firefox Δημοσιεύτηκε Μάϊος 2, 2005 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Μάϊος 2, 2005 Πριν λίγες μέρες αγόρασα αυτή την οθόνη. Μόλις την έβαλα στην πρίζα και είχα εικόνα άρχισα να ψάχνω για...καμένα pixels.exo βρει λοιπόν ένα - δεν ξέρω αν είναι pixel η subpixel μιας και αγνοώ την εννιά του subpixel. οποτε έχω ένα καμένο subpixel- pixel. η εγγύηση είναι 0 pixel οποτε αν θελήσω να την αλλάξω μου την αλλάζουν. επίσης πρέπει να πω πως δεν με ενοχλεί σχεδόν καθόλου η υπάρχει αυτού του καμένου pixel.σπανια το παρατηρώ.η ερώτηση είναι η εξής:1)να την αλλάξω η να μην την αλλάξω? εν τέλη μπορώ να κάνω το εξής? επειδή τώρα βαριέμαι να μπλέξω να τους πω να μου την αλλάξουν μετά από μερικούς μήνες?2) το ότι με το άνοιγμα τις οθόνης είχα 1 καμένο pixel, αυτό από μονο του συνεπάγεται ότι το panel έχει τάση για να εμφάνιση και αλλα καμένα pixels η δεν λειτουργεί έτσι το θέμα? οποτε έχω πέσει σε ελαττωματικό panel και πρέπει οπωσδήποτε να την αλλάξω?ευχάριστο Link to comment Share on other sites More sharing options...
spc Μάϊος 2, 2005 #2 Κοινοποίηση Μάϊος 2, 2005 Καταρχήν έχε υπόψιν ότι η εγγύηση ισχύει για συγκεκριμένα και μόνο μοντέλα (αν θυμάμαι καλά και το δικό σου)Επίσης αναφέρεται σε φωτεινά και μόνο pixel (πχ κολλημένα πράσινα κλπ) και όχι νεκρά μαύραΚαλό θα ήταν να ξεκινήσεις την διαδικασία εντός των πρώτων 20 ημερών από την αγορά γιατί μέχρι τότε η οθόνη θεωρείται Dead On Arrival που σημαίνει ότι θα πάρεις σίγουρα καινούργια Link to comment Share on other sites More sharing options...
firefox Μάϊος 2, 2005 Author #3 Κοινοποίηση Μάϊος 2, 2005 ναι εμενα είναι ένα κολλημένο πράσινο.έχει νόημα να την αλλάξω-δεν με ενοχλεί και ιδιαιτερα. τι εχεις να πεις βασικά σε σχέση με την ερώτηση 2? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jax7480 Μάϊος 2, 2005 #4 Κοινοποίηση Μάϊος 2, 2005 @ερωτηση2: Δεν νομιζω να ισχυει κατι τετοιο . Απλα δεν ελεγχθηκε σωστα στην γραμμη παραγωγης και το πηρες ετσι, ή ακομα χειροτερα μετα την κακομεταχειριση της μητρικης απο καποιον/ους υπαλληλους καηκε το πιξελ. Εγω παντως θα ελεγα να την αλλαξεις ΑΜΕΣΩΣ. Μην κανεις αυριο, κατι που μπορεις να τελειωσεις σημερα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spc Μάϊος 2, 2005 #5 Κοινοποίηση Μάϊος 2, 2005 συμφωνώ με τον Jax - προχώρα στο RMAo μόνος ανασταλτικός παράγοντας είναι ότι θα μείνεις 2-3 μέρες χωρίς οθόνη.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
firefox Μάϊος 2, 2005 Author #6 Κοινοποίηση Μάϊος 2, 2005 ok παιδιά ευχάριστο θα πρέπει να το κάνω έτσι λοιπόν. να παο για rma αύριο.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
kreach Μάϊος 3, 2005 #7 Κοινοποίηση Μάϊος 3, 2005 Που λέτε, κι εγώ με το που αγόρασα μια 17" LOC, ένα μονίμως κόκκινο pixel στην οθόνη ...Την πήγα πίσω αλλά το *** ! Τελικά μια συμβουλήΠΡΟΣΟΧΗ : Όταν είναι να αγοράσετε οθόνη θα την ΔΟΚΙΜΑΣΤΕ ΣΤΟ ΜΑΓΑΖΙ πριν τιν αγοράσετε, κι έτσι δεν έχεις φασαρία με καμένα pixel !!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
sa1901 Μάϊος 3, 2005 #8 Κοινοποίηση Μάϊος 3, 2005 Αρχική απάντηση από kreachΠΡΟΣΟΧΗ : Όταν είναι να αγοράσετε οθόνη θα την ΔΟΚΙΜΑΣΤΕ ΣΤΟ ΜΑΓΑΖΙ πριν τιν αγοράσετε, κι έτσι δεν έχεις φασαρία με καμένα pixel !!!! Ποιο μαγαζί στην Ελλάδα, το κάνει αυτό; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Τζώρτζης Μάϊος 3, 2005 #9 Κοινοποίηση Μάϊος 3, 2005 Γιατί να μείνει 2 - 3μέρες χωρίς οθόνη? προσωπικά μου την άλλαξαν σε 2' Link to comment Share on other sites More sharing options...
spc Μάϊος 3, 2005 #10 Κοινοποίηση Μάϊος 3, 2005 Αρχική απάντηση από Τζώρτζης Γιατί να μείνει 2 - 3μέρες χωρίς οθόνη? προσωπικά μου την άλλαξαν σε 2' δεν είναι η ίδια διαδιακασία με τις LG.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
kreach Μάϊος 3, 2005 #11 Κοινοποίηση Μάϊος 3, 2005 Αρχική απάντηση από sa1901 Ποιο μαγαζί στην Ελλάδα, το κάνει αυτό; Ποιό μαγαζί ???? !!!!! ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΦΥΣΙΚΑ !!!!! Ασε ... ο λόγος πο τα πήρα μαζί τους ήταν διότι παρόλαυτά μου μιλούσαν με ΥΦΑΚΙ !!!! ΑΙΣΧΟΣ !!! Βασικά για το θέμα αυτό έχω μιλήσει με πολλούς και μου είπαν ότι παντού συμβαίνει αυτό, και ο ΜΟΝΟΣ τρόπος να γλιτώσεις είναι να τσεκάρεις την οθόνη πριν την αγοράσεις στο μαγαζί Επίσης (στο Πλαίσιο πάλι) τους λέω "ΟΡΙΣΤΕ Η ΑΠΟΔΕΙΞΗ + ΕΓΓΥΗΣΗ ! ΤΟΝ ΘΕΛΩ ΠΙΣΩ !" και μου είπανε ότι για να την πάρουν πίσω πρέπει να έχει ΟΧΙ ΜΟΝΟ 5 pixel καμμένα, αλλά να είναι στην ίδια σειρά !!!! Τελικά, ένα κόκκινο pixelaki έχω όλο κι όλο ... ΚΑΤΙ κ ΑΥΤΟ ! ΟΠΟΤΕ πριν αγοράσετε καμια οθόνη ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ 14 !!!!! !!!!! !!!!! !!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
jax7480 Μάϊος 4, 2005 #12 Κοινοποίηση Μάϊος 4, 2005 Kreach, ποσες μερες εχει που αγορασες την οθονη σου? Αν ειναι κατω απο 14 απλα επεστρεψε την οθονη πισω και πες οτι δεν σε ικανοποιει σαν προϊον και θελεις τα λεφτα σου πισω. Ειναι παρα πολυ απλο και συμβαινει ΣΕ ΟΛΑ τα προϊοντα. Κανε και ενα τηλεφωνο στο ΙΝΚΑ να δεις τι θα σου πουν και αυτοι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sa1901 Μάϊος 4, 2005 #13 Κοινοποίηση Μάϊος 4, 2005 Αρχική απάντηση από kreach Ποιό μαγαζί ???? !!!!! ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΦΥΣΙΚΑ !!!!! Ασε ... ο λόγος πο τα πήρα μαζί τους ήταν διότι παρόλαυτά μου μιλούσαν με ΥΦΑΚΙ !!!! ΑΙΣΧΟΣ !!! Βασικά για το θέμα αυτό έχω μιλήσει με πολλούς και μου είπαν ότι παντού συμβαίνει αυτό, και ο ΜΟΝΟΣ τρόπος να γλιτώσεις είναι να τσεκάρεις την οθόνη πριν την αγοράσεις στο μαγαζί Επίσης (στο Πλαίσιο πάλι) τους λέω "ΟΡΙΣΤΕ Η ΑΠΟΔΕΙΞΗ + ΕΓΓΥΗΣΗ ! ΤΟΝ ΘΕΛΩ ΠΙΣΩ !" και μου είπανε ότι για να την πάρουν πίσω πρέπει να έχει ΟΧΙ ΜΟΝΟ 5 pixel καμμένα, αλλά να είναι στην ίδια σειρά !!!! Τελικά, ένα κόκκινο pixelaki έχω όλο κι όλο ... ΚΑΤΙ κ ΑΥΤΟ ! ΟΠΟΤΕ πριν αγοράσετε καμια οθόνη ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ 14 !!!!! !!!!! !!!!! !!!!! Εννοείς ότι σου επιτρέπουν να ανοίξεις και να βάλεις σε λειτουργία όσες οθόνες χρειαστεί μέχρι να βρεις μία που να μην έχει πρόβλημα; ................. Χλωμό το κόβω. Στην Γερμανία πάντως, αυτήν την διαδικασία την πληρώνεις 20-30, ανάλογα το μαγαζί . Link to comment Share on other sites More sharing options...
kreach Μάϊος 4, 2005 #14 Κοινοποίηση Μάϊος 4, 2005 Με λίγα λόγια sa1901, εννοώ να είσαι ΕΣΥ αυτός που θα τους σπάσεις τα νεύρα και όχι αυτοί !Πολύ απλά, όταν το παίζουν αδιάφοροι,(+λέγοντας ότι έτσι λέει το τάδε άρθρο της εταιρείας) κτλ πρέπει και εμείς να παίξουμε το "παιχνίδι" τους... Δυστυχώς δεν έχουμε και άλλη επιλογή ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.