xdoc Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 31, 2021 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 31, 2021 Ειχα συνδρομή nova3play απο 3 χρόνων σε σπίτι που εμενα στην πόλη οπου εργαζόμουνα και τον Δεκέμβριο μετακόμισα στην ιδαίτερη πατρίδα μου οπότε και εκανα κατάργηση της υπηρεσίας με αίτησή διακοπής (21-12-2020) στο τοπικό κατάστημα της Nova . Ειδα ομως οτι εκδόθηκε και νεος λογαριασμός στον οποίο πρέπει να πληρώσω καποια χρήματα - πάγια οπως μου είπαν σε τηλεφωνική επικοινωνία, διότι η υπηρεσία δεν διακόπτεται άμεσα αλλά μετα απο εύλογο διαστημα για τεχνικούς λόγους (!!!!) Ο λογαριασμός που εκδόθηκε στις 25/11/2020 και αφορούσε υπηρεσίες απο 24/11/2020 εως 23/12/2020 πληρώθηκε κανονικά μέσω πάγιας εντολής στις 28/12/2020 Εφ' όσον εγω αιτήθηκα διακοπη και εφυγα απο τις 21/12/2020 και εξόφλησα ολες τις οφειλές μου για τις υπηρεσίες μεχρι το χρονικό διάστημα της διακοπής γιατι πρέπει να πληρώσω εκ των υστέρων πάγια για το χρονικό διάστημα μεχρι να διακοπέι η γραμμή .....ειναι νόμιμο? ειναι απο δικιά μου υπαιτιότητα ?...... τα αφήνω απλήρωτα ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
schumifer Ιανουάριος 31, 2021 #2 Κοινοποίηση Ιανουάριος 31, 2021 Τι λέει το συμβόλαιο; Αν πχ λέει ότι θα πρέπει να ενημερώσεις 1 μήνα πριν την επιθυμητή ημερομηνία διακοπής τότε δεν έχεις πολλές επιλογές 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
salde Ιανουάριος 31, 2021 #3 Κοινοποίηση Ιανουάριος 31, 2021 Για να μην στα πούμε λάθος καλύτερα να ρωτήσεις στον συνήγορο του καταναλωτή αν έχεις υποχρέωση και για πόσο. Ένα μήνα, κάτι άλλο... Εν τω μεταξύ, σε κάθε περίπτωση κόψε την παγια εντολή από την τράπεζα ώστε να μην μπορούν να τα τραβήξουν αυτομάτως. Ακόμα κι αν χρειαστεί να πληρώσεις κάτι, θα το κάνεις «χεροκίνητα», να είναι σε εσένα ο έλεγχος αν δέχεσαι να πληρωθεί μια χρέωση όχι σε εκείνους. Να τονίσεις όταν μιλήσεις με συνήγορο καταναλωτή πως υπάρχει μετακόμιση αναγκαστική λόγω εργασίας (δεν κόβεις απλώς την υπηρεσία ενώ μένεις σε ίδια διεύθυνση). Μην πληρώσεις τίποτα μέχρι να ξεκαθαριστεί αυτό. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
xdoc Ιανουάριος 31, 2021 Author #4 Κοινοποίηση Ιανουάριος 31, 2021 πριν 27 λεπτά, το μέλος schumifer έγραψε: Τι λέει το συμβόλαιο; Αν πχ λέει ότι θα πρέπει να ενημερώσεις 1 μήνα πριν την επιθυμητή ημερομηνία διακοπής τότε δεν έχεις πολλές επιλογές δεν αναφέρει τίποτα σχετικό,( για χρονική προαναγγελία διακοπής)....το μόνο που αναφέρει ειναι οτι εαν αποχωρήσω πριν το χρονικό διάστημα δεσμευσης 24 μήνες) θα πληρώσω ποινη ανάλογα με την μηνα που θα αποχωρήσω Link to comment Share on other sites More sharing options...
salde Ιανουάριος 31, 2021 #5 Κοινοποίηση Ιανουάριος 31, 2021 συνήθως είναι δεκαπέντε/τριάντα ημέρες η υποχρέωση ενημέρωσης αν αποχωρείς πρόωρα (μερικές φορές αναλόγως συμβολαίου ενδέχεται να μην χρειάζονται καν αυτές). Να μην σε καθοδηγήσω λάθος με εικασίες δικές μου όμως. Το μόνο που θα έκανα σίγουρα (είτε πρέπει να τα πληρώσω είτε δεν πρέπει) από τώρα θα ήταν να κόψω την πάγια εντολήαπό την τράπεζα. Να μην τρέχει αυτομάτως καμιά εντολή. Από κει και πέρα, θα ρωτούσα. Ακόμα κι αυτά περί ποινής δεν είναι καθόλου βέβαιο ότι ισχύουν έτσι όπως τα γράφουν αυτοί ή τα λέει κάποιος (μη σχετικός) υπάλληλος τους. Ειδικά αν υπάρχει γεγονός όπως η μετακόμιση αλλού για σοβαρό λόγο. Πες μας και τι έγινε τελικά αν το ψάξεις περαιτέρω. Σε καμιά περίπτωση δεν θα πλήρωνα αδιαμαρτύρητα ο,τιδήποτε πάνω από έναν λογαριασμό, ακόμα και τον έναν λογαριασμό δεν θα τον πλήρωνα ευχαρίστως. Link to comment Share on other sites More sharing options...
xdoc Ιανουάριος 31, 2021 Author #6 Κοινοποίηση Ιανουάριος 31, 2021 πριν 4 λεπτά, το μέλος salde έγραψε: συνήθως είναι δεκαπέντε/τριάντα ημέρες η υποχρέωση ενημέρωσης αν αποχωρείς πρόωρα (μερικές φορές αναλόγως συμβολαίου ενδέχεται να μην χρειάζονται καν αυτές). Να μην σε καθοδηγήσω λάθος με εικασίες δικές μου όμως. Το μόνο που θα έκανα σίγουρα (είτε πρέπει να τα πληρώσω είτε δεν πρέπει) από τώρα θα ήταν να κόψω την πάγια εντολήαπό την τράπεζα. Να μην τρέχει αυτομάτως καμιά εντολή. Από κει και πέρα, θα ρωτούσα. Ακόμα κι αυτά περί ποινής δεν είναι καθόλου βέβαιο ότι ισχύουν έτσι όπως τα γράφουν αυτοί ή τα λέει κάποιος (μη σχετικός) υπάλληλος τους. Ειδικά αν υπάρχει γεγονός όπως η μετακόμιση αλλού για σοβαρό λόγο. Πες μας και τι έγινε τελικά αν το ψάξεις περαιτέρω. Σε καμιά περίπτωση δεν θα πλήρωνα αδιαμαρτύρητα ο,τιδήποτε πάνω από έναν λογαριασμό, ακόμα και τον έναν λογαριασμό δεν θα τον πλήρωνα ευχαρίστως. την πάγια εντολή ηδη την εχω καταργήσει .......θα ρωτήσω και το συνήγορο του καταναλωτή να δω τι θα μου απαντήσει, πάντως δεν τιθεται θέμα πρόωρης αποχώρησης καθως ειχαν περάσει αρκετοί μηνες απο την 24μηνη δέσμευση Link to comment Share on other sites More sharing options...
salde Ιανουάριος 31, 2021 #7 Κοινοποίηση Ιανουάριος 31, 2021 14 minutes ago, xdoc said: πάντως δεν τιθεται θέμα πρόωρης αποχώρησης καθως ειχαν περάσει αρκετοί μηνες απο την 24μηνη δέσμευση ακόμα καλύτερα. Δεν το είχες διευκρινίσει στο αρχικό ποστ. Συχνά σε τέτοια, μόλις παρέλθει το αρχικό διάστημα χωρίς να υπάρξει αναγγελία διακοπής, μετατρέπονται αυτόματα είτε σε αορίστου χρόνου είτε σε κάτι άλλο. Στη θέση σου θα κινιόμουν ανάμεσα στο «δεν σας χρωστώ τίποτα, δεν πληρώνω τίποτα» έως το πολύ πολύ «οκ να πληρώσω μέχρι 7-8 Ιανουαρίου» (κι αυτό μονάχα επειδή δεν είχες ενημερώσει από την εικοστή πρώτη Νοεμβρίου, περίπου η ημερομηνία αναλόγως αν υπολογίζουμε ημερολογιακές ή εργάσιμες). Προς το παρόν μην πληρώνεις τίποτα. Μήπως δουν το θέμα κι απαντήσουν κι άλλοι που τα ξέρουν καλύτερα. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now