ανοίχτηκε το κουτί και κάτι τέτοια.Πάω αύριο και εγώ για μάχη........ΑΙΣΧΟΣ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ea6gka Μάϊος 8, 2005 #2 Κοινοποίηση Μάϊος 8, 2005 δεν καταλαβα ακριβως τι εγινε, πηρε την ιδια μερα ενα επεξεργαστη 939 και την 754 ή πηγε μονο για τη μητρικη Link to comment Share on other sites More sharing options...
mellodos Μάϊος 8, 2005 Author #3 Κοινοποίηση Μάϊος 8, 2005 Μαζι με εναν 3000 939 φυσικα..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ea6gka Μάϊος 8, 2005 #4 Κοινοποίηση Μάϊος 8, 2005 νομιζω οτι εχεις αδικο , αν σου δινανε 775 θα μπορουσα να πω με σιγουρια οτι θα εβρισκες το δικιο σου Link to comment Share on other sites More sharing options...
mellodos Μάϊος 8, 2005 Author #5 Κοινοποίηση Μάϊος 8, 2005 Αρχική απάντηση από ea6gka [Σήμερα, στις 14:35] νομιζω οτι εχεις αδικο , αν σου δινανε 775 θα μπορουσα να πω με σιγουρια οτι θα εβρισκες το δικιο σου :tomato: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Braveheart1980 Μάϊος 8, 2005 #6 Κοινοποίηση Μάϊος 8, 2005 Επειδη ειχα ταλαιπωρηθει και εγω παλαιοτερα με παρομοιες καταστασεις και ειχα μιλησει με ΙΝΚΑ πες τους οτι για τα ηλεκτρονικα μπορεις να τα αλλαξεις ή να παρεις πισω το 100 % των χρηματων σου μεσα σε 1 βδομαδα απο την αγοραΕιναι-δεν ειναι ανοιγμενη η συσκευασιαΠες τους οτι επικοινωνησες με ΙΝΚΑ Link to comment Share on other sites More sharing options...
mellodos Μάϊος 8, 2005 Author #7 Κοινοποίηση Μάϊος 8, 2005 Αρχική απάντηση από Braveheart1980 [Σήμερα, στις 14:40] Επειδη ειχα ταλαιπωρηθει και εγω παλαιοτερα με παρομοιες καταστασεις και ειχα μιλησει με ΙΝΚΑ πες τους οτι για τα ηλεκτρονικα μπορεις να τα αλλαξεις ή να παρεις πισω το 100 % των χρηματων σου μεσα σε 1 βδομαδα απο την αγοραΕιναι-δεν ειναι ανοιγμενη η συσκευασιαΠες τους οτι επικοινωνησες με ΙΝΚΑ Το ξέρω αλλα προβάλουν την δικαιολογία οτι πρέπει να εχει βλάβη το hardware για να προβούν σε αλλαγή.Θα παρουν πισω την albatron σε microwave version μου φενεται. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vadergr Μάϊος 8, 2005 #8 Κοινοποίηση Μάϊος 8, 2005 απο την στιγμη που πακετο με τον 939 του εδωσαν 754 φταινε ξεκαθαρα.Ο ιδιος πωλητης δεν ηταν και στα 2?Σε ποιοο πλαισιο αναφερεσαι απο ολα? Link to comment Share on other sites More sharing options...
power Μάϊος 8, 2005 #9 Κοινοποίηση Μάϊος 8, 2005 Αρχική απάντηση από mellodos [Σήμερα, στις 12:45] Το ξέρω αλλα προβάλουν την δικαιολογία οτι πρέπει να εχει βλάβη το hardware για να προβούν σε αλλαγή.Θα παρουν πισω την albatron σε microwave version μου φενεται. Απο τη στιγμή που υπάρχει η συσκευασία εστω και αν έχει ανοιχτεί, θα την πάρουν πίσω!Αυτές οι "μαγκιές" δε γίνονται ούτε στην Ουγκάντα. Υμαρτον ρε παιδιά! 939 cpu 754 mobo και όλα αυτά επειδή το παιδί δεν ήξερε.Περιμένουμε νέα! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cool Μάϊος 8, 2005 #10 Κοινοποίηση Μάϊος 8, 2005 Υπάρχει πιθανότητα να μην ήξερε ο υπάλληλος του Πλαισίου ότι η μητρκή δεν έκανε για αυτόν τον επεξεργαστή.Γενικά στο Πλαίσιο την έχουν δει "κάπως". Μου φαίνεται ότι πρέπει να κάνουμε ένα μπουκοτάζ στο Πλαίσιο και να πέσουν λίγο οι πωλήσεις του μήπως και φιλοτιμηθεί να αλλάξει στάση απέναντι στους πελάτες. Αν κάποιος δεν ξέρει και πολλά απο υπολογιστές, του πουλάνε ό,τι θέλουν! Link to comment Share on other sites More sharing options...
yanni Μάϊος 8, 2005 #11 Κοινοποίηση Μάϊος 8, 2005 Αν δεν ήξερε αυτός που πουλάει τι φταίει αυτός που αγοράζει?Εγώ λέω να πάει με τον επεξεργαστή και την μητρική στο Πλαίσιο και να τους ζητήσει να τοποθετήσουν τον 939 στο socket 754.Αν δεν τα καταφέρουν ας του επιστρέψουν τα λεφτά πίσω για την μητρική ( μην ξεχνάμε ότι ζήτησε socket 939 μητρική οπότε δεν υπάρχει δικαιολογία για τον πωλητή - έδωσε λάθος προιόν ) αλλιώς ας αρχίσει να τους πετάει μαγικές λέξεις όπως: INKA, forums, νόμοι....Εννοείται ότι δεν θα δεχτεί ούτε πιστωτικό. Είναι λάθος δικό τους. Τελειά και παύλα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Braveheart1980 Μάϊος 8, 2005 #12 Κοινοποίηση Μάϊος 8, 2005 Αρχική απάντηση από mellodos [Σήμερα, στις 14:45] Το ξέρω αλλα προβάλουν την δικαιολογία οτι πρέπει να εχει βλάβη το hardware για να προβούν σε αλλαγή.Θα παρουν πισω την albatron σε microwave version μου φενεται. H αλλαγη ισχυει ειναι-δεν ειναι χαλασμενη η mobo . Τα δικαιωματα μας ως καταναλωτες μιλανε ξεκαθαραΠες τους οτι δεν ταιριαζει με το χρωμα των ματιων σου , ετσι να τους τρελλανειςΑληθεια σε ποιο Πλαισιο εγινε? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mellodos Μάϊος 8, 2005 Author #13 Κοινοποίηση Μάϊος 8, 2005 Ενας πωλητης εξυπηρετησε το παλικαρι για ολα τα πραγματα.Το περιστατικο εγινε στο πλαισιο της Μεταμορφωσης. Καμια φορα η ζωη των πωλητων στο πλαισιο γινεται δυσκολη οταν εχει πολυ κοσμο ,τετοια λαθη όμως ειναι ξεφτιλα.ps:+ το οτι του εδωσε 24pin τροφοδοτικο για 16pin μαμα :clap: Link to comment Share on other sites More sharing options...
JimmyFox Μάϊος 8, 2005 #14 Κοινοποίηση Μάϊος 8, 2005 Μήπως ο πωλητής ήταν ο Βενιέρης? Link to comment Share on other sites More sharing options...
def Μάϊος 8, 2005 #15 Κοινοποίηση Μάϊος 8, 2005 Αρχική απάντηση από JimmyFox Μήπως ο πωλητής ήταν ο Βενιέρης? αυτος νομιζω ειναι στο τεχνικο τμημα,εμενα με ειχε εξυπηρετηση αψογα,και ηταν πολυ ευγενικος μεσο τηλ.μιλαω παντα Link to comment Share on other sites More sharing options...
yanni Μάϊος 8, 2005 #16 Κοινοποίηση Μάϊος 8, 2005 Αρχική απάντηση από JimmyFox Μήπως ο πωλητής ήταν ο Βενιέρης? Εννοείς αυτόν με τα 50 AMD sockets? Σε αυτή τη περίπτωση ευθύνη έχει ο πελάτης!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Qparadox Μάϊος 8, 2005 #17 Κοινοποίηση Μάϊος 8, 2005 Νομιζω οτι το προβλημα θα λυθει πιο ευκολα απ'οτι φαινεται. Δε πιστευω να αντιμετωπισεις προβλημα στην αλλαγη... ειναι τοσο φανερη η π@π@ρια τους που βγαζει ματι. Εκτος κι αν πεσεις σε καναν "εγκεφαλο" εκει μεσα.... αλλα και παλι.... για να δουμε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jax7480 Μάϊος 8, 2005 #18 Κοινοποίηση Μάϊος 8, 2005 Οσο εγκεφαλος και να ειναι ο αλλος, ΔΕΝ μπορει να αρνηθει στον πελατη τα δικαιωματα του. Και αυτα λενε ξεκαθαρα οτι εντος 7 ημερων και αν το προϊον ΔΕΝ ικανοποιει τον πελατη, τοτε μπορει να επιστραφει στο καταστημα, με επιστροφη των χρηματων 100%.Μην μας τρελανουν κιολας, ελεος δηλαδη.Ρε, πανε μαζι με τον φιλο σου και ριξε το κραξιμο της αρκουδας. Αλλιως δεν καταλαβαινουν μερικοι.Υ.Γ. Να αναφερω απλα κατι που με ενοχλει. Το οτι συμβαινει αυτο απο καποιους υπαλληλους ή καποια υποκαταστηματα του Πλαισίου, δεν σημαινει οτι πρεπει να τους παιρνει ολους η μπαλα. Υπαρχουν και πωλητες ή τεχνικοι, οι οποιοι μπορει να ειναι ή και να μην ειναι γνωστες επι του θεματος, αλλα προθυμοποιουνται να βοηθησουν οσο περισσοτερο μπορουν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rayden Μάϊος 9, 2005 #19 Κοινοποίηση Μάϊος 9, 2005 Ρε παιδιά, αυτό με την επιστροφή σε 7 μέρες ανεξαρτήτως βλάβης μοου μοιάζει πολύ αμερικάνικο και πολύ καλό για να είναι αληθινό! Το έχει καταφέρει κανείς σας ως τώρα?Γιατί αν ίσχυε κάτι τέτοιο ειδικά σε ΗΥ θα γινόταν χαμός! (Ξέρεις, αυτή η καρτούλα δεν οβερκλόκαρε καλά, κάτσε να δοκιμάσω 2-3 ακόμα κλπ κλπ)Γιατί από καταναλωτική συνείδηση στην Ελλάδα είμαστε... κάτω από Ουγκάντα.Εντάξει σε περιπτώσεις όπως αυτή όπου έχει κάθε δίκιο ο πελάτης, αλλά φοβάμαι πως μια τέτοια γενίκευση, αν εφαρμοζόταν. εκτός των άλλων θα είχε αντίκτυπο και στις τιμές. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ea6gka Μάϊος 9, 2005 #20 Κοινοποίηση Μάϊος 9, 2005 εγω το εχω κανει με ενα ΜΡ3 player . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.