Jump to content



Οι ψηφιακές μας φωτογραφίες, δοκιμές κλπ


Recommended Posts

αυτους κυνηγαμε...πιαστους!!

By default θα ειναι καλυτεροι αν οχι κορυφαιοι και στα ενδιαμεσα τους.

(θα σε quotarw oλη μερα σημερα...δε τη γλιτωνεις!!)

ΝΟμιζω για αλλη μια φορα αποδειχθηκε οτι οι προτιμησεις του καθενος δεν ειναι πανακεια και αναγκαιοτητα για τον αλλον.

Αν και ειμαι σιγουρος ..οτι με εξαιρεση την προηγουμενη προταση δεν προκεται να ασχοληθει ο 38-45 με τον 18-200..:p

(να τον δω να κυκλοφορει με τετοιο φακο και γεμιζω το δωματιο με νικον και φλασακια..)

προφανώς, για αυτό το είπα αλλά δεν έχουν πολλοί τα λεφτά να τους αποκτήσουν...

από προσιτούς γρήγορους που έχω δοκιμάσει (nikon 50mm f1.4 & 50mm f1.8, sigma 50-150 f2.8) όλο κ κάποιο κουσούρι είχαν στα όριά τους... κ ούτε είναι όλες οι φωτογραφίες να βγουν με τέτοιο διάφραγμα...

προσωπικά επίσης (είτε από nοοbιά είτε επειδή δεν έχω ιδιαίτερα γρήγορο main φακό) σε περιπτώσεις όπου δεν έχω κοντινό bg να πέσουν άσχημες σκιές, το φλασάκι για fill in φωτισμό θα μου δώσει πιο κορεσμένα χρώματα κ δε θα παιδευτώ να το αποφύγω...

αμάν όλοι με τον 18-200... wtf... λες κ σας τον έχουν βάλει υπόθετο τον μισείτε...:giveup:

  • Replies 16,7k
  • Created
  • Last Reply
Ευκολία διότι παίρνεις μεγαλύτερες ταχύτητες κλείστρου. Μπορείς να παγώσεις την κίνηση πιό εύκολα χωρίς πάνινγκ. Τέρμα οι κουνημένες φωτογραφίες, ακόμα και σε λειψό φωτισμό. Ω ναι ένας 50 f/1.8 μπορεί να καθυστερήσει την αγορά εξωτερικού φλας.

Το φλουτάρισμα επίσης μπορεί εύκολα να εντυπωσιάσει τον κοσμάκη, ακόμα και να καλύψει την ενδεχόμενη λειψή οξύτητα κάποιου φακού.

Δεν ξέρω αν είναι κόλλημα αλλά προτιμώ τις υψηλές ταχύτητες πάντα. Είχα τον 18-55 και μετά την αγορά του σίγμα 24-70 2.8 απλά δεν πάω σε κάτι πάνω απο F/4 χωρίς σταθεροποίηση. Ένας 18-200 κλειδώνει 5.6 στα 70-80-90mm, οπότε τι να το κάνεις ακόμα και με σταθεροποίηση;

Ίσως να είναι και δική μου παραξενιά, αλλά έμαθα να φωτογραφίζω με 35mm f/2.8, 50mm f/1.8 και 135mm f/2.8. Και οι τρεις σταθεροί, και οι τρεις φωτεινοί. Δεν θα κρύψω επίσης οτί το χέρι μου ποτέ δεν ήταν σταθερό, για κάποιους λόγους.

μιλάμε για διαφορετικά πράγματα.

πήρα τον 50 f1.8 χρόνια μετά το flash, μόνο για να πιστοποιήσω αυτά που διάβαζα, ότι παίρνεις τον 1.8 για να τον δουλεύεις πάνω από το 2.2 και τον f1.4 κοντά στο 1.8. Μετά, απλά δε είχα αιτία να δικαιολογήσω την αγορα του 50mm 1.4.

το φλουτάρισμα δεν είναι εντυπωσιασμός, είναι κομμάτι της φωτογραφίας. Και κάποιες στιγμές το θες, και κάποιες στιγμές ανακαλύπτεις ότι απλά δεν σου φτάνει. Παράδειγμα: ανέβασε ο dubber φώτος από μία βάπτιση που κάλυψε και στην οποία τον βοήθησα κι εγώ σα 2ος. Μετά την τελετή, φώτος γονείς και νουνοί. Το φόντο: η πόλη, σε μερικά χιλιόμετρα απόσταση. και οι δύο στο τέρμα, αυτός με 200mm f/2.8 και dx αισθητήρα (άρα ισοδύναμο 300mm) κι εγώ με το δεινόσαυρο 28-105 στο τέρμα του με f4.5 σε fx αισθητήρα. Στην πρώτη - δεύτερη στάση, απλά το παράτησα, μαζί με τη φαμίλια είχα και μια πόλη από πίσω, ο άλλος είχε ένα απροσδιόριστο φόντο πίσω από το θέμα του.

επί εποχής Nikon d50, υπήρξαν φορές, που παράτησα το 2.8 του 17-55, όχι γιατί δεν υπήρχε φως, αλλά για τη μεγαλύτερη λεπτομέρεια και το φλου του 50 f1.8, ίσως και γιατί το bokeh του μου άρεσε κάποιες φορές πιο πολύ από του άλλου.

υγ1: ο κοσμάκης δεν πρόκειται να σχολιάσει αν ο φακός είναι οξύς ή όχι. Αν η φώτο είναι ανεστίαστη, θα το καταλάβουν με τη μία, και κανένα φλου ή φακός των 2Κ ευρώ δε σώζουν την κατάσταση.

υγ2: με τον 28-105, κατάλαβα γιατί λένε πως ο 105 είναι ο τέλειος φακός για πορτραίτα, γιατί βγαίνουν σε prime, γιατί είναι f/2.8 και γιατί όλες (ή σχεδόν όλες) οι εταιρείες βγάζουν ένα τέτοιο φακό.

Μια που μολις τωρα την εβγαλα

http://farm3.static.flickr.com/2439/3729337040_e4a07ff45b_o.jpg

Canon eos 450d

50mm ef 1,8f

f/2.0

Φωτισμος

speedlite 430ex II σε grid στα αριστερα να σημαδευει την καμερα (1/16)

ενα sunpak flash σε bounce ομπρελα στα δεξια πισω απο την καμερα για fill light (1/16)

Ίδια με τις δικές μου (θα 'θελα) :hehe:

Πολύ ωραίο όλο το σκηνικό :T:

Σήμερα έβγαλα την μηχανή από το Auto και άρχισα τα πειράματα για να εξοικειωθώ μαζί της. Διαφέρει πολύ από την παλιά μου, αλλά η λογική παραμένει ευτυχώς ίδια :)

Το θέμα είναι η παλιά μου SLR, με χαμηλό φωτισμό για να βγει ένα κάπως νοσταλγικό αποτέλεσμα.

Δεν είναι τίποτα το ιδιαίτερο, αλλά ας πούμε είναι οι πρώτες μου που δείχνω έξω, με το μαλακό παρακαλώ :p

(Η 2η ήταν ιδέα του Gomar)

http://img.photobucket.com/albums/v300/jpavly/D60_Various/DSC_0071.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v300/jpavly/D60_Various/DSC_0078.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v300/jpavly/D60_Various/DSC_0078_sep.jpg

5 λεπίδες το διάφραγμα, ε...? :hehe:

Ωραία κόλπα με το bokeh σε αυτούς τους φακούς είναι αυτά, ακόμα δεν έχω παίξει, παρόλο που είναι τελείως DIY και εύκολο...

@jpavly στις αρχες εισαι ακομα, οσο περναει ο καιρος θα βελτιωνεσαι μην ανησυχεις. Επρεπε να εβλεπες τις δικες μου πρωτες φωτογραφιες (δεν βλεποντουσαν :D)

@SirDiman ο 50αρης οντως ειναι αρκετα καλος, 1 βδομαδα που τον χρησιμοποιω μου εχει αφησει πολυ καλες εντυπωσεις. Για τους χρηστες canon νομιζω οτι ειναι must φακος!

@Jaco ναι 5, φενεται τοσο πολυ απο το bokeh :hmm:;

Δηλαδι δεν αποτυπώνει ''ρεαλιστικα'' το φως?:to_pick_ones_nose:

Απλα στους φακους με περισοτερες λεπιδες στο διαφραγμα παιρνεις ενα πιο κυκλικο bokeh. Εδω σε εμενα δεν ειναι τοσο εντονο αλλα οταν δοκιμασα να τραβηξω την ιδια φωτογραφια με διαφραγμα 2,8 ηταν εντονη η διαφορα πχ δες το σχημα του bokeh εδω

Λογικό είναι με μικρότερο διάφραγμα να είναι πιο έντονο το σχήμα του διαφράγματος στο bokeh, γιατί το φως συγκλίνει περισσότερο...

Μερικές από την βόλτα που έκανα το προηγούμενο ΠΣΚ..

http://img.photobucket.com/albums/v300/jpavly/Holidays-Trips/2009-07_Salamina/DSC_0118.jpg

Πρώτη απόπειρα κοντινού

http://img.photobucket.com/albums/v300/jpavly/Holidays-Trips/2009-07_Salamina/DSC_0162.jpg

Το κάδρο ήθελε λίγο πιο κάτω, αλλά είχε κόσμο μπροστά στη βάρκα και δεν με έπαιρνε.

http://img.photobucket.com/albums/v300/jpavly/Holidays-Trips/2009-07_Salamina/DSC_0216.jpg

Αυτή τη λέω "Be right Back" :hehe:

http://img.photobucket.com/albums/v300/jpavly/Holidays-Trips/2009-07_Salamina/DSC_0234.jpg

Άγγελε που είναι αυτό;

Άλλη μία από την εκδρομή

DSC_0268.jpg

Αυτή ήταν πολύ δύσκολη περίπτωση, μιας και το θέμα σηκώνει ηλιοβασίλεμα κι όλα τα άλλα μαύρη μαυρίλα.

Επειδή όμως είμαστε σε τέτοιο σημείο (σε συνδυασμό με το ότι είχα 2 λεπτά να προλάβω να βγάλω τη φωτό) και όχι γκρεμός μπροστά έχει φωτιστεί όλο το θέμα κανονικά. Ευτυχώς κατάφερα αρκετά αυτό που είχα στο μυαλό μου κι ας μην είναι τόσο ρεαλιστικό.

thumb_IMG_1938.jpg

Camera Model Canon EOS 30D

Tv( Shutter Speed ) 1/200

Av( Aperture Value ) 8.0

ISO Speed 200

Lens EF-S17-85mm f/4-5.6 IS USM

Focal Length 85.0mm

Εξαιρετικη angel_f, απο τις καλυτερες που εχω δει σε αυτο το forum!

Χαίρομαι που σας άρεσε :D

Την έχω τραβήξει πριν αρκετό καιρό αλλά σήμερα αξιώθηκα να την επεξεργαστώ.

Είναι απο την Plaza Mayor στην Μαδρίτη.

ps.jpavly Μια χαρά τα πας με την καινούρια σου μηχανή :)

thumb_IMG_1938.jpg

Camera Model Canon EOS 30D

Tv( Shutter Speed ) 1/200

Av( Aperture Value ) 8.0

ISO Speed 200

Lens EF-S17-85mm f/4-5.6 IS USM

Focal Length 85.0mm

φίλος πολύ καλή, οι αντίθετες κατευθύνσεις πατέρα και γιου έχουν

δώσει <<κίνηση>> στη φωτογραφία.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.