skepasti21 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 3, 2021 #1 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 3, 2021 Γεια σας, αγόρασα ένα τηλέφωνο από eglobal central EU, και θέλω να μάθω αν σε περίπτωση που χρειαστώ κάτι, μπορώ να υπολογίζω στην ελληνική αντιπροσωπεία. Κάπου διάβασα ότι γίνεται με την χρήση του IMEI αλλά δεν μπόρεσα να βγάλω άκρη. Ευχαριστώ.
skepasti21 Φεβρουάριος 28, 2021 Author #2 Φεβρουάριος 28, 2021 Ok μίλησα με ελληνική αντιπροσωπεία και με ενημέρωσαν.
salde Φεβρουάριος 28, 2021 #3 Φεβρουάριος 28, 2021 1 hour ago, skepasti21 said: Ok μίλησα με ελληνική αντιπροσωπεία και με ενημέρωσαν. τι σου είπαν; Μήπως έχει κάποιος την ίδια ερώτηση μελλοντικά, ας υπάρχει η απάντηση αν είναι γνωστή.
skepasti21 Φεβρουάριος 28, 2021 Author #4 Φεβρουάριος 28, 2021 5 hours ago, salde said: τι σου είπαν; Μήπως έχει κάποιος την ίδια ερώτηση μελλοντικά, ας υπάρχει η απάντηση αν είναι γνωστή. Ο θεός μαζί μου μην πάθει κάτι η συσκευή μου.... 2
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now