Jump to content



Οι ψηφιακές μας φωτογραφίες, δοκιμές κλπ


Recommended Posts

To θέμα για μένα και για όλους πιστεύω, δεν είναι μόνο το πόσο καλη φωτογραφία θα βγάλεις, αλλά και πόσο εύκολα θα τη βγάλεις. Γιατί άλλο να έχεις σταθερό 2.8, και άλλο να αρχίζεις απο 3,5 και να καταλήγεις σε 5,6.
ευκολία=????

Ένας 18-200 3.5-5.6 είναι σαφώς πιο εύκολος και βολικός, αλλά τα φλουταρισμένα του 200 f/2 δεν πρόκειται να τα δεις ποτέ.

Μπορεί η θεωρία να λέει ότι όσο πιο ανοιχτό το διάφραγμα, τόσο πιο πολύ φως μπαίνει μέσα, αλλά δεν επιλέγεται πάντα για αυτό το λόγο ένας φακός. Δε νομίζω να κάνει βόλτες κανένας εδώ μέσα με 85mm f/1.8, αγαπημένος φακός για στούντιο λόγω οξύτητας και φλου, κι ας έχεις απόλυτα ελεγχόμενο φως.

  • Replies 16,7k
  • Created
  • Last Reply

Κακα τα ψέματα.... με ενα ποιοτικό εξοπλισμό θα βγάλεις ποιοτικές φωτογραφίες.

Υποτίθεται οτι οποιος τα σκαει για να αγοράσει ενα ποιοτικό φακό-εξοπλισμό εχει αντιληφθεί τον λογο τις αγοράς του και δεν απατάται νομίζοντας οτι θα έβγαζε τις ιδιες φωτογραφίες με εναν φτηνιάρικο φακό-εξοπλισμό, σε αντίθετη περίπτωση θεωρείται θυμα καταναλωτισμού και επιδειξιομανιας.

Σωστό... όπως επίσης το ότι έχει κάποιος ένα super-pc που κοστίζει 10.000+ ευρώ δεν σημαίνει ότι είναι ο καλύτερος Admin του κόσμου... απλά έχει το χούι και τα φράγκα να το στηρίξει, διαφορετικά κανένας φραγκάτος δεν θα έπρεπε να έχει ακριβά αντικείμενα στην κατοχή του...

Επίσης και τα εργαλεία κάνουν τον μάστορα (και το αντίθετο)...

ο εξοπλισμος βοηθαει-διευρυνει τις δυνατοτητες το αποτελεσμα ομως κρινεται απο την τεχνικη-ματια στην αποδοση αυτου που θελει να πει ο φωτογραφος-φωτογραφια και αυτο η το εχεις η δεν το εχεις

Κακα τα ψέματα.... με ενα ποιοτικό εξοπλισμό θα βγάλεις ποιοτικές φωτογραφίες.

Το σωστό θα έλεγα πως είναι το "Μπορεί και να βγάλεις ποιοτικές φωτογραφίες"

Γιατί κατά τα άλλα, μπορείς να βγάλεις και τις ίδιες μπούρδες που βγάζεις με οποιοδήποτε εξοπλισμό.

ευκολία=????

Ένας 18-200 3.5-5.6 είναι σαφώς πιο εύκολος και βολικός, αλλά τα φλουταρισμένα του 200 f/2 δεν πρόκειται να τα δεις ποτέ.

Μπορεί η θεωρία να λέει ότι όσο πιο ανοιχτό το διάφραγμα, τόσο πιο πολύ φως μπαίνει μέσα, αλλά δεν επιλέγεται πάντα για αυτό το λόγο ένας φακός. Δε νομίζω να κάνει βόλτες κανένας εδώ μέσα με 85mm f/1.8, αγαπημένος φακός για στούντιο λόγω οξύτητας και φλου, κι ας έχεις απόλυτα ελεγχόμενο φως.

Ευκολία διότι παίρνεις μεγαλύτερες ταχύτητες κλείστρου. Μπορείς να παγώσεις την κίνηση πιό εύκολα χωρίς πάνινγκ. Τέρμα οι κουνημένες φωτογραφίες, ακόμα και σε λειψό φωτισμό. Ω ναι ένας 50 f/1.8 μπορεί να καθυστερήσει την αγορά εξωτερικού φλας. Το φλουτάρισμα επίσης μπορεί εύκολα να εντυπωσιάσει τον κοσμάκη, ακόμα και να καλύψει την ενδεχόμενη λειψή οξύτητα κάποιου φακού.

Δεν ξέρω αν είναι κόλλημα αλλά προτιμώ τις υψηλές ταχύτητες πάντα. Είχα τον 18-55 και μετά την αγορά του σίγμα 24-70 2.8 απλά δεν πάω σε κάτι πάνω απο F/4 χωρίς σταθεροποίηση. Ένας 18-200 κλειδώνει 5.6 στα 70-80-90mm, οπότε τι να το κάνεις ακόμα και με σταθεροποίηση;

Ίσως να είναι και δική μου παραξενιά, αλλά έμαθα να φωτογραφίζω με 35mm f/2.8, 50mm f/1.8 και 135mm f/2.8. Και οι τρεις σταθεροί, και οι τρεις φωτεινοί. Δεν θα κρύψω επίσης οτί το χέρι μου ποτέ δεν ήταν σταθερό, για κάποιους λόγους.

Και πάλι πες πως βάζεις 1 παραπάνω στοπ για να πετύχεις μέγιστη οξύτητα. Είναι το ίδιο να έχεις f/4 και το ίδιο f/8; Άσε που φακοί στυλ 18-200 δεν δείχνουν αύξηση οξύτητας ακόμη και πέρα από το ελάχιστο 5.6 ούτε καν στα άκρα (προσωπική εκτίμηση έπειτα από δοκιμές).

Η αλήθεια είναι ότι με το που πέφτει το φως αρκετά κάτω από τις 30 μοίρες το απόγευμα, δεν μπορείς να τραβήξεις κινούμενο στόχο με φακούς 4-5.6 και χωρίς φλας, γιατί στα χαμηλά iso ανεβαίνει πολύ ο χρόνος έκθεσης...

Ακόμα και αν έχεις καλή μηχανή με μικρό θόρυβο (στα 1600 πχ), παρόλο που ο θόρυβος σε μια τυπωμένη φωτογραφία 10χ15 δεν θα είναι ορατός μετά από επεξεργασία, όταν την βλέπεις maximized στην οθονάρα σου σε χαλάει (εμένα τουλάχιστον)...

Από την άλλη οι φθηνοί φακοί 4-5.6, επειδή είναι και zoom, έχουν την ευκολία ότι μπορείς να τραβήξεις δράση χωρίς να πρέπει να πας σε συγκεκριμένη απόσταση απο το αντικείμενο... Σκέψου τώρα τον racer στην παραλία να πρέπει να πλησιάσει στα δυο μέτρα από την ξανθιά με μια dslr 2 κιλών και να μείνει απαρατήρητος...

Καλό είναι στο βαλιτσάκι να έχεις όλη την συλλογή... :p

ναι αλλά λίγοι φακοί είναι καλοί στο όριό τους...

αυτους κυνηγαμε...πιαστους!!

By default θα ειναι καλυτεροι αν οχι κορυφαιοι και στα ενδιαμεσα τους.

(θα σε quotarw oλη μερα σημερα...δε τη γλιτωνεις!!)

ΝΟμιζω για αλλη μια φορα αποδειχθηκε οτι οι προτιμησεις του καθενος δεν ειναι πανακεια και αναγκαιοτητα για τον αλλον.

Αν και ειμαι σιγουρος ..οτι με εξαιρεση την προηγουμενη προταση δεν προκεται να ασχοληθει ο 38-45 με τον 18-200..:p

(να τον δω να κυκλοφορει με τετοιο φακο και γεμιζω το δωματιο με νικον και φλασακια..)

@bezdim...

Ο 135 ειναι ο soft focus??To χρησιμοποιεις ποτε?βαλε κανενα δειγμα..

Όχι NTG είναι αυτός εδώ CanonFDN135mmf28.jpg με το πτυσσόμμενο παρσολείγ.

Είναι επίσης FD μοντούρα και με τον μετατροπέα FD-> EF χάνω το φόκους στο άπειρο. Δε ξέρω πως να το αντιμετωπίσω... :(

Έχει ένα τζαμάκι που βιδώνει/ξεβιδώνει για ακόμα πιο μάκρο καταστάσεις (ο μετατροπέας). Αν θες ακόμα δείγμα πες.

ριξε ελευθερα....

ολα τα δειγματα ευπροσδεκτα...:T:(τα ακους εσυ με τα μοιρογνωμονια??:p Με εβαλες σε σκεψεις για εναν yashica 50μμ f1.7 )

Αν δεν πάρεις πρώτα τον SMC Takumar 1:1.4/50 μην κάνεις βήμα... αν θες στον δανείζω (μετά το καλοκαίρι :p) για να σε πείσω...

Εν τω μεταξύ έχουν ξεσκιστεί και έχουν ανεβάσει πάρα πολύ τις τιμές, δεν τολμώ να ακουμπήσω ακόμα κάτι τρομερούς φακούς που υπάρχουν στο ebay...

Είναι αρκετά οξύς... εδώ είναι δείγμα του δικού μου, αλλά δεν μπορώ να πω ότι είναι αντιπροσωπευτικό...

Εδώ φαίνεται καλύτερα όμως...

Δεν φαινεται καλα η οξυτητα του σε αυτες τις φωτο και λογο resize και λογο θεματος. Ειδες τι περιεργο bokeh εχει ομως;!

Το 2ο λινκ βγάζει 403... :...:

Την ξαναβάζω... δεν είναι δική μου φωτό, είναι όμως ο ίδιος φακός...

s9okjrzccmo6w2rld6yv_thumb.jpg

Από εδώ...

Την ξαναβάζω... δεν είναι δική μου φωτό, είναι όμως ο ίδιος φακός...

s9okjrzccmo6w2rld6yv_thumb.jpg

Από εδώ...

Πληροφοριακά μόνο τόν συγκεκριμένο τόν κυνηγάει όλη η γερμάνια..καί είναι πάρα πολοί οί γερμανοί πού δουλέυουν μέ manual φακούς.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.