Jump to content



Παραγγελία από Eglobal central eu


skepasti21

Recommended Posts

Θέλω να μοιραστώ μαζί σας την αγωνία σε ένα θεματάκι που έχω με μια παραγγελία . Στις 23-11-2020 έγινε καταχώρηση παραγγελίας ενός τηλεφώνου στο Eglobal Central eu , στις 25/11/2020 είπα να τους ενοχλήσω για το πότε θα σταλεί, μιας και το site έλεγε in stock. Δέχομαι απάντηση ότι δεν υπάρχει απόθεμα και ότι θέλουν 2-3 μέρες να τσεκάρουν τους προμηθευτές τους. Επειδή έχω διαβάσει (εκ των υστέρων) διαφορά για αυτούς είπα μπας και βρεθεί κάποιος στην ίδια θέση με μένα και ενώσουμε τις αγωνίες μας αλλά πιο πολύ να δούμε την έκβαση των υποθέσεων του καθενός.

Link to comment
Share on other sites

Έχω πάρει 2 drone ( DJI όχι φθηνές π1π3ς ) από αυτούς καθώς και 3 κινητά τηλ.

Δεν είχα θέμα.
Ειδικά στην πρό-κορωνοϊού εποχή, ερχόντουσαν τα πράγματα εντός 8-12 εργάσιμων δίχως πολλά πολλά.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστώ για την απάντηση σου.

8 hours ago, billpeppas said:

Έχω πάρει 2 drone ( DJI όχι φθηνές π1π3ς ) από αυτούς καθώς και 3 κινητά τηλ.

Δεν είχα θέμα.
Ειδικά στην πρό-κορωνοϊού εποχή, ερχόντουσαν τα πράγματα εντός 8-12 εργάσιμων δίχως πολλά πολλά.

 

Έγινε επεξεργασία από skepasti21
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Seek & Find said:

Να υποθεσω κινεζομαγαζο με ευρωπαικη αποθηκη χωρις τελωνειο κτλ; Δεν το γνωριζα το συγκεκριμνο

Βασικά όχι, είναι σαν το vickmall και το bangood, τα στέλνουν με τον γνωστό τρόπο από Κίνα και έρχονται Ελλάδα μέσω Ευρώπης για αποφυγή τελωνείου. Έχει τρομερές διαφορές στις τιμές από Ελλάδα αλλά και από άλλα κινεζομαγαζα.

Έγινε επεξεργασία από skepasti21
  • Agree 1
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, skepasti21 said:

Μάλλον δεδομένης της κατάστασης πρέπει να κάνω υπομονή

Οι μεταφορικές είναι το θέμα.
Το κατάστημα σε 2 πρόσφατες παραγγελίες τα έστειλε τα πράγματα εντός 1-2 ημερών ( ήταν in stock αυτά που παρήγγειλα ).

Το 1ο πάτησε Ελλάδα στις 8 ημέρες από την παραγγελία, τώρα από την ACS (μάλλον) που αναλαμβάνει το ντόπιο κομμάτι ούτε φωνή ούτε ακρόαση.

 

Αλλά δεν τρελλαίνομαι... συνήθισα. Άλλωστε έχω δέμα από τις 17 Νοεμβρίου από Θεσσαλονίκη που τα ΕΛΤΑ Courier ακόμα δεν έχουν αποφασίσει πως είναι η ώρα να μου το παραδώσουν το αναθεματισμένο :D

Και άλλο ένα με γενική ταχυδρομική που το έχουν στα χέρια τους από τις 20 Νοεμβρίου... και το έχουν να.... "εκφορτώνεται" από το μέσο στο κέντρο διαλογής Αττικής εδώ και 10 μέρες :D

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή το δικό μου που δεν είναι in stock??? Καλό Πάσχα??  

16 hours ago, billpeppas said:

Οι μεταφορικές είναι το θέμα.
Το κατάστημα σε 2 πρόσφατες παραγγελίες τα έστειλε τα πράγματα εντός 1-2 ημερών ( ήταν in stock αυτά που παρήγγειλα ).

Το 1ο πάτησε Ελλάδα στις 8 ημέρες από την παραγγελία, τώρα από την ACS (μάλλον) που αναλαμβάνει το ντόπιο κομμάτι ούτε φωνή ούτε ακρόαση.

 

Αλλά δεν τρελλαίνομαι... συνήθισα. Άλλωστε έχω δέμα από τις 17 Νοεμβρίου από Θεσσαλονίκη που τα ΕΛΤΑ Courier ακόμα δεν έχουν αποφασίσει πως είναι η ώρα να μου το παραδώσουν το αναθεματισμένο :D

Και άλλο ένα με γενική ταχυδρομική που το έχουν στα χέρια τους από τις 20 Νοεμβρίου... και το έχουν να.... "εκφορτώνεται" από το μέσο στο κέντρο διαλογής Αττικής εδώ και 10 μέρες :D

 

Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, skepasti21 said:

Δηλαδή το δικό μου που δεν είναι in stock??? Καλό Πάσχα?? 


Αρχικά έγραψες πως όταν παράγγειλες εμφανιζόταν in stock. Έπειτα που ρώτησες σου είπαν ότι το περιμένουν. Δλδ δεν ήταν in stock τελικά; Αν αυτό το έχεις καταλάβει καλά και δεν έχει γίνει κακή συνεννόηση, μάλλον ξαναρώτα τους μιας και πέρασαν οι 2-3 μέρες να δεις τι έχει γίνει. Αν δεν λάβεις ικανοποιητική απάντηση και αγχώνεσαι ίσως το καλύτερο σε τέτοιο ενδεχόμενο θα ήταν να προσπαθήσεις ακύρωση της παραγγελίας και τα λεφτά πίσω. Μην ψάχνεις αδίκως να ενώσεις αγωνίες, κοίτα τι έχει γίνει και ψάξε ή σαφή απάντηση/λύση ή μην αγχώνεσαι.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, salde said:


Αρχικά έγραψες πως όταν παράγγειλες εμφανιζόταν in stock. Έπειτα που ρώτησες σου είπαν ότι το περιμένουν. Δλδ δεν ήταν in stock τελικά; Αν αυτό το έχεις καταλάβει καλά και δεν έχει γίνει κακή συνεννόηση, μάλλον ξαναρώτα τους μιας και πέρασαν οι 2-3 μέρες να δεις τι έχει γίνει. Αν δεν λάβεις ικανοποιητική απάντηση και αγχώνεσαι ίσως το καλύτερο σε τέτοιο ενδεχόμενο θα ήταν να προσπαθήσεις ακύρωση της παραγγελίας και τα λεφτά πίσω. Μην ψάχνεις αδίκως να ενώσεις αγωνίες, κοίτα τι έχει γίνει και ψάξε ή σαφή απάντηση/λύση ή μην αγχώνεσαι.

Κοίτα πιο πολύ είναι ανυπομονησία για το τηλέφωνο σαν μικρό παιδί που είμαι (!), παρά η ανησυχία μου, η αλήθεια είναι ότι βρήκα πολύ καλή προσφορά και θέλω να την εκμεταλλευτώ. Η πληρωμή έγινε με PayPal και ξέρω ότι προσθέτει κάποια ασφάλεια αυτό. Και ξέρω ότι μπορώ να ανοίξω dispute μέχρι τις 180 μέρες από την αγορά. Οπότε..... Υπομονή...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Βασικά μετά από πολλά μεηλ που τους έστειλα,δεν υπήρξε ποτε ουσιαστική επικοινωνία με αυτούς (τους ζαλισα  τις μπάλες για το λόγο του ότι μου απαντούσαν με προφιξαρισμενα μηνύματα) μου ακύρωσαν την παραγγελία αφού τους είπα ότι αν δεν μου απαντήσουν σε κάθε μία από ερωτήσεις μου , θα ακύρωνα την παραγγελία από το PayPal, και έτσι μου την ακύρωσαν από μόνοι τους κ είχα τα λεφτά μου πίσω την ίδια μέρα, γιατί συνήθως περνάνε κάποιες μέρες για να γίνει αυτό. Και σαν κερασάκι μου στέλνουν το κορυφαίο ... "If you have any TOP inquiries, don't hesitate to contact us". LoL. Ένα πράγμα που έμαθα από αυτήν την ιστορία είναι προτού παραγγείλω, θα ρωτώ αν υπάρχει stock κ και μετά θα υποβάλλω την παραγγελία μου. Αυτά.

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
On 1/12/2020 at 9:24 ΠΜ, το μέλος skepasti21 έγραψε:

Μάλλον δεδομένης της κατάστασης πρέπει να κάνω υπομονή

καλησπερα , εχω κανει κ εγω μια παραγγελια ελπιζω να την παραλαβω 
εσυ παρελαβες την δικια σου;

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, φαμπιο said:

καλησπερα , εχω κανει κ εγω μια παραγγελια ελπιζω να την παραλαβω 
εσυ παρελαβες την δικια σου;

Όχι αδερφέ, 22/12 κούμπωσα την παραγγελία, και από ότι βλέπω πάω για πάνω μήνα λόγω εορτών. ???

Έγινε επεξεργασία από skepasti21
Link to comment
Share on other sites

πριν 3 ώρες, το μέλος skepasti21 έγραψε:

Όχι αδερφέ, 22/12 κούμπωσα την παραγγελία, και από ότι βλέπω πάω για πάνω μήνα λόγω εορτών. ???

μπορεις να με βοηθησεις μηπως πως γινεται να κανεις ακυρωση παραγγελιας; 

 

Link to comment
Share on other sites

26 minutes ago, φαμπιο said:

μπορεις να με βοηθησεις μηπως πως γινεται να κανεις ακυρωση παραγγελιας; 

 

Έχει γίνει dispatched, δηλαδή έχει σταλεί?

Αν ναι, τότε αναγκαστικά περιμένεις να σου έρθει και μετά το στέλνεις πίσω και πληρώνεις 18€. Αν δεν έχει σταλεί τότε εύκολα με ένα μεηλ στο support@eglobalcentral.eu με τον αριθμό παραγγελίας τους λες αυτό που θέλεις.

Έγινε επεξεργασία από skepasti21
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.