Jump to content



Οι ψηφιακές μας φωτογραφίες, δοκιμές κλπ


Recommended Posts

To εβαλα και το παλευω!Μου αρεσει που εχει πολλες επιλογες για noise reduction!Πρεπει να μαθω και για το καθε καναλι(αν προλαβω και μπορεσω)!

2 αποριες μονο!

α)οταν εσωσα την εικονα που εβαλα και εδω αντι για 4,5Μβ που ηταν μου την εκανε 1ΜΒ!Αν και διαλεξα quality 10 στο jpeg options!(ακομα και στο 12 μου βγαινει μικροτερο απο το αρχικο!!Γιατι αυτο???

β)Στο photoshop το 8 αν θυμαμαι καλα μου ειχε δειξει καποιος μια επιλογη που "φωτιζει" μονο τις σκοτεινες περιοχες στην εικονα(κατι αντιστοιχο με το D-lighting της Νικον!Υπαρχει στο cs2 κατι αντιστοιχο???Το εψαξα λιγο αλλα δεν το βρηκα!!Θα ηταν πολυ βολικο (για να μην πω γρηγορο)!Δουλεψα αυτο που ειπες παραπανω αλλα μου την "φωτιζει" ολη και ο ουρανος χανει λιγο απο την αιγλη του!!!!!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 16,7k
  • Created
  • Last Reply

α) ελα ντε, γιατι αυτο; κατι εκανες. εδω για την πλακα, κανει 200Κ jpeg για 550Χ413.

β) την προηγουμενη εικονα με το shadow/highlight την εκανα. οσο ανεβαζεις το shadows φωτιζει τα σκοτεινα, οσο ανεβαζεις τα highlights σβηνει τα φωτεινα.

crop->resize->contrast

post-9-1416072103,4239_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

αμε, καθεσαι πανω απο τον κουβα με τη μηχανη στον τριποδα και ριχνεις νερο. απο οσες εβγαλες, 4-5 θα βλεπονται.

τον κεραυνο δεν τον "πιανεις". περιμενεις κι ερχεται. βαζεις αργη ταχυτητα (μερικα λεπτα) και την αφηνεις να τραβαει.

μια απο τα ιδια: f/2.8 @ 1/60, manual focus, iso80, crop->resize->contrast

post-9-1416072103,3142_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από .38-.45

βγαζουν raw που ειναι ολα τα λεφτα στο photoshop

Mπορεις να εξηγισεις λιγακι τι διαφορα?Πρακτικα δλδ σε τι σε βοηθαει μεσα στο photoshop,ακομα προσπαθω να βρω διαφορα της super high quality κ raw...

Link to comment
Share on other sites

Το αρχειο παντα μου βγαινει μικροτερο απο το αρχικο!Μαλλον λογω φιλτρου(highlight) και noise reduction!Δεν ξερω τι αλλο να υποθεσω!Ασχετο->Η φωτο τραβηχτηκε κατα τις 9 το βραδυ-προφανως- οποτε ειναι πολυ φωτιενη η δικη σου (και καπως σκοτεινη αυτη που ανεβασα!)Αυριο παω να την τυπωσω!Λογικα θα βγει στο 1 μετρο χ καμποσο!

Link to comment
Share on other sites

ετσι για να μην ξεχνιομαστε!!Δεν ειναι crop!Μονο resized!Το κανονικο της ειναι 5587χ1564pixelsβγαλτε τα ματια να δειτε τι ειναι!

Ευτυχως παντως με το cs2 ξεπερασα το προβλημα των πολλων ΚΒ!

post-699-1416072103,7508_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

η διαφορα δεν ειναι (τοσο) στην ποιοτητα, οσο στη φωτεινοτητα.

εχοντας τα δεδομενα του αισθητηρα στο χερι, παρακαμπτεις ολες τις ρυθμισεις φωτεινοτητας της μηχανης: exposure, color space (IIIa, sRGB, Adobe, Κλπ κλπ), white balance, ισως και αλλα. υπο μια εννοια, βγαζεις εκτος ενα μεγαλο κομματι του software της μηχανης. σε καποιες στιγμες ειναι απολυτα αναγκαιο, οπως οταν εχεις πολλες διαφορετικες πηγες φωτισμου που η μηχανη παλευει να βρει ενα ασπρο να τα βολεψει ολα. στην οθονη της φαινεται ενταξει, και μετα βλεπεις τα μισα φωτα μπλε και τα αλλα μισα πορτοκαλι. ή σε φωτο που εχεις υπο/υπερεκθεση. με το raw φτιαχνονται ολα αυτα, κατι που ειναι αδυνατο σε αλλη μορφη αρχειου.

μια πολυ καλη εξηγηση της διαδικασιας:

raw-flowchart1.gif

http://www.bobatkins.com/photography/digital/raw.html

η γωνια ειναι λαθος, θελει πολυ πιο χαμηλα. ισως την επομενη φορα..

post-9-1416072103,7732_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

και στις 3εις που ανεβασα. ειναι τραβηγμενες υπο μεγαλη γωνια, επρεπε να ειναι πιο χαμηλα στο επιπεδο του νερο η μηχανη, αλλα ηθελε ετοιμασια του χωρου για να εχει καποιο background.

Link to comment
Share on other sites

Μην εισαι τοσο αυστηρος!Καλες ειναι!Ο "κρατηρας" μια χαρα φαινεται στην πρωτη που πιο χαμηλα δεν ......!Ισως η τριτη να θελε!

Αλλη μια διπλη απο μια τετραδα που ηθελα να τραβηξω αλλα δεν εκατσε!Την μετακινησα πολυ δεξια και δεν μπορω να ενωσω τις δεξιες με τις αριστερες!

post-699-1416072103,7909_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από ΝTG [Σήμερα, στις 23:50]

Την μετακινησα πολυ δεξια και δεν μπορω να ενωσω τις δεξιες με τις αριστερες!

lool, καλο αυτο.

αν δεν ειμαι αυστηρος, δε θα βελτιωθω.

τροφη για πειραμα, αφου ασχολεισαι με πανοραματα, νυχτα.

> When you are taking a pano with such variation, I assume that you

> take variations of exposure for the same frame before you pan your

> camera for the next one right ? When you get to stitching, how do

> you do it ?

I take all my exposure and noise frames at one time before panning the camera for the next view.

So, as an example, let us consider a hypothetical scene. A night shot of a flood lit building with a wide dynamic range and a two frame panorama. How to shoot it? For simplicity, we will be assuming a three stop bracket in exposure and a three shot bracket for noise.

In planning, we see that we have three exposures planned. Camera settings will be ISO 100 and f/4 throughout. We want the highlights exposed at 1 second, and will be bracketing for the shadows at 2 seconds and 4 seconds. Each exposure will have 3 identical frames so we can stack for noise. We will be shooting in manual exposure mode and setting the WB manually or using a preset WB, we will not be using auto WB. Focus will likewise be set to manual and not autofocus.

1) We will arbitrarily begin our exposure bracket at 1 second. We take three shots.

2) Change the shutter speed to 2 seconds and take three shots.

3) Change the shutter speed to 4 seconds and take three more shots.

4) Now we pan the camera to get the second half of the pano.

5) Since we are already at 4 seconds, we will shoot 3 shots.

6) Change the shutter speed to 2 seconds and shoot three shots.

7) Change the shutter speed to 1 second and shoot our last three shots.

8) Stack the three 1 second shots from the first camera angle with 100%, 50%, 33% opacity to reduce noise. Flatten the image and save. Repeat for all the remaining images.

9) You should have six images with reduced noise, three for each camera angle, each one stop from the other. Take the three from the first camera angle and stack them at 100% opacity. Use layer masks to hide the over exposed and overly dark areas of the layers, using only the best looking portions of each layer to create one image with a wide dynamic range. Flatten and save this image. Repeat for the second camera angle.

10) You should now have two images, one for each camera angle. Use your favorite pano creation software to stitch these two optimized images together and enjoy the results.

Link to comment
Share on other sites

Καλο!!!!!Βεβαια αν βραδυ καθησω για 4 φωτος να κανω ολα αυτα θα ........ξημερωσει!!Αν και δεν καταλαβα το 9ο βημα!!Οχι στη μεταφραση!!Στην πραξη πως θα διαλεξω τα καλα "κομματια" απο καθε layer!

Aλλες τετοιες πληροφοριες που μπορω να βρω!(url ,pdf,doc....και βιβλια δεν εχω προβλημα αλλα με τρομαζουν καπως!)

Το μονο καλο ειναι που εμαθα να μειωνω το 8ορυβο!!Αν δεν ηταν 12:14 και δεν χρειαζοταν να ξυπνησω 6 θα το δικιμαζα αμεσως!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.