Jump to content



Mεχρι 1400 κυβικα


Alexandros

Recommended Posts

Αυτο σημαινει λιγοτερη καταναλωση στα χαμηλα(χαμηλες στροφες) αλλα μεγαλυτερη στις υψηλες. Το αναποδο στο 16V.

Τουλαχιστον ετσι γνωριζω εγω. Αν κανω λαθος ας με διορθωσει καποιος.

To Clio ειναι με ηλεκτρονικο γκαζι?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 88
  • Created
  • Last Reply

Το ηλεκτρονικο γκαζι παντως βοηθαει αρκετα στην καταναλωση μεσα στην πολη. Περιπου 25% χαμηλωτερη καταναλωση λενε οι εταιριες συγκριτικα παντα με ενα αντιστοιχο που εχει ντιζατο γκαζι.

Link to comment
Share on other sites

Στα λεφτα που δινεις μπορεις να βρεις και 206 στα 1600cc(γιατι 1400μονο??)!!Θα σου ελεγα να ξαναεβλεπες το fiat punto το οποιο υπερτερει πιστευω λογω βαρους-κυβικων (μικρη καταναλωση και δεν πληρωνεις 160 τελη κυκλοφοριας) !!Απο την αλλη μια χαρα ειναι και το clio!!Σε αυτα τα 3 ειχα καταληξει και εγω αλλα πηρα 206 (1400κ.εκ) επειδη το fiat ηταν απο μαντρα και το clio υπερπληρης αλλα με 1500€ παραπανω!

Link to comment
Share on other sites

Μπα δεν νομιζω να ειναι ηλεκτρονικο μαλλον με ντιζα, εχεις δει κατι τετοιο σε megane?, αν ναι τοτε μπορει..

EDIT> Εγω δεν ημουνα απολυτα ικανοποιημενος με την ηλεκτονικη του golf, και δεν ημουν και ο μονος, πολλα S3/gti με lagarismata...Βεβαια οσα περνα ο καιρος τοσο θα βελτιωνονται, αλλα καμια φορα ο old school τροπος ειναι ο καλυτερος.;)

Link to comment
Share on other sites

Αρχιζω να κοιταω και το νεο Corsa (εχει πολλες νεες τεχνολογιες απο οτι ειδα και χαμηλη καταναλωση + γκαζια 80 ΗΠ @1200 κυβικα!) αλλα και το νεο Παντα 4Χ4 ...:unsure: μπερδευεται το πραγμα

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Alexandros

Ενα οπελ κορσα του 2000 που ειχε ενας φιλος το οδηγησα αλλα δεν εμεινα ευχαριστημενος(δεν ειχε καλη αισθηση στο δρομο, επρεπε να αλλαξεις 3 ταχυτητες για να ξεκολησεις απο την ασφαλτο) αλλα ισως τα νεα ειναι καλυτερα.

Προς το παρον κλεινω προς το Clio 1.4 καθως βρηκα μεταχειρισμενο ενος ετους με 8500 ευρω..και 9000χλμ! (+HIFI) αν και θα ηθελα ενα καπως πιο ευρωχωρο αυτοκινητο σαν το Focus αλλα αυτα που διαβαζω με προβληματιζουν :...:

Kι εγω θα σου προτεινω με την σειρα μου το clio. Πολυ καλο αμαξι. Επισης και τα Ibiza λενε αρκετα. Θα σου ελεγα και για yaris(τα οποια συμπαθω πολυ) αλλα εχεις προβλημα με τον χωρο.

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ: Πως ειναι δυνατον να ξεκολλησει ενα 1400αρι αμαξι απο κατω?? Τα αμαξια αυτα ειναι καταδικασμενα να ειναι κολλημενα κατω λογω της περιορισμενης δυναμης τους! Γι'αυτο τετοια μικρα,σε κυβισμο, αμαξια μην τα ζοριζεις γιατι τα βασανιζεις!

Link to comment
Share on other sites

Θα μιλήσω από προσωπική πείρα. Έχω clio 1.4 16V, 2001. Η κατανάλωση, ναι, είναι αυξημένη, ειδικά εντός πόλης. Το 9ρι είναι μέσα στο νερό. Στα θετικά του ωστόσο είναι το καλό του τράβηγμα καιτο κάπως κοντό κιβώτιο ταχυτήτων(γρήγορα γεμίσματα). Μέχρι τις 4000 σ.α.λ. πάει ικανοποιητικά. Πάνω από τις 4000 και ως τις 5500 αρχίζει το πανηγύρι(16 βαλβίδες γαρ) που σε παρακινεί για γρήγορη οδήγηση. Όχι τίποτα φοβερό στις τελικές αλλά πολύ καλό ρεπρίζ ειδικά 4η και 5 η ταχύτητα. Εκείνο το 19.9 δεύτερα που δίνει για 80-120 χιλιόμετρα έρχεται πολύ γρήγορα. Ή πίσω ανάρτηση υστερεί κάπως(ημιάκαμπτος) και δεν ακολουθεί όπως θα έπρεπε το σύνολο(σαφώς καλύτερη η ανεξάρτητη του πρώτου μοντέλου αλλά μη πρακτική κατασκευαστικά). Τα 2472 του μεταξόνιου στην πράξη δεν προσφέρουν πολλά, αλλά πόσες φορές θα είστε 3 άτομα πίσω; Συναρμολόγηση καλή, παρά τα διαφορα κενά που υπάρχουν στις ενώσεις π.χ στο νουλαπάκι. Μικροπροβλήματα στα ηλεκτρονικά.

Link to comment
Share on other sites

Τελικα κλινω προς το Honda Jazz

http://www.in.gr/auto/dokimes/pr_dokimes_in/Honda_Jazz_1400_CVT/in_Jazz_CVT_122003_main.htm

http://www.hondaclub.gr/site/honda/2004/jazz/

Eχει τα εξης πλεονεκτηματα:

1.Τεραστιοι εσωτερικοι χωροι-μικρο μεγεθος αυτοκινητου

2. Οικονομικο 6-7-7.2 μεσα στην πολη!!!!

3.Μου αρεσει :p

ομως δεν εχει καλες επιδοσεις αλλα οπως ειπα αυτο ειναι το τελευταιο κριτηριο....

Το εχει κανεις ?

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Alexandros

Να πω οτι ειχα για καμποσο καιρο ενα Σαξο 1.4 του 97 που ηταν πολυ οικονομικο (μαξ 8λ στην πολη) και αξιοποπιστο εδω και λιγους μηνες αλλα βρηκα αγοραστη σε καλη τιμη και ειπα να το διωξω :p

Saxάρα και πάλι Saxαρα ρεε... (πάρε 1.6 να γελάσει το χειλάκι σου)

Προσωπική άποψη:Κάποια γιαπωνέζικα τα θεωρώ υπερεκτιμημένα,όχι απαραίτητα κακά αλλά υπερεκτιμημένα,οι κάτοχοι τους δε,νομίζουν ότι οδηγούν απόλυτο εργαλείο κτλ.Μόνο η Toyota είναι πραγματικά περισσότερο αξιόπιστη από τις άλλες γιαπωνέζικες και ακολουθεί η Nissan.

Πέρα από τη πλάκα:Από αυτά που λές,σαφώς ανώτερο αυτοκίνητο είναι η Alfa 147,από αξιοπιστία όμως δε ξέρω μιάς και έχω δεί σε φίλο με 156 αρκετά χαζοπροβληματάκια.

Link to comment
Share on other sites

Οντως υπαρχουν πολλοι μυθοι του στυλ...γαλλικα=σαραβαλα αλλα σιγα σιγα καταρρεουν γιατι πολυ απλα ολα περιπου στο ιδιο καζανι βραζουν, οι τεχνολογιες ειναι παρομοιες τουλαχιστον στα φθηνα και απο κει και περα διαλεγεις με κριτηριο τι σου αρεσει και πως θα επηρεαστεις απο το περιβαλλον! :D Υπαρχουν π.χ σιγουρα διαφορες στην καταναλωση οι οποιες ειναι μετρησιμες. Ποσο μετρησιμο ειναι ομως τα "μικροπροβληματα " που θα βγουν στην πορεια ? Ειναι να σου κατσει και λιγο... ;)

π.χ με το σαξακι του 97 δεν ειχα¨ουτε προβληματα με τα ηλεκτρικα (και εχει τα ΠΑΝΤΑ ηλεκτρικα ρυθμιζομενα) , ουτε μηχανικα. Ισως ειμουν τυχερος. Θα μου πεις γιατι το πουλαω...κυριως θελω περισσοτερο χωρο για να ειμαι ειλικρινης και ακομα καλυτερη καταναλωση!

Link to comment
Share on other sites

στα 1400 με καλη τιμη και εξοπλισμο ειναι το Seat Ibiza@75hp..

αν θες κοιταξε το

Εγω εχω ενα του 93...προσωπικα τωρα πια δεν εχω απαιτησεις απο το αμαξι παρα μονο να κρατησει 2 χρονακια ακομη.Χιλιομετρα εχει λιγα και βλαβες λιγες.

Προσφατα χρειαστηκε να αλλαξω δισκοπλακες-τακακια.Αυτο δεν μου αρεσε αλλα ειναι αλλο θεμα αυτο...δηλαδη πως με 44.000 χιλιομετρα χρειαστηκε να αλλαξω δισκους δεν ξερω αλλα οκ..τεσπα.Αυτο που μου εκανε εντυπωση ομως ηταν το εξης:Προσεξα στις δαγκανες του αυτοκινητου το VW...στα τακακια VW...γενικα απο οτι φαινεται πολλα πραγματα απο τοτε ηταν VW οποτε λογικα τα σημερινα SEAT ειναι πιο γερμανικα απο το δικο μου.Αυτο απο μενα και καλοριζικο οτι και να παρεις.

Εγω στα 1.4-1.3 αμα εδινα τα λεφτα του θα επαιρνα το Yaris@TOYOTA Power...μια και καλη ομως θα τα σκασω για "αλλο" αμαξακι:D

Link to comment
Share on other sites

Θενκς Nos-Dio, θα το κοιταξω και το Ιβιζα, ειναι απο τα τελευταια μοντελα που δεν εχω κοιταξει-ασχοληθει...εξωτερικα δειχνει συμπαθητικο (μου θυμιζει το 147 :p ) αλλα δεν τα εχω σε μεγαλη υποληψη τα σεατ (λογω προκαταλειψης :...: ) ...

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Alexandros

Θενκς Nos-Dio, θα το κοιταξω και το Ιβιζα, ειναι απο τα τελευταια μοντελα που δεν εχω κοιταξει-ασχοληθει...εξωτερικα δειχνει συμπαθητικο (μου θυμιζει το 147 :p ) αλλα δεν τα εχω σε μεγαλη υποληψη τα σεατ (λογω προκαταλειψης :...: ) ...

Ξερεις οτι αυτο ξεπληρωνεται μονο με αιμα. Διαλεξε οπλο, την αυγη θα μονομαχησουμε.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.