Jump to content



Mεχρι 1400 κυβικα


Alexandros

Recommended Posts

Τι θα μου προτεινατε για μεταχειρησμενο 1400ρι με βασικο κριτηριο την ασφαλεια-οικονομια ?

Εχω σχεδον καταληξει στο Renault Clio 1.4i γιατι ειναι εμφανισημο και πιστευω καλη οδηγικη συμπεριφορα.... απορριπτω οτιδηποτε εχει να κανει με υψηλες επιδοσεις-καταναλωση κλπ

:)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 88
  • Created
  • Last Reply

Βασικά πες μας πόσα λεφτά διαθέτεις:)

Αρχική απάντηση από Bobi Rhoads

καλο και το Ibiza 1.4 101hp 16V

αρκετο γκαζι, ασφαλες,

αλλα αργοστροφο σχετικα!

ε όχι και αργόστροφο ρε bobi. εντάξει δεν είναι και ...φεράρι, αλλά είπαμε...

:D

Δηλαδή το clio και το κόρσα είναι πολύστροφα; :p :p

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά είμαι φανατικός Hondaκιας και με δεύτερη επιλογή Toyota.

όμως, το opel Corsa (τελευταία γενιά) είναι πολύ ισορροπημένο αμαξάκι και ένα φίλος μου που προτίμησε Ford Fiesta δεν έχει παράπονο.

Από γαλλικά πάντως... μακριά... (προσωπική άποψη)

(υπάρχει και το Honda Jazz αλλά δε ξέρω αμα το βρεις σε μεταχειρισμένο και είναι μάλλον "ειδικής" κατηγορίας αμάξι. Δε ξέρω αν είναι αυτό που ζητάς)

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από JimmyFox

Από γαλλικά πάντως... μακριά... (προσωπική άποψη)

΄

ΧαΧαΧα, γεια σου Δημήτρη...

Σε αυτό δεν θα συμφωνήσουμε ποτέ...

(Το έχουμε ξανασυζητήσει)

Αρχική απάντηση από Samael

Polo

Αυτό είναι από τα άγραφα...

Από που και ως που οικονομικό το polo;

Φίλε μου, βασικό θα ήταν να μας πεις πόσα λεφτά διαθέτεις...

Απ'ότι καταλαβα, δεν σε ενδιαφέρουν οι επιδόσεις...

Δεν μπορώ να προτίνω κάτι αν δεν δούμε σε τι τιμές μιλάμε...

Γιατί 1.4 είναι και το 16V το polo... (μόνο που αγγίζει τα 15.500)

Καλή επιογή η Γαλλίδα, κοίτα και σε Citroen...

Πάντως το αυτοκίνητο είναι καθαρά προσωπική υπόθεση...

Link to comment
Share on other sites

Βασικα 8α παρω κατι με δοσεις αποπληρωμης σε 5 περιπου χρονια αλλα δε θελω η τιμη του να υπερβαινει τα 9000 ευρω. Επομενως θα παρω καποιο σχετικα καινουργιο μεταχειρησμενο απο το 2002 και επειτα με την προοπτικη να το κρατησω 2-3 χρονακια (αλλα να εχω πολυ χαμηλες δοσεις...υποψην ειμαι εξωτερικο).

Σε αυτα τα λεφτα παιζουν τα

1. Citroen C3 1.4 75HP

2. Ford Focus 1.4 75HP

3. Opel corsa 1.4 (δεν μου αρεσει ομως εμφανισιακα και δενικα δεν συμπαθω τα οπελ)

4. Ηonda jazz (εχω ακουσει καλα λογια και μου ψιλοαρεσει )

5. Renault Clio 1.4 99ΗP ( μου αρεσει εμφανισιακα εξωτερικα, μεσα ομως δειχνει πολυ φτωχο και παλιο λες και ειναι αυτοκινητο δεκαετιας και βαλε.)

6.Αλφα 147 ειναι το αγαμημενο μου και εχω βρει ενα του 2001 σε αριστη κατασταση στα ιδια λεφτα με τα υπολοιπα αλλα φοβαμαι την καταναλωση και την αξιοπιστια.

Γενικα το θελω κατα 80% χρηση για την πολυ και εκδρομες σαβ/κυριακα επομενως η χαμηλη καταναλωση μετραει αρκετα. ΘΑ επιθυμουσα κατι γυρω στα 8λ μεσα στην πολη.

Απορριπτω τα : ford fiesta, suzuki swift, seat ibiza, fiat punto, για λογους αισθητικης...

Α, ναι και θα ηθελα να ειναι σχετικα ευρυχωρο

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Ilias83

΄

ΧαΧαΧα, γεια σου Δημήτρη...

Σε αυτό δεν θα συμφωνήσουμε ποτέ...

(Το έχουμε ξανασυζητήσει)

Xα χα .... γεια σου ρε Ηλία... Ακόμα περιμένω να με πας βόλτα με το C3!!!

Link to comment
Share on other sites

Να πω οτι ειχα για καμποσο καιρο ενα Σαξο 1.4 του 97 που ηταν πολυ οικονομικο (μαξ 8λ στην πολη) και αξιοποπιστο εδω και λιγους μηνες αλλα βρηκα αγοραστη σε καλη τιμη και ειπα να το διωξω :p

Link to comment
Share on other sites

Κοιτα,

σε αυτη τη κατηγορια χρηματων που παιζεις ειτε μπορεις να παρεις ενα καλα εξοπλισμενο super mini (polo, corsa, klp) ειτε σε ενα "φτωχο" μικρομεσαιο τυπου golf, focus,klp...

Οποτε σαν πρωτο στεπ πρπει να επιλεξεις μεταξυ εξοπλισμου κ καλυτερων επιδωσεων στα μικρα ή ασφαλεια και χωροι στα μεγαλυτερα.

Πλεον ολα τα αμαξια ειναι παρομοια, μιας και πολλα

1.βασιζονται στις ιδιες πλατφορμες

2. Ολι η τεχνολογια τους ειναι outsourced απο τριτους κατασκευαστες.

Εγω σε αυτο που δινω σημασια για μια τετοια κατηγορια, κατηγορια εργαλειου, ειναι η αξιοπιστια και δυστυχως η 147 Μκ1 που σου αρεσει δεν ενδεικνυεται. Πολλα προβλκηματα στα ηλεκτρικα, ευαισθητα φρενα και το μεγαλυτερο μειον........απαραδεκτη παθητικη ασφαλεια. Τσεκαρε λιγο to euro ncap, για να καταλαβεις τι εννοω.

Απο αυτα που λες ολα πανω κατω τα ιδια ειναι, προσωπικη αποωη μου αρεσει το clio μιας και γρηγορο ειναι και αρκετα αδφαλες και στριβει..........απο αλλο πλανητη. Παρολαυτα ειναι αρκετα παλιο και αναμενεται απογονος.

Τι θα ελεγες ομως και για ενα εναλλακτικο και σκληροτραχυλο Panda 4x4 :daisy: . Me 13500 το παιρνεις full, οροφες κλιμα κλπ. και το πιο βασικο: ειναι μικρο/παρκαρεται παντου, εχει 5 χρονια εγγυηση, ειναι ψηλο / λακουβες, πεζοδρομια, κλπ ειναι παρελθον, ειναι 4χ4 αρα το παιρνεις στο νησακι/βουνο δεν σε νοιαζει μην κολλησει.

Τι εννοω, ποσες φορες σας εχει τυχει να θελετε να ειστε απομερα με την κοπελα σας και να θελετε να πατε καπου που το αυτοκινητο σας δυστυχως δεν παει ή σπαει??Απειρες φορες, με το panda ta ξεχνατε ολα, κανετε οτι θελετε οπου θελετε. Δεν ειμαι ο ευαγγελιστης του panda, απλως οταν μιλαμε για κατηγορια εργαλειου ψαχνουμε εργαλεια και οχι αμπαλαζ, βεβαια εχει και αυτο τα ελλατωματα του, πολυ αργο και αρκετα μικρο, αρκετα ευρηχωρο though, kaμια σχεση με saxo.

Αυτα

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω για τις γνωμες ;)

fotme ομολογω δεν ηξερα για το προβλημα παθητικης ασφαλειας του 147 ...βεβαια το λινκ που εδωσες ειναι πολυ διαφωτιστικο! Διαπιστωνω επισης οτι το βαρυτερο-ασφαλεστερο ειναι ενας μυθος!

Το Panda 4χ4 ειναι ακριβο για την τσεπη μου.

Σε 4Χ4 εχω σκεφτει τα εξης :

1. Suzuki Ignis 4x4 : φτηνουτσικο αλλα εχει χαλια κατασκευη οπως τα περισσοτερα σουζουκι (old swift, WagonR ).. μονο τις πορτες του να δεις ποσο ελαφριες και λεπτες ειναι, θα καταλαβεις.

2. ΒΙΤΑΡΑ 1.6 διπορτο αλλα εκει παλι κολλαω στην καταναλωση!

Το Φοκους παιρνει παντως ΑΡΙΣΤΑ στο θεμα ασφαλεια

http://www.euroncap.com/content/safety_ratings/details.php?id1=2&id2=204

αλλα και το Κλιο τα παει παρα πολυ καλα.

Καπου σε αυτα τα 2 μοντελα κατασταλαζω εκτος αν μπει καποιο αλλο ΣΦΗΝΑ! Για ριχτε καμια ιδεα ακομα :jump:

Link to comment
Share on other sites

Αλεκαρα,

το ignis που αναφερεις ειναι το παλιο, εχει βγει και ενα update το οποιο εχει 15800. Σαν τετρακινηση το panda εχει βγει καλυτερο απτο ignis. Αυτο δεν το λεω εγω αλλα περιοδικα.

Το vitara μονο σε μτχ σε αυτα τα λεφτα, ειναι πολυ καλο 4χ4 αλλα παλιο (σχεδιασμενο το 90), τριζει και εχει σχετικα μεγαλη, για τα κυβικα του, καταναλωση.

Παντως το focus ειναι οντως η πιο ισοροπημενη επιλογη, καλο και το clio αλλα σε λιγο θα φυγει οποτε θα χασεις σε επιπεδο μεταπωλησεις.

Τωρα c3, αν και οχι κακο σαφεστατα προτιμω focus. Αν δεν επειγεσαι παντως περιμενε λιγο να ερθει το πετρελαιο. Χαμηλη καταναλωση, μεγαλα διαστηματα service, πολυυυυ ροπη

>EDIT Οσο πιο βαρυ τοσο πιο ασφαλες, οχι για την παθητικη του ασφαλεια αλλα για την ορμη του.;)

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από aspirin [Σήμερα, στις 19:48]

μακριά από ιαπωνικά. Είναι ζημιάρικα τα άτιμα. toyota διάλεξε. Μόνο βενζίνη θέλουν!

Εγω γιατι εχω την εντυπωση οτι τα toyota ειναι ιαπωνικα?

Παντως θα συμφωνησω οτι τα toyota ειναι κορυφαια απο αποψη αξιοπιστιας. Προσωπικα προτεινω toyota corolla ή αν θες μεγαλυτερους χωρους και πιο φτηνο nissan almera.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.