Jump to content



Κατασκευή αποθήκης στην ταράτσα με πορομπετόν (Alphablock ή Ytong)


Recommended Posts

πριν 16 ώρες, το μέλος Rusty_Cookie έγραψε:

?

Γιατί να μη βάλεις πανελ πλαγιοκάλυψης? 

 

 

 

 Θα μοιάζει σαν καρκίνωμα στο κτίριο.

Αν είναι να φτιάξει σκελετό, προτιμότερη η τσιμεντοσανίδα που έχει επιφάνεια παρόμοια με τους τοίχους του κτιρίου.

 

 

 

πριν 9 λεπτά, το μέλος panoss1442169303 έγραψε:

Λιπόν, τελικό σχέδιο (προς το παρόν :hehe:

apothiki_taratsas_alphablock_6.thumb.jpg.bee79975b19531b1372cfbf075ee5b34.jpg

 

 

Μπα, όταν θα μάθεις πόσο θα στοιχίσει η κάθε πόρτα, θα αφαιρέσεις τη μία. :D

 

Έγινε επεξεργασία από Γιώργος 1
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

πριν 7 λεπτά, το μέλος Γιώργος 1 έγραψε:

 

 Θα μοιάζει σαν καρκίνωμα στο κτίριο.

Αν είναι να φτιάξει σκελετό, προτιμότερη η τσιμεντοσανίδα που έχει επιφάνεια παρόμοια με τους τοίχους του κτιρίου.

 

Το λευκό ισιο πανελ σαν καρκίνωμα σε μη προδιαγεργαμμένη ιδιοκατασκευή σε ταράτσα?  ΟΚ boomer.

 

 

Έγινε επεξεργασία από Rusty_Cookie
Link to comment
Share on other sites

πριν 2 ώρες, το μέλος Γιώργος 1 έγραψε:

Μπα, όταν θα μάθεις πόσο θα στοιχίσει η κάθε πόρτα, θα αφαιρέσεις τη μία. :D

Σύμφωνα με το σιδερά το κόστος κάθε πόρτας είναι 150€.

Link to comment
Share on other sites

σιδεροπορτες θα μπουν? εμενα με ανυσηχει το ποσο θα αντεξουν να ειναι σταθερες στο ytong, καθως απο τους κραδασμους βιδεσ/σιδερα φευγουν... νομιζω κανονικα θελει οπου μπει πορτα και μιας και μιλαμε για σιδεροπορτα κοιλοδοκο που θα ειναι πακτωμενος πατωμα και στο δοκαρι...

Link to comment
Share on other sites

Πολύ ωραία !

Το σενάζι στην πάνω μεριά παίζει πολύ σημαντικό ρόλο!

Αυτό θα κρατήσει τον τοίχο στη θέση του ακόμα και αν δεχτεί φορτία εγκάρσια.

Για το λόγο αυτό το σενάζι θα πρέπει να αγκυρωθεί πολύ καλά στους υπάρχοντες τοίχους με εμφύτευση -με κόλα- οπλισμού ο οποίος θα συνεργαστεί με τα σίδερα του σεναζιού.

Αυτό ακριβώς είναι ο λόγος που σου είπα ότι το σενάζι πρέπει να σιδερωθεί σαν μια μικρογραφία δοκαριού, με τσέρκια και σίδερα δεμένα πάνω σε αυτά και πάνω και κάτω , και όχι όπως κάνουν συνήθως οι "μαστόροι" που ρίχνουν δυο σίδερα στο κάτω μέρος και λένε το κλασικό :  "Εντάξει είναι!  Δεν έχει ανάγκη αυτό! "

Δεν ξέρω πόσα γνωρίζεις σχετικά με το αντικείμενο, και συμπάθα με αν "φέρνω κουκουβάγια στην Αθήνα", αλλά όσο περισσότερο πλησιάσεις την κατασκευή στο σκαρίφημα που σου βάζω τόσο καλύτερο θα είναι.

Μέσα σε αυτό μπορείς να φυτέψεις και σίδερα για να πιάσεις επάνω τους τα δοκαράκια της σκεπής είτε μεταλλικά είναι αυτά είτε ξύλινα.

 

large.144098232__01a_comm.jpg

 

Και προσοχή στη δόνηση του μπετού με ένα πηχάκι και λίγο χτύπημα στο καλούπι, για να πάει  να καλύψει σωστά τα σίδερα , τα οποία πρέπει να είναι 1,5cm τουλάχιστον μέσα από τις πλευρές του σεναζιού, για να μην σκουριάσουν τα σίδερα!

Το πάχος του σεναζιού καλό είναι να είναι γύρω στους 15 πόντους για να μπουν τα σίδερα 1,5 - 2 πόντους κάτω από την επιφάνειά του και να έχουν και ανάμεσά τους 12 πόντους για να δουλεύουν οι δυνάμεις!

Δεν χρειάζεσαι χοντρά σίδερα και 8 ρια STAL το πολύ 10ρια  (αυτά τα κατσαρά) σου κάνουν, για τα τσέρκια 8 ρι λείο μαλακό σίδερο (σε κουλούρα) και όσο για τα γυρίσματα παίρνεις μια πλάκα σιδερά (φτηνές είναι) και ένα φτηνό μικρό κλειδί και κάνεις ότι θέλεις !

Μην κάνεις οικονομία στο τσιμέντο, και όταν ρίξεις το μπετό και ψιλοτραβήξει τα νερά στην επιφάνειά του (μετά από καμιά ώρα ή και πιο γρήγορα , ανάλογα τη ζέστη) σκέπασέ το με λινάτσα και βρέχε το κατά διαστήματα να μένει υγρό και να μην ξεραθεί απότομα γιατί αν ξεραθεί απότομα θα γίνει σαν "παξιμάδι" (από τα εφτάζυμα λέω! :)  ) οπότε ούτε αντοχές θα έχει και γρήγορα θα ρηγματώσει !

Το συνονθύλευμα των σίδερων (και των λυγισμάτων που έχει το κάθε ένα) που υπάρχει στην γωνία έχει το λόγο του ! 

Αυτός εκφεύγει τη παρούσης, αλλά είναι για να έχει αντοχή και να μπορούν τα σίδερα να συνεργαστούν μεταξύ τους και να μην ανοίξει στην γωνία με το παραμικρό "κούνημα"!  

 

Τώρα αν με ρωτήσεις αν γίνεται και πιο απλά, σίγουρα γίνεται και όσο πιο απλά γίνει τόσο πιο πολλά "Δεν έχει ανάγκη !" θα το "στηρίζουν!  ?

  • Like 5
  • Agree 1
Link to comment
Share on other sites

35 minutes ago, Seafalco said:

ψιλοτραβήξει τα νερά στην επιφάνειά του (μετά από καμιά ώρα ή και πιο γρήγορα , ανάλογα τη ζέστη) σκέπασέ το με λινάτσα και βρέχε το κατά διαστήματα να μένει υγρό και να μην ξεραθεί απότομα γιατί αν ξεραθεί απότομα θα γίνει σαν "παξιμάδι" (από τα εφτάζυμα λέω! :)  ) οπότε ούτε αντοχές θα έχει και γρήγορα θα ρηγματώσει !

Κάτι που μου ήρθε τώρα φλασιά!

Το Ytong είναι εξαιρετικά απορροφητικό, οπότε αν ρίξεις το σενάζι έτσι όπως είναι,θα του ρουφήξει τα νερά πολύ γρήγορα και το τσιμέντο δεν θα μπορέσει να πιάσει αντοχές γιατί θα στεγνώσει πολύ γρήγορα.

Νάιλον να βάλεις στο πάτο του σεναζιου δεν παίζει γιατί θέλουμε την μηχανική σύζευξη μέσω τριβής του τοίχου στο σενάζι, οπότε η καλύτερη λύση είναι να περάσεις την κορυφή του τοίχου (την πλευρά που κοιτάει επάνω και θα αποτελέσει το πάτο του καλουπιού του σεναζιού) με τσιμεντοειδές στεγανωτικό.

Αυτό θα κλείσει τους πόρους του Ytong αλλά παράλληλα θα μείνει πολύ άγριο οπότε το τσιμέντο θα κάνει καλή πρόσφυση επάνω του.

Πέρα δε από αυτό, τα τσιμεντοειδή τα λένε έτσι γιατί έχουν ισχυρή χημική συγγένεια με το τσιμέντο, οπότε η πρόσφυση του μπετού πάνω σε αυτά είναι και χημική (γίνεται ένα σώμα!) .

Συνεπώς το Υtong που θα έχει επαφή με το μπετό το περνάς δυο χέρια τσιμεντοειδές και το αφήνεις να ολοκληρωθεί η στερεοποίησή του (έχουν οδηγίες οι συσκευασίες τους) και κατόπιν καλουπώνεις και ακριβώς πριν ρίξεις το μπετό βρέχεις καλά το όλο καλούπι (να πιούν νερό και τα σανίδια καλά ) και μετά σε αυτό το καλά υγρό περίβλημα ρίχνεις το μπετό και όλα θα πάνε καλά εφόσον φροντίζεις να μην στερηθεί την απαραίτητη υγρασία του !

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Οι γάντζοι στα  οριζόντια σίδερα του οπλισμένου σκυροδέματος γυρνάνε ανάλογα ή προς τα πάνω ή προς τα κάτω, κατακόρυφοι ποτέ οριζόντιοι.

 

Έγινε επεξεργασία από Γιώργος 1
Link to comment
Share on other sites

34 minutes ago, Γιώργος 1 said:

Οι γάντζοι στα  οριζόντια σίδερα του οπλισμένου σκυροδέματος γυρνάνε ανάλογα ή προς τα πάνω ή προς τα κάτω, κατακόρυφοι ποτέ οριζόντιοι.

Αυτό είναι μια στενή και συνδεδεμένη με συγκεκριμένη εφαρμογή αλήθεια, και όχι κάποια γενικής εφαρμογής!

Λόγω αυτού, αυτό το "ποτέ" είναι κάπως αμφιλεγόμενο !  :) 

 

Επειδή καλό είναι να υποστηρίζουμε όμως την άποψή μας, θα προσπαθήσω να το κάνω για την δικιά μου. :) 

Οι γάντζοι σε ένα σίδερο γίνονται για να το βοηθήσουν στην καλή του συναρμογή /σύνδεση / πάκτωση (κλπ) με το σκυρόδεμα.

Έτσι αν το σίδερο υποστεί έντονο εφελκυσμό και τείνει να "τραβηχτεί" / ολισθήσει μέσα στο μπετονένιο "περίβλημά" του, ο γάντζος αντιτίθεται σε αυτή την ολίσθηση και το σίδερο μένει στη θέση του αντέχοντας παραπάνω δυνάμεις από ότι αν ήταν τελείως ίσιο.

Αυτό σαν τακτική ήταν το άπαν τους παλιούς καιρούς που τα μπετοσίδερα ήταν όλα λεία. 

Αργότερα βγήκαν πιο καλά μπετοσίδερα με εξογκώματα επάνω τους που άλλαξαν πολύ τα δεδομένα συνεργασίας του σίδερου με το σκυρόδεμα, διευκολύνοντας πολύ τα πράγματα.

Πολύ χαρακτηριστικό παράδειγμα έχουμε όλοι από τα σίδερα που αφήνουν σαν αναμονές στον τελευταίο όροφο για να συνεργαστούν με τα σίδερα του επόμενου ορόφου.

Τώρα παντού τα άγρια σύγχρονα σίδερα είναι ίσια, ενώ τα παλιά λεία σίδερα ήταν όλα γυρισμένα σε γάντζο, αυστηρώς και δια ροπάλου που λένε!

 

Τώρα εκτός από τους γάντζους έχουμε και τις κάμψεις (εδώ στο παράδειγμά μου είναι σε ορθή γωνία) οι οποίες σε κάποιες περιπτώσεις αποσκοπούν στο να αυξήσουν πολύ περισσότερο την περιοχή του σκυροδέματος που "προστατεύεται" από τον εφελκυσμό, περιοχής δηλαδή της οποίας αυτή η κάμψη αναλαμβάνει τις εφελκυστικές τάσεις.

 

Για να το καταλάβουμε αυτό ας δούμε σε κάτοψη το παρακάτω γωνιακό σενάζι και ας δούμε την λειτουργία δύο μόνο σίδερων αυτού (τα υπόλοιπα φυσικά δεν τα σχεδίασα γιατί θα γινόταν μεγάλο μπέρδεμα! :) 

 

large.134135638__02_comm.jpg

 

Ας υποθέσουμε ότι σε δεδομένη στιγμή, αυτό το σενάζι (του οποίου το βάρος -που είναι κάθετο στο χαρτί σχεδίασης- υποστηρίζεται από τα υποκείμενα τούβλα ) δέχεται δυο εγκάρσιες παραμορφωτικές δυνάμεις (κόκκινα μεγάλα βέλη) :

1. Αυτές οι δυνάμεις τείνουν να πλησιάσουν τα δύο σκέλη της γωνίας του σεναζιού, πράγμα που σημαίνει ότι στην εξωτερική πλευρά του σεναζιού (αυτήν που βρίσκεται προς την βάση του χαρτιού σχεδίασης) θα αναπτυχθούν έντονες εφελκυστικές δυνάμεις> 

Δυνάμεις δηλαδή που θα τείνουν να απομακρύνουν το ένα στοιχειώδες δομικό στοιχείο του μπετού από το άλλο!

Το μπετό όμως ενώ έχει πολύ μεγάλη αντοχή στην θλίψη (συμπίεση), έχει πολύ χαμηλή αντοχή στον εφελκυσμό (τράβηγμα).

2. Συνεπώς στην μάζα του μπετού της γωνίας θα σχηματιστούν ρηγματώσεις και τελικώς θα επέλθει ολική θραύση του σκυροδέματος.

3. Τα σίδερα αντίθετα έχουν πολύ μεγάλη αντοχή στον εφελκυσμό (και σαφώς μικρότερη στην θλίψη λόγω του σχήματός τους που οδηγεί σε λυγισμό τους)

4. Στην περιοχή λοιπόν που τείνουν να αναπτυχθούν εφελκυστικές δυνάμεις στο μπετό, παρεμβαίνει το σίδερο, παραλαμβάνει αυτές τις δυνάμεις και δεν επιτρέπει σε αυτές να έχουν σαν αποτέλεσμα την ρηγμάτωση του μπετού.

5. Το κύριο μήκος του μαύρου σίδερου παραλαμβάνει τις δυνάμεις της αριστερής έξω πλευράς και για να έχει την μεγαλύτερη δυνατή συναρμογή με το μπετό στην περιοχή της γωνίας του σεναζιού που είναι και το κρίσιμο σημείο)  κάμπτεται και ακολουθεί και την αριστερή πλευρά (παραλαμβάνοντας και από εκεί εφελκυστικές δυνάμεις )

6. Αλλά αυτό δεν αρκεί για να εξασφαλιστεί η καλή του συνεργασία με το μπετό, γιατί σε μεγάλη καταπόνηση το μπετό θα σπάσει επιφανειακά και το σίδερο θα χάσει επαφή με αυτό, οπότε πάει περίπατο η συνεργασία και όλα καταρρέουν.

&. Για επιτευχθεί λοιπόν η ισχυρότερη δυνατή συναρμογή του μαύρου σίδερου  με το σενάζι, αυτό στρέφεται ακόμα μια φορά και μπαίνει στο εσωτερικό του  αρκετά βαθειά για να έχει αρκετή μάζα μπετού "πίσω" του και μετά στρίβει σε γάντζο και αγκυρώνεται εξαιρετικά γερά μέσα στο μπετό.

9. Τώρα πλέον με αυτή τη διαμόρφωση το μπετό είναι περισφιγμένο (λες και είναι κρασοβάρελο ! :p ) μέσα στο σίδερο (το οποίο αποκλείεται να "τραβηχτεί" και να βγει από το μπετό) και έτσι :

10  Όσο μεγαλύτερη δύναμη παραμόρφωσης δέχεται το σενάζι τόσο πιο πολύ το βοηθάνε τα σίδερα να την αντέξει !

 

Συνεπώς οι κάμψεις και οι γάντζοι και όλα αυτά που βοηθούν το σίδερο να παραλάβει τις δυνάμεις που προορίζονται γι αυτό, μπαίνουν στο επίπεδο όπου αναπτύσσονται αυτές οι δυνάμεις.'

Αν το επίπεδο είναι κάθετο, μπαίνουν κάθετα, αν είναι οριζόντιο  όπως στην περίπτωσή μας , μπαίνουν οριζόντια!

 

Φυσικά όλα αυτά είναι μια απλή (έως απλοϊκή) εξήγηση του τι συμβαίνει σε ένα σίδερο μόνο , για το άλλο της εικόνας (μπλε) ισχύουν τα αντίστοιχα.

Είναι εύκολα αντιληπτό ότι τα έξω σίδερα κάνουν αυτή τη δουλειά και τα μέσα (τα κόκκινα και πράσινα  στην προηγούμενη εικόνα ) παραλαμβάνουν με ανάλογο τρόπο δυνάμεις αντίθετες από αυτές του παραδείγματος αυτού , δυνάμεις δηλαδή που τείνουν να απομακρύνουν τα σκέλη της γωνίας μεταξύ τους και έτσι να ρηγματώσουν την γωνία από μέσα προς τα έξω.

 

 Και ακόμα πιο προφανές είναι ότι όλα αυτά είναι απλά μια πολύ επιφανειακή και ελλιπής αναφορά στο τι συμβαίνει, καθώς αφήνει απέξω πάρα πολλά ζητήματα όπως είναι αυτό της αντοχής στην θλίψη του μπετού, γιατί αυτή δεν είναι "'άπειρη" και μια σειρά άλλα ζητήματα  που σαφώς έχουν να κάνουν με το αντικείμενο του δομικού , πολιτικού μηχανικού και δεν είναι δική μου θέση να τα αναλύσω!

 

Απλά παραθέτω αυτά που σαν φιλοπερίεργο άτομο και με αρκετά χρόνια στον σχετικό κατασκευαστικό τομέα, έχω καταλάβει. :) 

Οι φίλοι επιστήμονες μπορούν ελεύθερα να με διορθώσουν ! :T:

  • Like 5
  • Agree 1
  • Wow 1
Link to comment
Share on other sites

Καλά, seafalco, για άλλη μια φορά με άφησες άφωνο. Έμεινα σπίτσλες :hehe:.

Δεν είχα την παραμικρή ιδέα για όλα αυτά, παρά μόνο μια μικρο - υποψία.

Σ' ευχαριστώ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ για το χρόνο που αφιερώνεις για να απαντήσεις.

Με βοήθησες να καταλάβω ότι το σωστό αποτέλεσμα είναι δύσκολο.

 

Όμως με προβληματίζουν η περιπλοκότητα και η αύξηση του κόστους όπως ανέφερε κι ο panoc:

πριν 14 ώρες, το μέλος panoc έγραψε:

Εχω την ασθηση οτι το ξεκινησε να το βγαλει φθηνα και τελικα το μονο κοστος που θα γλίτωσει ειναι τα τουβλα :p

 

 

Οπότε...Μήπως να το κάνω με σίδερα (κοιλοδοκούς) το σενάζι; Πώς σας φαίνεται αυτό;

(στη μικρή ένθετη - διευκρινιστική της λεπτομέρειας φωτό, βλέπετε ότι έχω βάλει και κολόνα (κοιλοδοκό κάθετη))

 

apothiki_taratsas_alphablock_7.thumb.jpg.fdcb8535d38f26bdb0a84523f4925154.jpg

 

Μήπως συμφέρει από άποψη ταχύτητας κατασκευής, απλότητας και κόστους να το κάνω έτσι;

Κάποιος τρόπος θα υπάρχει να κολλήσουν καλά οι κοιλοδοκοί με το πορομπετόν.

Έγινε επεξεργασία από panoss1442169303
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το σιγουρο ειναι οτι για σταθεροτητα στις πορτες θελεις καθετους κοιλοδοκους για να στερεωθουν γιατι βιδες στο ytong αργα η γρηγορα θα φυγουν.

  • Like 1
  • Agree 1
Link to comment
Share on other sites

Η σύνδεση των κοιλοδοκών με το Ytong μπορεί να γίνει με κόλλα πολυουρεθάνης.

Ο κοιλοδοκός θα κάτσει πάνω στον τοίχο.

Στην κάτω πλευρά του κοιλοδοκού (αυτή που θα ακουμπάει στο "τούβλο" θα κολληθεί μια λάμα (π.χ. 30mmx 4mm) και στην αντίστοιχη θέση / γραμμή, το χτισμένο Ytong  θα πριονιστεί τοπικά για να δημιουργηθεί το κατάλληλο αυλάκι μάσα στο οποίο θα χωνέψει η λάμα.

Καθαρίζεται το αυλάκι καλά περνιέται και με ένα στεγανωτικό αν θέλεις και αφού βαφεί καλά η κοιλοδοκός για να προστατευτεί από οξείδωση, γίνονται οι ετοιμασίες εγκατάστασης και τελευταία  στιγμή μπαίνει η κόλλα και κάθεται η κοιλοδοκός με την λάμα της πάνω και μέσα στο τοίχο.

Αυτό θα δώσει μια καλή μηχανική σύζευξη όλου του μήκους του τοίχου με την κοιλοδοκό, οπότε τάση για κίνηση / ταλάντευση του τοίχου στην κάθετη  με το επίπεδο της επιφάνειάς του διεύθυνση, θα τις περιορίζει ο κοιλοδοκός.

Εδώ όμως αξίζει να αξιολογήσεις δυο πράγματα:

1. Το καταλαβαίνω ότι αν δεν έχεις ξανακάνει κάτι μπορεί να φαίνεται λίγο "βουνό"!  Αλλά  το να φτιαχτεί το σενάζι είναι πιο εύκολο από ότι φαίνεται από πρώτη ματιά, θέλει λίγο δουλειά, αλλά είναι ουσιαστικά να φτιάξεις τρία σίδερα μερικές φορές.

Φέρνεις το πρώτο να ταιριάζει όπως πρέπει και μετά κάνεις τα άλλα με τα ίδια σημάδια !

2. Αν όμως τείνεις προς τη λύση του κοιλοδοκού λόγω και άλλων παραγόντων (όπως είπες για να έχουν οι πόρτες μια ανθεκτική στο χρόνο ανάρτηση, τότε ίσως θα πρέπει να δεις το ενδεχόμενο αυτόν τον μεταλλικό σκελετό που θα φτιάξεις, να μην τον "γεμίσεις" με Ytong αλλά με κάποιο άλλο κατάλληλο υλικό, μιας και πλέον το υλικό των τοίχων δεν είναι απαραίτητο να  είναι "φέρουσα κατασκευή"  ( μπορεί δηλαδή να μην σηκώνει φορτία όπως ο τοίχος από Ytong).

Στην περίπτωση αυτή μπορείς να βρεις άλλα υλικά κατασκευής , μερικά ειπώθηκαν ήδη εδώ.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 24 λεπτά, το μέλος Seafalco έγραψε:

2. Αν όμως τείνεις προς τη λύση του κοιλοδοκού λόγω και άλλων παραγόντων (όπως είπες για να έχουν οι πόρτες μια ανθεκτική στο χρόνο ανάρτηση, τότε ίσως θα πρέπει να δεις το ενδεχόμενο αυτόν τον μεταλλικό σκελετό που θα φτιάξεις, να μην τον "γεμίσεις" με Ytong αλλά με κάποιο άλλο κατάλληλο υλικό, μιας και πλέον το υλικό των τοίχων δεν είναι απαραίτητο να  είναι "φέρουσα κατασκευή"  ( μπορεί δηλαδή να μην σηκώνει φορτία όπως ο τοίχος από Ytong).

Στην περίπτωση αυτή μπορείς να βρεις άλλα υλικά κατασκευής , μερικά ειπώθηκαν ήδη εδώ.

 

Εννοείς πάνελ.

Βασικά ξεκίνησα από κοιλοδοκοί + πάνελ.

Μετά σκέφτηκα ότι ίσως το πορομπετόν να ήταν φτηνότερο και καλύτερο.

Άλλη επιλογή;  Μαγνησιακή τσιμεντοσανίδα;

 

 

 

πριν 24 λεπτά, το μέλος Seafalco έγραψε:

1. Το καταλαβαίνω ότι αν δεν έχεις ξανακάνει κάτι μπορεί να φαίνεται λίγο "βουνό"!  Αλλά  το να φτιαχτεί το σενάζι είναι πιο εύκολο από ότι φαίνεται από πρώτη ματιά, θέλει λίγο δουλειά, αλλά είναι ουσιαστικά να φτιάξεις τρία σίδερα μερικές φορές.

Έχω ξανακάνει, αρκετά παλιά βέβαια. Αυτό που θυμάμαι είναι ότι ήτανε βουνό!:hehe:

Έγινε επεξεργασία από panoss1442169303
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

50 Ytong *2.30=115€.

 

On 10/9/2020 at 9:06 ΜΜ, το μέλος Γιώργος 1 έγραψε:

Αστάρι και σπατουλαριστή κόλλα, ή καλύτερα αστάρι - κόλλα - δίχτυ υαλωνήματος - κόλλα.

Αν το υαλόνημα είναι αυτό 20τ.μ.*3€=60€.

Αστάρι;  Έχεις κάποιο λινκ;
2 25κιλες κόλλες (φτάνουν;) για πορομπετόν =20€.

Σίδερα 38€.

 

Σύνολο 233€.

Συν πάνελ οροφής 220€, όλα μαζί 450€.

Το περίμενα πιο φτηνό...και δεν έχω βάλει και τις πόρτες...

 

Πάντως το τελικό σχέδιο είναι αυτό:

 

apothiki_taratsas_alphablock_7_2.thumb.jpg.9be14ebf5365e47de75ba94487243f39.jpg

 

Έγινε επεξεργασία από panoss1442169303
Link to comment
Share on other sites

Έχω φτιάξει μια παρόμοια αποθήκη που την έχω κάνει εργαστήριο. Υπήρχαν δύο κάθετοι τοίχοι απο πέτρα (όπως οι δικοί σου απο τούβλο) και πρόσθεσα δυο ακόμα τοίχους. Τους έφτιαξα με τσιμεντόλιθο. Έχω βάλει μια πόρτα και ενα παράθυρο. Απο πάνω κοιλοδοκούς και πάνελ. Δεν καταλαβαίνει τίποτα η κατασκευή.

Μήπως να βάλεις τσιμεντόλιθο αντι για ytong? Εκτος αν φοβάσαι το βάρος.

Link to comment
Share on other sites

πριν 1 ώρα, το μέλος kavouras5 έγραψε:

Μήπως να βάλεις τσιμεντόλιθο αντι για ytong? Εκτος αν φοβάσαι το βάρος.

Ναι, επειδή η αποθήκη θα είναι στην ταράτσα, ένας από τους λόγους που σκέφτομαι να βάλω πορομπετόν είναι το χαμηλό του βάρος.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ερωτηση προς τον ts

Αδεια υπαρχει; Μελετη;

Αν οχι, που μαλλον οχι, παρολο που ειναι πολυ ενδιαφερον το θεμα θα κλειδωσει καθως συζηταμε για κατι παρανομο.

 

Ευχαριστω

  • Like 4
  • Agree 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.