Dagalidis Αύγουστος 22, 2005 #501 Αύγουστος 22, 2005 Παράθεση Αρχική απάντηση από Ilias83 [Χθες, στις 23:11] Παλιοηδονοβλεψίες... Ωραία παραλία... Που είναι να πάω; Βοϊδοκοιλιά Μεσσηνίας.....
Samael Αύγουστος 24, 2005 #502 Αύγουστος 24, 2005 http://web.canon.jp/Imaging/eos5d/eos5d_sample-e.html pro καταστασεις!
.38-.45 Αύγουστος 24, 2005 #503 Αύγουστος 24, 2005 τιποτα σπουδαιο, παιζοντας με το φλας και ενα κομματι χαρτι σε ενα χαμηλα φωτεισμενο δωματιο. 1/125 @ f4.5 flash+0.7 (manual) iso640 (auto)
ΝTG Αύγουστος 24, 2005 #504 Αύγουστος 24, 2005 Λοιπον αποριες προς γνωστες!!! Αυτο το 0,7 πως ακριβως το χρησιμοποιουμε και πως-ποτε???Το χρησιμοποιει η μηχανη στο bracketing αλλα αλλαζει και το shutter speed!!!Ti ακριβως κανει??? Και κατι ακομα!Εβγαλα φωτογραφια(ες) μια λαμπα???Πως γινεται να βγει κοκκινη η αντισταση!!Το κοντινοτερο που πετυχα μονο απο φωτο ειναι αυτο: Υ.Γ Εχω βγαλει και αλλη μια πιο φωτεινη(φαινεται και το περιβαλλον γυρω-με φλασ) αλλα σαν αποτελεσμα ειναι περιπου ιδιο (η αντιστσαση δλδ)
DarkSaga Αύγουστος 24, 2005 #505 Αύγουστος 24, 2005 δεν γίνεται φίλε ntg γιατί η λάμπα σου έχει δαχτυλιές... ας μη τη χούφτωνες
.38-.45 Αύγουστος 24, 2005 #506 Αύγουστος 24, 2005 το +0.7 που εβαλα ειναι στο φλας (=ενταση), δεν ειναι αυτο που λες. το bracketing αλλαζει την ταχυτητα του κλειστρου, υποεκθετοντας και υπερεκθετοντας το θεμα κατα x ev. θα σου δωσει 3 φωτος με ενα πατημα (0, +x ev, -x ev). ετσι θα διαλεξεις αυτη που θεωρεις καλυτερα φωτισμενη. αλλες κανουν και bracketing στο white balance, δινοντας διαφορετικα λευκα. το bracketing, ειναι ενας καλος τροπος να μαθεις τη μηχανη οταν δεν εισαι σιγουρος. απο ενα σημειο και, υπολογιζεις με το ματι στα ποσα + ή - πρεπει να παιξεις. ο κανονες λεει, πως για να "φωτισεις" το θεμα και να ξεχωρισει απο το φοντο, βαζεις "+". οταν το θεμα ειναι πιο φωτεινο απο το φοντο βαζεις "-". αυτο το κανεις, επειδη η μηχανες με τις φωτομετρησεις δεν εχουν καλη σχεση. προσπαθουν τα φωτισουν ολα ομοιομορφα, κατι που δε γινεται. αν μετρησουν μονο στο θεμα, ειτε θα εχεις ενα ασπρο φοντο ειτε ενα μαυρο φοντο, οποτε το δακτυλακι στο τελος δεν το γλυτωνεις. υπαρχει παντα βεβαια και η περιπτωση να θελεις να υπερ/υποφωτισεις εσκεμμενα. http://johnlind.tripod.com/science/scienceexposure.html http://www.acdsystems.com/English/Community/ColumnsArticles/Archived/MyCamera/camera-2001-12-08.htm http://dpfwiw.com/exposure.htm πως το εννοεις το "κοκκινη" ?? αν εννοεις αυτο, color balance στα midtones προς το κοκκινο, αλλα μην το παρακανεις.
helloween Αύγουστος 24, 2005 #507 Αύγουστος 24, 2005 Στην Οlympus πάνω δεξια αυτό που βλέπεις που παίρνει τιμές απο +2.0 εώς -2.0 είναι η αντιστάθμιση της έκθεσης και δεν έχει να κάνει με το φλας. Σε αυτό ισχύουν αυτά που αναφέρεις στην τελευταία παράγραφό σου που τα ξαναπαραθέτω. ο κανονες λεει, πως για να "φωτισεις" το θεμα και να ξεχωρισει απο το φοντο, βαζεις "+". οταν το θεμα ειναι πιο φωτεινο απο το φοντο βαζεις "-". αυτο το κανεις, επειδη η μηχανες με τις φωτομετρησεις δεν εχουν καλη σχεση. προσπαθουν τα φωτισουν ολα ομοιομορφα, κατι που δε γινεται.
.38-.45 Αύγουστος 24, 2005 #508 Αύγουστος 24, 2005 μπαρδον; λολπαρτο πιο απαλα, γιατι περασε κι η ωρα. σε ποιον αναφερεσαι και το "πάνω δεξια αυτό που βλέπεις" που βρισκεται;
ΝTG Αύγουστος 25, 2005 #510 Αύγουστος 25, 2005 Sorry για τις δαχτυλιες -ειναι και δικες μου γμτ το υψος μου- αλλα δεν φοραω γαντακια οταν τις τοποθετω! Eυχραιστω για τους κανονες" μπας και μαθω κατι παραπανω απο την μηχανη!!Μια φορα που επαιζα με αυτο διαπιστωσα οτι προσθετει εντονο θορυβο στα ακραια +-!!Και ειπα να σταματησω να ασχολουμε με αυτο!!Μονο αυτο ειναι στο auto !!!Θα το ξαναπροσπαθησω!! Κοκκινο εννοω μονο την αντισταση!!!Πως ειναι τα σιδερα οταν πυρωνουν???Κατι τετοιο ελεγα αλλα με την 40αρα λαμπα λιγο δυσκολο!!Για αυτο και ....photoshop που δεν κατεχω και πολλα! Υ.Γ Τελικα φαινονται ασχημα οι δαχτυλιες!
.38-.45 Αύγουστος 26, 2005 #511 Αύγουστος 26, 2005 φωτισε το ΝTG (aka flashαρισε το) 1/500 f6.5 iso200 στο χερι, raw στο Capture One Pro, λιγο PS για τα υπολοιπα. θα ηταν πολυ πιο ενδιαφερον με μεγαλο zoom, με τον 70αρι δεν μπορεις να κανεις και πολλα.
spc Αύγουστος 27, 2005 #512 Αύγουστος 27, 2005 πρώτες φωτογραφικές απόπειρες κατά την διάρκεια διακοπών sony v3 - όλα auto
Ilias83 Αύγουστος 27, 2005 #514 Αύγουστος 27, 2005 Ωχ... Αυτός μας έλειπε... Αμα αρχίσει να την ψωνίζει και αυτός με την φωτογραφά την πατήσαμε... Καλημέρα spc
ΝTG Αύγουστος 27, 2005 #515 Αύγουστος 27, 2005 Δεν παιζεστε εσειις και οι μηχανες σας(βαζω και τον dagalidi μεσα).!!!Μεχρι και οι σπειρες φαινονται!!!!Y.ΓΠρος τι το μεγαλυτερο ζοομ??Και ετσι μια χαρα ειναι!!Θα το προσπαθησω παλι οταν ειμαι μονος στο σπιτι!!Δεν μπορω να φανταστω τι θα ακουσω αν με δουν να φωτογραφιζω λαμπες!!!!
.38-.45 Αύγουστος 27, 2005 #516 Αύγουστος 27, 2005 Παράθεση Αρχική απάντηση από ΝTG [Σήμερα, στις 09:38] Προς τι το μεγαλυτερο ζοομ?? εστιαζεις σε συγκεκριμενο σημειο της σπειρας, και θολωνει η υπολοιπη (οχι απο το πολυ φως). το αν φαινεται ή οχι η σπειρα, ειναι θεμα ρυθμισεων και μονο. και νομιζω πως δε γινεται να βγαλεις ΚΑΙ τη σπειρα ΚΑΙ τα υπολοιπα χωρις να φλασαρεις (με reflector, aka ενα κομματι χαρτι μπροστα απο το φλας για να μην πεφτει η φλασια απευθειας πανω στο γυαλι). θα μου πει καποιος, γιατι τα χρωματα που βλεπω στα ΧΡ ειναι διαφορετικα απο τα χρωματα στο photoshop?? υποτιθεται πως εχω βαλει και προφιλ για την οθονη αλλα με γραφει κανονικα.
kaynd Αύγουστος 27, 2005 #517 Αύγουστος 27, 2005 Είχα κι εγώ αυτό το πρόβλημα να βλέπω άλλα χρώματα στα win και αλλά στο Photoshop αλλά από το μενού View>proof setup>όρισα windows RGB και τώρα δε βλέπω διάφορες.
.38-.45 Αύγουστος 27, 2005 #518 Αύγουστος 27, 2005 δηλαδη δεν υπαρχει τροπος να βαζουμε τα ΧΡ να εχουν τα χρωματα που πρεπει, παρα μονο να κανουμε το photoshop να εχει τα χρωματα των ΧΡ;δεν παμε καλα μου φαινεται.
ΝTG Αύγουστος 27, 2005 #519 Αύγουστος 27, 2005 Κατι μου λεει οτι δεν προκειται να δω σπειρα!!!ΑΠο οτι βλεπω απο τις ρυθμισεις σου ειναι λιγο δυσκολο για μενα(το πιο "σκοτεινο" για μενα 1/1000σεκ ,f8, ισο 50 οπου παιρνει πολυ φως χωρις φλασ)!!!Με φλασ δεν δοκιμασα ακομα μιας και το σπιτι δεν αδειαζει...
.38-.45 Αύγουστος 27, 2005 #520 Αύγουστος 27, 2005 η λαμπα (φωτιστικο γραφειου) που ειχα ηταν 60αρα με ροοστατη στο σχεδον κλειστο. δε νομιζω να εχουν ιδιαιτερη διαφορα οι ρυθμισεις. πιο πανω απο 1/500 δεν παει η νικον με το φλας αναμμενο. αλλα βαλε χαρτι μπροστα του για να μη γυαλισει η λαμπα. για να δεις σπειρα αλλιως, θελει πανω απο 1/1600 με f/32 (οποτε θα δεις μονο σπειρα σε ενα μαυρο φοντο). με το φλας εγιναν πολυ πιο ευκολα τα πραγματα, δεν ξερω γιατι.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.