Jump to content



Οι ψηφιακές μας φωτογραφίες, δοκιμές κλπ


Recommended Posts

  • Replies 16,7k
  • Created
  • Last Reply

@hellraiser/NTG

κρατάγανε τη μπόλια μέχρι να σφίξει

και διευκολύνουν τα εντεράκια όντως

στα (-) της μεθόδου η γρήγορη αποστράγγιση των υγρών :)

racer cas purple λίγο στην αρχή ε?

και σε πλήρες μέγεθος που την έψαξα ένα μυτάκι έχει χρωματίσει μόνο

Link to comment
Share on other sites

προσωπικα θεωρω/θελω αν ειναι να εχω μεγαλο κομματι ουρανου στο καδρο ..8α ηθελα να εχει καποιο παιχνιδισμα με συννεφα αν δεν υπαρχει κατι αλλο που μπορει να τραβηξει το ματι(παντα με ευχαριστο τροπο).

Με την αποψη οτι αν τραβαω αποδημητικα πουλια ή γενικοτερα πουλια που ταξιδευουν-πετουν δεν με ενδιαφερει ο ουρανος....ασχετα αν επισης καταλαμβανει μεγαλο μερος ου καδρου.

Οποτε ..προτιμω τον ουρανο της δευτερης με το εδαφος της πρωτης...(ή ενα μικροτερο οpacity τουλαχιστον).

επισης...για να βγει η τυχον μουνταδα που μπορει να εχει μια φωτογραφια ...απο το να τερματιζετε το contrast..παιξτε με levels...

Ασχετως αν πετυχα τα ακριβη χρωματα ,απο την πρωτη εικονα ..μονο με levels ..βγηκε αυτη.

attachment.php?attachmentid=44356&stc=1&d=1303663169

και στις φωτος δεν ειναι αναγκη να βαζεις τον εξοπλισμο...δικαιωμα σου δλδ...αν θες τον βαζεις...αλλα βλεπω ξεχνας πιο σημαντικα πραματα οπως την εστιακη αποσταση..(focal length ..) στην περιπτωση μας δλδ 35mm.

edit

@saga ...τωρα που το σκεφτομαι...αν το γεμισεις με οδοντογλυφιδες...διωχνεις τα ανεπιθυμητα χερακια την ωρα του ψησιματος..:p..

βεβαια στην δικη μου περιπτωση δεν υπαρχουν αλλα ανεπιθυμητα χερακια (στο αρνι βεβαια) ..παρα μονο τα δικα μου.

post-699-1416075170,058_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

racer cas purple λίγο στην αρχή ε?

και σε πλήρες μέγεθος που την έψαξα ένα μυτάκι έχει χρωματίσει μόνο

Στο σημείο εστίασης τα highlights τα βλέπω μοβ.

Αλλά δεν πειράζει.. κάποια στιγμή θα πάρεις και 'συ ένα φακό σαν του overvolt.. γατάκι :p

Link to comment
Share on other sites

λίγες από τον παραδοσιακό και καθιερωμένο σαιτοπόλεμο της Καλαμάτας..

όπως βγήκαν - μόνο resize.

PER_9338.jpg

PER_9342.jpg

PER_9374.jpg

PER_9376.jpg

PER_9389.jpg

PER_9433.jpg

PER_9434.jpg

PER_9447.jpg

PER_9448.jpg

PER_9458.jpg

PER_9459.jpg

PER_9488.jpg

PER_9491.jpg

PER_9509.jpg

PER_9516.jpg

PER_9573.jpg

δε τρελάθηκα από τις φώτο, μπορούσαν να είχαν βγει καλύτερες :( btw...

και η NEX-5 σε δράση..

PER_9567.jpg

Link to comment
Share on other sites

Θεωρω οτι το μονο που εχει να προσφερει ειναι μια compact σχεδιαση που μπορει να γινει και μηχανη τσεπης με αναλογο φακο.

Νομιζω οτι ψιλοαναιρειτε το σκοπο υπαρξης της...οχι οτι ειναι λαθος , ο,τι θελει ο καθενας κουμπωνει.....αλλα....δεν μου καθεται ο συνδιασμος.

Δεν ξερω αν ειναι εξισου γρηγορη σε σχεση με αλλες μηχανες που εχετε..σε εστιαση κλπ..

(δεν ξερω ποιος εχει τι απο σας του 2...συνεχεια σας μπερδευω με τους εξοπλισμους σας)

Link to comment
Share on other sites

Θεωρω οτι το μονο που εχει να προσφερει ειναι μια compact σχεδιαση που μπορει να γινει και μηχανη τσεπης με αναλογο φακο.

Νομιζω οτι ψιλοαναιρειτε το σκοπο υπαρξης της...οχι οτι ειναι λαθος , ο,τι θελει ο καθενας κουμπωνει.....αλλα....δεν μου καθεται ο συνδιασμος.

Δεν ξερω αν ειναι εξισου γρηγορη σε σχεση με αλλες μηχανες που εχετε..σε εστιαση κλπ..

(δεν ξερω ποιος εχει τι απο σας του 2...συνεχεια σας μπερδευω με τους εξοπλισμους σας)

o racer αυτη τη στιγμη ειναι με d40 και nex-5.

εκει χρειαζοταν με τον 80-200 απο 1600 iso το λιγοτερο..καταλαβαινεις λοιπον γιατι τη χρησιμοποιησε. ;)

Link to comment
Share on other sites

Είναι η μηχανή που τα κάνει όλα, και τα κάνει καλά :) Με τον 16άρη τη βάζω στη θήκη του ποδηλάτου και άμα πάω στο γήπεδο βάζω και τον 80-200. Η εστίαση (με τον 16άρη, μόνο με αυτόν έχω AF) είναι πολύ γρήγορη και απίστευτα αθόρυβη -πολύ σημαντικό για το βίντεο-. Ακόμα και στο δωμάτιό μου που έχει ησυχία δεν ακούω κάτι. Έχει βέβαια και τα ελαττώματά της, πχ τα τραγικά προγράμματα της Sony (κάτι αιώνες πίσω από τον εξαιρετικό συνδυασμό ViewNX/CaptureNX της Nikon), αλλά είμαι πολύ ευχαριστημένος μέχρι στιγμής. Έναν 35άρη θέλω τώρα αλλά επειδή οι υπάρχοντες ξεφεύγουν σε μέγεθος με τους αντάπτορες θα περιμένω αυτόν της Sony (και τον 24άρη Zeiss :D)

Link to comment
Share on other sites

efr-2452b-web-5828.jpg

efr-2456b-web-5826.jpg

efr-2456c-web-5827.jpg

η μια είναι με f 22

η άλλη με f 4

D700

Tamron 28-75

στα 62 και 75mm

με τρίποδο

φύσαγε λίγο,

εστίαση manual με χρήση liveview ,με αρκετό zoom

μου αρέσουν οι αντανακλάσεις σε σταγόνες και μικρές επιφάνειες αλλά δεν μπορώ να τις "καθαρίσω" με ό,τι έχω

Υ.Γ. unsharp και focal blade έπεσε

αυτό που δεν πρόσεξα είναι τα χρώματα που τα ξεσκίζει συνήθως το focalblade κατα πόσο μεταβλήθηκαν

Link to comment
Share on other sites

εν συνεχεια του διπλα thread ...επειδη σχεδον εχουμε τον ιδιο 70-300...χρησιμοποιησε αυτον για οποτε θελεις macro..απο 200 εως 300μμ μεινε στο φ11-φ13 και παιξε ελαχιστα με τις αποστασεις απο το θεμα σου ωστε να επιτυχεις το επιθυμητο βαθος πεδιου.

Δεν ειναι αναγκη να κυνηγας το 1-2 δλδ...@300μμ..το οποιο γενικα το αποφευγω..(200 200λιγα παω..)

Οχι οτι ειναι η ενδεδειγμενη λυση ...σαφως και δεν ειναι....απλα ειναι τζαμπε.

Τα χρωματα σου ξεφυγαν οντως...αλλα νομιζω μπορουσες να τα φερεις στα ισια τους.

Link to comment
Share on other sites

η έκδοση που είχα έπέτρεπε την μετακίνηση του macro mode διακόπτη μόνο στα 300mm

ωστόσο το είχα κράτα είναι γενικότερο ως πληροφορία ;)

@racer

1.το spotάκι καλό

2. θα έβαζα διαγώνια τις γραμμές

3.soft

4.πολύ μεγάλο μέρος του καρέ είναι ανεστίαστο,χωρίς να προσθέτει όμως

Link to comment
Share on other sites

ρε το "ιδιο" φακο εχουμε..(λογικα...δεν τον ειδα ποτε...νομιζω)

To διακοπτακι δουλευει στα 300....αλλα εχεις το ευρος να παιξεις απο 300μμ εως 200mm ....(μετα την αλλαγη στο διακοπτακι).

Και η αναλογια μεγθυνσης κυμαινεται απο 1-2 μεχρι 1-3..

Link to comment
Share on other sites

Και επανέρχομαι με καινούριες φωτογραφίες (σας ζάλισα) :p

Focal length:55mm

Lens F-Number:f/5.6

Exposure time:1/180s

ISO:100

img4583ne.jpg

Focal length:55mm

Lens F-Number:f/5.6

Exposure time:1/350s

ISO:100

img4560.jpg

Focal length:18mm

Lens F-Number:f/5.6

Exposure time:1/250s

ISO:100

hdrd.jpg

Focal length:55mm

Lens F-Number:f/5.6

Exposure time:1/250s

ISO:100

img4537q.jpg

Focal length:55mm

Lens F-Number:f/5.6

Exposure time:1/250s

ISO:100

img4574hw.jpg

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.