Jump to content



Απιστευτη ταλαιπωρια με αγορα Πειτε μου τη γνωμη σας


Seek & Find

Recommended Posts

Καλησπερα προκειται για αγορα μιας οθονης που ειχαμε συζητησει σε αλλο θεμα την πηρα  απο το συγκεκριμενο καταστημα λογω καλυτερου χρονου παραδοσης (4-10 εργασιμες και ακομα ετσι δειχνουν για το προιον στο σαιτ)

Εξελιξη παραγγελιας

 

 

Η παραγγελία καταχωρήθηκε με επιτυχία.[23/12/20]

  Η παραγγελία επιβεβαιώθηκε και αναμένουμε την παραλαβή των προϊόντων σας στο κατάστημα.
  Η παραγγελία αναμένεται να ολοκληρωθεί σύντομα και θα λάβετε αυτόματα ενημέρωση. [ 07/01/2021 15:36 ]
 

Η παραγγελία ολοκληρώθηκε από το κατάστημα. [ 12/01/2021 17:12 ]

 

Το τηλεφωνικο κεντρο παντα κλειστο, με τα πολλα αφου εστελνα μειλ απο 4/1 στις 9/1 Ελαβα απαντηση

για τις συνθηκες κτλ ακομα και για την απογραφη σαν δικαιολογια οτι προχωραει κανονικα χωρις να μαθω ομως

σε ποιο σημειο ειναι (εχει παραδοθει κουριερ; οχι;)

 

Εγω απαντησα εκνευρισμενος φυσικα (κακως) οτι δε με αφορα η απογραφη και οτι θελω να μαθω τι γινεται.

 

Λαμβανω επειτα, "Η παραγγελία ολοκληρώθηκε από το κατάστημα. [ 12/01/2021 17:12 ]"

και οτι μεχρι το τελος της μερας θα λαβω τρακινγκ,  κατι που δεν εγινε ποτε.

Την επομενη ενημερωνω οτι δεν ελαβα κατι και εχουμε μεινει εκει..

 

Σε αυτο το σημειο θελω να ευχαριστησω παρα πολυ τον φιλο @salde για τις πολυτιμες συμβουλες και την υπομονη.

Πειτε μου τι να κανω να ακυρωσω μεσω μειλ και να παραγγειλω αλλου;

 

Ευχαριστω για τον χρονο σας

  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

εννοείται ότι δεν είσαι υποχρεωμένος να αποδεχτείς, εφόσον έχουν ξεπεραστεί οι μέρες κατά πολύ από το 4-10 εργάσιμες. Έτσι κι αλλιώς, προκειμένου περί αγοράς εξ' αποστάσεως έχεις δικαίωμα αναιτιολόγητης επιστροφής (δλδ και μη παραλαβής, ακύρωσης κλπ). Το ότι δεν έχεις πληρώσει τίποτα αφού είχες παραγγείλει με αντικαταβολή το κάνει ευκολότερο για εσένα.

Μην εμπλακείς σε άσκοπες συζητήσεις. Ξερό, τυπικό ιμέιλ, «δεν εχω παραλάβει τίποτα αν κι έχουν περάσει Χ εργάσιμες, δεν έχω λάβει κανένα tracking number παρά το ότι στις τάδε του μηνός μου είχατε πει ότι θα το στέλνατε, δεν είχα καμιά ενημέρωση από εσάς μετά τις τόσες του μηνός, σας ενημερώνω ότι ακυρώνω την παραγγελία. Με την επιφύλαξη παντός νομίμου δικαιώματος μου, ονοματεπώνυμο»

Το τελευταίο που ρωτάς (αν θα παραγγείλεις αλλού) είναι δικό σου θέμα. Εννοείται ότι μετά από ακύρωση δεν θα ξαναπαραγγείλεις από αυτούς. Από εκεί και πέρα, το αν εσύ επιθυμείς να περιμένεις μπας και φτάσει η οθόνη κάποια μέρα, είναι δικό σου θέμα να αποφασίσεις.

Έτσι όπως τα περιγράφεις, στην θέση σου θα ακύρωνα, κυρίως λόγω της κακής επικοινωνίας. Μου έχει τύχει σε οθόνη να μην έχουν τηρηθεί ακριβώς τα χρονοδιαγράμματα και να έχω περιμένει λίγες ημέρες πέρα από το αρχικώς συμφωνημένο όμως είχα εξαιρετική επικοινωνία, με εξυπηρέτησαν με το παραπάνω, με ενημέρωναν για την παραμικρή καθυστέρηση, γνώριζα εξ΄αρχής ότι δεν το είχαν διαθέσιμο κι ότι το είχαν παραγγείλει από εξωτερικό ούτε καν σκέφτηκα να ακυρώσω. Μάλιστα έτυχε στο τέλος να τους καθυστερήσω την παραλαβή εγώ γιατί έλειπα όταν τους έφτασε από εξωτερικό.

Έγινε επεξεργασία από salde
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

αν και το 12/1 με σήμερα δεν ειναι πολλές μέρες.
αν κατάλαβα καλά μιλάμε για αντικαταβολή?

θα κοιτούσα αν μπορείς να την βρεις αρχικά σε άλλο μαγαζί, γιατί αν ειναι σε όλα 4-10 μέρες τότε όλοι απλά παραγγέλνουν από εξωτερικό.

Αν το βρεις τότε απλά τους ενημερώνεις ότι δεν μπορείς να το παραλάβεις από αυτούς.

δεν υπάρχει λόγος ακυρωσης πριν βρεις.
Το σημαντικο ειναι να εχει βγει tracking απο την μεταφορικη για να εχεις ιδεα (ειχα περιπτωση οπου δωθηκε αντικειμενο στην μεταφορικη σωστά αλλα το tracking βγηκε μετά απο εβδομαδα)

 


 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω για τις απαντησεις παιδες.

Η οθονη ειναι αυτη.

Οπως ειπε και ο σαλδε το θεμα ειναι η ανυπαρκτη επικοινωνια και παμε να κλεισουμε μηνα για κατι που ηταν και καλα διαθεσιμο γρηγοροτερα απο τους αλλους

και μου στειλαν και καλα οτι δωθηκε στη μεταφορικη χωρις να μου στειλουν τιποτα ως αποδεικτικο. Τηλεφωνικο κεντρο κατεβασμενο, τι να πει κανεις!

Δε το παιζω ιστορια, καταλαβαινω την κατασταση αλλα ενημερωσε με τιποτα αλλο.

 

Σε διαφορετικη παραγγελια που εγινε χθες απο αλλο μναγαζι αλλο αντικειμενο, με πηραν σημερα και μου ειπαν φιλε δεν το εχω τι θες να κανουμε; Ακυρωση η κατι αλλο;

Βλεπετε διαφορα;

 

Τωρα απο οτι βλεπω υπαρχει στο εμτζι μανατζερ, εχω παρει πολλα παο κει οποτε πιστευω θα ειναι καλυτερα.. θα περιμενω και αυριο και μετα ακυρωση και παραγγελια απο εμτζι

Υ.Γ.: Για αντικαταβολη προκειται

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, beastie said:

τότε όλοι απλά παραγγέλνουν από εξωτερικό.

έχεις δίκιο ότι σχεδόν κανείς δεν στοκάρει,ειδικά πιο εξεζητημένα μοντέλα, όμως είναι απαράδεκτο να γράφουν 4-10 εργάσιμες ή «διαθέσιμο στο κατάστημα» χωρίς να το αναφέρουν. Δεν γίνεται να ζητούν κατανόηση από τον πελάτη τους την ίδια στιγμή που ψεύδονται ως προς την διαθεσιμότητα. Αυτό γίνεται συστηματικά από μερικούς, δεν έχει σχέση με κορωνοϊούς.

Μου το είχε κάνει γύρω στο 2006 -έχω ξεχάσει την  ακριβη χρονιά- το γερμανικό Alternate. Το έδειχνε «διαθέσιμο στην αποθήκη», μόλις έκανα την παραγγελία το εικονίδιο γύρισε από πράσινο σε πορτοκαλί και την επόμενη μέρα που έστειλα τραπεζικό έμβασμα (δεν δέχονταν ονλάιν από το εξωτερικό, έπρεπε να καταθέσω σε λογαριασμό που μου έδωσαν) και σιγούρεψαν ότι πήραν τα λεφτά, γύρισαν το εικονίδιο σε κόκκινο «μη διαθέσιμο». Συνολικά η κάρτα έφτασε με 50 ημέρες καθυστέρηση, δεν μπορούσα να στήσω το rig χωρίς GPU, πραγματικά σιχτίρισα. Όσο περίμενα με τα υπόλοιπα εξαρτήματα να κάθονται στα κουτιά τους, έπεσε κι η τιμή στις μνήμες που είχαν αγοραστεί γύρω στις 60 ημέρες πριν την παραλαβή της κάρτας.

Άλλο «αμεση διαθεσιμότητα» (το έχω στην κατοχή μου, το στέλνω αμέσως μόλις συμφωνήσουμε) άλλο 4-10 εργάσιμες (δεν το έχω στην κατοχή μου ίσως, πάντως μπορώ να το βρω πανεύκολα) άλλο 30 εργάσιμες (δεν το έχω θα παραγγείλω από εξωτερικό). Όταν ο αγοραστής επιλέγει ένα κατάστημα αντί για κάποιο άλλο, το κάνει βασιζόμενος και σε αυτό το κριτήριο. Αν μου πεις από την αρχή «μπορώ σε 30 ημέρες να στο έχω εδώ» ίσως διαλέξω κάτι άλλο ή κάποιο άλλο μαγαζί. (το ψεμματάκι/η σκοπίμως ανακριβής πληροφορία αν το θες πιο ελαφρύ, επηρεάζει την απόφαση μου)

Μαζί σου 1000% να δείχνουμε κατανόηση στις δυσκολίες των ελλήνων επαγγελματιών. Στις δυσκολίες, όχι στην συνειδητή κοροϊδία όμως.

Στην περίπτωση του Σηκ, έχει παραγγείλει από 23 Δεκεμβρίου. 
 

Για το τηλέφωνο: ο Σηκ δεν έχει απόλυτο δίκιο. Το κάνουν κι άλλοι ενόψει της έκτακτης κατάστασης. Ώστε να μην τους επιβαρύνεται η ροή. Αυτό προϋποθέτει βεβαίως να είναι απολύτως responsive στην ηλεκτρονική επικοινωνία. (ιμέιλ, φόρμα σε σελίδα, μήνυμα στο ΦΒ ο,τιδήποτε έχουν προς υποκατάσταση του τηλεφώνου)

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Εχεις δικιο δεν το εθεσα σωστα.

Μιλωντας για τηλεφωνο εννοουσα αμεσοτερη επικοινωνια αφου δεν κανουν τον κοπο να απαντησουν στα μειλ και αν κανουν την τιμη ουσιαστικα δεν λενε τιποτα.

Για το υπολοιπο ποστ με εχεις καταλαβει ακριβως (αναφερομαι στα μπολντ). Οπως ειπα θα δωσω μια μερα και θα στελω ακυρωση. Επειτα θα παω εμτζι ελπιζοντας να εχω μια καλυτερη εμπειρια βασιζομενος σε αγορες που εχω κανει στο παρελθον.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@Seek & Find εγω θα αλλαζα την σειρα.. ακυρωση αφου εχω μιλησει με MG
@salde 4-10 meres (ergasimes) ειναι επειδη κανουν 1 μαχ 2 παραγγελιες την εβδομαδα... λογικα παραλαμβανουν σε 1-3 απο την παραγγελια τους

με κάποιον επειδη το βιαζομουν, τον ρωτησα... "ποτε ειναι η ημερομηνια της επομενης παραγγελιας σου" και μου ειπε.

 

Έγινε επεξεργασία από beastie
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

30 minutes ago, beastie said:

λογικα παραλαμβανουν σε 1-3 απο την παραγγελια τους

αν η παραγγελία γίνεται σε έλληνα. Από τον distributor, τον «αντιπρόσωπο», τον εισαγωγέα. Την Quest, παλιά τον Πουλιάδη όταν υπήρχε π.χ. και τους παρόμοιους, είναι έτσι όπως το γράφεις συνήθως. Αν το προϊόν παραγγέλνεται από εξωτερικό, ειδικά αν είναι εκτός Ευρώπης, το 1-3 μάλλον δεν ισχύει.

Σε κάθε περίπτωση όμως, την ευθύνη για τον υπολογισμό των ημερών δεν είναι δυνατόν να την φορτώνουν στον αγοραστή. Το σημαντικότερο είναι η ειλικρινής ενημέρωση, ώστε να αποφασίσει ο πληρώνων τι προτιμά.

Με το καλό Σηκ.

  • Agree 1
Link to comment
Share on other sites

τουλαχιστον στις νορμαλ περιοδους ηταν 1-2 μερες απο το εξωτερικό (αποθηκη προς τον εμπορο)  , αντε 3 αν ο εμπορος είναι επαρχία.

 

@Seek & Find ολα καλά τελικά !

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Για την ιστορια περιειχε ολα τα παρελκομενα που αναφερονταν στο μανουαλ ως προαιρετικα καθως επισης καλωδιο ρευματος σουκο αλλα και αγγλικο με ασφαλεια ενσωματωμενη. Να ευχαριστησω για αλλη μια φορα ολους οσοι συμμετειχαν - προσπαθησαν να βοηθησουν στην ταλαιπωρια μου. Δυστυχως επειτα απο κριτικη μου το καταστημα προσπαθησε να τα μπαλωσει ή εστω να δειξει καποιο "επικτητο επαγγελματισμο" ποσφεροντας ενα μικρο κουπονακι εκπτωτικο ή δυνατοτητα επιλογης αντιστοιχης αξιας δωρου. Λεω δυστυχως οχι γιατι δεν εκτιμω την κινηση αυτη αλλα γιατι ειπωθηκαν ξανα οι ιδιες δικαιολογιες. Φυσικα δεν το δεχτηκα και απλα τους ζητησα να γινουν καλυτεροι.. αυτα!

Έγινε επεξεργασία από Seek & Find
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.