Jump to content



Οι ψηφιακές μας φωτογραφίες, δοκιμές κλπ


Recommended Posts

  • Replies 16,7k
  • Created
  • Last Reply

Λοιπον αποριες προς γνωστες!!!

Αυτο το 0,7 πως ακριβως το χρησιμοποιουμε και πως-ποτε???Το χρησιμοποιει η μηχανη στο bracketing αλλα αλλαζει και το shutter speed!!!Ti ακριβως κανει???

Και κατι ακομα!Εβγαλα φωτογραφια(ες) μια λαμπα???Πως γινεται να βγει κοκκινη η αντισταση!!Το κοντινοτερο που πετυχα μονο απο φωτο ειναι αυτο:

Υ.Γ

Εχω βγαλει και αλλη μια πιο φωτεινη(φαινεται και το περιβαλλον γυρω-με φλασ) αλλα σαν αποτελεσμα ειναι περιπου ιδιο (η αντιστσαση δλδ)

post-699-1416072141,7158_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

το +0.7 που εβαλα ειναι στο φλας (=ενταση), δεν ειναι αυτο που λες.

το bracketing αλλαζει την ταχυτητα του κλειστρου, υποεκθετοντας και υπερεκθετοντας το θεμα κατα x ev. θα σου δωσει 3 φωτος με ενα πατημα (0, +x ev, -x ev). ετσι θα διαλεξεις αυτη που θεωρεις καλυτερα φωτισμενη. αλλες κανουν και bracketing στο white balance, δινοντας διαφορετικα λευκα.

το bracketing, ειναι ενας καλος τροπος να μαθεις τη μηχανη οταν δεν εισαι σιγουρος. απο ενα σημειο και, υπολογιζεις με το ματι στα ποσα + ή - πρεπει να παιξεις.

ο κανονες λεει, πως για να "φωτισεις" το θεμα και να ξεχωρισει απο το φοντο, βαζεις "+". οταν το θεμα ειναι πιο φωτεινο απο το φοντο βαζεις "-". αυτο το κανεις, επειδη η μηχανες με τις φωτομετρησεις δεν εχουν καλη σχεση. προσπαθουν τα φωτισουν ολα ομοιομορφα, κατι που δε γινεται. αν μετρησουν μονο στο θεμα, ειτε θα εχεις ενα ασπρο φοντο ειτε ενα μαυρο φοντο, οποτε το δακτυλακι στο τελος δεν το γλυτωνεις. υπαρχει παντα βεβαια και η περιπτωση να θελεις να υπερ/υποφωτισεις εσκεμμενα.

http://johnlind.tripod.com/science/scienceexposure.html

http://www.acdsystems.com/English/Community/ColumnsArticles/Archived/MyCamera/camera-2001-12-08.htm

http://dpfwiw.com/exposure.htm

πως το εννοεις το "κοκκινη" ?? αν εννοεις αυτο, color balance στα midtones προς το κοκκινο, αλλα μην το παρακανεις.

post-9-1416072141,7359_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Στην Οlympus πάνω δεξια αυτό που βλέπεις που παίρνει τιμές απο +2.0 εώς -2.0 είναι η αντιστάθμιση της έκθεσης και δεν έχει να κάνει με το φλας. Σε αυτό ισχύουν αυτά που αναφέρεις στην τελευταία παράγραφό σου που τα ξαναπαραθέτω. ο κανονες λεει, πως για να "φωτισεις" το θεμα και να ξεχωρισει απο το φοντο, βαζεις "+". οταν το θεμα ειναι πιο φωτεινο απο το φοντο βαζεις "-". αυτο το κανεις, επειδη η μηχανες με τις φωτομετρησεις δεν εχουν καλη σχεση. προσπαθουν τα φωτισουν ολα ομοιομορφα, κατι που δε γινεται.

Link to comment
Share on other sites

Sorry για τις δαχτυλιες -ειναι και δικες μου γμτ το υψος μου- αλλα δεν φοραω γαντακια οταν τις τοποθετω!:(

Eυχραιστω για τους κανονες" μπας και μαθω κατι παραπανω απο την μηχανη!!Μια φορα που επαιζα με αυτο διαπιστωσα οτι προσθετει εντονο θορυβο στα ακραια +-!!Και ειπα να σταματησω να ασχολουμε με αυτο!!Μονο αυτο ειναι στο auto !!!Θα το ξαναπροσπαθησω!!

Κοκκινο εννοω μονο την αντισταση!!!Πως ειναι τα σιδερα οταν πυρωνουν???Κατι τετοιο ελεγα αλλα με την 40αρα λαμπα λιγο δυσκολο!!Για αυτο και ....photoshop που δεν κατεχω και πολλα!

Υ.Γ

Τελικα φαινονται ασχημα οι δαχτυλιες!

Link to comment
Share on other sites

φωτισε το ΝTG (aka flashαρισε το)

1/500 f6.5 iso200 στο χερι, raw στο Capture One Pro, λιγο PS για τα υπολοιπα.

θα ηταν πολυ πιο ενδιαφερον με μεγαλο zoom, με τον 70αρι δεν μπορεις να κανεις και πολλα.

_DSC2021-1.jpg.xs.jpg

Link to comment
Share on other sites

Δεν παιζεστε εσειις και οι μηχανες σας(βαζω και τον dagalidi μεσα).!!!Μεχρι και οι σπειρες φαινονται!!!!

Y.Γ

Προς τι το μεγαλυτερο ζοομ??Και ετσι μια χαρα ειναι!!Θα το προσπαθησω παλι οταν ειμαι μονος στο σπιτι!!Δεν μπορω να φανταστω τι θα ακουσω αν με δουν να φωτογραφιζω λαμπες!!!!

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από ΝTG [Σήμερα, στις 09:38]

Προς τι το μεγαλυτερο ζοομ??

εστιαζεις σε συγκεκριμενο σημειο της σπειρας, και θολωνει η υπολοιπη (οχι απο το πολυ φως).

το αν φαινεται ή οχι η σπειρα, ειναι θεμα ρυθμισεων και μονο. και νομιζω πως δε γινεται να βγαλεις ΚΑΙ τη σπειρα ΚΑΙ τα υπολοιπα χωρις να φλασαρεις (με reflector, aka ενα κομματι χαρτι μπροστα απο το φλας για να μην πεφτει η φλασια απευθειας πανω στο γυαλι).

θα μου πει καποιος, γιατι τα χρωματα που βλεπω στα ΧΡ ειναι διαφορετικα απο τα χρωματα στο photoshop?? υποτιθεται πως εχω βαλει και προφιλ για την οθονη αλλα με γραφει κανονικα.

Link to comment
Share on other sites

δηλαδη δεν υπαρχει τροπος να βαζουμε τα ΧΡ να εχουν τα χρωματα που πρεπει, παρα μονο να κανουμε το photoshop να εχει τα χρωματα των ΧΡ;

δεν παμε καλα μου φαινεται.

Link to comment
Share on other sites

Κατι μου λεει οτι δεν προκειται να δω σπειρα!!!ΑΠο οτι βλεπω απο τις ρυθμισεις σου ειναι λιγο δυσκολο για μενα(το πιο "σκοτεινο" για μενα 1/1000σεκ ,f8, ισο 50 οπου παιρνει πολυ φως χωρις φλασ)!!!Με φλασ δεν δοκιμασα ακομα μιας και το σπιτι δεν αδειαζει...

Link to comment
Share on other sites

η λαμπα (φωτιστικο γραφειου) που ειχα ηταν 60αρα με ροοστατη στο σχεδον κλειστο.

δε νομιζω να εχουν ιδιαιτερη διαφορα οι ρυθμισεις. πιο πανω απο 1/500 δεν παει η νικον με το φλας αναμμενο. αλλα βαλε χαρτι μπροστα του για να μη γυαλισει η λαμπα.

για να δεις σπειρα αλλιως, θελει πανω απο 1/1600 με f/32 (οποτε θα δεις μονο σπειρα σε ενα μαυρο φοντο). με το φλας εγιναν πολυ πιο ευκολα τα πραγματα, δεν ξερω γιατι.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.