Jump to content



Πιεση στο κυκλωμα υδρόψυξης - απορίες


fuz10n

Recommended Posts

Καλημέρα.

 

το συστημα μπορει και να το εχετε δει το εχω ποσταρει οταν το εστησα:

 

Untitled.thumb.png.6b6d55dd3df7a5a2cfe02c8fa2b0ce3e.png

 

Ειχαμε ενα συμβαν πρωινιατικα ασχημο. Το ολο θεμα ξεκινησε απο χτες που δακρυζε λιγο μετα απο καιρο το waterblock της καρτας μπροστα στο σπειρωμα ενος ρακορ, και αποφασισα να το στεγανοποιησω με μια κολλα. Οκ αυτο εγινε καλα, ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ομως συνδεσα τους ανεμιστηρες στη μητρικη κανονικα για να κανω ελεγχο στροφων, διοτι τους ειχα καρφωμενους στα 12 και καπως το ακουγα παρολο που ειναι silent (scythe gentle typhoon 120mm x4).

 

Το πρωι λοιπον βρηκα λιγο νερο γυρω απο ενα αλλο ρακορ (το πανω απο την καρτα) και τη σταθμη ελαχιστα πεσμενη. Οποτε το αφησα με χαρτι, ομως σκεφτηκα επειδη ηταν πολυ ζεστο το συστημα ισως σηκωσε πιεση και χασκει το ρακορ, να ανοιξω το καπακι του ρεζερβουαρ (εχει μια ταπα φαινεται στη φωτο). Και τοτε ΜΠΑΜ, πιδακας νερου απο το σωληνα που ηταν στο ρακορ που ειχε το νερο (απο καρτα -> cpu). Εχει ραγισει στην 90ρα στροφη. Θα το λυσω ολο να αλλαξω και τη διαταξη αερα λιγο γιατι εχω κανει κακη δουλεια με το airflow. 

 

Η απορία μου είναι η εξης, γιατι σηκωσε περισσοτερο πιεση το νερο οταν ανοιξα την ταπα. Γενικα εχω παρατηρησει οταν ανοιγοκλεινω το pc να κανει λιγο θορυβο η ταπα εκει αν δε την παρασφιξω, εφοσον το κυκλωμα ειναι κλειστο γιατι να κανει τετοια? Ισως απο τη θερμοκρασια να αυξανεται η πιεση (εχει και αερα στο ρεζερβουαρ), ομως δε θα πρεπε να χαλαρωσει οταν ανοιξω το καπακι και οχι να σκασει περισσοτερο απο το σωληνα?

Link to comment
Share on other sites

Αν εκλεινα την ταπα και ανοιγοκλεινα τον υπολογιστη (την αντλια ουσιαστικα), θα ειχα παλι τετοια θεματα? ποτε πρεπει να κλεισω την ταπα οταν λειτουργει η οχι? Εχω την εντυπωση πως οτι και να κανω παλι θα γινει αυτη η ισοσταθμιση. αλλα δε καταλαβαινω ακριβως το λογο. Ετσι οπως το λες, ειναι σα να μπορει να σηκωσει μεγαλυτερη πιεση η αντλια οταν ειναι ανοιχτη η ταπα.

Link to comment
Share on other sites

Δεν αρκει η θερμοκρασια του υγρου να ανεβασει την πιεση, ειναι πολυ χαμηλη για κατι τετοιο. Η πιεση ανεβαινει απο την αντλια. Η ταπα δεν πρεπει να ειναι κλειστη, πρεπει να παιρνει αερα για να βλεπεις τις διαρροες μετα το στησιμο οταν δεν εχεις το μηχανημα στην πριζα. Αφου τσεκαρεις οτι δεν υπαρχει προβλημα για κανα 5λεπτο (δεν χρειαζεται να περιμενεις 1 ωρα/μερα που πανε και το βαζουν καποιοι, αν ειναι να εχεις διαρροη στο στησιμο θα σου βγει στα πρωτα δευτερολεπτα) ακους αν υπαρχει αερας στο συστημα. Αλλες φορες βγαινει με την πρωτη αλλες κανει κατι μερες. Οταν θα βγει και δεν θα ακουγεται τοτε κλεινεις την ταπα χωρις να την σφιξεις.

 

Το ρακορ που κολλησες με κολλα αλλαξε το η βαλε καινουριο o-ring.

 

Μία ώρα πριν, το μέλος fuz10n έγραψε:

Αν εκλεινα την ταπα και ανοιγοκλεινα τον υπολογιστη (την αντλια ουσιαστικα), θα ειχα παλι τετοια θεματα? ποτε πρεπει να κλεισω την ταπα οταν λειτουργει η οχι? Εχω την εντυπωση πως οτι και να κανω παλι θα γινει αυτη η ισοσταθμιση. αλλα δε καταλαβαινω ακριβως το λογο. Ετσι οπως το λες, ειναι σα να μπορει να σηκωσει μεγαλυτερη πιεση η αντλια οταν ειναι ανοιχτη η ταπα.

Θα ειχες διαρροη αλλα οχι σε τοσο μεγαλο βαθμο οσο αν ανοιγες την ταπα. Αν ειχες ανοιχτη την ταπα και δουλευε και η αντλια θα στα πεταγε ολα εξω.

 

Δεν κερδιζεις κατι με τοσο χοντρο ψυγειο με μια σειρα ανεμιστηρες. Ετσι οπως το εχεις ενα Harwarelabs 30αρι θα κανει καλυτερη δουλεια. Βαλε αλλη μια σειρα για να δουλεψει.

 

 

Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, fatalara said:

Το ρακορ που κολλησες με κολλα αλλαξε το η βαλε καινουριο o-ring.

 

 

δυστυχως δεν εχει το ρακορ προβλημα αλλα το πλαστικο κομματι πανω στο μπλοκ της καρτας, εχει ραγισει καθετα πανω στο σπειρωμα.

 

3.thumb.jpg.b8546134052098d54907ecbc2b757b76.jpg

 

Τωρα το εχω κανει αρκετα καλυτερα δεν εχει θεμα.

 

Θελω να το καταλαβω λιγο καλυτερα ολο αυτο γιατι στηνω υδροψυκτα χρονια αλλα αυτο μου διαφευγει, και με τους hard σωληνες τα πραγματα ειναι λιγο πιο δυσκολα. 

 

1. Με ανοιχτη ταπα το συστημα σηκωνει μεγαλυτερη πιεση μεσα?

2. Εχεις τελειωσει με το bleeding, θεωρουμε δεν εχει αερα μεσα. Δυο τα ενδεχομενα: Βαζεις την ταπα οταν λειτουργει η αντλια, ή τη βαζεις με κλειστη αντλια. Τι γινεται σε καθε περιπτωση οταν ανοιξεις/κλεισεις την αντλια αντιστοιχα?

3. Θα προτιμουσα να υπαρχει υποπιεση μεσα στο κυκλωμα, ωστε να προσπαθει να τραβηξει αερα (δε θα μπορει οποτε θα δημιουργειται κενο στο ρεζερβουαρ) παρα να σπρωξει αερα (γιατι φοβαμαι θα σπρωξει σωληνες προς τα εξω απο τα ρακορ). Γινεται? Σκεφτομαι βεβαια πως αν προσπαθει να τραβηξει, αν ειναι ανοιχτο μερες θα τραβηξει απο καπου, οποτε οταν κλεισει θα πιεστει προς τα εξω ο αερας παλι. Γι αυτο πουλανε αραγε τις ταπες με βαλβιδες εκτονωσης τελικα?

 

Το ψαχνω τοσο πολυ διοτι οι σωληνωσεις ειναι πολυ δυσκολες μ αυτο το κουτι (στην πορεια το καταλαβα), και δεν καθονται παντα τελεια μεσα στα ρακορ, οποτε εχω ενα φοβο μηπως βγουν.

Link to comment
Share on other sites

1. Δεν καταλαβαινω τι εννοεις. Με ανοιχτη την ταπα αν υπαρχει διαρροη θα γινει χαμος. Θα αναλαβει η ατμοσφαιρικη πιεση να βγαλει το υγρο ολο εξω απο το σημειο της διαρροης.

2. Οτι και να κανεις η ανλτια ανεβαζει την πιεση.

3. Δεν υπαρχει καμια τετοια περιπτωση. Οι δυναμεις ειναι ελαχιστες για να δημιουργηθει το οποιοδηποτε προβλημα.

4. Γιατι εχει γρατζουνιες το ρακορ στη φωτογραφια? Το σφιγγεις με πενσα?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

θενκς για τις απαντησεις @fatalara

 

μολις ανεβηκα γολγοθα 4 ωρες να το ξαναστηνω και παραλληλα να αλλαξω λιγο τη διαταξη στους ανεμιστηρες. εσπασα αλλο ενα κομματι σωληνωσης απο τα δυσκολα και ταλαιπωρηθηκα πολυ. δυστυχως δε με χωρεσε να βαλω αλλον ενα εισαγωγη για λιγο θετικη πιεση.

 

1. ναι τελικα το καταλαβα

2-3. οκ

4. Ναι εχει σφιχτει με πενσα, οχι ομως σε εκεινο το σημειο. Σε ενα σημειο που δε φτανει χερι με τιποτα ειχα χρησιμοποιησει μυτοτσιμπιδο, χωρις να σφιξω πολυ. Απλα ηταν αλλου πιο παλια αυτο το ρακορ.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

On 8/5/2020 at 2:14 ΜΜ, το μέλος fuz10n έγραψε:

δυστυχως δεν εχει το ρακορ προβλημα αλλα το πλαστικο κομματι πανω στο μπλοκ της καρτας, εχει ραγισει καθετα πανω στο σπειρωμα.

Αυτο ειναι απο σφιξιμο

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.