serpico75 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 12, 2020 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 12, 2020 Μια ερώτηση σχετικά με παραλαβή από eBay. Μου έρχεται από ΕΛΤΑ ειδοποιητηριο για παραλαβή. Πηγαίνω, υπογράφω το ειδοποιητηριο, και παραλαμβάνω. Από κει και πέρα, ειδοποιείται και ο αποστολέας-πωλητης τού eBay ότι παρέλαβα, ή δεν ειδοποιείται, και το ειδοποιητηριο είναι κάτι που έχει να κάνει αποκλειστικά με τα ΕΛΤΑ σαν αποδεικτικό ότι το πακέτο δεν το έχει πλέον; Ευχαριστώ Link to comment Share on other sites More sharing options...
salde Αύγουστος 12, 2020 #2 Κοινοποίηση Αύγουστος 12, 2020 δεν ειδοποιείται αυτομάτως ότι το παρέλαβες αν ρωτάς αυτό. Ο αποστολέας έχει ήδη στα χέρια του την απόδειξη όταν κατάθεσε το αντικείμενο, αν χαθεί κι εσύ δεν παραλάβεις ποτέ τότε τον ενημερώνεις και από εκεί και πέρα το αναζητούν με βάση τον αριθμό εκείνον. Επίσης κανονικά θα πρέπει να ειδοποιηθεί αν εσύ δεν παραλάβεις και το αντικείμενο επιστρέψει πίσω σε εκείνον. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
schumifer Αύγουστος 12, 2020 #3 Κοινοποίηση Αύγουστος 12, 2020 Όταν παραλάβεις αλλάζει και το ηλεκτρονικό status της παραγγελίας σου, οπότε το βλέπει από εκεί. Αυτό εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τον τύπο της αποστολής 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
serpico75 Αύγουστος 12, 2020 Author #4 Κοινοποίηση Αύγουστος 12, 2020 Καθυστέρησε πολύ το αντικείμενο, και βρίσκεται καθ' οδόν δεύτερο αντικείμενο που έχει στείλει (replacement). Εγώ σήμερα παρέλαβα με το ειδοποιητηριο το πρώτο (αργοπορημένη). Πρέπει να τον ειδοποιήσω ότι παρέλαβα; Αφήνω τα πράγματα ως έχουν, και θα επιστρέψει το δεύτερο σε κείνον εάν με ειδοποιητήριο που θα μου έρθει από ΕΛ.ΤΑ. για το δεύτερο, εγώ δεν το παραλάβω; Θα το καταλάβει από το status της παραγγελίας; Ίσως παραλάβω και ένα δεύτερο βιβλίο (item=βιβλίο) Τι γίνεται σε μια τέτοια περίπτωση; Εάν θυμάμαι καλά στο μακρυνό παρελθόν, είχα μια ανάλογη περίπτωση. Δε θυμάμαι το αντικείμενο. Δεν ήταν κάτι πιο ακριβό από €20,00. Είχα παραλάβει το πρώτο αργοπορημένη, και μετά από λίγες ημέρες παρέλαβα και το δεύτερο. Νομίζω είχα ενημερώσει τον πωλητή και για τις δύο παραλαβές, αλλά, λόγω μικρού κόστους αντικειμένου, μου είχε πει να κρατήσω και τα δύο, χωρίς να ζητήσει χρήματα για τη δεύτερη παραλαβή. Δεν θυμάμαι ακριβώς πως είχε γίνει. Αυτό που σίγουρα θυμάμαι είναι πως είχα δύο αντικείμενα, πληρώνοντας μόνο ένα. Μήπως έχει να κάνει με το ύψος του κόστους; Εννοώ, εάν δεν είναι κάτι πολύ ακριβό, δεν το πολυψαχνου, και έχεις 1+1 δώρο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
salde Αύγουστος 12, 2020 #5 Κοινοποίηση Αύγουστος 12, 2020 Κατ' αρχάς αυτό που περιγράφεις δεν αφορά τα ΕΛΤΑ, αφορά εσένα και τον πωλητή. Εφόσον έχεις στα χέρια σου το αντικείμενο κι είναι αυτό που επιθυμούσες, το σωστότερο είναι να ενημερώσεις τον πωλητή και να δεις τι θα σου απαντήσει. Ίσως σου απαντήσει να μην παραλάβεις το δεύτερο (να αγνοήσεις όποια ειδοποιητήρια για το δεύτερο) έτσι ώστε να του το επιστρέψουν τα ΕΛΤΑ. Ίσως σου απαντήσει να παραλάβεις και το δεύτερο και να το κρατήσεις. Ίσως σου απαντήσει κάτι άλλο. Αν κρίνεις ότι η απάντηση που θα σου δώσει δεν σε ικανοποιεί τότε βλέπεις τι θα κάνεις. Αυτό είναι το σωστό να κάνεις, όχι να οικειοποιηθείς με δική σου πρωτοβουλία το απλήρωτο πράγμα. Ασχέτως αν ο πωλητής το πάρει είδηση ή όχι. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
serpico75 Αύγουστος 12, 2020 Author #6 Κοινοποίηση Αύγουστος 12, 2020 (edited) 10 minutes ago, salde said: Κατ' αρχάς αυτό που περιγράφεις δεν αφορά τα ΕΛΤΑ, αφορά εσένα και τον πωλητή. Εφόσον έχεις στα χέρια σου το αντικείμενο κι είναι αυτό που επιθυμούσες, το σωστότερο είναι να ενημερώσεις τον πωλητή και να δεις τι θα σου απαντήσει. Ίσως σου απαντήσει να μην παραλάβεις το δεύτερο (να αγνοήσεις όποια ειδοποιητήρια για το δεύτερο) έτσι ώστε να του το επιστρέψουν τα ΕΛΤΑ. Ίσως σου απαντήσει να παραλάβεις και το δεύτερο και να το κρατήσεις. Ίσως σου απαντήσει κάτι άλλο. Αν κρίνεις ότι η απάντηση που θα σου δώσει δεν σε ικανοποιεί τότε βλέπεις τι θα κάνεις. Αυτό είναι το σωστό να κάνεις, όχι να οικειοποιηθείς με δική σου πρωτοβουλία το απλήρωτο πράγμα. Ασχέτως αν ο πωλητής το πάρει είδηση ή όχι. Ναι, έχεις απόλυτο δίκιο. Με πρόβλαβες. Έκρινα και γω ότι αυτό είναι το καλύτερο που έχω να κάνω. Ακριβώς λίγο πριν δω αυτή σου την απάντηση, έστειλα ειδοποιητήριο/ενημερωτικό μήνυμα στον πωλητή για την παραλαβή, και πως μπορεί να ακυρώσει τη δεύτερη αποστολή. Από κει και πέρα, θα πράξει όπως θέλει ο ίδιος. Έγινε επεξεργασία Αύγουστος 12, 2020 από serpico75 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
schumifer Αύγουστος 12, 2020 #7 Κοινοποίηση Αύγουστος 12, 2020 Αν το έχει στείλει δεν μπορεί να το ακυρώσει. Αν δεν παραλάβεις πάει πίσω το αντικείμενο χωρίς δικό σου κόστος αλλά αυτός χάνει τα μεταφορικά 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
serpico75 Αύγουστος 12, 2020 Author #8 Κοινοποίηση Αύγουστος 12, 2020 3 hours ago, schumifer said: αλλά αυτός χάνει τα μεταφορικά Επειδή αυτό το έχω ξαναδεί, για ποιά μεταφορικά μιλάμε; Διότι, υπάρχουν δύο: U.K. -> Ελλάδα Ελλάδα -> U.K. Από Ελλαδα -> U.K. , εάν δεν παραλάβω, και τα ΕΛ.ΤΑ. το στείλουν πίσω, εκεί μεταφορικά τα ΕΛ.ΤΑ. δεν θέλουν; Έτσι, για να αυξάνονται και ο γνώσεις μας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
schumifer Αύγουστος 12, 2020 #9 Κοινοποίηση Αύγουστος 12, 2020 Όχι, τα μεταφορικά που έχει πληρώσει ο αποστολέας καλύπτουν την περίπτωση μη παραλαβής κι άρα επιστροφής 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
serpico75 Αύγουστος 14, 2020 Author #10 Κοινοποίηση Αύγουστος 14, 2020 Έχω παραλάβει όπως είπα και παραπάνω την πρώτη αργοπορημένη αποστολή. Η παραλαβή τού πακέτου έγινε ως εξής: Είχα αφήσει τον αριθμό τού κινητού μου την ημέρα που ειχα παει στο τοπικό ταχυδρομείο να δω τι γίνεται με την καθυστέρηση. Την επόμενη ημέρα ήταν που ήρθε στο κατάστημα το πακέτο, με πήρε η κοπέλα, πήγα από κει, μου έφτιαξε ένα ειδοποιητηριο επιτόπου, το οποίο υπέγραψα, και παρέλαβα (παρέλαβα Τετάρτη 12/8). Το παραξενο είναι πως σήμερα, Παρασκευή, μου ήρθε πάλι ειδοποιητήριο με ημερομηνία 11/8, και tracking number το barcode number που έχει επάνω η συσκευασία τού πακέτου (έχω κρατήσει τη συσκευασία). Εάν κάνω αναζήτηση με αυτό το track number (ίδιο στο ειδοποιητηριο και στη συσκευασία), γράφει παραδόθηκε. Προφανώς, το ειδοποιητήριο που έλαβα σήμερα το έστειλαν από λάθος. Πολύ παράξενο. Δεν νομίζω να είναι της δεύτερης αποστολής. Η δεύτερη αποστολή, εάν ποτέ μου στείλουν ειδοποιητήριο, θα έχει επάνω άλλο track number. Σωστά; Link to comment Share on other sites More sharing options...
salde Αύγουστος 14, 2020 #11 Κοινοποίηση Αύγουστος 14, 2020 Κανονικά ναι, όπως το γράφεις. Καθώς μάλιστα η ημερομηνία του «περίεργου» ειδοποιητήριου είναι προγενέστερη, το λάθος είναι μάλλον εσωτερικό θέμα των ΕΛΤΑ και όχι δεύτερο πακέτο. Μην ασχολείσαι. Αφού ενημέρωσες τον πωλητή, δες τι θα σου απαντήσει και όποτε έρθει ειδοποίηση για άλλο πακέτο, πράξε όπως συμφωνήσατε. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
serpico75 Αύγουστος 15, 2020 Author #12 Κοινοποίηση Αύγουστος 15, 2020 Ακριβώς. Ήδη τον έχω ενημερώσει από την Τετάρτη, αλλά δεν έχει δώσει κάποια απάντηση από τότε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now