Jump to content



Mεχρι 1400 κυβικα


Alexandros

Recommended Posts

  • Replies 88
  • Created
  • Last Reply

Ανακεφαλαιωνοντας...

1. Honda Jazz 1.4

2. Mitsubishi Colt 1.3 95HP

3. Clio 1.4

4. Panda 4x4 (το μεγαλο outsider αλλα μου εχει τραβηξει την προσοχη)

5. Πολο 1.2 ( πολυ καλο αλλα εμενα δε μ'αρεσει)

6. Γκολφ 5 1.4 ....(εχει ενα αριστο χρηματοδοτικο προγραμμα και οι δοσεις του θα βγουν περιπου στα ιδια με τα παραπανω)

ελα τωρα που γυρναει !

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από JimmyFox

Xα χα .... γεια σου ρε Ηλία... Ακόμα περιμένω να με πας βόλτα με το C3!!!

Η βολτούλα όποτε θες...

@Alexandros: Από τα αυτοκίνητα που λες θα σου έλεγα όχι Golf (αν και μ'αρέσει πολύ) απλά και μόνο γιατί στα 1.4 ίσα που προχωράει...

Το αποτέλεσμα θα είναι όταν θα θες να τρέξεις λίγο να σου ρουφάει τη βενζίνη για πλάκα...

Για το Polo θα σου έλεγα για τον ίδιο λόγο να πας σε 1.4

Σε Citroen κάτι δεν σκέφτεσαι; π.χ. C3?

Link to comment
Share on other sites

Αλλη μια προταση ειναι το καινουργιο Swift της Suzuki, ειναι 1.3 και βγαζει 92hp. Αν θυμαμαι καλα ειναι το 2ρο ποιο οικονομικο στην αγορα απο πλευρας καταναλωσης.

Ξερω πως ψαχνεις για μεταχειρισμενο, αλλα πιστευω πως ειναι καλη ευκαιρια.

Link to comment
Share on other sites

To Τζαζ δε μπορω να πω οτι με ξετρελαινει αλλα ειναι απιστευτα οικονομικο 7.3 το 1.4 μεσα στην πολη και 6.7 (!) το 1.2 , εχει τεραστιους εσωτερικους χωρους , 380 λ αποσκευων, υψηλο δεικτη ασφαλειας, και μια ...ας πουμε αξιοπρεπη εμφανιση.

Το κολτ ειναι καρμπον, μια απο τα ιδια αλλαο κινητηρας τους ειναι 1.3@ 95ΗΠ και ειναι ο ιδιος με αυτον του Smart Forfour. ΚΑλυτερες επιδοσεις αλλα και πιο θορυβωδης λενε. Το κολτ φτιαχνεται στη Γερμανια στο ιδιο εργοστασιο με το Σμαρτ!

Γκολφ-Πολο μαλλον τα απορριπτω, δεν ειναι του στυλ μου και μαλλον καινε πολλα.

Το Παντα 4Χ4 ειναι ομορφο και σιγουρα διασκεδαστικο , οικονομικο αλλα ο κινητηρας των 60ιππων με 20 δευτερα στα 100...ενταξει ειπαμε να μην εχει επιδοσεις αλλα οχι να το κινουμε αλλα Flintstones :p

To neo Suzuki καιει πολυ περισσοτερο απο το παλιο. Μεσα στην πολη 8-8.5 λτ...ειναι καλα αλλα υπαρχουν και καλυτερα. Επισης δε μαρεσεις που μοιαζει τοσο με το C2 .

To C3 ειναι συμπαθητικο αλλα ειπα "παλι Citroen ? Ας δουμε και τιποτε αλλο" :p

Αυτη τη στιγμη ειμαι καπου μεταξυ Honda και Colt.... καμια προταση ακομα ?

Το Κλιο ηταν απο τις πρωτες μου επιλογες, αλλα καιει 9λ+ μεσα στην πολη και του χρονου αλλαζει μοντελο.Επισης δε μ'αρεσει το εσωτερικο του ιδιαιτερα που δειχνει λιγο γερασμενο. Συμφωνω ομως οτι εχει εξαιρετικη συμπεριφορα, το λενε ολοι.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Alexandros

To Τζαζ δε μπορω να πω οτι με ξετρελαινει αλλα ειναι απιστευτα οικονομικο 7.3 το 1.4 μεσα στην πολη και 6.7 (!) το 1.2 , εχει τεραστιους εσωτερικους χωρους , 380 λ αποσκευων, υψηλο δεικτη ασφαλειας, και μια ...ας πουμε αξιοπρεπη εμφανιση.\

το έχει φίλος και η μέση κατανάλωση εντός πόλης είναι γύρω στα 9λίτρα...

εμφανισιακά είναι π.ωραίο πάντως και μόλις βγήκε και η ελαφρώς ανανεωμένη έκδοση...

Link to comment
Share on other sites

Ναι εχει και πολυ καλο στανταρ εξοπλισμο (air-condition,Cd player,4 airbags, ηλεκτρικα) αλλα με κατι παραπανω βαζουν και φιμε τζαμια,ζαντες αλουμινιου και ενα σωρο αλλα πραγματακια. Στα πισω καθισματα μπορεις να βαλεις βαλιτσα ακομα και κατω απο το καθισμα οπως τα αεροπορικα :nuke:

Τωρα για την καταναλωση ... ελπιζω να κανει καποιο λαθος ο φιλος σου ή να φταιει κατι αλλο γιατι πονταρω πολυ στο 7.3! !

Link to comment
Share on other sites

Μπραβο, ηθελα να σου πω για το colt. Προσωπικα μου αρεσει πολυ και το μοτερακι του πρεπει να ειναι ξυραφι, ασε που αν το βαρεθεις του πετας το 1.5turbo του cz3.

To golf καλο, αλλα με 75αλογα αντε γεια, και σιγουρα το service θα ειναι πιο ακριβο.

Το panda, apo προσωπικο test, τα 100 τα κανει γυρω στα 15 οχι στα 20, μεχρι 120 ειναι σπυρτοζο (οσο και περιεργο να ακουγεται, ναι ειναι) χαρη στο πολυ κοντο κιβωτιο, αλλα απο εκει και πανω.....Κορυφαια λυση θα ηταν το common rail που εχει βγει αλλα ο μαπας ο σουφλιας...και με τα δυο :fist:.

To clio ειναι κορυφαιο, απλα ας μηνει σαν μτχ λυση, μιας και θα αντικατασταθει

Link to comment
Share on other sites

Εντωμεταξυ...το κολτ ειναι στα 12000 ευρω ενω το τζαζ στα 14000 (ιδιος εξοπλισμος-κυβικα-κατηγορια) !!!! και το κολτ φτιαχνεται στη Γερμανια οπως ειπα (το σμαρτ ειναι σπιρτο με τους 95)

Παω τωρα στις αντιπροσωπειες να τα δω απο κοντα

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Alexandros

Ναι εχει και πολυ καλο στανταρ εξοπλισμο (air-condition,Cd player,4 airbags, ηλεκτρικα) αλλα με κατι παραπανω βαζουν και φιμε τζαμια,ζαντες αλουμινιου και ενα σωρο αλλα πραγματακια. Στα πισω καθισματα μπορεις να βαλεις βαλιτσα ακομα και κατω απο το καθισμα οπως τα αεροπορικα :nuke:

Τωρα για την καταναλωση ... ελπιζω να κανει καποιο λαθος ο φιλος σου ή να φταιει κατι αλλο γιατι πονταρω πολυ στο 7.3! !

οι καταναλώσεις βγαίνουν με βάση κάποια τυποποιημένα τεστς... σε αυτά βγάζει 7.3... στην κίνηση της Αθήνας όμως... άστα... όπως όλα άλλωστε...

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδες βρηκα ενα Citroen Pluriel 1.6 sensodrive (cabrio) με 11500 ευρω του 2003. Δειχνει πανεμορφο αν και δεν ειχα στοχο "μουρατο" αυτοκινητο. Μηπως εχουν προβληματα οι σκεπες και οι αψιδες ? Τι να προσεξω ?

http://www.in.gr/auto/dokimes/pr_dokimes_ae/ae_Citroen_C3_Pluriel_012003.htm

Link to comment
Share on other sites

Τρελαμένος με τα Citroen, δεν εχω ακούσει κάποιο πρόβλημα...

Πάντως σίγουρα μην φανταστείς και το πλέον στιβαρό αυτοκίνητο με αυτές τις αψίδες...

Δεν το λέω από θέμα ασφάλειας (που το C3 πάει πολύ καλά) αλλά σίγουρα θα έχεις τριγμούς και όχι τόσο στιβαρό αμάξωμα...

Και φυσικά θα πρέπει να ανεχθείς τους αεροδυναμικούς θορύβους με ανοιχτό το αυτοκίνητο...

Το απλό C3 έχει αεροδυναμικό θόρυβο από τα 130 και πάνω (λόγω ύψους) οπότε φαντάζομαι οτι και το pluriel κλειστό κάπου εκεί θα ξεκινάει να κάνει θόρυβο...

Τα αρνητικά αυτά είναι (Θες και τα θετικά; )

Link to comment
Share on other sites

γιατι δεν κοιτας και ενα απο τα πλεον καλοπουλημενα και αξιοπιστα αμαξακια της κατηγοριας του?

στα 10500 καινουριο

φουλ εξοπλισμενο,

με 4 αστερια παθητικης ασφαλειας.

8λ/χλμ στην πολη

ενδιαφερουσα εμφανιση,

φτηνη συντηρηση,

τεραστιους πραγματικα χωρους για τη κατηγορια του...

check it out

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Alexandros

Xμ ενδιαφερον.Αρνητικο ειναι και ο μικρος χωρος για τους πισω επιβατες νομιζω...επισης θοτυβο θα εχει λογω πλαστικης σκεπης λογικα...κανα θετικο ?:p

Το C3 θα έλεγα οτι έχει καλούς χώρους για μικρό αυτοκίνητο (και σίγουρα πολύ καλό πορτ παγκάζ)

Η Citroen δυστυχώς έχει χρησιμοποιήσει για το σαλόνι του οικολογικά υλικά (το πάνω μέρος του ταμπλό απ'ότι μου είπε ο συνεργειατζής είναι κοκκάλινο) και αυτό προκαλεί γενικά θορύβους και τριγμούς στις λακούβες...

Από θετικά άλλο τίποτα...

Αφού είχες ήδη Saxo ξέρεις τι πάει να πει να έχεις Citroen...

Λοιπόν έχουμε και λέμε.

Παραβλέπω τα 4 αστέρια παθητικής ασφάλειας http://www.euroncap.com/content/safety_ratings/details.php?id1=1&id2=171

και θα σου αναφέρω τα εξής...

Εγώ έχω το C3 1.1 (ο κινητήρας μικρός δυστυχώς)

Το αυτοκίνητο μέχρι και τα 150 που ταξιδεύω συνήθως συμπεριφέρεται άψογα στο δρόμο χωρίς να σου δώσει σε καμια περίπτωση την αίσθηση οτι δεν έχεις τον έλενχο...

Παρά το μικρό λάστιχο που φοράει το 1.1 (165/70/R14) το αυτοκίνητο κρατιέται σε όλο το φάσμα τον ταχυτήτων που μπορείς να αναπτύξεις (στο 1.6 που κοιτάς δεν ξέρω τι γίνεται γιατί ο κινητήρας είναι πολύ πιο ισχυρός) και στις στροφές πολύ συνοδηγοί που έχουν καθήσει δίπλα μου το συγκρίνουν με τα κρατήματα και τη συμπεριφορά μεγάλων αυτοκινήτων...

Οι Γαλλοι έχουν κάνει πάρα πολύ καλή δουλειά και στα φρένα...

Το φρένο είναι προοδευτικό και σου επιτρέπει έτσι να υπολογίσεις με ακρίβεια το φρενάρισμά σου...

Στο φρενάρισμά του είναι άψογο, ενώ ακόμα και μετά από πολλά χιλιόμετρα γρήγορης οδήγησης σε διαδρομή απαιτητική σε φρενάρισμα (βουνο-στροφές) δεν έχω καταλάβει κούραση στα φρένα (σίγουρα βέβαια θα υπάρχει - εσύ θα έχεις ακόμα μικρότερο πρόβλημα λόγω αεριζόμενου δίσκου μπροστά και δίσκόφρενου πίσω)

Το Brake Assist όταν πατήσεις απότομα το φρένο αναλαμβάνει να σε ακινητοποιήσει εξαιρετικά γρήγορα (εγλω το λέω άγκυρα) και με έχει γλυτώσει αρκετές φορές σε απότομα μποτιλιαρίσματα στην Εθνική...

Το τιμόνι του είναι πραγματικά απόλαυση. Η Γαλλική άνεση σε όλο της το μεγαλείο.

Υδραυλικό με ηλεκτρική υποβοήθηση, σου επιτρέπει να στρίβεις ακόμα και με το δάχτυλο, και δεν έχει καμία απολύτως σχέση με άλλα αντίστοιχα τιμόνια ηλεκτροϋδραυλικά (το συγκρίνω με το τιμόνι του polo)

Αυτό το γνώρισμά του δεν το κάνει μόνο πολύ άνετο μέσα στην πόλη μια και κάνεις μανούβρες πολύ άνετα, παρκάρεις για πλάκα (και φυσικά δεν συζητάμε ποτέ για δεύτερο χέρι στο τιμόνι) αλλά το κάνει και πάρα πολύ μα πάρα πολύ γρήγορο όταν θέλεις να κινηθείς γρήγορα και να τρέξεις... (Αναφορικά σου λέω οτι μετά από χειρόφρενο σε στροφή μαζέύεις το αυτοκίνητο για πλάκα με ανάποδο τιμόνι)

Γενικά παίρνεις ένα πολύ πολύ καλό, ως προς τη συμπεριφορά του στο δρόμο, αυτοκίνητο.

Φυσικά στα θετικά θα πρέπει να προσθέσεις την εμφάνιση...

Το pluriel είναι ακόμα πιο όμορφο από το δικό μου και έχει το ίδιο εσωτερικό...

Εμένα να σου πω δεν μου πολυαρέσει γενικά το C3 εμφανισιακά, αλλά οι γυναίκες έχουν άλλη άποψη, ενώ το 100% των γυναικών που έχουν μπει στο αυτοκίνητο το πρώτο πράγμα που σχολιάζουν είναι το εσωτερικό του και φυσικά τα σχόλια είναι πάντα θετικά.

Link to comment
Share on other sites

ηλία, ούτε στη citroen να δούλευες:D

το μόνο πρόβλημα του c3 για μένα είναι το ύψος του. δυστυχώς αυτό το ύψος έχουν όλα αυτά τα πολυμορφικίζοντα, το ύψος δεν είναι ότι καλύτερο στο αυτοκίνητο.

τώρα τα φρένα δεν τα σχολιάζω, ελπίζω να είναι όπως τα λες, πάντως το δικό μου τουτου με απλούς δίσκους μετά από βουνό που λες δεν φρενάρουν και πολύ καλά!

σαν εμφάνιση είναι διαφορετικό ;)

πάντως στην κατηγορία ή 206 ή clio θα παιρνα. πρόβλημα του clio είναι μόνο ότι αλλαζει μοντέλο, σαν τουτου είναι κορυφαίο.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.