zman Νοέμβριος 28, 2020 Author #21 Κοινοποίηση Νοέμβριος 28, 2020 4 hours ago, salde said: σε ξαναρώτησα αν με καλώδιο συνδέεσαι κανονικά. Το πρόβλημα είναι μονάχα στην wifi σύνδεση ή σε κάθε σύνδεση; Καταλαβαίνω καλά ότι είναι και στις δύο; Ναι, και στις δύο. 5 hours ago, p55 said: Ποιες συσκευές έχουν κίτρινο τρίγωνο με θαυμαστικό ? Πολλές, αλλά μέχρι τώρα τα μόνα που έχω παρατηρήσει ότι δεν λειτουργούν είναι η σύνδεση στο ίντερνετ, το scrolling στο touchpad και το bluetooth. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zman Νοέμβριος 28, 2020 Author #22 Κοινοποίηση Νοέμβριος 28, 2020 On 11/27/2020 at 6:56 PM, salde said: Αν έχεις εντοπίσει τους drivers που χρειάζονται, θα πρέπει να κατεβάσετε τα αρχεία τους από κάποιο άλλο μηχάνημα με πρόσβαση στο ίντερνετ και μετά να τα περάσετε στο προβληματικό laptop. Με κάποιο μέσο που μπορεί να διαβαστεί από το προβληματικό, π.χ. usb, cd. Με την Toshiba δοκίμασες να επικοινωνήσεις; Έχοντας πρόχειρο όχι μόνο το όνομα του μοντέλου αλλά και τον σειριακό αριθμό του. Με καλώδιο απευθείας στο ρούτερ έχετε δοκιμάσει να συνδεθείτε; Τα υπόλοιπα κίτρινα που γράφετε στον Device Manager λογικά είναι drivers που λείπουν. Η έκδοση των windows που χρησιμοποιήθηκε, 32 ή 64 bit, είναι η σωστή για το hardware του μηχανήματος; Δεν έβρισκα με τίποτα drivers. Η Toshiba στην σελίδα της δεν έχει ούτε το μοντέλο μου. Βρήκα σε μια σελίδα με την βοήθεια ενός φίλου από εδώ αλλά δεν ξέρω αν δουλέψουν. Είχα windows vista 32 bit και έβαλα windows 10 pro 32 bit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zman Νοέμβριος 30, 2020 Author #23 Κοινοποίηση Νοέμβριος 30, 2020 Μόλις έβαλα το wireless usb. Συνδέθηκα αμέσως στο ίντερνετ. Όλα καλά. Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
salde Νοέμβριος 30, 2020 #24 Κοινοποίηση Νοέμβριος 30, 2020 15 minutes ago, zman said: Συνδέθηκα αμέσως στο ίντερνετ. τώρα που έχει συνδεθεί να κοιτάξετε όπου υπάρχει κίτρινο θαυμαστικό στον Device Manager, να γίνουν οι κατάλληλες ενημερώσεις των drivers. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zman Νοέμβριος 30, 2020 Author #25 Κοινοποίηση Νοέμβριος 30, 2020 27 minutes ago, salde said: τώρα που έχει συνδεθεί να κοιτάξετε όπου υπάρχει κίτρινο θαυμαστικό στον Device Manager, να γίνουν οι κατάλληλες ενημερώσεις των drivers. Τις ενημερώσεις των windows που είχα κάνει πριν δεν διόρθωσαν το πρόβλημα. Τώρα θα κοιτάξω αυτό που λες αλλά μου φαίνεται απίθανο. Θα δείξει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now