Ilias83 Μάϊος 6, 2005 #81 Κοινοποίηση Μάϊος 6, 2005 Αρχική απάντηση από sotirisηλία, ούτε στη citroen να δούλευες Καλά είσαι... Εεε, έχω μια λατρεία με το Citroen και κατ'επέκταση με τα Γαλλικά (τα Renault λιγότερο όμως) Πάντως δεν δουλεύω στη Citroen... Και πρώτα έγραψα τα αρνητικά... Τα θετικά μόνο αφού με ρώτησε... Για τα φρένα πάντως, όχι δεν έχω καταλάβει κόπωση. Αν και απ' ότι έχω διαβάσει σε δοκιμές μέχρι και οι αεριζόμενοι του C2 VTS κουράζονται... (Μπορεί να μην οδηγούσα εγώ αρκετά πιεστικά - έτσι και αλλιώς δεν πατάω φρένο) Το ύψος το έχω αναφέρει νομίζω στα αρνητικά... Αυτό είναι που προκαλεί τον αεροδυναμικό θόρυβο άλλωστε... Για το 206 και το clio θα συμφωνήσω (προτιμώ 206) Όμως το clio αλλάζει και από 206 έχει γεμισει ο κόσμος - είναι και πολλά χρόνια τώρα που έχει βγει, άλλωστε... Πάντως Alexandros αν πάρεις 206 πιστεύω οτι θα έχει και καλή τιμή μεταπώλησης... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexandros Μάϊος 9, 2005 Author #82 Κοινοποίηση Μάϊος 9, 2005 Eιδα και το corolla 1.4 3θ, το jazz ,colt, new opel corsa...και κατα 99% καταληγω στο Citroen Bρηκα ενα πανεμορφο μαυρο μεταλλικο C3 exclusive 1.6 16v Sensodrive 2003/11 32000km για μολις 11000 ευρω! Μεσα εχει απο στερεοφονικο Κλαριον με 6 ηχεια (παιρνει μαλιστα 6 σιντι) , δερματινα λευκα θερμαινομενα καθισματα, 8 αεροσακκους, ηλεκτρικα τα παντα....οτι μπορεις να φανταστεις απο εξτρα! Απο μαντρα ειναι βεβαια αλλα εχει μηχανικη εγγυηση μεχρι τα 100000 ! Τι λες ?? Δεν ειναι καλη επιλογη? Τελικα εχω κολλησει με τα Citroen! Επισης γυροφερνα 2-3 Pluriel (cabrio) στα ιδια λεφτα αλλα σκεφτηκα οτι χτυπαει πολυ στο ματι και θα ειναι λιγοτερο ανετο + καποια μικροπροβληματακια ? Τι λες ? ΚΑλη αγορα ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ilias83 Μάϊος 9, 2005 #83 Κοινοποίηση Μάϊος 9, 2005 Όπως είπα και παραπάνω τα προβλήματα του C3 έχουν να κάνουν με το θόρυβο κυριώς, μιας και το όχημα είναι αρκετά ψηλό, και τους τριγμούς από τα υλικά του...Από εκεί και πέρα...Σίγουρα το C3 που κοιτάς συνοδεύεται από έναν πολύ δυνατό κινητήρα...(Δεν γνωρίζω τι στήσιμο έχουν κάνει οι Γάλλοι στο 1.6 πάντως σίγουρα με τις αναρτήσεις του δικού μου 1.1 και το στήσιμο του δικού μου, ο 1.6 κινητήρας είναι αρκετά μεγάλος για το αυτοκίνητο αυτό)Να φανταστώ οτι έχει ESP...Το σίγουρο είναι οτι δεν θα σε παιδέψει όπως θα σε παίδευε ο 1.1 (που παρεπιπτόντως είναι πολύ σπιρτόζικος για τα λίγα κυβικά του) και ο 1.4 (που είναι αρκετά αργόστροφος, παρά τα κυβικά του)Θα πρότεινα να το πας βόλτα και μάλιστα σε λακούβες...Να ακούσεις τους θορύβους...Μετά να βγείς στην εθνική να ακούσεις τον αεροδυναμικό θόρυβο...Αν αποφασίσεις οτι μπορείς να ανεχθείς αυτά τα 2, πιστεύω οτι θα έχεις μια καλή συμβίωση με τη Γαλλίδα.Από εκεί και πέρα η επιλογή του αυτοκινήτου είναι θέμα καθαρά προσωπικό και υποκειμενικό...Κρίνω έχοντας ζήσει 10 μήνες τώρα με αυτό το αυτοκίνητο και κάνοντας 400km μέσω όρο τη βδομάδα.Δεν μπορώ να σου πω αγόρασε, ή μην αγοράζεις... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexandros Μάϊος 9, 2005 Author #84 Κοινοποίηση Μάϊος 9, 2005 Για τα αυτοματα κιβωτια αλλου διαβαζω οτι μειωνουν την καταναλωση και αλλου οτι την αυξανουν! Γενικα υποτιθεται οτι το C3 sensodrive κατα καποιο τροπο προσαρμοζεται στις συνθηκες κινησης- οδηγησης και δουλευει σε σχετικα χαμηλες στροφες ... επισης δαιβασα οτι εχει μια τεχνολογια start-stop που στα φαναρια επισης την μειωνει. Μηπως ομως το αυτοματο φθειρει το κιβωτιο ? Τι μειονεκτηματα εχουν τα αυτοματα ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ilias83 Μάϊος 9, 2005 #85 Κοινοποίηση Μάϊος 9, 2005 Φίλε μου, αυτό δεν το ξέρω καθόλου...Ούτε εχω ασχολειθεί με το Sensodrive της Citroen, οπότε δεν μπορώ να σε βοηθήσω...Πάντως ο γενικός κανόνας είναι οτι όσο πιέζεις το αυτοκίνητο τόσο καταναλώνει...Εγώ με το 1.1 παρά την μικρή κατανάλωση που δίνει το εργοστάσιο, επειδή το πιέζω σχεδόν συνέχεια έχω μικτή 1,5 πάνω από τις εργοστασιαές ενδείξεις...Φαντάζομαι πάτνως οτι αφ'ενός το 1.6 δεν θα χρειάζεται την ίδια πίεση για να αποδόσει ικανοποιητικά και αφ'ετέρου το Sensodrive θα αλλάζει ταχύτητες κατα τον οικονομικότερο δυνατό τρόπο... Link to comment Share on other sites More sharing options...
fotme Μάϊος 13, 2005 #86 Κοινοποίηση Μάϊος 13, 2005 Αρχική απάντηση από Ilias83Πάντως ο γενικός κανόνας είναι οτι όσο πιέζεις το αυτοκίνητο τόσο καταναλώνει... Εγώ με το 1.1 παρά την μικρή κατανάλωση που δίνει το εργοστάσιο, επειδή το πιέζω σχεδόν συνέχεια έχω μικτή 1,5 πάνω από τις εργοστασιαές ενδείξεις... Φαντάζομαι πάτνως οτι αφ'ενός το 1.6 δεν θα χρειάζεται την ίδια πίεση για να αποδόσει ικανοποιητικά και αφ'ετέρου το Sensodrive θα αλλάζει ταχύτητες κατα τον οικονομικότερο δυνατό τρόπο... Σωστα, αρκει το senso να κανει καλα τη δουλεια, γιατι πολλες φορες τα αυτοματα τετοιας κλασης ειναι για το σουτσο. Αρχική απάντηση από Alexandros Μηπως ομως το αυτοματο φθειρει το κιβωτιο ? Τι μειονεκτηματα εχουν τα αυτοματα ? Το αυτοματο δεν φθειρει το κιβωτιο, ειναι το κιβωτιο...το αυτοματο κιβωτιο!!!(χαχα) :flower: Τα μειονεκτηματα του ειναι, 1. η υστερηση που υπαρχει στην αλλαγη (ισχυει για τα απλα, SMG, DSG klp ειναι σαφως πιο γρηγορα) 2. Δεν υπαρχει το responsiveness που θελει ενας ΓΡΗΓΟΡΟΣ οδηγος για κατεβασματα (βλ. kick down) 3. μεγαλυτερα κοστα συντηρησης Οπως ειδες σου αναφερω τον ορο γρηγορος. Αν δεν εισαι γρηγορος ή αν δεν σε ενδιαφερει να εισαι γρηγορος ο πρωτοι δυο λογοι ειναι ακυροι.. Οποτε πας για τον τριτο => ρωτα στο σερβις τισ σιτροεν αν εχουν ερθει πολλα κιβωτια απο βλαβη, ν οχι, τοτε cooλ Αν και τρελαμενος και μονο με τα μηχανικα κιβωτια, θεωρω οτι το αυτοματο ειναι πολυ πιο ξεκουραστο. Πιστευω οτι σε αυτοκινητα-εργαλεια, το κιβωτιο ειναι καλη φαση να ειναι αυτοματο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
H.A.Balafoutre Μάϊος 30, 2005 #87 Κοινοποίηση Μάϊος 30, 2005 ’ποψή μου:Ford Fiesta 1400 έκδοση Trend. Καινούριο 13000ευρώ. 4900 προκαταβολή 225ευρώ το μήνα για 36μήνες άτοκα. Πρόσφατα πήρε φίλος μου. Πολύ καλό αυτοκίνητο.Renault Clio 1400. Είναι η προσωπική μου επιλογή στα 1400 με 12000ευρώ έχεις καινούριο αμάξι 101 άλογα, οικονομικό, στιβαρό και πολύ οδική συμπεριφορά. Current State: Fiat Punto 1300cc, 60ps λολ, βέβαια, αλλά είμαι απόλυτα ευχαριστημένος. Κάτι σαν το Ιαπωνικό της Ευρώπης. ΛόόόΛ. Οικονομικό, στιβαρό, άνετο (1,90μ ύψος έχω), ποτέ δεν με πρόδοσε σε κράτημα και είναι σχετικά καλοφτιαγμένο που σε κάνει να μην το σκέφτεσαι οτι θα πάθει κάτι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
unstoppable Μάϊος 30, 2005 #88 Κοινοποίηση Μάϊος 30, 2005 Αρχική απάντηση από H.A.Balafoutre...........Renault Clio 1400. Είναι η προσωπική μου επιλογή στα 1400 με 12000ευρώ έχεις καινούριο αμάξι 101 άλογα, οικονομικό, στιβαρό και πολύ οδική συμπεριφορά...... Χωρις ηχοσυστημα και ζαντες αλουμινιου ομως Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexandros Μάϊος 30, 2005 Author #89 Κοινοποίηση Μάϊος 30, 2005 Τελικα κρατησα το σαξο αλλα σκεφτομαι πολυ σοβαρα το Micra 1.4 89HP ... πολυ οικονομικο εμαθα και με καλο κινητηρα Αλλες επιλογες παραμενουν το Honda Jazz, Mitsubishi Colt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.